Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars 2 z oficjalną datą premiery - jest nowy zwiastun

105 postów w tym temacie

Diablo 3 ogólnie rzecz biorąc nie spełnił (gigantycznych) oczekiwań recenzentów czy fanów serii.
Ciekaw jestem jak będzie z GW2.

Już się pojawiają rysy na tej grze w postaci plotek o tym , że będą sklepy z przedmiotami za realną kasę, które umożliwią ci bycie lepszym.

W Diablo 3 nie ma tryby PvP wiec sklep z lepszymi broniami krzywdy nie robi, ale w grze MMO gdzie pojedynki gildii są częste (wręcz w standardzie) to nie napawa optymizmem.

Wieszczą, że idą czasy Pay 2 win, ale... nie w grach za które trzeba płacić na starcie. Niech sobie będzie w grach "darmowych" a nie w tych na które wykładasz pieniądze i dalej cie dymają.

Albo płacisz i masz wszystko i zasady równo dla każdego, albo gra za free plus mikrotanzackcje (twórcy gry muszą na czymś zwrócić koszty i zarobić).
System płać i bądz dalej dymany mi nie odpowiada i ja się z tego wypisuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli zrobią to samo co w jedynce to nie ma problemu, tam wpływ sprzętu na walkę był minimalny. Ważne było jak masz opanowana klasę i build a nie ile czasu farmiłeś jakiś armor czy broń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 15:57, Bambusek napisał:

Jesli zrobią to samo co w jedynce to nie ma problemu, tam wpływ sprzętu na walkę był
minimalny. Ważne było jak masz opanowana klasę i build a nie ile czasu farmiłeś jakiś
armor czy broń.

Napisałeś to tak, że można wywnioskować, że w sklepiku za pieniądze dało się kupić sprzęt.Woda na młyn dla ludzi pokroju thiefiego.

Ja dalej czekam na przykłady przedmiotów w sklepiku GW2, które klasyfikują się jako Pay2Win. Tenebrael, Pietro, hm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 15:43, thiefi napisał:

System płać i bądz dalej dymany mi nie odpowiada i ja się z tego wypisuje

Tyle razy było to już tłumczaone, może to i dobrze, że się z tego wypisujesz skoro nie potrafisz zrozumieć prostych rzeczy. Nawiasem to przedmioty z owego sklepiku będzie można nabyć nie wykładając dodatkowych pieniedzy, ale uj z tym..

W D3 będzie tryb PvP i pretensje można mieć tylko o to, że.. tak późno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 15:59, Daelor napisał:

Napisałeś to tak, że można wywnioskować, że w sklepiku za pieniądze dało się kupić sprzęt.Woda
na młyn dla ludzi pokroju thiefiego.

Ja dalej czekam na przykłady przedmiotów w sklepiku GW2, które klasyfikują się jako Pay2Win.
Tenebrael, Pietro, hm?


Powiększenie plecaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 15:43, thiefi napisał:

Już się pojawiają rysy na tej grze w postaci plotek o tym , że będą sklepy z przedmiotami
za realną kasę, które umożliwią ci bycie lepszym.

Plotki - niczym nie uzasadnione. Chyba, że za bycie lepszym uważasz możliwość posiadania monokla i cylindra w swoim "miejskim ubraniu" albo bonus do szybkości zdobywania XP.

Dnia 28.06.2012 o 15:43, thiefi napisał:

W Diablo 3 nie ma tryby PvP wiec sklep z lepszymi broniami krzywdy nie robi, ale w grze
MMO gdzie pojedynki gildii są częste (wręcz w standardzie) to nie napawa optymizmem.

PvP, poza WvW, w Guild Wars opiera się na zupełnie innych zasadach - wszystkie przedmioty mają maksymalne statystyki, wszystkie postaci maksymalny poziom i jedyne, co można zmieniać, to skiny przedmiotów i buildy. Nikt nie ma żadnej przewagi opartej na ekwipunku - chyba że złoży nieodpowiedni build, ale wtedy sam jest sobie winny.
Poza tym - na danym poziomie (w grze PvE) wszystkie przedmioty tej samej klasy mają takie same statystyki. Drop z najlepszego bossa w grze będzie co najwyżej lepiej wyglądał, ale nie da żadnej realnej przewagi w stosunku do produktu craftingu na max poziom, czy random dropa z mobka w terenie.

Dnia 28.06.2012 o 15:43, thiefi napisał:

Wieszczą, że idą czasy Pay 2 win, ale... nie w grach za które trzeba płacić na starcie.
Niech sobie będzie w grach "darmowych" a nie w tych na które wykładasz pieniądze i dalej
cie dymają.
Albo płacisz i masz wszystko i zasady równo dla każdego, albo gra za free plus mikrotanzackcje
(twórcy gry muszą na czymś zwrócić koszty i zarobić).
System płać i bądz dalej dymany mi nie odpowiada i ja się z tego wypisuje

Tu nie bardzo wiem o co Ci chodzi - B2P + mikropłatności, uczciwy model marketingowy. IMO lepszy niż F2P - jest bramka na wejście, która przesieje trochę dzieciarni, a wydanie na grę niecałych 200pln to raczej żaden problem dla dojrzalszych graczy. Szczególnie, że przez kilka miesięcy można z powodzeniem nie wydawać więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

thiefi a grałeś w którąkolwiek betę GW 2? Testowałeś Gem Shop? Nie ma to jak wyrobić sobie zdanie o grze nie mając o niej pojęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 16:02, ZubenPL napisał:

> Napisałeś to tak, że można wywnioskować, że w sklepiku za pieniądze dało się kupić
sprzęt.Woda
> na młyn dla ludzi pokroju thiefiego.
>
> Ja dalej czekam na przykłady przedmiotów w sklepiku GW2, które klasyfikują się jako
Pay2Win.
> Tenebrael, Pietro, hm?

Powiększenie plecaka.

Srsly? o.O "Oh potężny posiadaczy plecaka, uklęknę przed twą potęgą! Nie zabijaj mnie, o litość twą błagam?"

Plecak podobnie jak exp-booster czy ''zdalny bankier'' to wygoda, NIE moc. Jeżeli będziesz regularnie dbał o porządek w twoim eq, nie powinieneś mieć żadnych problemów z torbami. Zresztą nie rozumiem jak gracz z torbą miałby być lepszy od innych. "LFP - only players with 12slots bag!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 16:02, ZubenPL napisał:

Powiększenie plecaka.

Nie kompromituj się proszę - jeśli większy plecak nie daje proporcjonalnie większej ilości życia czy dmg w PvP (hint: nie, nie daje), to nie może być mowy o pay2win... 100% convenience item.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 16:10, akodo_ryu napisał:

> Powiększenie plecaka.
Nie kompromituj się proszę - jeśli większy plecak nie daje proporcjonalnie większej ilości
życia czy dmg w PvP (hint: nie, nie daje), to nie może być mowy o pay2win... 100% convenience
item.


A możliwość kupna golda za prawdziwe pieniądze(diamenty) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 16:13, ZubenPL napisał:

A możliwość kupna golda za prawdziwe pieniądze(diamenty) ?

I co to ma niby dać? Jaką przewagę? Nie ma "lepszych itemów" na maksymalnym poziomie = nie ma pay2win. To jest raczej zaleta, bo działa w obie strony - jak masz kasę in-game, to możesz legalnie kupić wszystko z cash shopa. A osoba obrotna nigdy nie jest biedna w MMO z Auction Housem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 16:15, akodo_ryu napisał:

> A możliwość kupna golda za prawdziwe pieniądze(diamenty) ?
I co to ma niby dać? Jaką przewagę? Nie ma "lepszych itemów" na maksymalnym poziomie
= nie ma pay2win. To jest raczej zaleta, bo działa w obie strony - jak masz kasę in-game,
to możesz legalnie kupić wszystko z cash shopa. A osoba obrotna nigdy nie jest biedna
w MMO z Auction Housem.


Więc jaki ma sens kupowanie golda skoro zbyt wiele na tym nie zyskamy ?
A jeszcze mi wytłumacz crafting buff .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też na to długo czekałem ale mam pewne mieszane uczucia co do tej gry. Zbyt mało oryginalna jest widząc po becie. Więc zanim kupię zapoznam się z opiniami graczy którzy w nią już pograją ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 16:19, ZubenPL napisał:

Więc jaki ma sens kupowanie golda skoro zbyt wiele na tym nie zyskamy ?
A jeszcze mi wytłumacz crafting buff .

Crafting buff sprawia, że szybciej zdobywasz poziomy doświadczenia w craftingu, nazwa może jest myląca - nie sprawia on bynajmniej iż przedmioty są silniejsze. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 16:19, ZubenPL napisał:

Więc jaki ma sens kupowanie golda skoro zbyt wiele na tym nie zyskamy ?
A jeszcze mi wytłumacz crafting buff .


Nie rozumiesz. Ten gold nie bierze się znikąd. To nie działa tak, że kupujesz diament a potem wymieniasz je u jakiegoś NPC na gold. Te diamenty możesz sprzedać dla innego gracza, który musi to złoto jakoś zdobyć z mobów czy czego innego. I dzięki temu wszyscy są zadowoleni. Ty masz kasę, a on ma diamenty za które moze sobie kupić dodatkowe miejsce w plecaku, jeśli mu na tym tak bardzo zależy.

A co do boostów. To jest raczej ukłon w stronę niedzielnych graczy, żeby nie uważali że nie mogą niczego osiągnąć, bo nie maja czasu. Poza tym boosty lecą z różnych skrzynek i jako nagrody za misje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować