Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Piąta klasa w Borderlands 2 do kupienia dopiero dwa miesiące po premierze gry

21 postów w tym temacie

Dnia 13.08.2012 o 10:32, Ecko09 napisał:

Wtedy to juz nikt w to nie bedzie grał -,-''

Pierwszy Border miał premiere w 2009r i do dzisiaj jest pełno ludzi na serwerach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 10:40, Dandelion1 napisał:

> Wtedy to juz nikt w to nie bedzie grał -,-''
Pierwszy Border miał premiere w 2009r i do dzisiaj jest pełno ludzi na serwerach.


Dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aby mieć dostęp do dodatkowej, piątej klasy postaci do strzelaniny Gearbox Software już w dniu premiery, wystarczy złożyć zamówienie przedpremierowe.

Nieprawda, we wszystkich materiałach jest podane, że Mechromancer dla preorderowców będzie dostępny za free "when it becomes available". Czyli najprawdopodobniej właśnie po tych 60 dniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak napisał Dared00: Mechromancer będzie dostępny później i naprawdę nie wiem jak newsman mógł się pomylić, że nie pisze dla Faktu...
Dokładne info przy zamówieniu brzmi:
Zamawiajac przedpremierowo dowolną edycję gry Borderlands 2 otrzymasz w dniu premiery dostęp do Premiere Club, który zawiera:

Arsenał Gearbox - zestaw unikatowych broni, które ułatwią graczom przetrwanie pierwszych godzin na Pandorze.
Złoty Klucz - umożliwia zabranie rzadkiego przedmiotu ze skrzyni w tajemniczym Złotym Sanktuarium.
Amulet Poszukiwacza Skarbów - przedmiot zwiększający prawdopodobieństwo znajdowania unikalnych przedmiotów podczas gry jednoosobowej i w trybie kooperacji.
Mechromancera - nowa klasa postaci (do pobrania tylko w ciągu 2-3 miesięcy od premiery gry).
- kolejna bujda na resorach: GJ!!

PS To samo jest napisane przy produkcie dostępnym w sklepie GRAM, ale po co sprawdzić jak można walnąć taką bzdurę... Ehhh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 11:03, Dared00 napisał:

Aby mieć dostęp do dodatkowej, piątej klasy postaci do strzelaniny Gearbox Software
już w dniu premiery, wystarczy złożyć zamówienie przedpremierowe.


Nieprawda, we wszystkich materiałach jest podane, że Mechromancer dla preorderowców będzie
dostępny za free "when it becomes available". Czyli najprawdopodobniej właśnie po tych
60 dniach.


VG247 dwuznacznie tę kwestię opisało, co - przyznaję - zmyliło mnie. Dzięki za zwrócenie uwagi i przepraszam za błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz ci los.

Kiedyś były samodzielne (lub nie) dodatki do gier, a dziś trzeba kupować zawartość gry.
Co jak co, ale klasy wszystkie powinny być w cenie gier. Jak nie zrobili ich do premiery gry to powinny być dodane w darmowym patchu tak jak to było kiedyś.

Jakoś dawniej się opłacało robić kompletne gry i rozszerzenia dodawać w patchach. Czemu dziś już nie można?

Taka powycinana gra nadaje się dla mnie na śmietnik lub free2play. Mi jakoś płacąc pensje szef wymaga pełnej pracy a nie powycinanej na raty. Tak samo ja płacąc za grę twórcom wymagam by była kompletna i dopracowana. Jak nie jest to niech spadają na drzewo partacze!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie nadrabiam zaległości i zagrywam się w jedynkę, a dwójkę sobie kupie na święta.
A co do tej postaci.Jeśli ona będzie płatna, to ja na pewno podziękuję.Nie widzi mi się kupowania jednej postaci za 5$ lub więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 11:25, thiefi napisał:

Masz ci los.

Kiedyś były samodzielne (lub nie) dodatki do gier, a dziś trzeba kupować zawartość gry.
Co jak co, ale klasy wszystkie powinny być w cenie gier. Jak nie zrobili ich do premiery
gry to powinny być dodane w darmowym patchu tak jak to było kiedyś.

Jakoś dawniej się opłacało robić kompletne gry i rozszerzenia dodawać w patchach. Czemu
dziś już nie można?

Taka powycinana gra nadaje się dla mnie na śmietnik lub free2play. Mi jakoś płacąc pensje
szef wymaga pełnej pracy a nie powycinanej na raty. Tak samo ja płacąc za grę twórcom
wymagam by była kompletna i dopracowana. Jak nie jest to niech spadają na drzewo partacze!


Podaj mi przykłady tych gier, gdzie dodawano klasy postaci w darmowych patchach. Gram juz długo, ale nie pamiętam takich przypadków. Klasy zawsze były w płatnych dodatkach. Takie narzekanie gdy tylko zobaczy się określenie DLC robi się już zabawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 17:10, tab16 napisał:

Podaj mi przykłady tych gier, gdzie dodawano klasy postaci w darmowych patchach. Gram
juz długo, ale nie pamiętam takich przypadków. Klasy zawsze były w płatnych dodatkach.
Takie narzekanie gdy tylko zobaczy się określenie DLC robi się już zabawne.


Klasy postaci, czy same postacie? Bo to można różnie traktować.
No ale np. takie Awesomenauts dostało dwie postacie w łatce i to zupełnie za free. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 10:32, Ecko09 napisał:

Wtedy to juz nikt w to nie bedzie grał -,-''


Bajki Waść opowiadasz :) pierwsza część, mimo prawie 3 lat na karku, trzyma się świetnie (sam właśnie akurat mam przerwę, leveluję po raz kolejny Mordecaia,żeby mieć save''y na premierę B2).

A na razie waham się między Axtonem a Zer0 jako pierwszą postacią w dwójce... Chociaż... Może Gunzerker będzie lepszym pomysłem. Trochę mam dość zabawy w podchody jako Mordecai, brakuje mi radosnej, nieskrępowanej rozwałki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 17:54, maniekk napisał:

Klasy postaci, czy same postacie? Bo to można różnie traktować.
No ale np. takie Awesomenauts dostało dwie postacie w łatce i to zupełnie za free. ;)

Gdyby gra typu Moba wymagała płacenia za dostęp do nowych postaci, można by to uznać za samobójstwo.
Ale taak, gdzież te wspaniałe czasy kiedy dwie postaci do Diablo 2 były dawane za darmo. Tak samo jak nowe klasy w Baldur''s Gate 2, to też dodali za darmo w patchu do pobrania przecież. A pamiętacie jak Bethesda dodała do Morrowinda zamianę w wilkołaka w pełni za darmo? Taaa, to były czasy... oh wait.
Warto by jeszcze poczekać i zobaczyć ile to DLC będzie kosztowało i dopiero kiedy policzą sobie jak za pełnoprawny dodatek, tak wtedy możemy narzekać. Na razie moim zdaniem płacz jest przesadzony. Wspomniałbym jak to projekt postaci mógł powstać, kiedy było za późno na jej dodanie, ale to by było jak rzucanie grochem o ścianę, pisałem o tym już kilka razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 17:10, tab16 napisał:

> Masz ci los.
>
> Kiedyś były samodzielne (lub nie) dodatki do gier, a dziś trzeba kupować zawartość
gry.
> Co jak co, ale klasy wszystkie powinny być w cenie gier. Jak nie zrobili ich do
premiery
> gry to powinny być dodane w darmowym patchu tak jak to było kiedyś.
>
> Jakoś dawniej się opłacało robić kompletne gry i rozszerzenia dodawać w patchach.
Czemu
> dziś już nie można?
>
> Taka powycinana gra nadaje się dla mnie na śmietnik lub free2play. Mi jakoś płacąc
pensje
> szef wymaga pełnej pracy a nie powycinanej na raty. Tak samo ja płacąc za grę twórcom

> wymagam by była kompletna i dopracowana. Jak nie jest to niech spadają na drzewo
partacze!

Podaj mi przykłady tych gier, gdzie dodawano klasy postaci w darmowych patchach. Gram
juz długo, ale nie pamiętam takich przypadków. Klasy zawsze były w płatnych dodatkach.
Takie narzekanie gdy tylko zobaczy się określenie DLC robi się już zabawne.


Jezu, ale ja już jestem stary, bo nawet pamiętam, że w darmowych patchach były dodatkowe kampanie, które dziś się sprzedaje jako DLC za 10 baksów. Jaka gra - Warcraft 3 i dodatkowa bezpłatna kampania dla pojedyńczego gracza w jednym z patchy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 17:10, tab16 napisał:

Podaj mi przykłady tych gier, gdzie dodawano klasy postaci w darmowych patchach. Gram
juz długo, ale nie pamiętam takich przypadków.


Neverwinter Nights.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować