Zaloguj się, aby obserwować  
Ryan-Kam

Medal of Honor Airborne

1010 postów w tym temacie

skonczylem przed chwila demo. wkurza mnie recoil broni - jest za duzy, przez co celowanie przez muszke i szczerbinke mija sie z celem, bo jest duzo mniej efektywne niz zwykle podbieganie i walenie seria bez celowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2007 o 19:07, KrisK91 napisał:

Tips & Tricks dotyczące demka. Możemy przeczytać między innymi jak lądować, gdzie lądować,
i jak być dobrym żołnierzem na "polu walki" wersji demonstracyjnej Airborne :)

HAHA. Może jeszcze dokładną solucję do demka ktoś napisze ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po ciężkiej przeprawie z instalacją dema (najpierw archiwum RAR wywalało błędy CRC, a potem demo się w ogóle nie odpalało, dopiero reinstalka pomogła) mogłem zagrać w nowość od EA. Wrażenia średnie. Gra wymaga mocarnego komputera, bo na moim AMD Barton 3000+, 1GB RAM, Galaxy 7600GT 600/1550MHz na najniższych detalach gra (demo) działa w granicach 10-20 fps. Wtedy grafika jest taka sobie. Po podwyższeniu detali prezentuje extra poziom, zwłaszcza efekt rozmycia obrazu, ale fps rzędu 5 wyciąga mój komp. Dźwięk za to pierwsza klasa - lepszy od CoD2. Sama rozgrywka na normalnym poziomie trudności daje nam przeciwników niezbyt bystrych co nie znaczy, że łatwo ukończyć poziom. Ogółem CoD2 prezentuje dużo wyższy poziom rozgrywki ze względu na udogodnienia jak wskaźnik granatów czy celowanie precyzyjne na lepszym poziomie niż to w MoH:A. Największa zaleta gry jak chwalą się twórcy to wybór miejsca startu w każdej misji. To niewątpliwie nowy kierunek w rozwoju WW2 FPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2007 o 00:48, DoomnY napisał:

Wrażenia
średnie. Gra wymaga mocarnego komputera, bo na moim AMD Barton 3000+, 1GB RAM, Galaxy 7600GT
600/1550MHz na najniższych detalach gra (demo) działa w granicach 10-20 fps. Wtedy grafika
jest taka sobie. Po podwyższeniu detali prezentuje extra poziom, zwłaszcza efekt rozmycia obrazu,
ale fps rzędu 5 wyciąga mój komp.


Ja mam dużo słabszego kompa od ciebie i na minimalych detalach mam kolo 60fps a na srednio-niskich 30.(komp to GeForce 6600 GT 128mb,1gb ram,P4 2.4

Dnia 27.08.2007 o 00:48, DoomnY napisał:

Dźwięk za to pierwsza klasa - lepszy od CoD2.


Nom,dźwiek jest miodzio,ale w codzie bardziej podobały mi sie odgłosy jakie wydawali towarzysze broni

Dnia 27.08.2007 o 00:48, DoomnY napisał:

Sama rozgrywka
na normalnym poziomie trudności daje nam przeciwników niezbyt bystrych co nie znaczy, że łatwo
ukończyć poziom.


Normalny jest(za)prosty,za pierszym razem przeszedłem bez zginięcia

Dnia 27.08.2007 o 00:48, DoomnY napisał:

Ogółem CoD2 prezentuje dużo wyższy poziom rozgrywki ze względu na udogodnienia
jak wskaźnik granatów czy celowanie precyzyjne na lepszym poziomie niż to w MoH:A.


Ty wogule grałes w to demko?Wskaźnik granatów jest i to do tego lepszy niz w codzie,gdy sie jest za blisko granatu wskaźnik z koiloru szarego przechodzi w czerwony.Celowanie jest bardziej realistyczne czyli lepsze bo trudniej sie strzela,a nie jak w codzie-zadnego odrzutu.

Dnia 27.08.2007 o 00:48, DoomnY napisał:

Największa
zaleta gry jak chwalą się twórcy to wybór miejsca startu w każdej misji. To niewątpliwie nowy
kierunek w rozwoju WW2 FPS.


Heh,w sumie miejsce startu jest zawsze takie same-pokład samolotu;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2007 o 19:12, WorldWar3PL napisał:

Ściągam demo MoH:Airborne na X360 - jak znajdą się chętni, to opiszę wrażenia z wersji na konsole.


o demko jest na Marketplace? Już uruchamiam grzejnik ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2007 o 10:19, Sycylius napisał:

Normalny jest(za)prosty,za pierszym razem przeszedłem bez zginięcia


Weź pod uwagę że to pierwsza misja dopiero,dalej bedzie napewno o wilee trudniej,ale to nie zmienia faktu że COD2 został pobity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2007 o 11:17, FerraEnzo napisał:

Weź pod uwagę że to pierwsza misja dopiero,dalej bedzie napewno o wilee trudniej,

Niekoniecznie. Nigdzie nie jest powiedziane, że to pierwsza misja. Może twórcy "wyjęli" ją ze środka gry. Produkt już jest w 100% skończony, więc mogli wziąć każdą misję. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2007 o 11:28, kuko7 napisał:

> Weź pod uwagę że to pierwsza misja dopiero,dalej bedzie napewno o wilee trudniej,
Niekoniecznie. Nigdzie nie jest powiedziane, że to pierwsza misja. Może twórcy "wyjęli" ją
ze środka gry. Produkt już jest w 100% skończony, więc mogli wziąć każdą misję. :)


też tak sadze :) Na pewno husky będzie bardzo robudowana :) Coz ja tam czekam anjbardziej na operacje market garden i zabijanie wrogów z wiezy kościoła ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2007 o 11:28, kuko7 napisał:

Niekoniecznie. Nigdzie nie jest powiedziane, że to pierwsza misja. Może twórcy "wyjęli" ją
ze środka gry. Produkt już jest w 100% skończony, więc mogli wziąć każdą misję. :)



Niesądze,w demku walczyliśmy z najmniej doswiadczonymi i najsłabiej uzbrojonymi oddziałami dostępnymi w grze.Było to pokazane podczas loadingu,tak wiec myśle ze jak przyjdzie nam walczyc ze sturmtruperami+ tygrys to juz nie będzie tak lekko ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2007 o 11:28, kuko7 napisał:

Niekoniecznie. Nigdzie nie jest powiedziane, że to pierwsza misja. Może twórcy "wyjęli" ją ze środka gry. Produkt
już jest w 100% skończony, więc mogli wziąć każdą misję. :)


Czytałem gdzieś, że to jest pierwsza misja. Poza tym zauważ z kim walczymy - w skali od 1 do 10 nasi przeciwnicy to numerek 1... Nie sądzisz, że to dość wątpliwe, by w jednej z ostatnich misji próbowano nas powstrzymać takimi żółtodziobami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2007 o 14:14, Sycylius napisał:

> Niekoniecznie. Nigdzie nie jest powiedziane, że to pierwsza misja. Może twórcy "wyjęli"

> ze środka gry. Produkt już jest w 100% skończony, więc mogli wziąć każdą misję. :)


Niesądze,w demku walczyliśmy z najmniej doswiadczonymi i najsłabiej uzbrojonymi oddziałami
dostępnymi w grze.Było to pokazane podczas loadingu,tak wiec myśle ze jak przyjdzie nam walczyc
ze sturmtruperami+ tygrys to juz nie będzie tak lekko ;-)


No niby tak, ale AI jest tak głupie, że nawet koleś z panzerschreckiem nic nie zdziała :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować