Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 31.08.2007 o 01:49, Smash-PL napisał:

O co chodzi z tymi nogami u archona? Przecież w jedynce też miał nogi, chodź ich nie używał
bo unosił się w oparach własnej mocy :).

To zajrzyj tu: http://www.starcraft2.com/features/protoss/
Wejdź do części poświęconej Twilight Archonowi i przyjrzyj sie jego animacji poruszania się. Zupełnie niepotrzebny jest ten ruch "udami" i to chyba z niego właśnie w końcu zrezygnowano :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2007 o 07:22, Napek napisał:

To zajrzyj tu: http://www.starcraft2.com/features/protoss/
Wejdź do części poświęconej Twilight Archonowi i przyjrzyj sie jego animacji poruszania się.
Zupełnie niepotrzebny jest ten ruch "udami" i to chyba z niego właśnie w końcu zrezygnowano
:)


Szczerze mówiąc to ja już się pogubiłem w tym, pamiętam jednak, że ile razy popatrzę na tego TArchona to mi się kojarzy z Firelord''em z W3, "pusta" zbroja otoczona mocą. W jedynce chociaż było widać w środku postać protossa :/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2007 o 19:45, Smash-PL napisał:

Szczerze mówiąc to ja już się pogubiłem w tym, pamiętam jednak, że ile razy popatrzę na tego
Archona to mi się kojarzy z Firelord''em z W3, "pusta" zbroja otoczona mocą. W jedynce chociaż
było widać w środku postać protossa :/.

Rzeczywiście przykre, że Blizzard odszedł od znanego z SC1 wizerunku Archona - Protossa. No ale jakby nie patrzeć, to już nie jest Archon tylko Twilight Archon :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Archon , Archonem ważne aby spełniał zadanie Archona i Dark Archona i żeby tylko usuneli mu ten dziwny sposób poruszania. Wtedy będzie wymiatał.Piszę w trakcie biby,więc za ewentualne pomyłki przepraszam. pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2007 o 19:59, Napek napisał:

Rzeczywiście przykre, że Blizzard odszedł od znanego z SC1 wizerunku Archona - Protossa. No
ale jakby nie patrzeć, to już nie jest Archon tylko Twilight Archon :)


Przykre jest też to, że Blizzard zrezygnował z trzech wersji Archona których ludzie się spodziewali. Archon, Twilight Archon oraz Dark Archon mieli powstawać z połączenia odpowiednio dwóch wysokoch templarów, jednego wysokiego i jednego mrocznego oraz z dwóch mrocznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2007 o 00:36, Smash-PL napisał:

Przykre jest też to, że Blizzard zrezygnował z trzech wersji Archona których ludzie się spodziewali.
Archon, Twilight Archon oraz Dark Archon mieli powstawać z połączenia odpowiednio dwóch wysokoch
templarów, jednego wysokiego i jednego mrocznego oraz z dwóch mrocznych.

Ale wtedy prawie cała armia Protossów to byliby Archoni. A gdzie miejsce na inne jednostki? Blizz nie może ich mnożyć w nieskończoność, żeby zależności między nimi nie stały się zbyt złożone (jednostki które się sprawdzają tylko przeciwko jednemu wrogowi). Dlatego zrezygnowali z dwóch Archonów z jedynki na rzecz jednego (tak przynajmniej myślę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak z innej beczki ;):
---StarCraft II Q&A Batch 11---

1) Will map sizes in StarCraft II be similar or larger than the maps in the original StarCraft?
Map sizes can fluctuate on a per-map basis, but generally the playable area on maps are about the same. The terrain cells were converted over into the new editor to proportionally match the original StarCraft (i.e. 128x128 SC1 is about the same as 128x128 in SC2 ).

2) Will StarCraft II Heroes have unique abilities?
Heroes will have unique abilities different from regular unit abilities. Heroes will be playable only for single player and will not be a part of the multiplayer skirmish experience.

3) Will the Terrans be weak to melee without the Firebat?
Dont worry, the Terrans will have plenty of other counters to melee units. Nonetheless, because we know there are so many people who do love the Firebat unit, it will be in the map editor.

4) Will Mutalisks attack still hit multiple targets?
Yes, the Zerg Mutalisk unit is currently designed to hit multiple units with a single attack.

5) Will a submerged supply depot still be able to be attacked? Will it have more hit points while submerged?
Yes, the submerged supply depot will still be able to be attacked, and no it will not have more hit points. The ability to submerge a supply depot is designed to allow units to move over them strategically. Players will not only be able to keep enemies out, allow friendly units to pass through, but they are also powerful roadblocks in separating incoming armies in 2.

Czyli w sumie nic nowego, ale warto poczytac ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2007 o 15:12, Blackhand napisał:

3) Will the Terrans be weak to melee without the Firebat?
Dont worry, the Terrans will have plenty of other counters to melee units. Nonetheless, because
we know there are so many people who do love the Firebat unit, it will be in the map editor.

Dobra wiadomość. Lepsze to niż nic, chociaż wolałbym aby był obecny w normalnej grze. Będzie można zrobić w edytorze w stylu retro, gdzie da się ich jako jednostki produkcyjne (w W3 była możliwość tworzenia i modyfikowania własnych armii, zapewne w SC2 jeszcze dodatkowo to rozbudują). Może stare jednostki pojawią się gościnnie w kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2007 o 15:12, Blackhand napisał:

2) Will StarCraft II Heroes have unique abilities?
Heroes will have unique abilities different from regular unit abilities. Heroes will be playable
only for single player and will not be a part of the multiplayer skirmish experience.

Najlepsza wiadomośc jaką dzisiaj czytam w W3 to było z nimi przegięcie na multi!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naturalnie zdanie: "WarCraft 3 to zupełnie inna gra" do ciebie nie trafia?;p
Przegięcie bo co? Bo tobie się nie podoba? Nie rozśmieszaj mnie (za późno);)
A co do tych najświeższych informacji to przeciez niczego nowego (może poza zachowaniem wielkosci map sie nie dowiedzieliśmy). Zresztą ja sam wolałbym poznawać takie detale na własną rękę niż dowiadywać się o nich przedpremierowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2007 o 15:59, Czedwik napisał:

...
Może stare jednostki pojawią się gościnnie w kampanii.

Właśnie na to liczę :). Ptaszki ćwierkają, że istnieje szansa, że w kampaniach będzie można natknąć się na jakieś pozostałości po Konfederacji czy siłach UED - dziwne by było, gdyby byli wyposażeni w sprzęt w zasadzie zastrzeżony dla Dominium (Reaperzy, Banshee, Thory itd.). Co innego taki Kel-Morian Combine, oni na pewno mogą sobie pozwolić na podkradanie projektów Mengska :). Fajnie też byłoby, gdyby pojawiły się jakieś protosskie frakcje wyposażone w "stary" sprzęt (np. jacyś radykalni "Khala followers" przeciwni jakiejkolwiek współpracy z Dark Templarami), na Zergów pewnie nie ma co liczyć (skoro Kerrigan wyrżnęła wszystkich Cerebrate''ów, to kto miałby kierować jakimś zbuntowanym broodem - Duran?). Zresztą i tak póki co o nich niewiele wiemy.

Pojotr
Że zacytuję (ponownie) Karune:
"Also it is important to note that not all information told in interviews or answered on site is not known to everyone, so for some of the more active members, questions may have seem repetitive."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2007 o 13:10, Blackhand napisał:

Właśnie na to liczę :). Ptaszki ćwierkają, że istnieje szansa, że w kampaniach będzie można
natknąć się na jakieś pozostałości po Konfederacji czy siłach UED - dziwne by było, gdyby byli
wyposażeni w sprzęt w zasadzie zastrzeżony dla Dominium (Reaperzy, Banshee, Thory itd.).

Koprulu Liberation Front to siły powstałe z rebeliantów przy Dominium i pozostałości dawnej Konfederacji. Ich celem jest obalenie rządów Mengska. Mieli być w SC: Ghost, więc liczę na to, że dadzą ich w SC2 i właśnie oni mogliby mieć trochę inny sprzęt. Między innymi Firebaci i np. bombowiec Grizzly, który miał być w SC: Ghost. UED może mieć identyczny jak w SC1. Ciekawie by było z nimi walczyć, bo opisy jednostek wyraźnie sugerują, że będziemy w kampanii grać po stronie Dominium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2007 o 14:11, Czedwik napisał:

Ciekawie by było z nimi walczyć, bo opisy jednostek wyraźnie sugerują, że będziemy w kampanii grać po
stronie Dominium.


No nie bardzo. Opisy jednostek to jedno, ale widziałeś gameplay z kampanii Terran? Jesteśmy po stronie Jima Raynora, a on się z Mengskiem zupełnie nie lubi. Poza tym wyraźnie pokazane zostało, że nowe technologie będziemy pozyskiwać przez kupno/kradzież/odzysk z rąk Dominium. Wszystko wskazuje na to, że na początku dysponujemy tylko Hyperionem i klepiemy biedę, może czymś jeszcze od tego nowego marinsa z intra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2007 o 14:11, Czedwik napisał:

Koprulu Liberation Front to siły powstałe z rebeliantów przy Dominium i pozostałości dawnej
Konfederacji. Ich celem jest obalenie rządów Mengska. Mieli być w SC: Ghost, więc liczę na
to, że dadzą ich w SC2 i właśnie oni mogliby mieć trochę inny sprzęt. Między innymi Firebaci
i np. bombowiec Grizzly, który miał być w SC: Ghost.


Też by było fajnie (im więcej, tym lepiej ;)) ale biorąc pod uwagę, że zawieszono prace nad Ghostem, to jest to chyba mało prawdopodobne :(. Ale skoro jednostki z SC będą dostępne w edytorze, to nie ma przeszkód, by pojawiły się w kampanii - w końcu w WarCrafcie III np. model hydraliska nie został umieszczony na ozdobę :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2007 o 15:20, Blackhand napisał:

Też by było fajnie (im więcej, tym lepiej ;)) ale biorąc pod uwagę, że zawieszono prace nad
Ghostem, to jest to chyba mało prawdopodobne :(. Ale skoro jednostki z SC będą dostępne w edytorze,
to nie ma przeszkód, by pojawiły się w kampanii - w końcu w WarCrafcie III np. model hydraliska
nie został umieszczony na ozdobę :).

Hydralisk, można powiedzieć był dla żartu, ale jako jednostka był przydatny ;) W W3 było kilka niegrywalnych mini-armii takich jak Nagi, Krwawe Elfy, Draenei, Fel Orkowie... Myślę, że w SC2 też by tak mogli zrobić robiąc różne wariacje armii Terran w kampanii i dwie wersje armii Protossów. Zawsze jakieś urozmaicenie, liczyłbym więc na to, że Blizz popisze się pomysłowością pod tym względem. Oby tylko zachowali spójność fabuły i nie wprowadzali niepotrzebnych nieścisłości jak np. w Burning Crusade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byli też space marines i firebaci oraz bodajże zerlingi, szkoda tylko że niegrywalni. Przynajmniej ja żadnego grywalnego w kampanii nie spotkałem, ale za to w outro zrobili ładną sieczkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2007 o 00:40, Vel Grozny napisał:

Ale wtedy prawie cała armia Protossów to byliby Archoni. A gdzie miejsce na inne jednostki?
Blizz nie może ich mnożyć w nieskończoność, żeby zależności między nimi nie stały się zbyt
złożone (jednostki które się sprawdzają tylko przeciwko jednemu wrogowi). Dlatego zrezygnowali
z dwóch Archonów z jedynki na rzecz jednego (tak przynajmniej myślę).


Nie, wcale, cała armia protossów to nie byliby tylko Archoni, byłby po prostu większy wybór, poza tym jest jeszcze coś takiego jak logika, jakim cudem nagle zniknął Archon i Dark Archon skoro ciągle są HT i DT, nie mogą się w nich już przemieniać? Niby dlaczego? No i jakim cudem z 2 HT lub 2 DT powstaje jeden i ten sam TArchon skoro korzystają oni z całkiem innych mocy (mroczna i jasna a''la SW :D), sens byłby tylko wtedy gdyby TArchon powstawał z połączenia tylko HT z DT czego większość ludzi się spodziewało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować