Zaloguj się, aby obserwować  
Fenarid

Age of Pirates (Sea Dogs 2)

233 postów w tym temacie

Naprawdę Seldon dwa miesiące pływałeś w PzK bez ruszenia wątku ?. No to szczerze Cię podziwiam i mocno Ci zazdroszczę, że potrafisz czerpać tak dużo radości z faktu samego zwiedzania lokacji okraszonego licznymi bitwami morskimi. Ja bym chyba tak ze dwa tygodnie dał radę, nie więcej (chociaż muszę się przyznać do tego, że grając pierwszy raz w SEA DOGS wprost upajałem się samym pływaniem i walkami).
Ale wszystko jest kwestią gustu i upodobań, a o tym się nie dyskutuje. Ja po pięciu dniach grania w Age of Pirates miałem już na tyle potężną flotę (2 x manowar + pancernik) że bez trudu wygrywałem każdą bitwę, a i żaden fort nie oparł się moim atakom (zdobyłem cztery kolonie dla angielskiego gubernatora). Więc potrzebowałem dalszej motywacji, której AoP mi nie dało. I w sumie to jestem trochę zawiedziony bo oczekiwałem, że pogram co najmniej tyle co w SEA DOGS i PzK.

W pełni się z Tobą zgadzam, Marqsek, że SEA DOGS miał najlepszą fabułę. Age of Pirates cieniutko pod tym względem przędzie.... .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2006 o 13:51, koszulka777c napisał:

Jeśli mam jeden galeon wojenny to dam radę zająć jakąkolwiek kolonię


odpada - minimum pancernik+ drugi statek z którego uzupenisz przed sztrumem załogę. Do tego maksymalne morale i doświadczenie załogi, 3 wojowników. Inaczej musiałbyś poszukać jakiejś malutkiej kolonii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2006 o 14:09, koszulka777c napisał:

którą kolonię najłatwiej zająć?


Tę która jest najmniejsza (patrz w opisie na mapie - wielkość to najmniejsza posterunek potem wioska itd.) im mniejsza tym łatwiej a i obstrzelaj fort z kartaczy to będzie mniej żołnierzy w środku. Jeden pancernik wystarcza w spokojnie na mniejsze kolonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam ze sie rozczarowałem tą grą. Szczeże mówiąc liczyłem na więcej. Gra znudziła mi sie po kilku godzinach. Wole piratów z karaibów w których gram juz z rok i moge grac jeszcze. Gra nie zachwyca pod względem graficznym i jes monotomna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poniżej zamieszczam treść postu opublikowanego na grach on-line przez QWAR
Może ktoś wypowie się w tej kwestii?

Czy ktoś rozkminił już jak włączyć kody do tej gry??
przypuszczam że będą one działać w taki sam sposób jak te z gry "Piraci z Karaibów" czyli zmiany w plikach "seadogs.c" oraz "init_pc.c" bo w nich są zawarte informacje na ten temat

tylko jak to odpalić żeby działało

void ProcessCheat()

string sCheatName;
ref mc;
sCheatName = GetEventData();
mc = GetMainCharacter();

switch(sCheatName)

case "Immortal":
if(LAi_IsImmortal(GetMainCharacter()))

LAi_SetImmortal(GetMainCharacter(), false);
Log_SetStringToLog("God mode OFF");
›else‹

LAi_SetImmortal(GetMainCharacter(), true);
Log_SetStringToLog("God mode ON");

break;
case "ShotGun":
if(globalSGMode != false)

globalSGMode = false;
Log_SetStringToLog("Shotgun mode OFF");
›else‹
globalSGMode = true;
Log_SetStringToLog("Shotgun mode ON");

break;

case "Gold":
mc.money = sti(mc.money) + 100000;
Log_SetStringToLog(" + 100000 G");
break;
case "Skill":
mc.skill.freeskill = 1;

mc.skill.freeskill = sti(mc.skill.freeskill) + 50;
Log_SetStringToLog(" + 50 SP");
break;
case "Reputation":
mc.reputation = REPUTATION_NEUTRAL;
Log_SetStringToLog("Reputation Set to NEUTRAL");
break;
case "Morale":

break;
case "Encounters":
if(CheckAttribute(mc,"worldmapencountersoff") == 0)

mc.worldmapencountersoff = "1";
Log_SetStringToLog("Worldmap encounters OFF");

else

if(mc.worldmapencountersoff == "1")

mc.worldmapencountersoff = "0";
Log_SetStringToLog("Worldmap encounters ON");

else

mc.worldmapencountersoff = "1";
Log_SetStringToLog("Worldmap encounters OFF");


break;
case "MainCharacter":
mc.model = "Danielle";
mc.sex = "woman";
mc.FaceId = 30;
mc.model.animation = "woman";
mc.model.height = 1.75;
break;
case "soundoff":
SendMessage(&Sound,"ll",MSG_SOUND_SET_ENABLED,0);
Log_SetStringToLog("Sound OFF");
break;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.09.2006 o 16:57, koszulka777c napisał:

najlepiej zmienić w pliku characters.init umiejętności, zdolności, złoto i statek


Intencja kolegi piszącego ten post to głównie włączenie nieśmiertelności - na mnie to za mądre, może masz jakiąś sugestię co do tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2006 o 07:31, Achim napisał:

I nikt nie wie co zrobić z modyfikacja pliku init.c?
Nie ma żadnego specjalisty?


Hym .... ale co to za przyjemność z takiej gry -
- otwórz plik poczytaj - pokombinuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2006 o 11:02, scott napisał:

> I nikt nie wie co zrobić z modyfikacja pliku init.c?
> Nie ma żadnego specjalisty?

Hym .... ale co to za przyjemność z takiej gry -
- otwórz plik poczytaj - pokombinuj


Już przeszedłem ją normalnie - trochę za mało fabuły ale gra się dość przyjemnie.
Teraz chciałem się podelektować - tak jak pewno spore grono grających - potrzebne więc są kody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2006 o 12:46, Achim napisał:

> > I nikt nie wie co zrobić z modyfikacja pliku init.c?
> > Nie ma żadnego specjalisty?
>
> Hym .... ale co to za przyjemność z takiej gry -
> - otwórz plik poczytaj - pokombinuj

Już przeszedłem ją normalnie - trochę za mało fabuły ale gra się dość przyjemnie.
Teraz chciałem się podelektować - tak jak pewno spore grono grających - potrzebne więc są kody



Można bez kodów - jak masz już duży statek i bohatera na wysokim levelu to kroisz wszystko

Ja gram na średnim poziomie - a z ułatwień mam tylko włączone - większa szybkość statków i przeładowanie dział reszte wyłączyłem bo gra była zbyt łatwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszyskich grających w AoP.Na jakiś tam forum przeczytałem,że AOP to szajs z masą bugów.(są jakieś patche?)Podobno Cenega wydałą jakąś "lewą"wersje AOP z masą bugów i 11września miała wydać AOP poprawione przez Playologic(?).Wczoraj kupiłem AOP w Sellgrosie.Musiałem do tego kupić nowy DVD-RW,bo nie obczaiłem na pudełku,że to DVD :P Swoją drogą i tak miałem kupić to DVd,ale nie chciało mi sie ruszyć do sklepu :P
Ludzie narzekają na wspomniane bugi i słabą fabułe.Mnie osobiście na fabule tak bardzo nie zależy.Ale jak to jest z tymi bugami?Dopiero zacząłem gre.Spodobała mi sie na 1rzut oka.Postanowiłem zagrać Beatką w wersji pirackiej : (Kto by chciał oglądać tego blond gogusia :/).Jeśli ktoś by mi mógł dac garść rad na początek to był bym wdzięczny.Zaintrygowała mnie opcja z losowymi spotkaniami.Ustawiłem na "normalny",ale na czym one polegają?Z poprzedniego forum wyczaiłem,że można m.in.spotkać wrogie statki i "tyłuste"konwoje kupieckie.
Czy coś poza tym sie pojawia?Bardzo korci mnie,żeby nastawić spotkanie na "częste".Czy bardzo to wpływa na gre?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Post nieco stary,ale pozwole sobie odpisać :)
Zdecydowanie sie z Tobą zgadzam!Grałem w Corsairs.Ach!Co za gra!Po porstu ją uwielbiałem.Tylko wkurzało mnie jak zdobyłem statek,potem go sprzedałem a on pojawiał sie ponownie pod wroga banderą :P Troche ta giera była ograniczona,ale fajna.AOP to jest ot czego szukałem-w końcu moge skoczyćź z resztą tych spróchniałozębych(oglądałem niedawno film Piraci Z Karaibów-załoga Czarnej Perły-koszmar dentysty!)baranów na inne statki :) Co prawda pograłem tylko pare minut w AOP i nawet na statek nie wsiadłem,ale już mi sie podoba :D Fabuła tutaj specjalnie mnie nie interesuje,bo chce maxymalnie pociachać wrogich frajerów :)

Marqusek->z Tobą też musze sie po części zgodzić,bo zawsze człowiek chętnie bierze udział w jakiejś zagmatwanej intrydze.Dlatego nie lubie gier w stylu "ciąg misji i nic więcej".Czytałem troche o fabule i przyznaje,że wygląda ubogo.Mogłoby być lepiej.Ale ponad to wole swobode-jak chce to kosze od początku wrogie statki(nooo...te mniejsze:) ) a nie jestem zmuszany do brnięcia w fabułe.

Cały czas myśle nad "częstymi" spotkaniami i chyba normalnie je włącze,bo zawsze lubie grac we wszystko "na maxa".(pewnie dlatego jak dowiem sie,że są mody do gry to najpierw je wszystkie instaluje,zanim zaczne grać:P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wynająłem sobie oficera,żeby mi ładnie sterem machał.Gdy znowu zagadałem z tawerniarzem okazało sie,że do wynajęcia nie ma znowu 3 oficerów tylko jest 2.Czy musze poczekac albo wyjśc z tawerny,żeby pojawił sie 3koleś?Co ile odnawiają sie oficerowie w tawernie?Słyszałem,że jest jakiś bug z tym związany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2006 o 23:04, Jarzy napisał:

Wynająłem sobie oficera,żeby mi ładnie sterem machał.Gdy znowu zagadałem z tawerniarzem okazało
sie,że do wynajęcia nie ma znowu 3 oficerów tylko jest 2.Czy musze poczekac albo wyjśc z tawerny,żeby
pojawił sie 3koleś?Co ile odnawiają sie oficerowie w tawernie?Słyszałem,że jest jakiś bug z
tym związany.


Oficerowie "odnawiać" się powinni w miastach gdzie jest szkoła,a na początku takowych chyba nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować