Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 29.03.2009 o 19:09, Teokrata napisał:

nie chcę się chwalić, ale jeśli to kogoś interesuje to ukończyłem 3 razy kampanię na
primarchu i zdobyłem sporo achievmentów, w tym np za zabicie bossa w mniej niż minutę
(na primarchu oczywiście) ;-)))


A zaliczyło Ci przejście kampani.
Co do zabicia bossa w poniżej minuty na primarchu to najłatwiej według mnie jest zabić Carnifex-a pojawiającego się pod koniec gry w jakiejś misji dodatkowej, zabiłem go w ok 30 sekund składem FC+Tarkus+Tadek+Avi.

Zauważyłem też że niektórzy bossowie są podatni (i to bardzo) na granaty. Któregoś meka i zoantropa na primarchu zabijałem 2-3 nadami (jakiś bug w grze?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku poniżej minuty został dosłownie rozniesiony Falkon, dopadła go banda FC w zbroi terminatora z młotkiem, Thule w cc, Avitus z działkiem szturmowym oran na koniec Thadeus ze swoja grupą w zbrojach terminatorów.
Co do granatów to teraz gram na przedostatnim poziome trudności i na takiego Mordodreda wystarczą czasami 2 granty termiczne.
Innych bossów załatwiam Cyrusem pod infiltracją - granty, snajperka, ładunek pułapka, jeszcze się taki nie aby się oparł tamu morderczemu combo, jeszcze nie sprawdzałem tego na Avatarze i Warbossie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.03.2009 o 20:24, Sand Ghost napisał:

A zaliczyło Ci przejście kampani.


zaliczyło ;-)))

Dnia 30.03.2009 o 20:24, Sand Ghost napisał:

Co do zabicia bossa w poniżej minuty na primarchu to najłatwiej według mnie jest zabić
Carnifex-a pojawiającego się pod koniec gry w jakiejś misji dodatkowej, zabiłem go w
ok 30 sekund składem FC+Tarkus+Tadek+Avi.


zwykłego Carnifexa (nie bossa) na primarchu rozwala się ładunkiem wybuchowym Cyrusa
po UPie pozwalającym używać ekwipunku w infiltracji wystarczy rzucić mu pod nogi, nie ucieknie...

Dnia 30.03.2009 o 20:24, Sand Ghost napisał:

Zauważyłem też że niektórzy bossowie są podatni (i to bardzo) na granaty. Któregoś meka
i zoantropa na primarchu zabijałem 2-3 nadami (jakiś bug w grze?)


to nie bug każdy boss jest podatny na jakiś typ obrażeń (bolter, plazma, miotacze, materiały wybuchowe)

na primarchu z bossów najszybciej rozwala się pojazdy:
bomba termiczna + jakiś powerfist/młotek lub rakiety i w kilka sekund jest po sprawie...

a najdłużej (tzn kilka minut) zabija się Avatara (300 tys HP) i Warbossa (200 tys HP)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.03.2009 o 16:58, Teokrata napisał:

a najdłużej (tzn kilka minut) zabija się Avatara (300 tys HP) i Warbossa (200 tys HP)


Avatar jest bardzo prosty do rozwalenia, zaś już z warbossem są już problemy (przywołuje od groma tych wojsk) nie żeby był specjalnie trudny ale na primarchu trza często wojo wycofywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2009 o 22:15, Sonny555 napisał:

http://ja.gram.pl/Sonny555 - głosujcie w ankiecie.


Jasne, że nie. Obecny balans, bugi i support ze strony rerica (a właściwie jego brak) czynią tę grę frustrującą, a jakakolwiek rywalizacja mija się z celem, bo jest nieuczciwa. W stosunku do DoWa1 niewiele się zmieniło (choć w jedynce był lepszy balans i była dużo bardziej grywalna).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2009 o 23:30, Jaracz napisał:

> http://ja.gram.pl/Sonny555 - głosujcie w ankiecie.

Jasne, że nie. Obecny balans, bugi i support ze strony rerica (a właściwie jego brak)
czynią tę grę frustrującą, a jakakolwiek rywalizacja mija się z celem, bo jest nieuczciwa.
W stosunku do DoWa1 niewiele się zmieniło (choć w jedynce był lepszy balans i była dużo
bardziej grywalna).


Nie ma co ukrywać, robi się to samo co z SS. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2009 o 23:30, Jaracz napisał:

Jasne, że nie. Obecny balans, bugi i support ze strony rerica (a właściwie jego brak)
czynią tę grę frustrującą, a jakakolwiek rywalizacja mija się z celem, bo jest nieuczciwa.

Być może okaże się, że te małe patche tuż po premierze były tylko dla picu, aby pokazać, że Relic "dba o grę". Nadal też brakuje np. większej ilości mapek i obsługi dodawania własnych symboli armii.

Mnie denerwuje jeszcze jedna rzecz, którą w jakiś sposób Relic powinien naprawić, otóż ostatnio dość często mi się zdarza, że ktoś albo na początku gry, albo pod koniec gdy przegrywa (to już w wielu przypadkach może być zamierzone przez takiego gracza) rozłączając się lub robią strasznego lag-spike blokuje całkowicie grę (naprawić to np. poprzez automatyczne wywalania po czasie dłuższym niż 30 sekund, niby to jest, ale coś nie zawsze działa w wyżej wymienionych przypadkach), że nawet gdy wybierając wyjście z menu chce się taką "zepsutą" grę opuścić, nie da się zwyczajnie tego zrobić. Dopiero po dłuższym czasie "wyjście" do menu zadziała (raz czekałem w ten sposób nawet kilka minut, gra się zaczęła i jedyne co się dało zrobić to oglądać pole bitwy, chat też działał, ale nikt zwyczajnie nic nie mógł zrobić i reszta graczy też się denerwowała, że takiej gry nie mogą nawet opuścić). Gdy zdarza się to więcej niż raz pod rząd potrafi to naprawdę denerwować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W najnowszym patchu wyczekiwałbym:
1. Lepszego balansu na necie. Marines są najsłabsi....
2. Naprawy tego ze nie dostaje się nic jak ktoś opuści grę.
3. Więcej mapek...

A to tylko ter najbardziej naglące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.04.2009 o 19:30, necron1501 napisał:

W najnowszym patchu wyczekiwałbym:
1. Lepszego balansu na necie. Marines są najsłabsi....


Balans by się przydał i to mocny, bo jak na razie jest mega źle. Tyrki imba, a eld najsłabszy.

Dnia 01.04.2009 o 19:30, necron1501 napisał:

2. Naprawy tego ze nie dostaje się nic jak ktoś opuści grę.


Tego się nie uniknie.

Dnia 01.04.2009 o 19:30, necron1501 napisał:

3. Więcej mapek...


Mi wystarczy tyle ile jest. :]

Dnia 01.04.2009 o 19:30, necron1501 napisał:

A to tylko ter najbardziej naglące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.04.2009 o 21:36, Kraju92 napisał:

Balans by się przydał i to mocny, bo jak na razie jest mega źle. Tyrki imba, a eld najsłabszy.


Eldarzy nie są tacy słabi, jak się nimi umie grać (tzn. ja nie potrafię ale widziałem wielu gości co grają nimi świetnie).
Tyranidzi racja powinni być co najmniej o wiele mniej wytrzymali.
Marines zwiadowcy trochę za słabi.
Orki sam nie wiem co. XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2009 o 21:09, The Nemezis napisał:

Ja bym powiedział że jest odwrotnie ;D


ja również ;-))) Avatar łatwiejszy

co do turnieju to jestem na tak co do balansu to u mnie na sajcie można sobie poczytać (kto zna angielski) i pooglądać ładne tabelki jak to z tym balansem na prawdę jest w aktualnej wersji nowego DOWa czyli 1.1.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.04.2009 o 22:19, Teokrata napisał:

co do turnieju to jestem na tak co do balansu to u mnie na sajcie można sobie poczytać
(kto zna angielski) i pooglądać ładne tabelki jak to z tym balansem na prawdę jest w
aktualnej wersji nowego DOWa czyli 1.1.3


Z tego co przeczytałem, jasno wynika z tego że Tyranidzi są definitywnie za mocni a eldarzy najsłabsi, Czyli nic nowego się nie dowiedzieliśmy... ;/ Oczywiste jest że Tyra powinni być osłabieni, a Eldarzy trochę wzmocnieni (choćby oddziałem ognistych smoków z jedynki). Co do orków a Marines cóż Marines są najsłabsi w początkowej fazie rozgrywki (ZWIADOWCY!!!), za to orki w niej błyszczą pełnym blaskiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.04.2009 o 19:30, necron1501 napisał:

W najnowszym patchu wyczekiwałbym:
1. Lepszego balansu na necie. Marines są najsłabsi....


Nie są najsłabsi...nimi trzeba dobrze grać ;o Silni są jak choć tak mało liczebni ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



PATCHING PLANS UPDATE

Updated:

Many of you have been awaiting information on upcoming patches and changes to the game, and we have some to share with you today.

We have a small code patch that is currently undergoing the certification process, which we hope to have finalized in the near future. Since there’s always a chance that something can go wrong during the certification, we’re unable to give an exact release date, but as soon as that date firms up, we’ll let you know.

Code changes to look forward to in the next patch include:

-A final code-based fix to the Population Cap issue. This will also resolve the problems with Space Marine upkeep costs.

-A change to retroactively grant achievements to those people who rightfully earned them in the Single Player Campaign, which also prevents this from occurring to new players.

-We’ve made some adjustments to the matchmaking system to provide better quality matches based on TrueSkill™ Rankings.

-Squashed a bug that was allowing players to instantly win in Ranked matches after modding local files.



In addition to the code changes, we’re hoping to include some balance changes at the same time. Issues addressed include:

-Several changes to how energy shields work, making them less overpowered.

-A melee damage debuff added to Tactical Marines when they use “And They Shall Know No Fear”.

-Tactical Sergeant’s melee attack is less potent.

-Reduction of Warrior Adrenal Gland vehicle damage.

-Spore mines won’t be able to enter Ravener tunnels or Webway gates.

-Warp Spiders will do more damage.

-The build cost for the Carnifex increased.

Last but not least, we’re releasing a new 3v3 map, (6p) Tiber Outpost, for both ranked and custom matches!

The above isn’t an all-inclusive list, it’s still subject to change, and it’s certainly not the last time we’ll be doing balance changes.

Beyond this, we have another, larger patch in the certification pipeline that addresses even more issues, but is still several weeks out. Once again, as details firm up, we’ll let you know.


Z tego co zauważyłem to osłabiają bardziej Marines niż tyranidów, zamiast wzmacniać Eldarów :/ co za *****

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować