Zaloguj się, aby obserwować  
ShaDoW_The_Dark

The Elder Scrolls V: Skyrim

9509 postów w tym temacie

Dnia 25.10.2011 o 08:53, Budo napisał:

Ciekawe czy teraz też zaczniemy w pierdlu.


Z tego, co wiem, znów zaczynamy jako więzień. Może dla odmiany nie pokażą celi, tylko od razu widok szubienicy czy coś. Więzienie mi się przejadło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2011 o 10:22, Karfein napisał:

Z tego, co wiem, znów zaczynamy jako więzień. Może dla odmiany nie pokażą celi, tylko
od razu widok szubienicy czy coś. Więzienie mi się przejadło.


Ej, no przecież w Morrowindzie nie zaczynało się w celi tylko pod pokładem łodzi :) Więc tego więzienia nie było aż tak dużo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2011 o 10:48, Sipso2008 napisał:

W Daggerfallu więzienia też nie było.


Dokładnie. Tam był przyjaciel Cesarza :)

Dnia 25.10.2011 o 10:48, Sipso2008 napisał:

Jako więzień na pewno będzie się startować bo na ekranach tworzenia postaci, postacie
mają skute ręce.


Trudno. Widać Beth bardzo wzięła sobie do serca American Dream ;) From rags to riches :)

Dnia 25.10.2011 o 10:48, Sipso2008 napisał:

Tak wiem... Muzyka...


Masakra :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2011 o 12:35, L33T napisał:

Możliwość przyzwania wsparcia lotniczego robi wrażenie XD
Z tego co widać na tym gameplayu można mieć nadzieję że podobnie jak w Morrowindzie z zaklęciami będzie można kombinować a nie tylko używać ich do walki.

Choć tak swoją drogą miło by było gdyby wreszcie zmienili motyw muzyczny, wałkowanie tego samego przez 3 gry to gruba przesada :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.10.2011 o 10:54, Phobos_s napisał:

Trudno. Widać Beth bardzo wzięła sobie do serca American Dream ;) From rags to riches
:)

Haha, dokładnie :D A tak serio, patent sprawdził się w Oblivionie to chyba idą na łatwiznę.
Swoją drogą, mało się z tą grą twórcy afiszują, a może to tylko ja mam wrażenie że hype EA z BF3 wszystko zakrywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2011 o 15:41, Kirabaxior napisał:

Haha, dokładnie :D A tak serio, patent sprawdził się w Oblivionie to chyba idą na łatwiznę.


Niestety, najwyraźniej z Obliviona i Morka zapożyczono nie tylko motyw muzyczny. Widmowa postać skacząca z dużej wysokości, to wypisz wymaluj przesztuczna animacja rodem a poprzednich części TES. Już w przypadku premiery Oblivion szumnie zapowiadano, że z widokiem z 3 osoby da się grać, co okazało się mało zgodne z prawdą. I w Obku i pokrewnych silnikiem Falloutach, widok biegnącej po schodach, czy też skaczącej postaci to szkaradztwo prawie nie do wytrzymania. Obecnie znowu było mowa o poprawieniu tej części rozgrywki, znowy sporo czasu w filmach poruszamy się z widokiem TPP, a ja odnoszę wrażenie, że momenty z taką kamerą zostały bardzo mocno przesiane, żeby przypadkiem za bardzo nie wystraszyć miłośników widoku zza pleców. Z kolei jeden paskudny skok wystarczył, aby mocno "zaśmierdziało" Oblivionem i nadzieje na nowy, doskonalszy silnik, baaardzo się zmniejszyły, a informację o możliwości grania inaczej niż FPP, trzeba traktować jak typową kiełbasę przedwyborczą, tzn przedpremierową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2011 o 10:22, Karfein napisał:

Z tego, co wiem, znów zaczynamy jako więzień. Może dla odmiany nie pokażą celi, tylko
od razu widok szubienicy czy coś. Więzienie mi się przejadło.


Racja, Todd Howard już potwierdził, że gra zaczyna się tuż przed egzekucją głównego bohatera, czyli spodziewajmy się właśnie stryczka :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2011 o 23:50, Budo napisał:

Oficjalne mają być podane w październiku

Właśnie wyszły:
Minimalne wymagania sprzętowe
* System operacyjny: Win XP/7/Vista (32 lub 64 bit)
* Procesor: Dual Core 2.0GHz lub jego odpowiednik
* Pamięć: 2GB RAM
* Karta graficzna: wspierająca DirectX9c z 512MB RAM
* Połączenie z Internetem do aktywacji poprzez Steam

Zalecana konfiguracja sprzętowa
* System operacyjny: Win XP/7 (32 lub 64 bit)
* Procesor: Quad-Core Intel/AMD CPU
* Pamięć: 4GB RAM
* Dysk twardy: 6GB wolnego miejsca
* Karta graficzna: wspierająca DirectX9 z 1GB RAM - GTX 260/Radeon 4890 lub lepszy
* Karta muzyczna: kompatybilna z DirectX
* Połączenie z Internetem do aktywacji poprzez Steam

Pete Hines dodatkowo wytwittował, że "Minimalna konfiguracja pozwoli ci zagrać. Zalecana konfiguracja pozwoli ci zagrać na Wysokich ustawieniach graficznych, nie na Ultra. Do tego będziesz potrzebował lepszej platformy sprzętowej.

Żródło: http://inskyrim.pl/15-newsy/skyrim/182-oficjalne-wymagania-sprz%C4%99towe-skyrim.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy skoro polskim wydawcą jest Cenega, to tak jak w przypadku New Vegas powinienem się spodziewać poważnych opóźnień w wydawaniu patchy oraz DLC mimo, iż będę grał w wersję angielską?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skyrim ma niby zajmowac marne 6 giga? Do tego Direct 9? plus durne tlumaczenie ze na Ultra trzeba miec lepszy sprzet, a co to sa te ultra? Jakies dziwne te wymagania i ta cala strona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2011 o 01:21, Gosu napisał:

Skyrim ma niby zajmowac marne 6 giga? /.../ Jakies dziwne te wymagania i ta cala strona.

To pochodzi z oficjalnego bloga Bethesdy: http://www.bethblog.com/index.php/2011/10/25/skyrim-system-requirements-announced/

We’ve seen plenty of comments relating to the game only requiring six gigs of HDD space. Don’t worry… there’s still a ton of game in there. The total HDD space relates more to the compression opitmizations we’re able to do with The Creation Engine. Not only are do we think you’ll be impressed with how the game looks, but also how much faster it runs..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2011 o 01:21, Gosu napisał:

Skyrim ma niby zajmowac marne 6 giga? Do tego Direct 9? plus durne tlumaczenie ze na
Ultra trzeba miec lepszy sprzet, a co to sa te ultra? Jakies dziwne te wymagania i ta
cala strona.


Wcale mnie to jakoś nie dziwi. Już Morrowind zajmował 1 giga na dysku, a przecież obszar gry miał też wielki. Oblivion 4,6 GB, więc idąc z duchem czasu Skyrim będzie zajmował 6 GB :D. Widać Bethesda stosuje system, w którym ustawienia "high" są pośrodku, a jeszcze jest "very high" i "ultra". Dziwi mnie, że wszyscy tak narzekają na niskie wymagania sprzętowe :D widać gra jest robiona tak samo na konsole i na pc. Ale z filmikow wynika, że graficznie będzie się prezentować znakomicie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imho tragedii nie ma. Osobiście mieszczę się w zalecanych, nie licząc proca (c2duo 2.66) więc może uciągnę na średnich (na procku zazwyczaj "spoczywa" obliczanie distance view, więc ew to się zmniejszy) Jest na pewno lepiej niż w przypadku takiego Brink''a.
Zastanawiają mnie tylko to "na minimalnych można pograć" czy tyczy się to komfortowej rozgrywki w niskich detalach, czy fun-fest''u dla miłośników slideshow ;)
Jestem także zdziwiony brakiem wsparcia dla DX11. Chociaż nie jestem ekspertem, to nie jest dla mnie tajemnicą, że pod dx11 gry chodzą u mnie dużo płynniej niż pod dx 9/10 ( na przykładzie Deus ex) Wiec zastanawia mnie brak wsparcia dla lepiej zoptymalizowanego DX''a by "gra chodziła lepiej"
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2011 o 15:57, KrzychW napisał:

Niestety, najwyraźniej z Obliviona i Morka zapożyczono nie tylko motyw muzyczny. Widmowa
postać skacząca z dużej wysokości, to wypisz wymaluj przesztuczna animacja rodem a poprzednich
części TES. Już w przypadku premiery Oblivion szumnie zapowiadano, że z widokiem z 3
osoby da się grać, co okazało się mało zgodne z prawdą. I w Obku i pokrewnych silnikiem
Falloutach, widok biegnącej po schodach, czy też skaczącej postaci to szkaradztwo prawie
nie do wytrzymania.

Dokładnie! Kamera sztywnie trzyma się w jednym miejscu i nie ma zamiaru odpuszczac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2011 o 12:08, Kirabaxior napisał:

Dokładnie! Kamera sztywnie trzyma się w jednym miejscu i nie ma zamiaru odpuszczac.


Nie miałbym nic przeciw graniu w Skyrim z widokiem FPP, co zresztą w całej serii jest normą, ale bardzo mnie denerwuje gadka twórców na temat tego, czgo tak naprawdę w grze nie ma. Jak dla mnie, Bethesda dawno przekroczyła granice dobrego smaku i marketing oraz kłamstwo, to dla nich jedno i to samo słowo. A wystarczy tylko przedstawić graczom sytuację w miarę zbliżoną do faktycznej i uniknie się wielkiego psioczenia po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować