Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft pozywa tłocznię Assassin’s Creed

179 postów w tym temacie

Hamster

Francuski Ubisoft złożył pozew opiewający na miliony dolarów przeciwko partnerskiej tłoczni, w pełni obarczając ją za wyciek pecetowej wersji Assassin’s Creed. Tytuł, który sprzedał się na platformie PC w 40,000 kopiach, został nielegalnie pobrany ponad 700,000 razy.

Przeczytaj cały tekst "Ubisoft pozywa tłocznię Assassin’s Creed" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no fakt, pirackie AC bylo juz jakis miesiac przed premiera :P pytacie skad wiem ? tez mam kolegow piratow co marudzili ze do jerozolimy wejsc nie moga :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

40.000 oryginałów do 700.000 piratów!? O w mordę...Oryginały to ledwie 5,4%. Heh, sam mam oryginał tej gry, kupiony tuż przed egzaminami gimnazjalnymi w celu "wyluzowania się". Ale widać, większość woli piracić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2008 o 15:32, Zauri napisał:

no fakt, pirackie AC bylo juz jakis miesiac przed premiera :P pytacie skad wiem ? tez
mam kolegow piratow co marudzili ze do jerozolimy wejsc nie moga :P


Miesiąc przed premierą ? Coś ci się pomyliło, to nie finalna wersja o którą chodzi obecnie UBIsoft, a jedynie próbka, która została udostępniona dziennikarzom, ot grywalny element, który zapewne jeden z dziennikarzy po prostu udostępnił w sieci P2P i tyle. Zaś jeśli chodzi o finalny produkt, nie dziwie się, że się lipnie sprzedała, bo to kiepska gra była, i na szczęście tylko była…

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, mój kolega od roku mi psioczy nad uchem że chce Assassin''s Creeda, ale mu nie pójdzie i jak tylko zmieni kompa to kupi, a tu taki news :D. Chyba mu go pokażę...

Wracając do tematu - to nie pierwszy i nie ostatni raz, gdy jest jakiś "przeciek" z tłoczni, a co do tego niszczenia rynku PC piractwem to do końca się nie zgadzam. Troszkę to mobilizuje wydawców gier do zachęcania do kupna oferowanych przez nich produktów, poprzez bogate (byle nie brzydko brzmiące "ekskluzywne") wydania, świetne polonizacje, wsparcie legalnego community i rozgrywek on-line... no dobra, akurat CDP nie jest tu dobrym przykładem ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Część z tych co ściągnęli z neta kupuje oryginalne później, tak jest z moimi kumplami. Ja osobiście słucham ich recenzji i w zależności czy mi się podobają kupuję ;) Ale bądź co bądź, jak patrze na wymagania AS to uznaje, że mój komputerek na razie jest za słaby i mógł bym mieć niezłe lagi, więc nie kupuje, chociaż marzy mi się.... Na razie delektuję się nowiutką EU III.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

700 tys. pirackich kopii to i tak niedużo. Pobrań nielegalnej wersji Unreal Tournament III było około 40 mln :). To dopiero jest piractwo.

Edit: 40 tys. egzemplarzy sprzedanych na całym świecie? To chyba żart. W Polsce średnio dobry tytuł schodzi w takim nakładzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ubisoft niech sobie walczy, ale co niektóre zarzuty są poprostu żałosne.
Jeśli nie chcą by piraci psuli opinię gry, to niech nie robia złośliwych zabezpieczeń. Powszechnie przecież wiadomo, że i tak piraty szybko się pojawią i zabezpieczenie niby później, ale z podobną siłą uderzy w tą opinię tak czy siak. Niech mi ktoś powie dlaczego np. doom3 sprzedał się w 3.5 miliona kopii mimo także wcześniejszej premiery pirackiej?
Wnioski są proste. AC sprzedał się słabo, nie dlatego, że pirat był uszkodzony, lecz dlatego, że pirat ujawnił przed premierą jak nudna i monotonna jest ta gra.
Niestety nadal nie wyciąga się wniosków takich jak nakazują nawet najstarsze szkoły marketingu i zarządzania - to producent musi trafić do klienta, a nie klient do producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować