Zaloguj się, aby obserwować  
Budo

Morrowind - pytania, przemyślenia - temat ogólny

14067 postów w tym temacie

Dnia 25.08.2006 o 13:18, tymuś napisał:

> /.../
>
> A ja jestem pewien że nie ma opisanej drogi do Groty Wcielonych. Myli Ci sie z Grobowcem
Urshilaku,
> gdzie trzeba właśnie skręcić koło jakiegośs kamienia na południe.
czyli tak naprawdę nie ma opisu drogi?? w takim razie twórcy postanowili wydłużyć graczowi
przygode z morkiem o parę dni:P, tzn rob questy poboczne, szwędaj się, a jak trafisz na grotę
to dokończysz wątek głowny
xD


Do Groty Wcielonych? Tam gdzie też Azura przesiaduje? Od obozu Achemnusa idź na zachód wybrzeżem. Miniesz Daedryczne ruiny, dalej na zachód, aż dojdziesz do miejsca gdzie kończą się Pastwiska, a zaczynają Ziemie Popielne. Pierwszy (no, może w ostateczności drugi) wąwóz w głąb lądu. Bardzo szybko zobaczysz dwie ogromne iglice po obu stronach wąwozu. I na samym końcu tej drogi jest grota wcielonych. Tak mi wyjaśniła drogę szamanka z obozu Zainab (chyba z tego - o ile dobrze pamiętam), no i po tych wskazówkach bez większego problemu trafiłem. A przypadkiem to do Groty Wcielonych nie da się trafić, jest daleeeko od wszystkiego innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie Co robi się ze zwojami bo nie mogę nigdzie na to znaleź odpoowiedzi ?? Czy za ich pomocą zaklinam przedmioty czy mogę je gdzieś wymienić bądź przekształcić w zaklęcia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 17:17, dud89 napisał:

Mam pytanie Co robi się ze zwojami bo nie mogę nigdzie na to znaleź odpoowiedzi ?? Czy za ich
pomocą zaklinam przedmioty czy mogę je gdzieś wymienić bądź przekształcić w zaklęcia ?


Zwoje dają możliwośc rzucanie danego zaklęcia. Są jednorazowe, znikają po użyciu, ale dają za to 100% szans na udane rzucenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 17:21, Lord Ya napisał:

Zwoje dają możliwośc rzucanie danego zaklęcia. Są jednorazowe, znikają po użyciu, ale dają
za to 100% szans na udane rzucenie.


Jak sobie postoisz i poczekasz to bedziesz mial 100% z nauczonego czaru ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 20:35, ŁukiPluta napisał:

Gdzie moge dołączyć do rodu Telvanni ? Zwiedziłem kilka miast i nie moge znaleźć ;(

Saditih Mora :). Tuż przy Domu Rosomaka :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 20:36, el-coyote napisał:

> Gdzie moge dołączyć do rodu Telvanni ? Zwiedziłem kilka miast i nie moge znaleźć ;(
Saditih Mora :).

Owszem, prawda.
>Tuż przy Domu Rosomaka :).
Nie dokońca. Siedziba Rady Rodu jest po drugiej stronie miasta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 20:46, mathewmw napisał:

>Tuż przy Domu Rosomaka :).
Nie dokońca. Siedziba Rady Rodu jest po drugiej stronie miasta.

Do końca, do końca. Każdy ma własne poczucie drogi. Dla mnie jest to wręcz obok, bo dwa kroki. Co innego jak np. odległość Caldery od Ald-ruhn. To już można powiedzieć, że są daleko od siebie i są odrębnymi miastami. A Sadrith Mora i Dom Rosomaka również traktuje jako dwa miasta tyle, że bardzo blisko siebie, stąd to wyrażenie "tuż przy".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie moge kupic jakis dobry kirys i helm? Cena nie gra roli, ale wolalbym w okolicach Caldery, Balmory i Sceyda Neen. A czy ktos wie czy w tych okolicach sa jakies dobre artefakty do zdobycia w jakis podziemiach np. kirys itp.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 21:20, kowboj3 napisał:

A gdzie moge kupic jakis dobry kirys i helm? Cena nie gra roli, ale wolalbym w okolicach Caldery,
Balmory i Sceyda Neen. A czy ktos wie czy w tych okolicach sa jakies dobre artefakty do zdobycia
w jakis podziemiach np. kirys itp.?

Jeśli o artefakty chodzi to tuż za Calderą (północne wyjście) musisz skręcić w brawo ku tej formacji skalnej i znajdziesz tam grobowiec, wejdź do niego, ale ostrzegam to miejsce jest zamieszkałe przez daedry, złote święte i podobne więc jeśli nie czujesz się na siłach nie ryzykuj. Możesz na nich zdobyć mase swietnego sprzętu a na dodatek nałapiesz fajnych stworków w kamienie dusz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 21:20, kowboj3 napisał:

A gdzie moge kupic jakis dobry kirys i helm? Cena nie gra roli, ale wolalbym w okolicach Caldery,
Balmory i Sceyda Neen. A czy ktos wie czy w tych okolicach sa jakies dobre artefakty do zdobycia
w jakis podziemiach np. kirys itp.?

Jeśli grasz złodziejem to proponuje złupienie Gildi Wojowników w Calderze bodajże. Jest tam skrzynia poziom 80 ze szklanym setem :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.08.2006 o 21:30, el-coyote napisał:

Jeśli grasz złodziejem to proponuje złupienie Gildi Wojowników w Calderze bodajże. Jest tam
skrzynia poziom 80 ze szklanym setem :).


Chodzi Ci o Ald Ruhn, w Calderze nie ma gildii wojów.

kowboj3----> w Upiornej Bramie można kupić szklany set, a elementy pancerza Dreughowego znajdziesz u Bosmera kowala w Balmorze. Żadnych faajnych artefaktów tam nie zdobędziesz oprócz Złotego Ostrza, oraz Pierścienia Mentora w grobowcu na zachód od Seyda Neen. Orkowy pancerz jest też do zdobycia bez problemów w Posiadłości Ghorak w Calderze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2006 o 22:54, Budo napisał:


> Jeśli grasz złodziejem to proponuje złupienie Gildi Wojowników w Calderze bodajże. Jest
tam
> skrzynia poziom 80 ze szklanym setem :).

Chodzi Ci o Ald Ruhn, w Calderze nie ma gildii wojów.

Oczywiście, przepraszam za pomyłkę :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2006 o 09:28, ŁukiPluta napisał:

wiem że to troche nie na temat ale czy mozna skadś legalnie ściągnąć pierwsze 2 części TES
tzn. Arene i Daggerfall ?


Poszukaj w necie na stronach z abandonware, z tego co wiem można ściąnąć Arenę, ale nie Daggefalla :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2006 o 09:28, ŁukiPluta napisał:

wiem że to troche nie na temat ale czy mozna skadś legalnie ściągnąć pierwsze 2 części TES
tzn. Arene i Daggerfa


Ja kiedys sciagnalem Arene z abandonware. Musisz wpisac w Google na angielskich stronach. Mozesz tez napisac maila to producenta gry (moj kolega tak robil)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2006 o 09:28, ŁukiPluta napisał:

wiem że to troche nie na temat ale czy mozna skadś legalnie ściągnąć pierwsze 2 części TES
tzn. Arene i Daggerfall ?

Właściciel obu tytułow jeszcze nie zezwala na zakwalifikowanie Daggerfalla do abandonware. Arena jest dostępna, jako abandonware, za zgodą właściciela, ZeniMax''a (to właściciel Bethesdy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam znowu kilka pytań...
Wracałem sobie z popielnych ziem i natknąłem się na budowlę o nazwie Sishi. Wchodzę, a tam już przy wejściu leżyurocza, choć niestety martwa bosmerka ... W całym budynku generalnie porozrzucane są trupy...
Poza kilkoma żywymi duszami w postaci redorańskich strażników. Dziwnych trochę, bo mieli niekompletne zbroje. Większości brakowało prawego karwasza ...
O co tam chodzi ? Jestem w rodzie redoran, więc martwi mnie, co się tam stało, bo wygląda to na egzekucję :/
Pytanie Drugie. W podziemiachTel Vos znalazłem trochę notatek sztygara Berama, pracującego kiedyś dla magów. Jedna kończy się słowami, "On tu jest" .... ke diabeł ?
Pytanie trzecie i ostatnie na dziś (chyba). Czy jest sposób na pętających się gdzie chcą NCP ? Notorycznie niektórzy blokują mi przejścia, szczególnie w gilldi magów w Balmorze ... moda takiego nie znalazłem nigdzie.
I tak nawiązując do NCP. Nie wie ktoś gdzie mogło wciąć specjalistkę teleportacyjną z Ald Ruhn ? Oblazłem całą gildię, uruchomiłem ponownie kompa, kilka razy grę ... i ni ma jej ... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. To jest zadanie od rodów Redoran/Telvanni (oczywiście od tego po której stronie jesteś, zależy kogo będziesz musiał ubić). Zlecają je Theldyn Virith z Ald - ruhn (Redoran) oraz Ayron (Telvanni).
2. Chodzi o żywiołaka ognia, który tam "siedzi".
3. Nie widziałem takiego moda. Co do specjalistki teleportacyjnej, to czasem mi się tak zdarzało (m. in. z Sharn, tą orczycą z głównego questa). Mi pomagało wczytanie gry... Może spróbuj przywołać ją konsolą? Jak miała na imię, przypominasz sobie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2006 o 16:14, buras napisał:

I tak nawiązując do NCP. Nie wie ktoś gdzie mogło wciąć specjalistkę teleportacyjną z Ald Ruhn
? Oblazłem całą gildię, uruchomiłem ponownie kompa, kilka razy grę ... i ni ma jej ... :(

U mnie zdarzało się , za chowała się za kolumną przy punkcie teleportacyjnym.To właśnie efekt tych pałętających się NPCów.Jedni blokują drzwi , a inni lazą do kąta.Może masz to samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować