Zaloguj się, aby obserwować  
Budo

Morrowind - pytania, przemyślenia - temat ogólny

14067 postów w tym temacie

Dnia 07.04.2006 o 13:39, ArtuRPGpl napisał:

LUDZIE help!! jak moge oddzysakc moje 200 000 ktore stracilem w powyzej opisany sposob? chyba
moge uzyc kodu bo przeciez to bład gry...tylko jak go wpisac ?? moze mi ktos napisac? bo wpisalem
ten co na adamentowej kazali i nic pisze ze kod chyba dobry a mam tyle kasy ile mialem a 200
000 smokow droga nie chodzi!!:(:(::(


Prawde mówiąc nie rozumiem Twojego problemu. Piszesz, że awansowałbyś na 56 lev. Więc w jaki sposób na 1 lev zdobyłeś 200k zł? Nawet jeśli schomikowałeś w jakiś sposób 200k na 1 levelu to nie bardzo rozumiem po co odrazu szkolić się masowo. Z racji istnienia mnożników do atrybutów szkolenie masowe nie ma sensu. Co więcej często powoduje przykre niespodzianki typu wywalanie gry. Dopieru później gdy wszystkie po za jednym atrybuty masz na 100 można sie szkolić masowo. Jeśli coś pisze w konsoli kodów to oznacza, że kod był niewłaściwy (na forum Adamentytowej Wieży piszą co robić w takich sytuacjach, trzeba po prostu pokombinować ze spacjami, itp) Jeśli wklepujesz kod to powinien pojawić się na niebiesko.

-->KrzychW No trudno się mowi, choć na mój gust to błąd mechaniki. Kasy w sumie nie potrzebuje. Ale jak mnie przyciśnie to będę wiedział co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 15:41, Rzezim napisał:

> LUDZIE help!! jak moge oddzysakc moje 200 000 ktore stracilem w powyzej opisany sposob?
chyba
> moge uzyc kodu bo przeciez to bład gry...tylko jak go wpisac ?? moze mi ktos napisac?
bo wpisalem
> ten co na adamentowej kazali i nic pisze ze kod chyba dobry a mam tyle kasy ile mialem
a 200
> 000 smokow droga nie chodzi!!:(:(::(

Prawde mówiąc nie rozumiem Twojego problemu. Piszesz, że awansowałbyś na 56 lev. Więc w jaki
sposób na 1 lev zdobyłeś 200k zł? Nawet jeśli schomikowałeś w jakiś sposób 200k na 1 levelu
to nie bardzo rozumiem po co odrazu szkolić się masowo. Z racji istnienia mnożników do atrybutów
szkolenie masowe nie ma sensu. Co więcej często powoduje przykre niespodzianki typu wywalanie
gry. Dopieru później gdy wszystkie po za jednym atrybuty masz na 100 można sie szkolić masowo.
Jeśli coś pisze w konsoli kodów to oznacza, że kod był niewłaściwy (na forum Adamentytowej
Wieży piszą co robić w takich sytuacjach, trzeba po prostu pokombinować ze spacjami, itp) Jeśli
wklepujesz kod to powinien pojawić się na niebiesko.

-->KrzychW No trudno się mowi, choć na mój gust to błąd mechaniki. Kasy w sumie nie potrzebuje.
Ale jak mnie przyciśnie to będę wiedział co robić.


JEJKU tlumacze wam i tlumacze! jaki 1 lvl? mam 49 lvl w 3 guildaich najwyzszy stopien. ide do msitrza dlugie ostrza proobic sobie lvl przez ten bug mialem wtedy 490 000 tys w kieszenie i zaczolem dawac caly czas na nauke i nie chiodzilem spac po 10 punktach tylko robilem caly cas az do 500 punktow zapisaelm gre zabilm goscia bo mi sie nudzilo wczytalem gre i sie wylonczyla, wlanczam gre a kasy nieamm i tych 500 punktow na lvl tylko niewaidomo czmeu 50!! a kasy ani lvl ani punktow!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 15:34, ArtuRPGpl napisał:

nie bende zbieral caly czas i tracil przez bledy gry, te banki moze se sciagne ale jak wpisac
ten durny kod zeby oddzysakc moja kase?


Czy to taki problem poszukać na AW? No cóż, nie będę cię pouczał jak masz grać, bo jeśli gra z wpisanym kodem nadal sprawia ci przyjemność to chyba wszystko w porządku, nie? (choć akurat kod na złoto chyba zbyt potrzebny nie jest...). Cytat z AW: "player->AddItem "Gold_100" (ilość) Daje tyle złota, ile napisaliśmy w nawiasie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 15:56, Raylin napisał:

> nie bende zbieral caly czas i tracil przez bledy gry, te banki moze se sciagne ale jak
wpisac
> ten durny kod zeby oddzysakc moja kase?

Czy to taki problem poszukać na AW? No cóż, nie będę cię pouczał jak masz grać, bo jeśli gra
z wpisanym kodem nadal sprawia ci przyjemność to chyba wszystko w porządku, nie? (choć akurat
kod na złoto chyba zbyt potrzebny nie jest...). Cytat z AW: "player->AddItem "Gold_100"
(ilość) Daje tyle złota, ile napisaliśmy w nawiasie".


niedziala cos! bo w kieszeni kasy nieamm a kod wpisuje bo blad w grze odjal mi 200 000 wiec slusznie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 08:04, Budo napisał:

> /.../
Rzezim----> będzie można awansować, jak uczy nas przykład KrzysztofMarka ile dusza zapragnie...
ktoś chyba doszedł emiprycznie do tego, że limit poziomów w morku wynosi kilka tysięcy, ale
głowy nie dam :)

Jak grałem pierwszy raz i byłem około 330 poziomu, to trafiłem na stronkę, gdzie co poniektórzy mieli poziom 500, a chodzi mi po głowie, że kilka tygodni później ktoś dobił do poziomu 1500. Dalej tam nie zaglądałem, ale chyba zabawa w nabijanie leweli trwała dalej... Czyli poziom 1500 jest na pewno możliwy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostajemy tylko punkty do poziomów za 5 głownych umiejętnosci i 10 dodatkowych, a za poboczne nawet w dużej ilości nie dostajemy nic do levela?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[...]

Racja. Mam 29 poziom i prawie wszystkie współczynniki na 100, właśnie dzięki mnożnikom.
Ja też nie rozumiem problemu i frustracji ArturaRPGpl (?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[...]

Wiesz co? Graj lepiej w coś innego.
Nie miej pretensji, że straciłeś złoto, bo nabijanie leveli:

- Po pierwsze jest możliwe, właśnie dzięki błędowi w grze (skoro wykorzystujesz błąd, nie dziw się, że gra tak samo to potraktowała :D)
- Po drugie psuje rozgrywkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 16:37, amster22 napisał:

Dostajemy tylko punkty do poziomów za 5 głownych umiejętnosci i 10 dodatkowych, a za poboczne
nawet w dużej ilości nie dostajemy nic do levela?


Do levelu nie, ale mnożniki jak najbardziej działają. Czyli podbijasz np. długie ostrze, które masz w głównych o 10 punktów (+5 do siły), a potem np. alchemię, którą masz w pobocznych też o 10 (+5 do inteligencji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 16:37, amster22 napisał:

Dostajemy tylko punkty do poziomów za 5 głownych umiejętnosci i 10 dodatkowych, a za poboczne
nawet w dużej ilości nie dostajemy nic do levela?

To jest trochę skomplikowany system. Do samego lewelu te poboczne się nie liczą, ale... ale, jak nabijesz sobie porócz tych, które dają awans na lewel, kilkanaście pobocznych, to pojawia ci się przy awansie mnożnik cech, tak, że przydzielasz np. 1 punkt x 4 do siły, 1x2 do zręczności i 1x5 do szybkości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 16:50, dyniamit napisał:

[...]

Wiesz co? Graj lepiej w coś innego.
Nie miej pretensji, że straciłeś złoto, bo nabijanie leveli:

- Po pierwsze jest możliwe, właśnie dzięki błędowi w grze (skoro wykorzystujesz błąd, nie dziw
się, że gra tak samo to potraktowała :D)
- Po drugie psuje rozgrywkę


niepouczaj mnie w co mam grac!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 16:37, amster22 napisał:

Dostajemy tylko punkty do poziomów za 5 głownych umiejętnosci i 10 dodatkowych, a za poboczne
nawet w dużej ilości nie dostajemy nic do levela?


Levele dostajemy za punkty do umiejętności głównych oraz umiejętności dodatkowych.
Ale na wysokość mnożnika wpływają również punkty do umiejętności pobocznych.
Wysokość mnożnika do atrybutów jest następująca
Liczba punktów do umiejętności za konkretny atrybut - wysokość mnożnika
0 - mnożnik 1
1-4 - mnoźnik x2
5-7 - mnożnik x3
8-9 - mnożnik x4
10 - mnożnik x5

Aby uzyskiwać maksymalny mnożnik a nawet 3 maksymalne potrzeba jest odrobina wysiłku to znaczy kombinowanie z rozwijaniem odpowiednich umiejętności pobocznych.
Przykład
Ja mam tako postać
Z umiejętnościami głównymi
długie bronie(siła)
cięzki pancerz(wytrzymałość)
przemiana(siła woli
atletyka(szybkość)
retoryka(osobowość)
umiejętności dodatkowe
średni pancerz(wytrzymałośc)
zabezpieczenia(inteligencja)
topór(siła)
broń obuchowa(siła)
tarcza(zwinność)

Level zyskałem dzięki 5 punktom do długich mieczy oraz 3 do tarczy i 2 do retoryki
czyli miałbym następujące mnożniki :
siła x3
zwiność x2
osobowość x2
Aby uzyskać mnożniki x5 do siły,zwinności, osobowości
trzeba zrobić tak
dodać 5 punktów do umiejętności odpowiedzialnych za siłe (najlepiej do tych pobocznych)
dodać 7 punktów do umiejętności odpowiedzialnych za zwinnośc(jak wyżej)
dodać 8 punktów do umiejętności odpowiedzialnych za osobowość(jak wyżej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.04.2006 o 17:27, Rzezim napisał:


Aby uzyskiwać maksymalny mnożnik a nawet 3 maksymalne potrzeba jest odrobina wysiłku to znaczy
kombinowanie z rozwijaniem odpowiednich umiejętności pobocznych.
Przykład
Ja mam tako postać
Z umiejętnościami głównymi
długie bronie(siła)
cięzki pancerz(wytrzymałość)
przemiana(siła woli
atletyka(szybkość)
retoryka(osobowość)
umiejętności dodatkowe
średni pancerz(wytrzymałośc)
zabezpieczenia(inteligencja)
topór(siła)
broń obuchowa(siła)
tarcza(zwinność)


Tu chciałeś napisać: "Z umiejętnościami głównymi i dodatkowymi" ;p.
Ale zgadzam się z Tobą, i za Umiejętności poboczne, nic nie idzie do lvl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 16:54, KrzysztofMarek napisał:

To jest trochę skomplikowany system.

Skomplikowany owszem. Za to niezwykle realistyczny, zwyczajnie jest o wiele lepszy niż standardowe nabijanie pdków i leveli. Dla mnie jest to najlepszy system rozwoju postaci z jakim się kiedykolwiek spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2006 o 18:03, Hubi Koshi napisał:

> /.../ Dla mnie jest to najlepszy system rozwoju postaci z jakim się kiedykolwiek
spotkałem.

Tak, tylko te zależności trudno było odkryć. Ileż to ja się nagłowiłem, zanim doszedłem, skąd biorą się te mnożniki, a jak doszedłem, to na nic mi się to już nie przydało ;D


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.04.2006 o 18:08, KrzysztofMarek napisał:

Tak, tylko te zależności trudno było odkryć. Ileż to ja się nagłowiłem, zanim doszedłem, skąd
biorą się te mnożniki, a jak doszedłem, to na nic mi się to już nie przydało ;D


Hehe, nie ja całkiem szybko to odkryłem. Za to z innymi rzeczami miałem problemy, np dziwiłem sie czemu Argonianinem mogę se broń zakląć tylko na oddychanie pod wodą xD
I zanim do tego doszedłem trwało długo :)

hmm oddychanie pod wodą 20 sekund przy trafieniu, nieziemska broń :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.04.2006 o 19:02, Budo napisał:


Hehe, nie ja całkiem szybko to odkryłem. Za to z innymi rzeczami miałem problemy, np dziwiłem
sie czemu Argonianinem mogę se broń zakląć tylko na oddychanie pod wodą xD
I zanim do tego doszedłem trwało długo :)

hmm oddychanie pod wodą 20 sekund przy trafieniu, nieziemska broń :)



Oooooo... Tego to ja niewiedziałem, ale ta broń naprawdę jest "wypasiona". "Jak kogoś trafisz to się nie utopisz." zapamietajcie to na przyszłość młodzi Nervarzy, i z podniesioną głową w górę... "Ku Chwale Morrowind..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie mi jeszcze jedno lamerskie pytanie... Co sadzicie o modzie A good place to stay, w wersji pl ? Jesli chodzi o wykonanie to te pojemniczki skrzynie itd, sa best, ale jak sie on sprawuje w praktyce. No i zasadnicza sprawa. Jak wcisne juz tam cala moja graciarnie, czy jakis dziwny przypadek nie sprawi "przepadku mienia" ... zabilo by mnie to ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować