Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CryEngine dostaje pełne wsparcie 3D

21 postów w tym temacie

Jak będą anaglify to nawet nie trzeba telewizora nowego ;P Nawet bym sobie takie prymitywne 3d potestował w grze jakiejś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2010 o 10:53, R3nO napisał:

Wciskania technologii ciąg dalszy....

A kto Ci każe korzystać z 3D? Nie chcesz, graj normalnie. A czemu Crytek ma być zacofany w stosunku do innych twórców, którzy w większości też pewnie szykują się, żeby wskoczyć na ten wózek. Szczególnie, że jedynym chyba atutem tego studia jest trzymanie wysokiego poziomu technicznego swoich produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem filmik jak był testowany killzone 3 w 3d i reakcja gościa który to testował była zdumiewająca. Pomyślcie tylko w CoD biegnie a tutaj kule Ci przed twarzą lecą i wybuchają pociski, może niektórych to nie bawi, ale ja osobiście bym się pobawił w takim trybie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2010 o 11:19, Gniewny1j napisał:

Widziałem filmik jak był testowany killzone 3 w 3d i reakcja gościa który to testował
była zdumiewająca. Pomyślcie tylko w CoD biegnie a tutaj kule Ci przed twarzą lecą i
wybuchają pociski, może niektórych to nie bawi, ale ja osobiście bym się pobawił w takim
trybie.

dokładnie!
mam to samo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2010 o 10:56, Namaru napisał:

Jak będą anaglify to nawet nie trzeba telewizora nowego ;P Nawet bym sobie takie prymitywne
3d potestował w grze jakiejś.

no tak, tylko ta jakość :(
te wszystkie filmy 3D z papierowymi okularkami to jednak słabizna była...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbować to bym mógł ;) Ale przyznam, wolałbym poczekać aż technologia 3D nie będzie wymagała głupich okularów :P Skoro 3DS działa, to i telewizor będzie dało się zrobić taki ;) A komfort mimo wszystko większy będzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i bardzo dobrze. Im więcej developerów będzie inwestowało w 3D, tym szybciej technologia się spopularyzuje i będzie w zasięgu przeciętnego gracza :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2010 o 11:16, akodo_ryu napisał:

ciach


Obecna technologia 3D to badziew. W obecnej, psującej oczy formie mi jak i wielu osobom nie podchodzi. Co wspominam zawsze przy tym temacie, podoba mi się niedawny patent Sony do SplitScreena w wersji Full przy wykorzystaniu obecnego 3D. Dobra gra nie potrzebuje zresztą 3D żeby wciągnąć. Tak samo z filmami. Z drugiej jednak strony, raz na rok taki candyeye a''la pierwszy Crysis to nic złego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z 3d w grach mam doświadczenie tylko z Batman Arkham Asylum na Xklocka i Trackamanii na PC i na razie to to 3d to tylko przeszkadzało w widoczności :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eee, wg mnie usilne wciskanie nowej technologii użytkownikom. Jakbym miał grać w takich okularach powiedzmy 4 godziny a już nawet po chwili zaczyna boleć głowa to Ja dziękuje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nienawidzę 3d (w filmach). Ale w grach, czemu nie (to musi robić wrażenie) spróbuję bardzo chętnie ale dopiero momencie gdy postęp technologiczny pozwoli na grę bez badziewnych okularków, przez które da się grać max 2,3 godz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nie będą oni musieli pisać nawet linijki dodatkowego kodu, bo generowanie stereoskopowego 3D przejmie za nich po prostu silnik gry."
To w sumie oczywiste. Po prostu zamiast jednej kamery silnik będzie generował obraz dla dwóch kamer położonych wirtualnie obok siebie w pewnej odległości.

"Unowocześnienia mają być tak zaawansowane, że będą miały zaledwie minimalny wpływ na spadek wydajności i zerowy na jakość."
A to to bzdury lub nieuzasadnione chwalenie się. Dwie kamery oznacza podwójne obliczenia rzutowania obrazu 3d na płaski plan. A planów zamiast jednego będą dwa. Tak więc renderingu będzie podwójna ilość, a tym samym karty będą musiały dawać podwójnego kopa. Oznaczać to będzie, że takie SLI, albo Crossfire będzie działać wydajnościowo tak jakby wszystko chodziło na pojedynczej karcie, a na pojedynczej tak jakby karta była wolniejsza niż jest. Jak zwykle CryTech przerzuci problem na producentów sprzętu, a ci na graczy.
Będą mogły powstać nowe wspaniałe benchmarki w wersji stereoskopowej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ATI lub Nvidia - HaHa, wreszcie stworzyliśmy kartę, na której Crysis działa płynnie na maks detalach!
Crytek - To teraz zróbcie taką, na której zadziała z tymi detalami płynnie w 3D...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.09.2010 o 20:11, Olamagato napisał:

Jak zwykle CryTech przerzuci problem na producentów sprzętu, a ci na graczy.
Będą mogły powstać nowe wspaniałe benchmarki w wersji stereoskopowej. :)


Nigdy przecież nie przejmowali sie problemami sprzętowymi. przecież producenci zrobią odpowiednie układy które pociągną ich produkty. Nie do końca sie natomiast zgodzę z teorią spadku wydajności o połowę. Nie znamy dokładnej specyfikacji tej technologi więc nie wiemy o ile będzie ona obciążać układy.
Ogólnie to obecna technologia 3D jest marna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2010 o 23:12, Mateox86 napisał:

Nie do końca sie natomiast zgodzę z teorią spadku wydajności o połowę. Nie znamy dokładnej specyfikacji tej
technologi więc nie wiemy o ile będzie ona obciążać układy.

Ja też bym się nie zgodził bo i tego nie napisałem. Rzutowanie na plan 2D jest tylko częścią obliczeń jakie trzeba wykonać aby wygenerować obraz na płaskim ekranie. Inne obliczenia takie jak ruch modeli, ich fizyka itp. będą obliczane jeden raz dla obu kamer.

Dnia 03.09.2010 o 23:12, Mateox86 napisał:

Ogólnie to obecna technologia 3D jest marna...

Marne są wyświetlacze i konieczność używania okularów. Jak na razie najlepszą jakość stereoskopową oferują google 3D, w których obraz jest wyświetlany osobno dla każdego oka i nie ma żadnego spadku jasności (w okularach spadek jest o połowę w przypadku idealnym). Jednak w obu wypadkach trzeba nakładać coś na ślepia... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/yawn. Czyli w nowym Benchmarku 2 0 fabuły za to opcja 3d ? Heh co zrobić w końcu na forum ktoś musi sobie powiększyć pewną część ciała tym że "Crysis chodzi mi na full detalach!!!!1111oneoneone".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2010 o 11:23, Mastermind napisał:

> Jak będą anaglify to nawet nie trzeba telewizora nowego ;P Nawet bym sobie takie
prymitywne
> 3d potestował w grze jakiejś.
no tak, tylko ta jakość :(
te wszystkie filmy 3D z papierowymi okularkami to jednak słabizna była...

No i to raczej do statycznych gier się nadaje, ale mimo wszystko da to jakąś namiastkę i przedsmak lepszego 3D ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować