Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Splinter Cella: Gry są za długie

102 postów w tym temacie

4 godziny...
To przecież średnio 2 filmy w kinie, około 50 zł. Czyli mamy wydawać 200 zł na 4 godziny gry = 50 zł/godzinę, "ciekawe"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tego pana to chyba główka mocno boli, bo jakieś takie niedorzeczne stwierdzenia układa ;)

gra na 4 godziny? toż to ledwie początek zabawy jest, kiedy ta się kończy nagle.. taki tryb mi nie odpowiada zdecydowanie, a panu Hockingowi polecam mocny środek na ból głowy, ewentualnie przeciwgorączkowy, by majaczyć przestał ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.02.2011 o 18:47, twardy90 napisał:

A teraz patrzcie BUAHAHAHAHA facet nie wie co mówi może lepiej by gry 4 godzinne były
sprzedawane jako DLC wiecie: misja treningowa 9,99$; misje główne 9,99$; misje w pojazdach
12,99$; misja finałowa 14,99$ i creditsy 0,99$.

Może ten pomysł byłby jeszcze lepszy, jakby chłopcy z Acti szukali nowego eksperta do
spraw sprzedaży to jestem chętny :)


Ktoś już planował coś podobnego, a ostatnie misje w DLC to już gdzieś się chyba nawet pojawiły. No i jeszcze zapomniałeś o płatnym demie i płatnych przerywnikach filmowych co też już któraś firma planowała...

Cóż co do krótszych gier, może by to nie było złe, gdyby rzeczywiście taka gra od pierwszej minuty do samego końca trzymała w napięciu i dany czas byłby całkowicie wykorzystany, bez nudnych wydłużeń, a do tego gra byłaby o minimum 50% tańsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, on by chciał by gry trwały 4 godziny. Nie musiałby się przemęczać przy procesie ich tworzenia, oj możnaby je machnąć w pół roku, a potem co chwila inkasować mamonę.
<tu wstaw dowolne plugawe przekleństwo>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.02.2011 o 18:39, bobobo napisał:

2 sprawy:
1. Pewnie się mylę,nie wiem.Zdaję mi się,że nad SC:C nie sprawował pieczy,tylko Jade
Redmond go produkowała.

Mylisz się. Ona będzie robić następne części. Do tej pory ten szarlatan wyprodukował wszystkie Splinter Celle.

Dnia 16.02.2011 o 18:39, bobobo napisał:

2.Multi w SC:C jest GENIALNE!!! Chyba nie grałeś w co-opa,i w ógóle w SC:C,żeby mówić
takie rzeczy.Recenzenci mówią,że właśnie dla multi najlepiej kupić tą grę.

Multi na 5h, czyli to samo co w single, krócej, krócej, krócej. Do tego, praktycznie zerowa szansa do dziś na trafienie jakiegokolwiek partnera do co-op na pc. Najbardziej dziwi mnie fakt, że co do recenzentów to niestety masz rację ;/ (choć w takim CDA co-op też zjechali)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"- Osobiście uważam, że produkcje wysokobudżetowe w trybie single-player są współcześnie za długie - "... :D stary wskaż mi drogę do swego dilera !! Ma niezły stuff...też chce ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.02.2011 o 18:39, bobobo napisał:

1. Pewnie się mylę,nie wiem.Zdaję mi się,że nad SC:C nie sprawował pieczy,tylko Jade
Redmond go produkowała.


Jednak coś ci się pomyliło. Pani Jade zajmuje się nową częścią Splinter Cell''a, a to będzie jej pierwsza gra z tej serii.

Ponadto, pragnę zauważyć pewną ewolucję wsteczną :P Kiedyś - za czasów gier na NES (pegasus) i wcześniejszych - gry dawało się nierzadko kończyć poniżej dwóch godzin. Od czasów "wynalezienia" funkcji save sytuacja zaczynała się zmieniać bardzo, bardzo szybko. Aż gry stawały się za długie, dla przeciętnego gracza. To, że w Polsce przeciętny gracz ma 16-17 lat, nie oznacza, że wszędzie tak jest... Resztę historii znają wszyscy współcześni gracze.

Dla producentów sytuacją idealną jest zrobienie gry krótkiej, by jak najwięcej na niej zarobić i móc zrobić ją jak najszybciej. Ale nie może być za krótka, bo się nie sprzeda. Pewnym rozwiązaniem jest stworzenie dobrego multi, ale nie zawsze działa najlepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten gość to jakiś kretyn i błazen. Gry są tak krótkie że się w nie grać nie da.

1. Medal of Honor 2010 - 6 godzin
2. Dead Space 2 - 7-8 godzin
3. GTA 4 - 3 dni po 8-9 godzin grania
4. CoD 6 - 5 godzin
5 CoD 7 - podobno 7-8 godzin
6. PoP Zapomniane piaski - kuzyn przeszedł mówił że w 5 godzin
7. NFS Undercover - taki łatwy że się nie da ale przynajmniej długi ale jakbym się przyłożył to na 100% bym go w 9-11 godzin przeszedł. A przeszłem ponad połowę nie pamiętam w ile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech... a kiedyś otworzyłem szeroko oczy jak na pudełku od Baldur''s Gate 2 + TB zobaczyłem napis "300 godzin zabawy" o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lol. a wy zaraz z ryjem... a może z drugiej strony spojrzymy na sprawę. Człowiek u szczytu kariery, pracuje po 10-12 godzin na dobę, plus dziewczyna, imprezy, wyjazdy... normalne życie ... ma czas zagrać 2 godziny tygodniowo ( podejrzewam że kimś takim właśnie jest ten koleś ). Jeśli gra trwa 20 godzin to przejście gry zajmuje mu jak w mordę strzelił 1.5 miesiąca a w międzyczasie gubi wszystkie wątki i gdzie dla niego fun z gry ? nie mówię że popieram to co mówi bo sam lubię mięsiste kampanie ale dajcie na luz... wiem że za kieszonkowe ciężko wyrobić na gry ale nie każdy musi grać w dniu premiery :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brzmi jak "następny SC będzie miał 4-godzinną kampanię, ale jakiś debil u nas wpadł na pomysł - i cholernym cudem przekonał do niego całą ekipę (najwyraźniej był bardzo męczący dzień i wszyscy zgodzili się żeby mieć spokój) - żeby do czasu premiery przekonać graczy, że 4-godzinna kampania jest dla nich lepsza niż 10-godzinna. Niestety zostałem wybrany na tego, który wszystkim o tym oznajmi i zrobi z siebie kretyna. Dziękuję za wysłuchanie.".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[patrzy się na ten artykuł jakby odkrył rzadki i absolutnie obrzydliwy okaz robaka wewnątrzustrojowego, w jego dłoni długa katana, ręka owa trzęsie się niczym dom podczas trzęsienia ziemi, a sam Hubi ma minę jakby zaraz, za chwileczkę, za momencik miał eksplodować w orgii śmierci, krwi i zniszczenia] DIE YOU HERETIC!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.02.2011 o 19:31, Hubi_Koshi napisał:

[patrzy się na ten artykuł jakby odkrył rzadki i absolutnie obrzydliwy okaz robaka wewnątrzustrojowego,
w jego dłoni długa katana, ręka owa trzęsie się niczym dom podczas trzęsienia ziemi,
a sam Hubi ma minę jakby zaraz, za chwileczkę, za momencik miał eksplodować w orgii śmierci,
krwi i zniszczenia] DIE YOU HERETIC!!


Przednie !! :D +25 do Respect :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o długość rozgrywki singleplayer, to granica przyzwoitości, za którą uznaję 8 godzin, przekroczona została wraz z nadejściem drugiej części Modern Warfare i ta licha kondycja utrzymuje się nadal w znakomitej części dzisiejszych gier akcji. Nadzieja w action RPG, które częstokrotnie bardziej angażują emocjonalnie, a twórcy dają graczowi opcję, czy chce przeznaczyć na zabawę godzin kilka czy kilkadziesiąt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie chłopak się pomylił, chyba za dużo ostatnio pił z szefem i zapomniał sie ogarnąć przed przyjściem do pracy. Niech robi gry które można przejść w 2 godziny, nie ma problemu. Tylko niech odrazu się szykuje do zwolnień i to własnie od niego się zaczną. Bo nikt przy zdrowym umyśle (a mało takich ludzi jest) nie kupi gry za 200 zł gdzie pogra w singla na 2 godziny lub jak powiedział na 4. Buhaha to był żart w złym guście, jutro pewnie dostanie reprymende od szefa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może lepiej w ogóle nie dawać graczom możliwości grania? Ot film, w którym możemy tylko kamerą poruszać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to teraz, pojechali po bandzie. Gry za długie? Większość graczy, zapewne tak jak i ja sądzi. Że czym DŁUŻSZA gra tym lepsza. Nie dam przecież 200 zł za grę którą mogę przejść w 4 godziny. A przejście na wyższych poziomach trudności też mnie jakoś specjalnie nie jara. Nie wiem co oni palą, ale niech zmienią dilera. Poza tym jeśli chodzi o Splinter Cela to od 1-3 jakoś nie miałem problemu z długością kampanii, bardzo mi się podobała ;) Także niech odstawią tabsy, i biorą się za tworzenie o wiele dłuższych kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować