Zaloguj się, aby obserwować  
Mercuror

Fallout 2 - temat ogólny

3223 postów w tym temacie

Dnia 28.07.2006 o 16:49, Mateusz kopacki napisał:

tylko niewiem nawet gdzie jest reaktor bo jak weszłem na platforme to odrazu zaczołem rozrube:)


Ja to bym sugerował załadować grę sprzed robienia rozróby. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam jeszcze jedna sugestie - zanim dodasz post sprawdz to co napisales jakims programem - zbyt duza ilosc bledow ortograficznych potrafi zabic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2006 o 16:55, morthi napisał:

a ja mam jeszcze jedna sugestie - zanim dodasz post sprawdz to co napisales jakims programem
- zbyt duza ilosc bledow ortograficznych potrafi zabic


Zwłaszcza w tak krótkim "zdaniu" taka ilość ""Kffiatkuf""

Co się dzieje z naszą edukacją!

A tak w temacie.. Ile udało wam zobaczyć tzw. "specjalnych miejsc" w Falloucie 2? Bo to był jeden ze smaczków który zawsze mnie przyciągał i chętnie bym siędowiedziałczy czegoś nie omijałem:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.07.2006 o 16:59, Stwór napisał:

siędowiedziałczy czegoś nie omijałem:P


Ech sam zrobiłem "kffiatka" :P Ale mam problemy ze spacją ;-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2006 o 17:01, morthi napisał:

mnie sie udalo kiedys trafic do fake vault-13 :) i na ancient tribe :)


Tak jak mi:) Ja miałem jeszcze farta do Paladynów szukających grala:) W Power Armorach:) Taką lokację z psem co pecha przynosi (który potem łaził za tobą):P Strażnika mostu co miał całkiem dobry armorek:) No i te jego pytania:) A Falloucie jest masa takich i innych smaczków bardzo fajnych:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2006 o 17:01, morthi napisał:

mnie sie udalo kiedys trafic do fake vault-13 :) i na ancient tribe :)


Fake Vault 13 jest dodawany po zgraniu mapy z pewnego holodysku. Nie mogłeś trafić na Ancient Tribe grając w niezmodowaną wersję gry, bo ta lokacja nie została dodana do finałowej wersji.

Co do innych specjalnych lokacji, to trafiłem na wszystkie oprócz dwóch: miejsca, w którym znajdujemy psa pszynoszącego pecha i Toxic Wastedump.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2006 o 17:05, Sarafan_Knight napisał:

Co do innych specjalnych lokacji, to trafiłem na wszystkie oprócz dwóch: miejsca, w którym
znajdujemy psa pszynoszącego pecha i Toxic Wastedump.


Zabiłem tego bydlaka z kija.. Bo mi broń w rękach wybuchła przez niego:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2006 o 17:11, Stwór napisał:

Zabiłem tego bydlaka z kija.. Bo mi broń w rękach wybuchła przez niego:P


Ponoć wybucha też przeciwnikom, jak masz go w drużynie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2006 o 17:12, Sarafan_Knight napisał:

Ponoć wybucha też przeciwnikom, jak masz go w drużynie. ;)


Ale co to za frajda jak ci broń w rękach wybucha ta najlepsza;) Jeśli dobrze pamiętam to z amunicją też cossiedziało:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2006 o 17:30, Hegemon napisał:

> Czy można normalnie zabic UMC-9? Bo cała baza rzuca się wtedy na mnie, a gdy wszystkich
załatwię
> to włączają sie osłony przy wejściu ;(

Zabij Superstimpakami, tak jak pisze AgayKhan. A dokladniej - jesli masz Awareness to sprawdz
ile ma punktow zycia UMC-9, podziel to przez 9 zaokraglajac w gore i tylu wlasnie uzyj SStimpakow
na nim. Potem poczekaj 10 minut et voila. Jest martwy.



Moment, chwila, wiem że temat i pytania są archaiczne, ale dawno nie grałem w Follauta, ale czy ten UMC-9 to nie był ten szef sekty pseudonaukowców w San Francisco? Jeśli tak - to jakoś nie uzywałem stimpaków w walce z nim. Da się go załatwić zupełnie "konfesjonalnie". No i - czy ja dobrze pamiętam? ale czy stimpaki nie służyły do leczenia naszego bohatera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2006 o 17:48, Amistan napisał:

Moment, chwila, wiem że temat i pytania są archaiczne, ale dawno nie grałem w Follauta, ale
czy ten UMC-9 to nie był ten szef sekty pseudonaukowców w San Francisco? Jeśli tak - to jakoś
nie uzywałem stimpaków w walce z nim. Da się go załatwić zupełnie "konfesjonalnie". No i -
czy ja dobrze pamiętam? ale czy stimpaki nie służyły do leczenia naszego bohatera?


Super strzykawki teoretycznie sluza do leczenia, ale w praktyce mozna je tez stosowac do zabijania wrogow. Dzieki temu czesto unika sie walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja kiedyś próbowałem tymi stimpakami ale on zauważa że chcemy my coś wcisnąć w plecy i wszyscy atakują a osłony można zdjąć bo obok osłon jest taka wnęka wystarczy tam wziąść naprawa i sie wyłącza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.07.2006 o 10:26, Matizk12 napisał:

ja kiedyś próbowałem tymi stimpakami ale on zauważa że chcemy my coś wcisnąć w plecy i wszyscy
atakują a osłony można zdjąć bo obok osłon jest taka wnęka wystarczy tam wziąść naprawa i sie
wyłącza


O ile ma się naprawę na odpowiednim poziomie. Za niski nawet po wielu próbach nie kończy się sukcesem i zostaje się uwięzionym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować