Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ken Levine: Musimy ochronić tradycyjną rozgrywkę przed zabawą z kontrolerami ruchu

19 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

- Wdrażając jakiekolwiek nowe doświadczenia, musimy być w stanie ochronić te już funkcjonujące - uważa Ken Levine, szef Irrational Games, które pracuje obecnie nad Bioshock: Infinite.

Przeczytaj cały tekst "Ken Levine: Musimy ochronić tradycyjną rozgrywkę przed zabawą z kontrolerami ruchu" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie Ameryki on nie odkrył... Jeżeli gra, w którą chciałbym grać na padzie będzie w większości opierała się na kontrolerze ruchu i potem okaże się, że gra się po prostu średnio to dobrych wrażeń z gry mieć się na pewno nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, mówienie, że tradycyjną rozgrywkę należy chronić przed kontrolerami ruchu i dodawanie obsługi kontrolerów ruchu do swoich gier to wg. mnie hipokryzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście są jeszcze wizjonerzy, którzy nie trzymają się kurczowo przeszłości. Gdyby tak było, do dziś w FPSach sterowalibyśmy strzałkami w jednej płaszczyźnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się w sumie zgadzam.
Wii odniosło sukces wprowadzając kontrolery ruchowe, Sony i M$ wyczuli pieniądze i postanowili zrobić to samo.
Nie zauważyli tylko że gry wydawane na Wii różnią się od tych z ich konsol. Tam wykorzystanie tych kontrolerów nie jest wsadzone na siłę, to po prostu podstawa sterowania, gry są robiona tak, aby grać w nią za pomocą ruchu. U konkurencji grę się robi jak zawsze, a sterowanie ruchem dorzuca "aby było" i aby nowe gadżety do konsoli się sprzedały.
Choć Microsoft jeszcze ujdzie bo do Kinecta wychodzą chyba głównie tańce i spływy kajakiem a do tego to pasuje, ale takie strzelanie za pomocą Move w Killzonie czy Residencie 5 z relacji kolegi jest do bani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować