Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 22.12.2008 o 17:01, pkapis napisał:

W praktyce oznacza to, że można sobie na 10 dni zrobić postać DK i odwiedzić Northrend.

A jak zrobię DK to po 10 dniach zniknie :P ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2008 o 16:03, Cat In A Bag napisał:

> "If we started the first sets of PvP gear with asteroids orbiting the shoulders,
in a
> couple seasons you''d be wearing Thrall on your head." - Zarhym

Tia, tak se to można tłumaczyć, tylko czemu gear pve wygląda całkiem przyzwoicie, a gear
pvp wygląda mocno z #@$% :P Pomijam już fakt, że pvp w tym dodatku przestaje istnieć,
bo cóż to się porobiło?! Ludzie grający pve zdobywają sety pvp szybciej od tych co grają
pvp. Jakaś faworyzacja czy co? Blizz stwierdził, że za dużo ludzi na AV siedziało (teraz
kolejki są po 5-10minut, a kiedyś trwało to może 10-20sekund)? Powinien być jakiś podział,
dla tych co grają jedno i dla tych co grają drugie. Zdobycie całego setu pvp grając tylko
bg i areny zajmie od groma czasu (pomijam już te niebotyczne ratingi wymagane na itemki,
na broń bodajże było 2030, co dla mnie jest praktycznie nieosiągalne), a ci co sobie
raiduja polecą kilka mobków i mają już full epic gear pvp pierwszego dnia... I potem
idą takie noobki pve na pvp i losy lecą... To co zrobił Blizz jest dla mnie całkowitą
porażką i czymś niezrozumiałym. Skoro tak sobie pogrywają, to powinny być dostępne części
tiera 7 za honor i arena pointy.


zgadzam się w 90%, pvp sety wyglądają tragicznie nawet porównując je do s4, a z t7 calkiem spoko są tylko z 25 druida i locka imho no i ewentualnie priesta ale zaznaczam że 25, 10 osobowe wersje z tymi kolorami jakie mają to jakaś pomyłka, ale to wszystko nic w porównaniu z pvp... sam nie wiem czy się śmiać czy płakać... więcej gameplay''u mam w random fps... i tu i tu lecą "headshoty" tylko że w takim fps krócej się na reza czeka ;) rogal/paladynretri/dk to jakaś kpina chociaż boomkin czy arcane mage lepsi nie są, nie widze możliwośći najmniejszej przeżycia walki z mutilate rogalem klasy nie posiadającej babla albo ice blocka, paladynem byle cieć może "ownować" używając 1 makra, dk to wogóle dziwna klasa i tu nawet nie wiem co powiedzieć jakieś magiczne bable/pet/leczenie/spowonienia i reszta zabawek magwie arcane nabijający się z innych casterów...
tak to jest QQ, i tak już tęsknie za czasami tbc gdzie walki trwały dłużej niż 3 sekundy oraz NIE resi nie pomoże- nie na takie coś, a przynajmniej nie w takim stopiu jaki możnaby oczekiwać, tak wiem że wow jest grą pve a pvp to tylko "bonus" ale nie wszyskim sprawia frajde tłuczenie jakichś głupich mobków za każdym razem tak samo i wymagających taktyki w stylu "w tedy i w tedy rusz dupsko z punktu a do punktu b bo..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2008 o 19:20, struksik napisał:

Jaki byście zaproponowali build dla Blood Elfa Paladyna jak najbardziej ofensywny?

51/51/51 for sure, c''mon ludzie pytać o build dla bala to troche śmieszne bo tam nie ma większych wyborów, bierzesz 5 w procie dla bonusu do siły reszta w retri jak leci we wszystko co uznasz za przydatne, jeśli ma to być pod pvp to np. 3/3 w sticyzm dobrze zainwestować a jeśli pod pve to boka i imp do tego, żadna filozofia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać, nic ująć :) Tak jak wcześniej swoim lockiem mogłem pojechać prawie wszystko, tak teraz mało co idzie bezboleśnie. Najfajniejsi są magowie co zdejmują 2 strzałami... Z dk wyjątkowo jeszcze jakoś problemu nie miałem, dużo życia ma to tylko. Tak czy siak w TBC PvP było sto razy lepiej zrobione i lepiej zbalansowane. Do PvE mam właśnie takie podejście jak napisałeś. Raz można polecieć jakiś instance/raid ale na potem to już takie powtarzanie i modlenie się o dropa i porządnego rolla...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, w tbc nie podobało mi się (i nadal w wotlk) zmuszanie ludzi do aren, nawet nie będe pisał o tym że stawianie wszystkiego na jedna karte (balans który nie istnieje) a co za tym idzie gear a w rezultacie zadowolenie ludzi z gry to troche za dużo (osławiony "restoboomkin"+warek..., czy na z 2 strony ele szamanek...), wolalbym jakieś ratingowe meczyki na bg jako gildia czy cos bo na tyle luda rożnice między balansem poszczególnych klas się zacierają i ważniejsza jest współpraca. No i jescze jedno na arenie ciągle mam wrażenie żę gram w jakieś zacofane multi a nie mmo, lol wut 5 osób max w teamie? w fpsach mam po 24 luda na strone... co innego takie av...

ps: zapomniałem wspomnieć o healowaniu w pvp... które ofc juz nie istnieje, holy palem w zielakach kiedy zacząłem bawić sie w healera byłem w stanie przetrzymać nuke 2 rogali czy innych dpsów (2 magów z imp cs''''em to już problem ;P) ciągle wspomagając kompanów blesami i healem, zaraz po 3.0 to wszystko zostało zniszczone kompletnie, mając ponad 400resi (juz po zdjęciu insygnii na rzecz healerskiego<racial ludzi>) padałem jak mucha nawet od retri (lol wut następny, co za idiota wymyślił że hybrydy powinny mieć dps równy pure dpsom zachowując swoją zdolność leczenia przy jednoczesnym zwiększeniu efentywności tego leczenia?), wszystko to zaprocentowało tym że healer od dpsa na pvp rożni się tym żę jest mniej niebezpieczny (spróbuj wyhealować nuke rogala...gg), więc teraz każdy od razu leci do healera bo łatwiej zabić a i nie będzie się potem pod nogami plątał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2008 o 21:39, SoieR napisał:

Dokładnie, w tbc nie podobało mi się (i nadal w wotlk) zmuszanie ludzi do aren,


LOL. Jakie zmuszanie ludzi do aren? Gear arenowy zawsze był dostosowany pod PvP, więc dostępny dla tych którzy taki tryb gry wybrali. Teraz w WotLK, zmusza się ludzi do biegania w kółko po dennych instancjach. Nie wspominając o tym, że z raidów wypadają itemy których inaczej nie da się otrzymać poza areną. Co już jest chore bo chyba ma wymusić na hardcore pvp graczach, zamiatanie XXX po raz XXX. Dzięki Blizz!

Ukłon ogromny w stronę graczy PvE, jeszcze tego nie widzisz?

Dnia 22.12.2008 o 21:39, SoieR napisał:

nawet
nie będe pisał o tym że stawianie wszystkiego na jedna karte (balans który nie istnieje)
a co za tym idzie gear a w rezultacie zadowolenie ludzi z gry to troche za dużo (osławiony
"restoboomkin"+warek..., czy na z 2 strony ele szamanek...),



Tu nie chodzi tyle o balans, co o uniwersalność klas i dobre ich połączenie [ czy to 2v2, 3v3 ] Boomkin, był na topie bo grało się tym łatwo i przyjemnie, jeśli nie wpadłeś pod team dwóch dobrych DPS''ow, rating leciał jak szalony.

Panowie cały czas zmieniają klasy, tu nerf tu buff, więc nic dziwnego, że stare dobre setupy wychodzą szybko z użycia. Moim zdaniem to dobrze, dość mam tych samych teamów.

Dnia 22.12.2008 o 21:39, SoieR napisał:

wolalbym jakieś ratingowe
meczyki na bg jako gildia czy cos bo na tyle luda rożnice między balansem poszczególnych
klas się zacierają i ważniejsza jest współpraca.


Grasz w złą gre, tak Ci powiem. To czego szukasz to WH: Online, tam sam nie jesteś wstanie zrobić nic, siła w zwartej grupie. WoW to gra innego typu, gdzie taki rogal, lock czy ostatnio druid może zrobić masakre z czterech graczy i rozpalić ognisko koło ich zwłok.

Dnia 22.12.2008 o 21:39, SoieR napisał:

No i jescze jedno na arenie ciągle mam
wrażenie żę gram w jakieś zacofane multi a nie mmo, lol wut 5 osób max w teamie? w fpsach
mam po 24 luda na strone... co innego takie av...



Areny 5v5 to praktycznie masakra, teoretycznie miało być fajnie i zabawanie. Słowem to i tak przesada, więcej ''luda'' zrobiło by armagedon na tych ogromnych arenach. Ale widzisz różnice pomiędzy areną, a bg?

Dnia 22.12.2008 o 21:39, SoieR napisał:


ps: zapomniałem wspomnieć o healowaniu w pvp... które ofc juz nie istnieje, holy palem
w zielakach kiedy zacząłem bawić sie w healera byłem w stanie przetrzymać nuke 2 rogali
czy innych dpsów (2 magów z imp cs''''em to już problem ;P)


W BG w której gram, istnieje i ma się dobrze. Teraz jednak loladyn, dostanie od rogala dismantle -> expose i papa, chyba, że ma swój imba bubble. Przykre.

Dnia 22.12.2008 o 21:39, SoieR napisał:

ciągle wspomagając kompanów
blesami i healem, zaraz po 3.0 to wszystko zostało zniszczone kompletnie, mając ponad
400resi (juz po zdjęciu insygnii na rzecz healerskiego<racial ludzi>) padałem jak
mucha nawet od retri


Teraz cap resi będzie na poziomie 900, a wtedy można rozmawiać o grze PvP. Widzisz co teraz można zrobić z lockiem, albo magiem?

Dnia 22.12.2008 o 21:39, SoieR napisał:

(lol wut następny, co za idiota wymyślił że hybrydy powinny mieć
dps równy pure dpsom zachowując swoją zdolność leczenia przy jednoczesnym zwiększeniu
efentywności tego leczenia?),


Ten sam co wymyślił, pewnie klase paladyna i jego skille, które nijak mają się teraz do balansu innych klas. Ale to już zostaje zmieniane.

Dnia 22.12.2008 o 21:39, SoieR napisał:

wszystko to zaprocentowało tym że healer od dpsa na pvp
rożni się tym żę jest mniej niebezpieczny (spróbuj wyhealować nuke rogala...gg), więc
teraz każdy od razu leci do healera bo łatwiej zabić a i nie będzie się potem pod nogami
plątał.


LOL. Priest ma się dobrze. Szaman ma się dobrze. Jeśli nie ma gdzieś blisko rogala. Jeśli u Ciebie na BG nikt nigdy nie biegł do heala na początku, to ja gratuluje ekipy XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2008 o 17:01, pkapis napisał:

> Trial WotLK = tylko konto TBC = te dni przepadły...

Tam przepadły. Tych dni nigdy nie było. To nie jest darmowe przedłużenie aktywności konta
tylko udostępnienie zawartości WotLK na 10 dni. Konto trzeba mieć aktywne normalnie.
W praktyce oznacza to, że można sobie na 10 dni zrobić postać DK i odwiedzić Northrend.

A jeżeli np. nabiję 74 lvl w te 10 dni (naprzykład!) to mi się cofnie czy jak???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2008 o 09:20, hubert0 napisał:

A jeżeli np. nabiję 74 lvl w te 10 dni (naprzykład!) to mi się cofnie czy jak???


A nabijesz 74 level? Postać w trialu podstawki mogła osiągnąć max 20 poziom. Draenei na trialu TBC również. Nie wiem co dokładnie daje trial WotLK, ale podejrzewam że nie podnosi limitu poziomów właśnie by uniknąć takiego problemu. Prawdę powiedziawszy to wydaje się on mało przydatny, bo wiele rzeczy związanych z WotLK została wprowadzona już w patchu przed nim. Główną zaletą triala jest więc możliwość sprawdzenia DK (który ma bardzo fajne wprowadzenie). Ten dodatek w ogóle jest o tyle dziwny, że dla kogoś kto nie ma postaci na poziomie 55+ nie ma żadnego powodu by go kupować, a jeśli nie ma się postaci w okolicach 70 to jedynym powodem jest właśnie DK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2008 o 09:20, hubert0 napisał:

A jeżeli np. nabiję 74 lvl w te 10 dni (naprzykład!) to mi się cofnie czy jak???


Nie nabijesz, na trialu WotLK nie jest możliwe osiągnięcie lvl 71 (możesz lvlować ale 1xp przed wypełnieniem paska ci się zablokuje i nie będziesz mógł awansować dalej). A przynajmniej tak było z trialem TBC, kiedy było tak samo z lvl 61. DK chyba możesz lvlować ile chcesz, ale nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy istnieje możliwość przerzucenia jednej postaci z innego serwera na inny? I czy przy odblokowaniu DK muszę mieć postać na tym samym serwerze? Sry za spam coś mi się pomyliło i nie edytowałem -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2008 o 19:02, Doreczek napisał:

Czy istnieje możliwość przerzucenia jednej postaci z innego serwera na inny? I czy przy
odblokowaniu DK muszę mieć postać na tym samym serwerze? Sry za spam coś mi się pomyliło
i nie edytowałem -.-


Można przenieść postać, lecz jest to płatne chyba 10$. Czasami są organizowane bezpłatne "migracje" z zaludnionego servera na jakiś mało zaludniony. Aby stworzyć DK musisz mieć postać na tym samym serverze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2008 o 19:02, Doreczek napisał:

I czy przy odblokowaniu DK muszę mieć postać na tym samym serwerze?

Teraz tak, w nadchodzącym patchu 3.0.8 ma się to zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2008 o 18:45, Konrad512 napisał:

> A jeżeli np. nabiję 74 lvl w te 10 dni (naprzykład!) to mi się cofnie czy jak???


Nie nabijesz, na trialu WotLK nie jest możliwe osiągnięcie lvl 71 (możesz lvlować ale
1xp przed wypełnieniem paska ci się zablokuje i nie będziesz mógł awansować dalej). A
przynajmniej tak było z trialem TBC, kiedy było tak samo z lvl 61. DK chyba możesz
lvlować ile chcesz, ale nie jestem pewien.

tzn zablokuje mi się 1 xp przed 72 czy 71?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się