Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy gameplay trailer z Hard Reset; Wild Hog tłumaczy dlaczego gry nie będzie na konsolach; gra ma być wzorem oldschoolu

73 postów w tym temacie

Kto powiedział że gra musi sprzedać się w milionach egzemplarzy żeby osiągnąć sukces? Ta gra jest niszowa czyli jak nazwa wskazuje trafia w odpowiednią niszę czyli fanów oldschoolu.A to że nie jest znana to co? IMO ja bym dał grę na steam i zrobił jakieś promo.Wiele nowych nieznanych gier ukazuje się na Steamie i ich twórcy są zadowoleni z wyników sprzedaży.Wspomnę tylko o Cthulu Saves the world który sprzedał się przez tydzień na PC tyle samo co w rok na konsolach.Wystarczy tylko szanować graczy i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na konsolach nie ma, srała im za to, srała. Nie będą się ograniczać, tylko ciekawe że sama gra też jakoś szczególnie nie wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2011 o 00:03, ww3pl napisał:

Krótkie pytanie - dlaczego to, że gra nie pojawi się na konsolach jest ''chwalebne''?
Czy to, że w produkcję będzie mogło zagrać mniej osób jest czymś fajnym?


Jest to tak samo chwalebne jak wypuszczanie na pc kiepskiego portu pół roku po premierze na konsoli lub w ogóle nie wydawanie gry na pc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2011 o 00:31, Kajmal napisał:

Moim zdaniem dobrze że gry nie będzie na konsolach ponieważ była by nieco ograniczona.

Jesteś tego pewien? Ja stawiam, ze specjalnie grafiką i wymaganiami błyszczeć ta gra, nie będzie.

Dnia 31.07.2011 o 00:31, Kajmal napisał:

I nie chodzi tu o to żeby mniej ludzi zagrało tylko o to jak pan mówił że konsole są nieporównywalnie
słabsze od dziesiejszych pc-tów to napewno będzie lepsza grafika,bardziej otwarty świat,większa
swoboda i chociażby dobro silnika zostanie w całości wykorzystane w grze a nie po części.

Problem w tym, że ten pan mówi pokrętnie. Z jednej strony pisze, ze konsole mają grafikę sprzed 4-5lat, a z drugiej stony, że najlepsza grafika nie uratuje projektu. Co to oznacza?
Pewnie to, ze nie robimy najlepszej grafy, tylko skupiamy się na rozgrywce ala painkiller.
Jezeli gameplay, bedzie wygladac kropka w kropke jak ten tytuł, ja odpadam - znudził mi sie taki typ gameplayu.
Juz całkiem pomijam, ograniczony (pewnie) budzet, ktory nie pozwala zrobic czesci rzeczy ktore chcieliby tworcy, czy nie moga sobie pozwolic na jakis bogatszy marketing, ot trzeba nadrobic w innym miejscu.
Ja mam tylko nadzieję, ze projekt sie na tyle sprzeda, aby zrobić bogatszy nowy projekt, sadzac po ostatnim newsie, tym gameplay''u a takze, po tej bardzo wywazonej wypowiedzi. Siedza tam faceci z głowami na karku ;p
Naprawde zycze im powodzenia i pewnie tak czy siak sie dorzuce do "sukcesu" tej gry, nie wazne jaki by nie był.
Tak dla zasady.

Dnia 31.07.2011 o 00:31, Kajmal napisał:

przykładem jest crysis-wielki otwarty świat,częściowy model zniszczeń itd i był tylko
na pc a crysis 2 miał już bardziej zamknięty świat ogólnie był bardziej ograniczony i
w stosunku do pierwszej części był to krok w tył bo dostaliśmy port konsolowy.

Sam dostałeś port konsolowy ;)
Wielka mapa i rozdzielczość tekstur to nie wszystko co sie zalicza do grafiki i ograniczeń kompa. Okreslmy to jako wypadkową. W jednym miejscu dodajesz, w innym odejmujesz. Crysis 2 wygląda gorzej jak Crysis 1 przez te cięcia? Wymaga mniej?

http://www.youtube.com/watch?v=iTNg0f9CPsI&feature=channel_video_title
+
http://www.guru3d.com/article/crysis-2-dx11-vga-and-cpu-performance-benchmarks/9
Port? Teraz sobie zadaj jeszcze jedno pytanie... co to jest optymalizacja

Jak robisz grę, to robisz ją tak, ze określasz sobie przedział w ktorym chcesz sie zmiescić.
Przykładowo Carmack z Ragem ubzdurał sobie, ze na konsoli chce wycisnać 60fps przy rozdzielczosci 720p
Do tego dazył i ten cel osiagnał -> Chwała mu za to.
Gra wyglada b. dobrze i nie marnuje, nie potrzebnie zasobow na detale ktore ledwo widać.

Dnia 31.07.2011 o 00:31, Kajmal napisał:

się co oszukiwać tera komputer jest nieporuwnywalnie lepszy od jakiejkolwiek konsoli
i nie piszę tego bo jestem jakimś fanboyem tylko stwierdzam fakt!

Teraz, tylko TERAZ sie tez zmieniają realia.
Graczami są tez prosci casuale, ktorzy nie wydaja góry pieniedzy na sprzet i tez grają i kupują gry.
To tez trzeba wrzasc pod uwage. Co udowadniaja konsole.
Nawet wydawcom sie nie chce wydawać góry kasy na swoje projekty, gdy jest to nie potrzebne.
Ba! Nawet ten sam gosc z tego newsa, sam napisał, ze najlepsza grafa nie uratuje kiepskiej rozgrywki...
Sam zdecyduj co jest dla ciebie najwazniejsze, nie mowie aby wydawać kotlety,
ale stwierdzić co jest dla "mnie" priorytetem, jezeli chodzi o gre. Dla mnie jest to ogólnie pojety gameplay.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś wątpię w to, że graficznie zbliżą się do megahitów z konsol.Takie gadani to lipa, po prostu nie są w stanie wydać gry na więcej niż jednej platformie, więc wybrali tą na, którą najłatwiej zrobić grę, nie mając wielkiego zaplecza. Dodam jeszcze, że nie tylko za granicą to coś się nie sprzeda, nie sprzeda się również w kraju, bo jakoś nie widzą polskiego wydawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie zapowiada się porządny oldschool bez durnej wersji sieciowej (chociaż jeśli gra się dobrze sprzeda, to na pewno wypuszczą dlc do multi). Brakowało mi od dawna strzelanki w starych klimatach, tzn. ja i moi wrogowie, bez botów czy pałętających się wszędzie innych graczy czy jakiś pseudo pomocników/przeszkadzaczy taktycznych. Czekam na gierkę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

popieram, że nie będzie na konsolach. dzięki temu gra będzie lepiej zrobiona i trudniejsza. bo nawet głupi wie, że przez te nędzne podróby pecetów zwane konsolami, gry są płytsze i łatwiejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra naprawdę mi się podoba. Czekam z niecierpliwością na dalsze informacje dotyczące tej produkcji! Tylko szkoda że nie będzie trybu multiplayer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2011 o 02:23, Zgreed66 napisał:

przykładem jest crysis-wielki otwarty świat,częściowy model zniszczeń itd i był tylko
na pc a crysis 2 miał już bardziej zamknięty świat ogólnie był bardziej ograniczony i
w stosunku do pierwszej części był to krok w tył bo dostaliśmy port konsolowy.

>Sam dostałeś port konsolowy ;)
>Wielka mapa i rozdzielczość tekstur to nie wszystko co sie zalicza do grafiki i ograniczeń kompa. Okreslmy to >jako wypadkową. W jednym miejscu dodajesz, w innym odejmujesz. Crysis 2 wygląda gorzej jak Crysis 1 przez >te cięcia? Wymaga mniej?


Co to za argument przecież wystarczy że obniżę detale w C1 i wyglądają tak samo jak C2 a na dodatek chodzi z taką samom płynnością, a po za tym minimalne wymagania Crysis 2 są wyższe niż w przypadku Crysis 1 więc mniej osób zagra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaratul555 - Tak to można mówić w przypadku jakiegoś Crysisa 8 czy innego bogatego technicznie produktu, tej grze z kolei pojawienie się na konsolach mogłoby wręcz pomóc - konieczność dobrej optymalizacji i większa kontrola jakości.

Poza tym coś mi się wydaje, że jest to tylko wymówka, a panowie zwyczajnie nie potrafią zrobić jeszcze gry na konsole, co jakieś strasznie nie jest, no ale jak brzmi. Bo i jakim cudem gra nie mogłaby być olskulowa na PC wychodząc jednocześnie na PC? Przecież nie będzie miała potężnego, otwartego świata albo grafiki z kosmosu (co i tak nie byłoby oldskulowe).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość osób wypowiadających się tutaj nie ma, niestety, fioletowego pojęcia, czym naprawdę jest dobry FPS. Proponuję zagrać w solidną strzelaninę z końca lat 90./początku XXI wieku, a później uruchomić typowy "modern first person shooter" stworzony, "by dało się w toto grać na konsolach". Dynamika walk, projekty poziomów, sterowanie, sposób poruszania się kierowanej przez nas postaci - te aspekty w dzisiejszych produkcjach leżą i kwiczą. Ktokolwiek twierdzi inaczej, oszukuje samego siebie.
Nie wiem niestety, ile w zapewnieniach twórców Hard Reset prawdy, ale wszyscy powinniśmy życzyć im oraz sobie, by obietnice znalazły potwierdzenie w rzeczywistości. Pora zakończyć wreszcie ową "czarną erę gier FPS" i wrócić do tego, so sprawiało, że choćby w Quake gra się do dziś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie, ładnie. Ale dobrze by było wiedzieć kto to będzie wydawał u nas, i jako ciekawostka także na zachodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda dość efektownie, a szczególnie wyładowania elektryczne. No i muszę przyznać, że zaciekawił mnie ten tytuł. Zobaczymy jak się sprzeda bez trybu wieloosobowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że gra powstaje tylko na PCty. Dzięki temu jakość produkcji będzie może nieco wyższa. Szkoda jedynie, że nie uświadczymy multi, bo taka rozwałka aż się prosi o rozgrywki sieciowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2011 o 10:59, ZubenPL napisał:

Co to za argument przecież wystarczy że obniżę detale w C1 i wyglądają tak samo jak C2

Szkoda, ze nie zrozumiałeś całosci przekazu ;p Poza tym ogólniki - ja nie widze wiekszych różnic poza czescia tekstur w c2 i ogólną budową mapy w C2.

Dnia 31.07.2011 o 10:59, ZubenPL napisał:

a na dodatek chodzi z taką samom płynnością

samą/ Mi przykladowo chodzi praktycznie tak samo, bez obnizania detali w c1.
Żaden wyznacznik.

Może wziąłbyś pod uwage Tryb DX11? Oni przy tworzeniu na bank go wzieli.
Dałem wyzej test z DX11. Wez sobie fullhd.

Dnia 31.07.2011 o 10:59, ZubenPL napisał:

a po za tym minimalne wymagania Crysis 2 są wyższe niż w przypadku Crysis 1 więc mniej osób zagra.

Ciekawe dlaczego ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oldschool to dobra wymowka na programistyczne lenistwo- dajmy im grafike i fizyke bo tego wlasnie wszyscy pragna najbardziej ;) Reszta bedzie gratis :D Reszta, czyli drewniany gameplay, wszak jak stwierdzili eksperci od poznych lat 90 zaden inny sie nie liczy a kazdy kto mysli inaczej myli sie i nie ma prawa do swoich absurdalnych pogladow. Niech zrobia kolejnego Painkillera (bo na to sie zanosi) z high-endowa oprawa- nie wazne, ze wyglada to wowczas jak cos, co nie do konca wie czym chce byc. Wazne ze podlane "ideowym" sosem (coz, polska gra :>), co stwarza okazje do ideistycznych dysput- jak widac powyzej. Nie wiem czy starczy mi tchu, zeby to adekwatnie wysmiac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ooo właśnie, jeżeli ktoś z ekipy gram.pl ma kontakt z developerami, wypytajcie czy ich pudełkowa wersja mogłaby być steamworks. Valve zawsze jest otwarte na nowych ludzi. Wystarczy, że Wild Hog przedstawi im swoją grę i mogliby zacząć negocjacje odnośnie wspólnej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować