Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

pr0gram - odcinek 56, diablo spóźniony

20 postów w tym temacie

Diablo jest proste ale w swej prostocie piekne, a niestety inne H''n''S tego nie mialy. Dla przykladu wymienione przez was Torchlight, jak dla mnie zbyt bajkowe, klimat rodem z Cartoon Netwoork, wyglad lokacji ciagle ten sam, 90% skilli byly dla mnie bezuzyteczne. Diablo ma swietny klimat, powalajace przerywniki filmowe i mimo wszystko potrafil mnie zainteresowac fabula, byl jedyna gra tego gatunku w ktorej zastanawialem sie co bedzie na koncu. Do tego podstawowym bledem wedlug mnie w nowych slasherach jest to ze za dlugo trzeba tluc zwyklego przeciwnika, ktorych lata setki, przez co gra sie nuzy (Titan Quest), nie daje poczucia robienia jakies rzezni a wlasnie na tym te gry powinny polegac. W Diablo zreszta jak w wiekszosci swoich gier Bllizard daje poczucie ze jest sie kims, ze ma sie ta moc, wpadasz w srodek hordy umarlakow i robisz z nich mielone w kilka sekund co daje nie mala satysfakcje ;) Oczywiscie sa tez tacy przeciwnicy z ktorymi sie tak nie da, inaczej znowu bylo by nudno, ale Bllizardowi jakos udaje sie zachowac balans tego wszystkiego. Ja nawet pamietam kilka postaci z Diablo ale jakby mnie zapytac o inna gre to nie wymienie ani jednej, a szczerze mowiac skonczylem tylko kilka razy singla, natomiast w Battle.net sie wogole nie bawilem. Takze owszem Diablo jest proste, chodzi sie, zabija i zbiera, teoretycznie brzmi jak kazda inna gra tego gatunku ktora wyszla po D2, ale jednak moim zdaniem brakowalo im tego czegos co ''Diabolo'' nie watpliwie mial i mam nadzieje ze kolejna odslona tez bedzie miala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od dłuższego czasu program i tak pojawia się w środku tygodnia. zastanawiam się czy nie lepiej skończyć z fikcją i oficjalnie przenieść premierę na środę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym napisał, ze Diablo jest bardzo proste w odbiorze, ale jednocześnie bardzo złożone,
tylko ta złożoność nie jest nachalna i nie widać jej na pierwszy rzut oka :).

Kocham Diablo :) (o mój Boże, czy to już Satanizm ? Ojcze Natanku, ratuuuuj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a propo kolejnych gameplay''ów. Mysza, jak możesz to kolejne materiały zapodaj z dalszych etapów rozgrywki, żeby ciagle nie był ten sam etap tylko z inną postacią.

Szczecin pozdrawia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wątku o zapowiedzi Diablo 3 mającej swoje miejsce "5-6 lat temu", D3 zapowiedziano pod koniec sierpnia 2008 roku.

Podcast średnio mi podszedł, takie szukanie dziury w całym, w konfrontacji z marzeniami autorów. Temat D3 śledzę od dłuższego czasu, więc mniej więcej orientuję się w zmianach jakie zachodziły od 2008 roku i czym było to podyktowane. Tym bardziej ciężko zgodzić mi się z większością zarzutów i marudzeniem Lucasa. Ale nic to... byle do premiery ;]

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Diablo 3 zapowiada się na bardzo dobre według mnie, chociaż szkoda,że póki co nie wysyłają inviteów do bety europejczykom.

PS. Panowie pr0gramowcy, jak tam z tym kodem na Sword of the Stars? Nie żebym się czepiał. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 16:59, tab16 napisał:

Diablo 3 zapowiada się na bardzo dobre według mnie, chociaż szkoda,że póki co nie wysyłają
inviteów do bety europejczykom.

PS. Panowie pr0gramowcy, jak tam z tym kodem na Sword of the Stars? Nie żebym się czepiał.
;)

Mea Culpa, przyspieszam procedurę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie jaka jest przyjęta forma pr0gramu jednak wydaje się ona bardzo nieprofesjonalna przypomina wręcz przypadkową pogawędkę kumpli pod trzepakiem :F . Widać a raczej słychać ze panowie nie starali się głębiej przemyśleć aspektów gry przed wyciąganiem i rozpowszechnianiem dość pochopnych i dalece idących wniosków.
Jestem wielkim fanem Diablo 1 i trochę mniejszym Diablo 2 (właściwie D2 ratuje tylko usprawniony multiplayer i system przedmiotów) dlatego mimo iż podchodzę do D3 delikatnie mówiąc bardzo krytycznie to bardzo cieszy mnie że wydaje się być (po analizie gameplayu z bety i informacji udzielonych przez Blizzard) swojego rodzaju fuzja klimatyczna (i nie tylko) pomiędzy swoimi dwoma poprzednikami (Jedyne co mi nie odpowiada to muzyka która wydaje mi się bardziej warcraftowa niż diablowa).
Jeżeli chodzi o podstawowy rozwój postaci to nie różni się on praktycznie niczym od rozwoju postaci z D1 poza tym iż gracz w D1 musiał samodzielnie decydować które statystyki podnieść najpierw i aby maksymalnie rozwinąć wszystkie staty/czary musiał poza zdobywaniem poziomów kupować książki/mikstury od starej sknery Adri/Pepina. W D2 sytuacja nie była inna ponieważ praktycznie wszystkie buildy postaci były robione pod określony sprzęt i wyglądały następująco Siła pod sprzęt Zręczność 0 lub pod blok reszta w Życie. D3 rezygnuje z ułudy wyboru i wszystko to zostało zawarte w zdobywaniu kolejnych poziomów.
Jeżeli chodzi o same umiejętności to system 5 run (które naprawdę znacznie zmieniają zastosowanie dla danej umiejętności) i możliwości wyboru każdej dostępnej umiejętności bez potrzeby specjalizacji daje znacznie większą swobodę i różnorodność buildów postaci niż D2 (zwłaszcza po 1.10).
Jeżeli chodzi o rewolucyjne rozwiązania w Diablo 3 to Blizzard słusznie zauważył iż jednym z najważniejszych a z pewnością najdłużej trzymających graczy przed komputerami aspektów D2 nie było samo tłuczenie sługów Diabolo a właśnie handel pomiędzy graczami dlatego wprowadzenie przetestowanego już w WoWie AH a także rewolucyjnego RMAH jest według mnie krokiem milowym w branży gier na skalę światową (czytałem że tego typu próby były już podejmowane jednak próbować a naprawdę coś zrobić to jednak nie to samo a co jak co ale na Blizzarda można liczyć że zrobi to porządnie).
Po szybkim przeglądzie bazy przedmiotów D3 na pierwszy rzut oka widać że Blizzard nie pozostawia nic przypadkowi i że główną metodą modyfikacji/rozwoju/odróżnienia się od szarego tłumu naszej postaci będzie właśnie dobranie odpowiedniego ekwipunku ergo handel czyli to na co Blizzard najbardziej liczy i kładzie największy nacisk (niewidzialną ręką). Na razie gra zapowiada się na przełomową i jedyne co mogło by ją zepsuć (dla mnie) to wprowadzenie tierów czy zbyt małego wyboru optymalnych przedmiotów co zabiło by indywidualność wśród graczy. Muzykę zawsze można wyciszyć i puścić stare dobre utwory z D1 i część z D2.
Mam nadzieję że mój post pozwoli panom spojrzeć na najnowszą odsłonę diablo w innym świetle.

PS Jak by gdzieś tam się plątał jakiś niepotrzebny beta key to ja chętnie kogoś uwolnię od tych męczarni i niewątpliwie ogni piekielnych w życiu pozagrobowym xP .

EDIT:
PS2 Zapomniałem napisać o Revenancie jak dla mnie super gierka którą niestety dla mnie zepsóła masa bugów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2011 o 22:45, Dym_Taaw napisał:

Nie wiem dokładnie jaka jest przyjęta forma pr0gramu jednak wydaje się ona bardzo nieprofesjonalna
przypomina wręcz przypadkową pogawędkę kumpli pod trzepakiem :F . Widać a raczej słychać
ze panowie nie starali się głębiej przemyśleć aspektów gry przed wyciąganiem i rozpowszechnianiem
dość pochopnych i dalece idących wniosków.


/ciach/

Dalszy Twój wywód zaiste godny jest nazwy profesjonalnego. Ale odpadłem w 1/3 jego długości.
A podcasta wszamiam zawsze całego. I żądam w końcu dokładki!
BTW. topiki Ci się chyba pomyliły ;)

Dawać podcasta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2011 o 12:22, Lucas_the_Great napisał:

> Będzie obsuwa do weekendu pewnie... Chłopaki gearsy ograją, nową fifeczke i będą
mieli
> o czym rozmawiać ;)
Też pudło, już wisi kolejny odcinek :)


Bo wy mnie nie lubicie :< No nic trzeba pobrać pr0gramik i przesłuchać wy złe istoty... A mama mówiła nie zadawaj się z takimi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować