Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Battlefield 3 - podzielcie się wrażeniami z bety

187 postów w tym temacie

Pytanie za 100 punktów czy to na pewno jest wersja Beta bo coś mi się wydaje że to jakaś wczesna wersja Alpha patrząc na to co się dzieje na ekranie na te błędy pomyłki i zawieszania gry. Ukryte ściany, zanikanie obrazu i wiele wiele innych rzeczy które mam nadzieję nie pojawią się w końcowej wersji gry. Bo pomimo tego że póki co nie ma za bardzo w co grać dla mnie to murowany Hicior. Do zobaczenia na Wojnie. Tester

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2011 o 22:10, Dnq1 napisał:

Pytanie za 100 punktów czy to na pewno jest wersja Beta bo coś mi się wydaje że to jakaś
wczesna wersja Alpha patrząc na to co się dzieje na ekranie na te błędy pomyłki i zawieszania
gry. Ukryte ściany, zanikanie obrazu i wiele wiele innych rzeczy które mam nadzieję nie
pojawią się w końcowej wersji gry. Bo pomimo tego że póki co nie ma za bardzo w co grać
dla mnie to murowany Hicior. Do zobaczenia na Wojnie. Tester


Widocznie masz słabego kompa bo ja gram na ultra i nie mam połowy tych błędów co wymieniłeś :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiadomo to alpha lepiej działała natomiast DICE ma w zwyczaju takim że beta niewiele różni się od finalnej więc spodziewam się że gra będzie nadawać się dopiero po 2-3 łatkach po premierze - dopiero wtedy radziłbym kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja napiszę coś od siebie.

Grałem we wszystkie wersje Battlefield''a - 9 długich lat walki na wielu mapach czy przedziałach czasowych. W tym również udało mi się grać na konsolach.

Nie powiem po Battlefield 3 miałem ( i mam ) duże oczekiwania. Bete odpaliłem najszybciej jak tylko się dało w duchu mówiąc sobie, że może być tylko lepiej.

Jakie było pierwsze wrażenie ? Mieszane - ogólny chaos, zgony w szybkim tępię często przez oglądanie grafiki i zachwycanie się nią :) Czy były to wrażenia pozytywne ? Oprócz grafiki byłem trochę rozczarowany tak jak pisali poprzednicy za bardzo rozgrywka przypominała COD lub MOH.

Nie poddałem się jednak i zawzięcie grałem. Gra zmusiła mnie do zmiany taktyki w graniu. Nie było już heroicznych sprintów przez pół mapy zabijając przy tym dziesiątek wrogów. Trzeba nacierać/bronić się z głową- czyli wychylać się szybko oddawać strzały i uciekać, zmieniać kryjówki. Znów bardzo ważne są oddziały - niestety gracze z COD''a są zauważalni bo często ignorują współpracę z innymi :)

Z godziny na godzinę byłem coraz bardziej oczarowany gra zrobiła się niczym książka, z każdą stroną odkrywałem nowe kryjówki, odblokowywałem ulepszenia, które bardzo mi pomagały. Co najbardziej mnie zadziwiło przy mocnych natarciach gdy moja drużyna była pod ciągłym ostrzałem naprawdę poczułem się jak na prawdziwej wojnie. Nigdy w żadnej grze nie zobaczyłem aby gracz osłaniał ! przebiegających sojuszników z kryjówki do kryjówki strzelając na oślep aby zmusić wroga do ukrycia się.

Oczywiście bugów w grze jest multum, jednak mam nadzieję, że w większości zostaną one usunięte.

Co do mapy owszem nie mamy tutaj żadnych pojazdów co pozostawia niesmak jednak myślę, że jest to celowy zabieg aby gracze COD''a poczuli się jak w domu, albo, żeby każdy miał szansę zobaczenia gry - serwery są na 32 graczy i brak pojazdów powoduje mniejsze wymagania gry - w bitwie 64 vs 64 z pojazdami gra zapewne będzie gorzej chodziła.

Osobiście jestem bardzo zadowolony z wersji Bety i jeszcze bardziej wyczekuję pełnej wersji.

Pozdrawiam

Smutny

EDIT: zapomniałem dodać grałem w wersji na PC - na konsolach niestety ale gra wygląda bardzo brzydko..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie spodziewałem się takiego chaosu na tej mapie, szczerze to w finalnej wersji będę ją omijał z daleka chyba że na trybie Conquest to wtedy sobie do niej wrócę :) Tzn na pewno ale jeśli mapka będzie zaczynała się w metrze a kończyła na ulicach Paryża(pomijając ten park który mnie wnerwia :D
Gra znacznie różni się od BC2 na zwykłym trybie można szybko zabić przeciwnika co jest wielkim PLUSEM gdyż w BC2 trzeba było wystrzelić sporo magazynku by ubić ofiarę. W tym wypadku tryby HC nie będą tak oblegane jak w BC2.
Dźwięki w tej grze = o ttttaaakkkkkkkkkkk to jest to o czym panowie z DICE mówili i reklamowali w każdy możliwy sposób, granie w słuchawach to po prostu istna poezja, dźwięki, strzałów rwą mi jaja...poza tym animacje gdy żołnierz biegnie, zabicie z kosy czy też przeskok przez przeszkodę mmmm cud miód orzeszki :) Porównałem sobie z jakimś filmikiem z MW3 a to z czym miałem do czynienia w BF3 - TU NIE MA O CZYM W OGÓLE MÓWIĆ. W MW3 pojęcie dźwięki nie istnieje, strzelanie do pudełek dawno przeminęło dlatego jeśli jara cię strzelanie do plastiku to COD jest dla ciebie :) O grafie się nie wypowiadam bo połowę opcji jest wyciętych i nie ma różnicy czy gra się na ultra czy high skoro i tak nie ma zbytniej różnicy. Podsumowując wyczekiwałem i się doczekałem, teraz tylko szybko do premiery i ruszam na mapke OILFIELD, gdzie zacznie się real wojna, czołgi, samoloty etc, d tego dodatek BtK i mapka Wake Island...kto grał w BF2 wie co to za mapa :D
Panowie z DICE otrzymają moje 150zł.
Nie wymagam od BETY jakości produktu końcowego dlatego spoglądam na ten produkt z przymrożeniem oka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja także dorzucę coś do siebie, opisując całość działami.

GRAFIKA
Grafika wygląda naprawdę dobrze. Całe otoczenie sprawia wrażenie bardzo realistycznego. Wszędzie unoszą się jakieś śmieci, papiery i dym. Klimat wojny jest bardzo dobrze oddany. Widać, że tu gdzie teraz ląduje piechota wcześniej oddział pancerny zrobił swoje. Modele postaci są bardzo realistyczne a ich animacja jest naprawdę świetna. Same bronie, także wyglądają bardzo dobrze. Świetnie oddana jest także gra świateł i cieni. W metrze wygląda to rewelacyjnie. Na wielki plus zasługują wybuchy. Wyglądają naprawdę nieziemsko. Ogólnie rzecz biorąc chłopaki z DICE odwalili kawał dobrej roboty. Myślę, że w finalnej wersji grafika będzie jeszcze bardziej podrasowana.

MECHANIKA
Do dyspozycji oddano mapę Operacja Metro w trybie gorączki. Sama mapa jest bardzo dobrze skonstruowana. Fani zarówno walki otwartej jak i w pomieszczeniach znajdą tu wszystko czego chcieli. Park, w którym dzieje się pierwsza fala ataku jest zrobiony tak, by można było flankować, atakować z zaskoczenia, ukrywać się czy to za wrakami samochodów, czy też za murkami. Dobry sposobem na atak jest także skradanie się np. czołgając się przez pasmo krzaków tak by w końcu dojść do celu wyeliminować wrogów i podłożyć ładunki. Jak to zawsze było w serii Battlefield kluczem do sukcesu jest walka drużynowa. Aby w parku zniszczyć pierwsze stacje przekaźnikowe trzeba nie tylko przeć do przodu ale i z tyłu mieć osłonę prowadzoną przez kompanów, czy to z karabinów ciężkich czy też ze strony snajperów. Drugi etap rozgrywki, w którym znajdują się kolejno dwie i potem jeszcze dwie stacje przekaźnikowe mają miejsce w doku metra. Po zdobyciu pierwszych punktów wzywany jest nalot samolotowy i pięknym hukiem oraz bombami kasetonowymi otwiera nam się wejście do metra. Tu rozgrywka radykalnie się zmienia. Walki toczone są często w ciasnych pomieszczeniach i zniszczonym metrze. Ostatnie dwie stacje usytuowane są w samym sercu Paryża. Można albo walczyć w otwartej walce albo chować się po pomieszczeniach w środku budynku. Wybór należy do nas. Co do broni z pewnością system celowania jest dużo trudniejszy ale za to bronie mają mnóstwo gadżetów, które można odblokować. To bardzo fajna i ciekawa sprawa tym bardziej, że do odblokowania czeka naprawdę dużo ciekawych zabawek od latarki taktycznej po różnego rodzaju celowniki.

GRYWALNOŚĆ
W BETE Battlefielda gra się bardzo dobrze. Pomijając całkiem sporą ilość bugów, gra jest naprawdę przyjemna i sprawia dużo radości. Grafika, cały ten klimat wojny, ostrzał tu, ostrzał tam, wybuchy dają naprawdę wielką satysfakcje graczowi. Z pewnością można poczuć się jak na prawdziwej wojnie. Trzeba jednak pamiętać, ze w tej części Battlefielda nie przejdzie samotne atakowanie i ostrzeliwanie wrogów. To zazwyczaj kończy się szybkim zgonem

BATTLELOG
Battlelog to świetna sprawa. Posiada mnóstwo statystyk tak więc fani grzebania w nich i odnajdywania wszystkiego znajda to co kochają. O graczu można dowiedzieć się w zasadzie wszystkiego. Od podstaw czyli poziomu aż po jego pięć ulubionych broni, ratio, opis każdej broni z poziomem odblokowań i killami. Statystyk jest mnóstwo a to cieszy. Pokusiłem się nawet o stworzenie ze znajomymi plutonu. Jest to dość fajne i w końcu będzie można zrzeszyć kolegów w jeden zespół bez konieczności tego, aby każdy wpisał tag klanu. Wystarczy że zgłosi chęć należenia do danego plutonu. Dodatkowo sami tworzymy emblemat naszego zespołu. Stworzenie takiego battlelogu to na pewno wspaniały pomysł i sprawdzi się w takiej grze jak Battlefield.

BUGI
Jeśli chodzi o błędy jest ich całkiem sporo. Zacznę do tego co powtarza się najczęściej a mianowicie animacje. Czasem świrują najczęściej gdy odpalony jest killcam ale nie tylko. Postać nagle dziwnie się prostuje albo wykrzywia w dziwny sposób. Czasem jak ostrzelamy wroga np. po nogach ten potrafi zrobić dwa salta i upaść na ziemie ... Nie wspomnę o tym, że gdy leżymy w krzakach i chcemy rzucić granat ten potrafi zahaczyć się o drobne listki i wysadzić nas w powietrze. Czasem zwłoki potrafią nawet ożyć, sunąc powoli po ziemi czy to w jedną czy w drugą stronę. Ale chyba najlepsze są niewidzialne pistolety i karabiny, które świetnie pokazują kto nas zabił (killcam), tak to nie żołnierz to sam lewitujący karabin. Zdziwił mnie takze fakt, że w metrze widać błysk z lunety snajpera. Ja rozumiem, park, słońce ale ciemne metro ...

PLUSY
+ Grafika
+ Grywalność
+ Dobre rozmieszczenie obiektów na mapie
+ Zróżnicowanie pola walki (walka w ciasnych pomieszczeniach i na wolnej przestrzeni)
+ Battlelog
+ Bronie i możliwości ich modernizacji
+ Możliwość stworzenia własnego unikalnego żołnierza

MINUSY
- Świrujące animacje
- Błysk lunety snajpera w metrze
- Sunące po ziemi ciała denatów
- Dziwnie zachowujący się granat w połączeniu z niektórymi obiektami (krzak, drzewo)

Ogólnie rzecz biorąc polecam każdemu zagranie w betę i nie zniechęcanie się gdy często się ginie. Z czasem da rade dojść do wprawy a wtedy gra staję się już tylko przyjemniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Beta Battlefield 3 prezentuje się jak na betę przystało, więc ma wiele błędów i niedoróbek, które miejmy nadzieję zostaną usunięte w finalnej wersji gry. Grafika prezentuje się dobrze choć na moim sprzęcie jestem w stanie pozwolić sobie na odpalenie gry w niskiej rozdzielczości na najniższych możliwych detalach. Grywalność wbrew pozorom jest duża i gra się fantastycznie choć całą radość z rozgrywki w becie psują gracze używający różnego rodzaju wall hack-ów, aimbotów i innego "badziewia" (Problem ten dotyczy głównie platformy PC).

Najpoważniejszymi błędami z jakimi się spotkałem jest m.in. Brak możliwości zakładania i swobodnego dołączania do składów, które zresztą są śmiesznie małe (max 4 graczy). Innym poważnym błędem jest kiepska fizyka granatów ręcznych potrafią one np. zatrzymać się na krzakach z których je wyrzucamy co w efekcie prowadzi do samobójstwa, dodatkowo wydają się one być wykonane z ołowiu gdyż nie bardzo chcą się odbijać lub toczyć. Do poprawy jest również balans broni (obrażenia, zasięg skuteczny itp.). Bardzo irytujące jest również automatyczne rozkładanie dwójnogu przy próbie celowania z broni wyposażonej w takowy gdyż w wielu przypadkach można by było oddać tę sprawę pod kontrolę gracza i przypisać tę czynność pod osobny klawisz.
Oczywiście nie należy również zapomnieć o problemach z battlelogiem takich jak np: nieaktualne dane o serwerach, problemy techniczne u niektórych graczy na niektórych przeglądarkach (niedochodzące zaproszenia i komunikaty).

Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest natomiast sposób działania latarki lub lasera (gracz w którego celujemy mając włączoną latarke lub laser jest przez takową oślepiony) chociaż w przypadku latarki myślę, że DICE trochę przesadziło z jej zasięgiem działania. Bardzo podoba mi się również sposób w jaki porusza się kierowany przez nas żołnież, przeskakuje przeszkody w sposób realistyczny choć i tu nie obyło się bez błędów np wchodząc po schodach gdy naciśniemy skok czasem wyświetli się animacja przeskakiwania nad nieistniejąca przeszkodą. Efekt przygwożdżenia również jest wykonany bardzo dobrze i dodaje realizmu rozgrywce. Jak już wspominali to moi przedmówcy bardzo ważnym elementem gry jest praca zespołowa, osłanianie się nawzajem leczenie, uzupełnianie amunicji oraz wspólne dążenie do osiągnięcia wyznaczonych celów. Do niemal każdej broni mamy możliwość odblokowania po od 10 do 20 dodatków na które składają się celowniki optyczne różnego typu, chwyty przednie, tłumiki, oraz dodatki typu dwójnóg. Dodatkowo każda klasa ma swoje unikatowe wyposażenie typu EOD Bot dla Inżyniera czy miniaturowy latający robot do podświetlania celów naziemnych u Zwiadowcy.

Oczywiście zarówno błędów jak i tych ciekawostek które warto samemu zobaczyć jest o wiele więcej niż opisałem tutaj więc zachęcam wszystkich do spróbowania swoich sił w becie i przetestowania wszystkiego samemu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

''Gra Roku''? - dobre, EA ma poczucie humoru. Nigdy nie byłem fanem BC2 ale to co pokazano to krok wstecz.
Tych kozaków, co to zachwalają rzekomy ''realizm'' BF przeciągnąłbym przez sam środek żywopłotu na całej jego długości- w celu edukacyjnym:-)

Kottick musiał mieć niezły ubaw jak zobaczył ''konkurenta''. Podejrzewam, że nowy CoD pobije tego potworka w sprzedaży trzy, czterokrotnie, a może nawet więcej.

Niezależnie od powyższego, nawet wersja na PC ma się graficznie NIJAK do tego, co pokazywano na filmikach. Mam ochotę odgrzebać niektóre letnie posty wyznawców kościoła BF ale....no właśnie..leżącego się nie kopie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 00:06, naczelnyk napisał:

Kottick musiał mieć niezły ubaw jak zobaczył ''konkurenta''. Podejrzewam, że nowy CoD
pobije tego potworka w sprzedaży trzy, czterokrotnie, a może nawet więcej.


skareńku ty mój nie ilość świadczy o tym że produkt jest dobry jakościowo
po 2gie niech nawet 100x przewyższy who careeee?
fanboy cod ON ! achtung

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie za wiele problemów jak na razie i nie mam na myśli bugów, raczej o balans.

Nóż wydaje się wolniejszy.
Snajpy są osłabione i ciężej się z nich celuje.
Co znacznie wzmacnia inne klasy.
Brakuje zniszczeń w ogóle, gra wygląda bardziej jak CS.
Żeby było śmieszniej, wydaje mi się, że wrogów lepiej widać w cieniu niż kiedy są całkiem oświetleni.
Ogólnie jest za jasno z przesadzonym kontrastem.
Ach, i jeszcze czułość, jest przesadzona, gram na X360 i cierpię katusze. Kiedy wyrobi się trochę gałka, to nie wraca całkiem do pionu i w tym tytule skutkuje to pływaniem celownika, praktycznie nigdy się nie zatrzymuje. Szkoda, bo na tym samym padzie w BC2 nie mam problemu. Powinni dodać niewielkie martwe pole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 00:06, naczelnyk napisał:

''Gra Roku''? - dobre, EA ma poczucie humoru. Nigdy nie byłem fanem BC2 ale to co pokazano
to krok wstecz.
Tych kozaków, co to zachwalają rzekomy ''realizm'' BF przeciągnąłbym przez sam środek
żywopłotu na całej jego długości- w celu edukacyjnym:-)

Kottick musiał mieć niezły ubaw jak zobaczył ''konkurenta''. Podejrzewam, że nowy CoD
pobije tego potworka w sprzedaży trzy, czterokrotnie, a może nawet więcej.

Niezależnie od powyższego, nawet wersja na PC ma się graficznie NIJAK do tego, co pokazywano
na filmikach. Mam ochotę odgrzebać niektóre letnie posty wyznawców kościoła BF ale....no
właśnie..leżącego się nie kopie.


Przypominam, że to wersja beta. W finalnej wersji DICE nie pozwoli sobie na tyle błędów a i grafika na pewno będzie lepsza. Co do realizmu jest naprawdę dobry i da się poczuć jak na wojnie. A co do CODa pisałem już kiedyś wcześniej, że jak ktoś lubi odgrzewane kotlety to i ten łyknie co nie zmienia faktu, że gra nie musi być wcale zła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeciez w becie jest tylko Hgih detale, wyzsze nie dzialaja, a i tak wyglada gra bardzo ladnie, wiec nie wiem po co te narzekania na grafike, chyba ze ktos gral na konsoli ale czego od takiego pudla wymagac. Dzwiek jest rewelacyjny, a co do samego grania, ciezko cokolwiek powiedziec grajac ciagle na jednej mapie. Ja nie jestem fanem Battlefielda a jendak mimo utrudnien, jak juz dostalem sie na serwer to gralo mi sie przyjemnie, choc z poczatku dostawalem baty nie milosierne :)

Gratuluje tym co uwazaja ze gra nie jest tym czym miala byc bo pograli sobie w jedna mapke kilka dni i wiedza juz wszystko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej denerwuje w becie to, kiedy strzelamy ze snajpy do typek po otrzymaniu celnego strzału pada po jakiś 3 sekundach. Tzn z opóźnieniem ;] .
Sądzę że to wina bety, ale kto wie :D. Powinni zrobić jeszcze możliwość odchylania sie na lewo i prawo, gdyż tego mi tutaj do pełni szczęścia brakuje.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 01:51, Gosu napisał:

Przeciez w becie jest tylko Hgih detale, wyzsze nie dzialaja, a i tak wyglada gra bardzo
ladnie, wiec nie wiem po co te narzekania na grafike, chyba ze ktos gral na konsoli ale
czego od takiego pudla wymagac.


Grałem na PC, to raz. Dwa, że na tym High gra wygląda podobnie (a nawet zaryzykuję stwierdzenie, że nieco gorzej) co BC2. A to zdecydowanie mało jak na zapowiedzi o ultra-realistycznej, powalającej na kolana oprawie.

Dnia 04.10.2011 o 01:51, Gosu napisał:

Gratuluje tym co uwazaja ze gra nie jest tym czym miala byc bo pograli sobie w jedna
mapke kilka dni i wiedza juz wszystko :)


Hmmm, a czego można nie wiedzieć? Tego, jak będą się prezentować inne mapy. Ale już np wiem, jak działa Battlelog i mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że IMHO mechanika uruchamiania gry jest kompletnie do d**y. I wiele, wiele innych rzeczy, poza jedynie mapkami. Tak więc lekki brak logiki w Twoim rozumowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LipaJakNic-->

"> skareńku ty mój nie ilość świadczy o tym że produkt jest dobry jakościowo

Dnia 04.10.2011 o 00:29, LipaJakNic napisał:

po 2gie niech nawet 100x przewyższy who careeee?
fanboy cod ON ! achtung "


----------------
No i..lipa jak nic. Twój nick oddaje jakość najnowszej produkcji DICE. Dodałbym jeszcze ''majtki przy kostkach''.
A fanbojem jestem: ale nie CoDa tylko GoW.

koszek-->
"W finalnej wersji DICE nie pozwoli sobie na tyle błędów a i grafika na pewno będzie lepsza."
-------
zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 08:12, Tenebrael napisał:

Grałem na PC, to raz. Dwa, że na tym High gra wygląda podobnie (a nawet zaryzykuję stwierdzenie,
że nieco gorzej) co BC2.


To chyba gralismy w dwie rozne gry, jak dla mnie B3 na high ani troche nie wygladalo jak BC2, tylko znacznie lepiej. Rozumiem ze grales w full hd 1980x1080, AA x 16 etc etc. Bo ja juz znam po kolegach te ich High detale a co do czego to polowa powylanczana.


>A to zdecydowanie mało jak na zapowiedzi o ultra-realistycznej,

Dnia 04.10.2011 o 08:12, Tenebrael napisał:

powalającej na kolana oprawie.


Tak zapowiedzi ''Ultra-Realistycznej'' oprawie na ULTRA HIGH, w DIRECT 11 a nie w becie na zaledwie High w d10..wypowiadasz sie o czyms czego jeszcze nawet nie widziales.

Dnia 04.10.2011 o 08:12, Tenebrael napisał:

Hmmm, a czego można nie wiedzieć? Tego, jak będą się prezentować inne mapy.


Chocby nawet. B3 to nie tylko mapa Metro-Rush, to tak jakbys obejrzal trailer filmu i stwierdzil ze wiesz o tym filmie wszystko. Co najwyzej mozesz powiedziec ze Ci sie taki trailer nie podobal, tak samo jest w przypadku B3, moze Ci sie co najwyzej nie podobac rozgrywka beta na 1 mapie, stwierdzenie natomiast jaka bedzie cala gra jest zwyklym domyslem.

Dnia 04.10.2011 o 08:12, Tenebrael napisał:

wiem, jak działa Battlelog i mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że IMHO mechanika uruchamiania
gry jest kompletnie do d**y. I wiele, wiele innych rzeczy, poza jedynie mapkami.


I to jest jedyna rzecz z jaka sie zgodze, bo podobno taka sama mechanika ma byc w pelnej wersji. Uruchamianie gry jest uciazliwe, od jakiegos programu ktory musze miec (a nie chce) do stronki internetowej. Co do dzialania to tez poczekal bym na pelna wersje gry, zreszta ja juz od wczoraj lacze sie z kazdym serwerem bez problemu o ile nie jest pelny.

Dnia 04.10.2011 o 08:12, Tenebrael napisał:

więc lekki brak logiki w Twoim rozumowaniu.


No to jak w moim jest ''lekki'' brak logiki to w Twoim juz kompletnie go nie widze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie gameplay trzyma poziom BF,udźwiękowienie bardzo dobre, natomiast chciałem parę zdań na temat grafiki w becie:
Zdaje sobie sprawę że okrojona i zbugowana ale są elementy które po prostu rażą!
Próbował ktoś strzelać w auto? ,rozwala się cały obiekt a śladów po kulach nie ma,nie mówiąc już o niezniszczalnych żarówkach...Drzewa ,ogólne roślinność w parku wygląda sztucznie i rusza się sztucznie.
Widać optymalizacje na takich elementach jak worki z piaskiem w okopach,to jest zwykła płaska tekstura! Murki za to z bliska są super dopieszczone i szczegółowe.Czy poprawią takie różnice w jakości obiektów na mapie? Oby..bo byłoby to zwykłe "silnikowe" oszustwo jak to często w gierkach optymalizowanych pod konsole bywa..
...tyle naobiecywali w stronie wizualnej gry.
Gra będzie bardzo dobra ale muszą się koniecznie uporać z detalami bo to wg. mnie psuje całokształt.Modlę się żeby tak się stało!
Nie wiem czy też tak macie ale gierka chodzi płynnie przez jakiś czas potem wyraźny spadek klatek(ustawienia Ultra)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja tez dodam cos od siebie - ogolnie, o tym na co sie zapowiada...

- Battlelog - jak DLA MNIE lipa. Jak bede chcial posiedziec w sieci, to założe sobie konto FB, albo NK ;o
- Origin - nie lubie wymuszanych programów.
- odbicie lunety snajpera - ZENADA - po prostu "klinkajta narody" ;o
- brak Squad Managament - wielki minus. kazdy lubi pograc, ze swoja paczka...

Powyzsze pwenie zostanie w pelnej wersji gry, wiec dla mnie bedzie to duzy problem. Co do samej bety, to pomijajac mape, ktora nie jest za bardzo BFowa (nie mowie tu o BC2), denerwuje mnie najbardzie nie dzialajace bindowanie przyciskow od myszy - musze sie uczyc od nowa. Oprawa graficzn jest bardzo dobra, a jest jeszcze nie pełna. Dzwiek - miodzio. Pojazdy (caspian border) fajne. Bronie - duzo mozliwosci ustaiwenia czegos pod siebie (iektorzy narzekaja na nie zbalansowanie - nie wiem, bo gram tylko Assaultem).

Offtop: Ktos napisal wczesniej, ze w BC2 to trzeba bylo caly magazynek w goscia... Gram wylacznie na HC i szotgunem z 2ma perkami robi sie cuda. Pomijam juz M95...

Offtop 2: A jesli jestesmy znowu przy znajperach i tych smiesznych odblaskach... Dla mnie to rowna to BFa 3 z Battlefield Heroes na przegladarke. Jesli uwazają, że snajper jest przegiety, to niech wprowadzą zasady strzelania jak w Sniper: Ghost Warrior - z wiatrem, tetnem i zmeczeniem. Do prawdziwych "snajperek" uzywa sie lunet, ktore nie odbijaja swiatla, jak lustro z soczewka ogniskowa...

Pozdro,

Dmnk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie sie w Bete gra naprawde spoko.. Dziwi mnie tylko fakt... wypuszczania filmikow z mapka z Bety ( urywki w najnowszym trailerze np jak gosc z granatnika rozwala cala sciane kamienicy) Gdy w samej becie destrukcja jest wciaz OKROJONA a sam build bety ma ponad 2 MIESIACE. I sluzy tu bardziej jako tester serwerow niz do wylapywania bugow... No ale znajac chec ludzi do sprawdzania informacji to nie strzelalbym sobie w stope zamieszczajac takie filmiki i narazajac sie na oskarzenia o "niespelnione obietnice" na podstawie bety;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować