Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 29.05.2012 o 20:03, Paweuu napisał:

widze, ze wszystko po trochu wypróbowalas
na co ci dwoch dh i dwóch czarodziejów? :)



Żeby grać ze mną :3

Arande ale ja mam teraz jazdy więc prosze nie kasuj postaci <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 20:21, Kopiec napisał:

Czemu na AH nie wyszukuje mi absolutnie żadnych klejnotów? Ludzie tego nie wystawiają?

Ah jest zbugowane niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się wydaje, czy gra zaczyna polegać na czatowaniu na dobrze przedmioty z AH lub ich farmieniu, aby można było grać na Inferno w miarę spokojnie?
Po dodaniu AH za prawdziwą kasę, to dopiero pojawi się problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 20:13, Nivrax napisał:

Udaje Ci się ubijać czempionów? Czy tylko corpsewalk z omijaniem elit do bossów?


W I akcie lajtowo, w drugim zależy od kombinacji, moździerz z unieruchomieniem mnie zabija np. ;d

@Paweuu
Jeden dh jest mojego brata, a ta czarownica jedna to na hardkorze. ;p A mam wszystkie klasy już założone, bo lubię sobie tak zakładać, wybierać im imiona itp., nawet jeśli nie od razu nimi gram. :P W D2 i WoW robiłam tak samo. (I jeszcze dlatego, że zachowałam dla tych klas sobie parę itemów i nie chciałam ich trzymać w skrzyni, i tak mam zapełnioną po brzegi. ^^)

@Alexiej
Spoko, nie zamierzam ich kasować. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Isildur, całkiem ładne postacie i staty :) Ja to się mogę tylko pochwalić, że juz 60 godzin gram na normalu i prawie wszystkie miejscówki, zadania poboczne, duchy i handlarze zrobione. Jeszcze nie przechodzę na wyższy poziom z prostego powodu. Otóż Pan D. jest dla mnie za mocny. 1/3 walki przechodzę, ale potem mnie ubija.

Edit: Na Auction House nie wchodzę, bo zbieram kasę na rozbudowę skrzynki, ale jeśli kiedyś miałbym tam robić zakupy, to czy jakoś się da sprawdzić statystyki przedmiotu, czy trzeba w ciemno wybierać i kupować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

że juz 60 godzin gram na normalu


ILE?! O_O To co tam można tyle robić.. ja robiłem straaasznie wolno i mi to zajęło 20 godzin...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 21:13, Wilkv napisał:

Skoro inni się chwalą, to i ja się pochwalę, at co.


Z takim buildem grałeś ciągle?
Jeśli tak to proszę opisz mi jak Ty to przeszedłeś, bo ja patrząc na to kompletnie nie wyobrażam sobie gry. :D
DPS dobiłeś przez AH czy miałeś szczęście do itemów? Jestem na końcu 1 aktu i troszkę topornie idzie, stąd pytania. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej hej, macie jakiegoś wolnego Guest Pass''a ? Bo tak korci by zagrać ale nie mogę :(( szukam i szukam a jak znajdę to ktoś mnie uprzedzi ://

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 22:12, Kamil2142 napisał:

Z takim buildem grałeś ciągle?

Większość czasu tak.

Dnia 29.05.2012 o 22:12, Kamil2142 napisał:

Jeśli tak to proszę opisz mi jak Ty to przeszedłeś, bo ja patrząc na to kompletnie nie wyobrażam sobie gry. :D

Poison dart + splinter jako główny DPS na Boss / Champ. Flame Skull + 3 krotny bounce na hordy mobów. Fetysze jako pancerz z dobrym DPS (na Hellu zjadają samotnie Champów do 3 aktu włącznie). Fear + zwiększony zasięg jako ratowanie życia. Confusion + Manitou jako ratowanie życia i DPS. Gargautaun + stun jako tank. Do tego jeszcze Templariusz zrobiony pod podtrzymywanie HP.

Ten build nadaje się do solowania mobów na Hellu na spokojnie, Bossów też. Z Diablo jedynie jest problem jak złapie w klatkę. Na Inferno jest już gorzej. Z grupami mające miniony mam małe szanse, z champami jest zabawa, kto jest szybszy.

Dnia 29.05.2012 o 22:12, Kamil2142 napisał:

DPS dobiłeś przez AH czy miałeś szczęście do itemów? Jestem na końcu 1 aktu i troszkę topornie idzie, stąd pytania. :)

Z AH mam jedynie broń, wcześniej wydropiłem sam sztylet dający mi 12k DPS, od znajomego dostałem czaszkę dającą mi samą z siebie ~4k DPS. Tak to dokupiłem lepszy i mam łącznie 19k ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 22:24, Wilkv napisał:


Ciekawe, spróbuję toto. Wydawało mi się, że bez pożądnego CC to ni chu chu, a tutaj jednak. :D
Ja zazwyczaj chodzę z tym -> http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#fZURjX!VUf!caZZbZ ( zmieniam Zombie Bears na Spirit Barrage Well Of Souls w razie potrzeby, bo Zombie ma samobójczy zasięg ) i muszę powiedzieć, że całkiem ładny sustain. W połączeniu z VQ dmg też nie jest zły, spróbuj jak znajdziesz czas ( chyba, że Twój build spokojnie daje radę dalej na Inferno, wtedy naprawdę jestem pełen podzwiu, że znalazłeś taki build, ja ostatnio ciągle coś modyfikuję. :( ) spróbuj, może Ci się spodoba. ;)
Gameplay trochę ostrożniejszy i dużo kite''u, ale pozwala przeżyć naprawdę dużo.

btw. Słyszeliście o tym? Co myślicie? Idea fajna, ale nie wiem czy jest to w pełni bezpieczne. :x ( nie znam się i nie wiem czy mogą coś zrobić z samym Battletagiem, ale wolę nie ryzykować. )
http://www.diabloprogress.com/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Zajmuję się edycją i montażem dla Team46ix, grupki znajomych, których pasjonuje tworzenie filmików z gier.
Zależy nam na rozwoju pod kątem montażu co mam nadzieję zaowocuje w przyszłości i filmiki będą bardziej interesujące.
Dopiero zaczynamy swoją działalność i naszym celem jest połączenie dźwięku i obrazu tak aby stanowiły spójną całość.
Zdajemy sobie z tego sprawę, iż montaż gier typu FPS może jest lepszy w odbiorze i łatwiej uzyskać spójność, ale chcemy też spróbować uzyskać podobny efekt w grach innego typu.
Będę bardzo wdzięczny za słowa krytyki / co Wam się podoba / co nie podoba w naszych filmikach. Wierzę, że znając Waszą opinię pomoże nam to w dalszej pracy.

Do tej pory nagraliśmy Akt I i Akt II na Inferno z perspektywy barbarzyńcy, poniżej skrócony link do playlisty na YouTube:

http://bit.ly/LcfkAg

Mój post nie ma na celu reklamowania naszego kanału, po prostu staramy się trafić do ludzi zainteresowanych grami, żeby cały czas poprawiać swój warsztat i rozwijać się w kierunku edycji / montażu.
Dla zainteresowanych załączam screenshot postaci.

Pozdrawiam,
Boltan

20120529225131

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W najbliższym czasie mam zamiar sprawdzić coś takiego: http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aZXkRU!bWV!aabZcc . Do Zombie się zraziłem, za duże ryzyko dla mnie ;)

I na Inferno ten build się niestety średnio sprawdza. Pozwala przeżyć, ale nie zabić czegoś silniejszego. Jak trafię na Extra Health to mam przekichane ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do farmy aktu pierwszego zamiast Hexa wstawiam Soul Siphon. Jednak póki co wolę levelować alty, nie podoba mi się styl gry na Inferno A2+ (kite kite kite kite...).

20120529225623

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do magów, zwłaszcza tych którzy dobili do Inferno - poprawiano ostatnio znowu Force Armor? Bo kojarzę że Blizz znerfił go tak że zamiast 35% obrażeń mogło dojść do 100% co oznacza że równie dobrze tej runy mogłoby nie być. A teraz sprawdzam z prismatic armor i force armor. W pierwszym przypadku dostaję hita za 50k. W drugim....ledwo 13260 (co oznacza równiutkie 35% mojego hp). Czyżby przechodzenie Inferno znowu stawało się względnie wykonalne? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te 35% działa tak, że jeśli dostaniesz cios to jest sprawdzane, czy ten cios ubiłby na raz.
Tzn, masz sobie 15k hp, dostajesz cios za 20k - giniesz natychmiast, niezależnie od Force Armor.
Jeśli natomiast miałbyś 25k i dostałbyś za 20k to dmg zostaje zredukowany do 35% max hp.

Wniosek? Trzeba stackować vit aaby przeżyć chociaż ten jeden cios - wtedy force armor zadziała ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 23:19, Selv napisał:

Wniosek? Trzeba stackować vit aaby przeżyć chociaż ten jeden cios - wtedy force armor
zadziała ;)

Erm...nie. Normalnie Belial uderza mnie za bodaj 82000 ze swojego zielonego meteoru. Czyli żeby przeżyć chociaż ten 1 atak to musiałbym mieć ok. 2000 vitality. Nie mam tyle bo mam 38k hp. Po włączeniu Force Armor oberwałem za 13k. Dlatego właśnie ten skill to był must have dla maga, pozwalał mu nie padać na jeden cios...

No i to o co mi chodzi:
http://us.battle.net/d3/en/blog/5825330
"Skill Rune - Force Armor
Amount of damage absorbed from a single attack will now cap at 100% of a player’s maximum Life"
a wcześniej było (i w tooltipie nadal tak jest bo Blizzowi się zmieniać nie chce) 35%. Właśnie dzisiaj grając public game''y na 3 akcie jeden u nas był super wytrzymały (party 4 magów bo nikt inny nie gra na dalszych aktach poza DH XD) - my zdychamy na hita, on nic, tankował 2 elity używając Blizzarda i Hydry...a czasem go jednak trafiały). HP mniej ode mnie, resistów też, armora 2x tyle bo miał tarczę ale to i tak nie wyjaśniało jego survivalu. To postanowiłem skopiować build i tak po nitce do kłębka doszedłem do tego że Force Armor znowu działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się