Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Trailer: czemu Diablo III nie dostanie 10/10?

248 postów w tym temacie

Nie będę obrońca blizza ale zobaczmy to z ich perspektywy grania offline spowodowała to taka sama sytuacje jak w sc2 (wszystkie save będą przechowywane na komputerze ) wiec jeśli usuniecie ta gra i zainstalujecie wasze wszystkie postacie znikną.D3 nie jest takie same bo 1 i 2 z czego wiem robił blizz north a ten dział został usunięty wiec teoretycznie gra była robiona przez innych ludzi (jak teras halo4).Problemy serwerami to fail czy nie fail a może niedopatrzenie tego nie wiem.Ja narzekam na jedno jeśli ta grę robili 12lat to oczekiwałem z 8-12aktów to by wtedy była porządna gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 22:14, Kajmal napisał:

Tak tylko, że w ciągu 16 lat technologia się trochę zmieniła co nie?Nie było takiej palety
kolorów itd.


Nie, no, bez przesady... Widziałem już wiele argumentów w kwestii kolorystyki D1/3, ale to z pewnością jeden z oryginalniejszych. Masz rację. W końcu w 1996 wszyscy korzystaliśmy z monochromowych monitorów i CGA... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz D2 stałe się takie wspaniałe i wogle, a przedtem był taki sam hejt przed wydaniem D2.Jak dla mnie to jest śmieszne, ale co ja tu będę gadał.Idę dalej nabijać lvl Barbem;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 21:32, Myszasty napisał:

Cały dzień drugi i tutaj nie przesadzam. Poza tym ja nigdy nie robię speedrunów, Więcej,
każdej gadki pierwszy raz zawsze słuchałem. Bo chociaż dubbing - nie dialogi - naprawdę
mi się podoba, to mogę teraz powiedzieć, że trafiłem na trzy literówki i osiem razy na
niezgodność tekstu pisanego z mówionym. Wiesz, to są duperele i mam tak, iż zrozumiem,
że ktoś się ze mną nie zgadza. Ale nie chcę, żeby mi zarzucał brak solidności w ograniu
i klasyczne walenie tekstu na czas.


Żadne duperele, to się akurat chwali. Ale z tego co słyszałem to singleplayer zyskuje dożo po ponownych przejściach. Ba, zmieniają się proporcje długości aktów (nagle III i IV sa piekielnie długie, bo trudne), a nawet nacisk na elementy rozgrywki (śmierć i związane z nią straty finansowe bolą). Więc jestem jak najbardziej po Twojej stronie :)

Dnia 19.05.2012 o 21:32, Myszasty napisał:

Nie. Przyjąłbym to spokojnie, gdyby to był Paradox, czy 1C. Ale w tym przypadku, jeśli
było to działanie wkalkulowane, mogę - jak wiele osób - poczuć się wydymany. Pomyśl,
jak byś się poczuł, będąc klientem sławnej i polecanej przez wszystkich restauracji,
w której zrobili Ci własnie zamówione, wyczekiwane i nie mniej słynne danie. Ale nie
możesz go zjeść, bo - mimo popularności tegoż lokalu - nikt nie chciał dokładać do kilku
kelnerów z zewnątrz. Więc żarcie jest, widzisz je. I widzisz, jak stygnie. I już, prawie...
Ale nie, złapał tackę obok. Bo wiesz, założenie jest proste: pomarudzi, poklnie pod nosem,
może napiwku nie da, ale i tak wpierdoli. A potem będzie opowiadał, jak mistrzowskie
było. Bo głupio inaczej, nie?


Hmm... nie lubię jak schodzi się na abstrakcyjne porównania, bo istnieje ryzyko mocnego zjechania z tematu i braku analogii, mimo pozornej zbiezności. Ale podejmuję wyzwanie :) Jeśli w restauracji robią mi danie to robią je tylko dla mnie, nikt mi tacki nie zwinie. Jeśli ide na szwedzki stół to pretensje, ze się nie dopchałem moge mieć tylko do siebie (a fakt, że dostanę coś później to nie mówienie "bo nie wypada inaczej" tylko stwierdzanie faktu... czas oczekiwania nie zmienia smaku jedzenia :P ) i nie winię kucharza, że nie zrobił większego stołu. Dużo bardziej wydymany bym się poczuł, gdybym zamówił żarcie, a kelner z tacą nade mną powiedział, ze za sztućce dopłata 1/4 ceny zamówienia. Wróćmy do gier :) Nie twierdzę, że obliczanie przepustowości na ilość logowań w późniejszej fazie żywotności gry jest ok... ale jestem w stanie podać racjonalne powody i zgodzić się, że taka polityka (jakkolwiek brutalna) ma sens, a jak ktoś poczeka te dwa dni to wielka krzywda mu się nie stanie (oczywiście to z mojego punktu widzenia... uważam, że cierpliwość jest wazną cnotą ^^). Mówię tylko, że porównanie do wycinania contentu z gier jest całkowicie przestrzelone, bo (analogia do Diablo) to tak jakby przed zalogowaniem Blizzard życzył sobie dodatkowej opłaty za postać inną niz barbarzyńca. Sam oceń, w której sytuacji byłbyś bardziej wydymany (zaznaczam, ze zalogować sie już można, a opłata za postać byłaby zawsze ^^)

I znowu, pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 22:24, Ring5 napisał:

Nie, no, bez przesady... Widziałem już wiele argumentów w kwestii kolorystyki D1/3, ale
to z pewnością jeden z oryginalniejszych. Masz rację. W końcu w 1996 wszyscy korzystaliśmy
z monochromowych monitorów i CGA... ;)


To wytłumacz mi dlaczego SC2 był taki kolorowy?Przecież jedynka była znacznie bardziej ponura!Też pewnie działanie celowe i sugerowali się wowem co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 22:29, Kajmal napisał:

To wytłumacz mi dlaczego SC2 był taki kolorowy?


To już pytanie nie do mnie. Ale twierdzenie, że to przez fakt, że nie było takiej palety kolorów... A wiesz, że przed wynalezieniem telewizji kolorowej, ludzie widzieli świat jako czarno-biały?

Zdajesz sobie sprawę, że 32-bitowa paleta kolorów to nie jest wynalazek z ostatniego roku, prawda? Proszę, pomyśl trochę, zanim coś napiszesz, dobrze?

Porównaj sobie kolorystykę WoWa i gier z serii WarCraft - feeria barw, rainbow puke do kwadratu i nic nikomu nie przeszkadzało. Bo całość trzyma się jednej stylistyki - mocno cukierkowej, bajkowej (nie mylić z baśniową) grafiki. I tu wszystko gra. Natomiast jeżeli skaczemy od ponurych katakumb do tęczy, to przyznasz chyba, że jednak coś się po drodze gdzieś zmieniło, prawda? Czy naprawdę tak trudno zauważyć, że styl graficzny (a nie paleta barw...) uległ drastycznym zmianom od czasu pierwszego Diabełka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 22:29, Kajmal napisał:

To wytłumacz mi dlaczego SC2 był taki kolorowy?Przecież jedynka była znacznie bardziej
ponura!Też pewnie działanie celowe i sugerowali się wowem co nie?


A nie robili tego? Nawet interfejs jest bliższy WoWowi (w sensie kształt buttonów i ogólny "feeling") niż oryginalnemu SC. To nie ma nic wspólnego z paletą kolorów, które oferowały karty graficzne w drugiej połowie lat 90.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myszasty, moje odczucia są podobne ,D3 jest to po porstu diablo ani kiepskie ani zajebiste , jednak wydaje mi się że powód tkwi raczej w czymś innym niż samej grze !!! Wydaje mi się że najważniejszą rolę odgrywa tu czas w jakim jesteśmy teraz a w jakim byliśmy za czasów D1 czy D2. Gdyby Diablo III pojawiło się max 5 lat po premierze Diablo II, byśmy byli wniebowzięci i podejżewam że 10/10 było by możliwe, jednak tyle lat oczekiwania i starzenia się fanów d1/d2 spowodowało taką sytuację jaka następuje z dIII.
Osoby które grywały w d1,d2 były w czasach liceum teraz mają inne priorytety w życiu, i granie w gry jest raczej marginalnym zajęciem a to oni najbardziej czekali na kolejną odsłonę serii, dlatego to wygląda tak jak wygląda (moim zdaniem oczywiście).
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2012 o 22:37, Ring5 napisał:


Porównaj sobie kolorystykę WoWa i gier z serii WarCraft - feeria barw, rainbow puke do
kwadratu i nic nikomu nie przeszkadzało. Bo całość trzyma się jednej stylistyki - mocno
cukierkowej, bajkowej (nie mylić z baśniową) grafiki. I tu wszystko gra. Natomiast jeżeli
skaczemy od ponurych katakumb do tęczy, to przyznasz chyba, że jednak coś się po drodze
gdzieś zmieniło, prawda? Czy naprawdę tak trudno zauważyć, że styl graficzny (a nie paleta
barw...) uległ drastycznym zmianom od czasu pierwszego Diabełka?


Ale zdajesz sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach nikt by nie kupił gry z szaro-burą grafiką?
osobiście chyba nie chciałbym się pałętać po szarych podziemiach, katakumbach, bo i w rzeczywistości one takie szare nie są, bardziej już czarne ;)
kolorystykę i styl graficzny DIII mozna wytłumaczyć na dwa sposoby:

chęć dotarcia do większej ilości odbiorców
spisób na to, żeby oprawa graficzna nie zestarzała się zbyt szybko

przynajmniej ja to tak widzę, mimo iż uważam że grafika mogłaby być lepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że Diablo 3 to tylko gra a nie mesjasz wcielony. Myszasty, nie bardzo rozumiem, w co Ty grasz tym newsem. Pierwszy raz widzę demo recenzji, czy co to w ogóle ma być. Może zamiast rwać włosy z głowy, bo gra nie okazała się tym, o czym śniłeś przez ostatnie 10 lat, po prostu napisz tę recenzję w całości?

Tylko mam nadzieję, że obejdzie się bez porównywania gry h&s do mmo, bo już takie kwiatki w sieci widziałem...

To jest ciągle bardzo dobra gra, ba, zawiera kilka rozwiązań choć proste, w praktyce sprawdzają się wspaniale. Jednocześnie nie jest to gra idealna, ale na takową jeszcze nigdy nie trafiłem (poza tym ja nie czekalem na cud, jak, zdaje się, większość populacji tego forum). I jednocześnie gameplayowo dużo lepsza niż każdy inny h&s z jakim miałem do czynienia. Włączając w to D1 i D2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 22:43, lis_23 napisał:

Ale zdajesz sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach nikt by nie kupił gry z szaro-burą
grafiką?


O rly? => http://limbogame.org/

Dnia 19.05.2012 o 22:43, lis_23 napisał:

chęć dotarcia do większej ilości odbiorców


Czyli wracamy do tego, co było już wielokrotnie wspominane - zmienono szatę graficzną dlatego, że sprzedała się ona w WoWie. I hejtowanie nie ma tu nic do rzeczy, to po prostu stwierdzenie faktu.

Dnia 19.05.2012 o 22:43, lis_23 napisał:

spisób na to, żeby oprawa graficzna nie zestarzała się zbyt szybko


Znaczy się, ta oprawa graficzna, która jest przestarzała i odstaje dość mocno od dzisiejszych standardów? Tak tylko pytam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czemu Diablo III nie dostanie 10/10?

A czemu ma je dostawać? Czy bycie grą od Blizzarda od razu stawia ją w kolejce po "dychę"?

Jestem fanem Diablo od lat, według mnie gra jest solidna, grywalna świetnie się przy niej bawię i pewnie spędzę sporo czasu. Co prawda mniej niż przy D2, ale nie jestem już nastolatkiem, który ma całe dni wolne ;]
10/10 bym nie dał ale 8-9 już tak. Gry dużo gorzej wydane i wykonane dostają lepsze oceny.

Niestety przykro mi to pisać, ale Myszasty zachowujesz się jakby ktoś odebrał Ci ulubioną zabawkę i trzasnął nią między oczy. Nie potrafię inaczej wytłumaczyć tej całej nienawiści ciskanej przez Ciebie od kilku dni w D3 ;]

Tymczasem idę bawić się dalej, bo czy gra w recenzji dostanie 10 czy 1/10 w sumie niewiele mnie interesuje.
Radzę też przypomnieć sobie ile negatywnych emocji wzbudziła premiera Diablo 2 ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2012 o 22:52, Ring5 napisał:


Znam Limbo, pograłem sobie nawet w demo, całkiem fajne, zagrałbym w pełną wersję ale dla mnie to tylko wyjątek i nie spodziewałbym się takiej oprawy graficznej w jakiejś durzej grze lub w wiekszej ilości tytułów, gdyby DIII miało tak wyglądać to wysłałbym twórców do ... Diablo ;)
naprawdę, rajcują Cię takie barwy?:
http://www.youtube.com/watch?v=DOCdO1QoGoA&feature=related

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi tam Diablo III się podoba, w Diablo II nie podobał mi się spam skilli w 3 części tego niema i jest lepiej, natomiast każdą częścią Diablo nigdy się nie jarałem i z nowym diablo tez się nie jaram, gra jest dobra i wciągająca jak każda część. Ja akurat nie miałem żadnego problemu z logowaniem się czy graniem, ale na wszelki wypadek unikałem dawania itemów NPC ; p. ukończyłem grę na poziomie Normal w 17H wchodząc w każdy zakątek gry tak jak zawsze bo jestem ciekawski, mam nadzieję na dobre itemy, wyzwanie i troche dodatkowego expa, niestety co do trudności gry to jestem trochę zawiedziony przy każdym bosie miałem małe problemy i myślałem że przy Diablo dadzą coś potężnego z czym będę miał gruby problem lecz on też nie był z byt trudnym przeciwnikiem ;(. System walki polepszony z DII i nic więcej więc niema szału, ale jestem zadowolony z wydania 200zł. Moja ocena to 9/10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 22:21, Kajmal napisał:

Gdzie ty widzisz przestarzałą grafikę?Jak ja "lubię" hejterów gadających głupoty;)


To się przyjrzyj przy wyborze postaci, jak ładnie wyglądają. Genialne tekstury, nie ma co ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 22:57, lis_23 napisał:

dla mnie to tylko wyjątek


Być może, co nie zmienia faktu, że oprawa graficzna dla wielu osób ma znaczenie drugorzędne i stwierdzenie, że nikt by nie grał w szaro-burą grę, jest mocno naciągane. Równie dobrze można powiedzieć, że przecież nikt by nie grał w rozpikselowaną grę, kompletnie pozbawioną jakiejkolwiek fabuły. Pozdrowienia od MineCrafta i Terrarii... :)

Dnia 19.05.2012 o 22:57, lis_23 napisał:

durzej grze


Aż mnie zęby zabolały...

Dnia 19.05.2012 o 22:57, lis_23 napisał:

naprawdę, rajcują Cię takie barwy?:


Na wszystko jest czas i miejsce. Jeśli mówimy o grze fantasy, utrzymanej w konwencji bajkowej, to oczojebne kolorki (przepraszam za słownictwo) pasują idealnie i wtedy nikogo nie dziwią różowe jednorożce czy seledynowe kwiatuszki. Vide WarCraft. Natomiast kiedy mowa jest o fantasy w ciężkich, gotyckich klimatach (pozdrawia Diablo 1), przesadzanie z kolorami nie wychodzi na dobre, bo może i ładniej wygląda, ale za to skutecznie psuje nastrój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 21:40, Fimbulvinter napisał:

Tu raczej chodzi o singla w multi.
Tak patrze na to co się dzieje i myślę, że dobrze, że mój komputer nie uciśnie D3 bo
dałbym się jeszcze ponieść i bym kupił.


Niech bedzie ze tak. Widocznie ja mam jakies szczescie bo laczy mnie za kazdym razem i zadnych errorow nie mam, lub po prostu nie jade na smiesznym 2 mb spodziewajac sie cudow jak co niektorzy uzytkownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze

Dnia 19.05.2012 o 23:37, Ring5 napisał:

można powiedzieć, że przecież nikt by nie grał w rozpikselowaną grę, kompletnie pozbawioną
jakiejkolwiek fabuły. Pozdrowienia od MineCrafta i Terrarii... :)

Ja osobiście nie grałbym w coś takiego jak MineCraft, ale to ja ;)

Dnia 19.05.2012 o 23:37, Ring5 napisał:


Aż mnie zęby zabolały...

Sorki za błąd ... nie jestem dobry z ortografii a firefox nie podkreśla mi błędów tylko na forum gram.pl, nie wiem co się stało ale mam tak od dłuższego czasu ...

Dnia 19.05.2012 o 23:37, Ring5 napisał:


Na wszystko jest czas i miejsce. Jeśli mówimy o grze fantasy, utrzymanej w konwencji
bajkowej, to oczojebne kolorki (przepraszam za słownictwo) pasują idealnie i wtedy nikogo
nie dziwią różowe jednorożce czy seledynowe kwiatuszki. Vide WarCraft. Natomiast kiedy
mowa jest o fantasy w ciężkich, gotyckich klimatach (pozdrawia Diablo 1), przesadzanie
z kolorami nie wychodzi na dobre, bo może i ładniej wygląda, ale za to skutecznie psuje
nastrój.


Grałem w kilka H&S i nie spotkałem się jeszcze z nie kolorową oprawą graficzną - czy to " Titan Quest ", " Loki ", " Sacred 2 " czy " Torchlight ", ewentualnie " Dungeon Siege II " był stonowany kolorystycznie ale już dokładnie tej gry nie pamietam, nigdy nie dotarłem tam zbyt daleko ;)
poza tym, żadna z wyżej wymienionych produkcji nie wciągnęła mnie tak, jak DIII - dodam, że nie grałem wcześniej w D i w DII
poza tym, oprawa graficzna DIII nie jest taka " sielankowa ", wczoraj przemierzałem omazane krwią lochy, czego raczej nie widziałem w innych grach tego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 23:49, lis_23 napisał:

Ja osobiście nie grałbym w coś takiego jak MineCraft, ale to ja ;)


A ja przy Terrarii spędziłem ponad miesiąc. Siedziałem akurat na zwolnieniu lekarskim, więc laptop na kolana (jak sama nazwa wskazuje) i do przodu. Dawno mnie tak żadna gra nie wciągnęła. I nie zwracałem uwagi na badziewną grafikę - frajda, jaką czerpałem z rozgrywki, w zupełności nadrabiała grafikę rodem z NESa.

Dnia 19.05.2012 o 23:49, lis_23 napisał:

Grałem w kilka H&S i nie spotkałem się jeszcze z nie kolorową oprawą graficzną


Dlatego, że żadna z tych gier nie była utrzymana w klimatach gotyckich, rodem z Draculi Brama Stokera. :)

Dnia 19.05.2012 o 23:49, lis_23 napisał:

poza tym, oprawa graficzna DIII nie jest taka " sielankowa "


Nie chodzi o to, czy jest, czy nie jest sielankowa. Chodzi o to, że bardzo różni się pod względem stylu od tego, co mieliśmy w D1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować