Zaloguj się, aby obserwować  
adamello190

Fallout

1103 postów w tym temacie

Dnia 21.02.2011 o 17:51, kerkas napisał:

Ps. Ja zawsze biorę dziewczynę (Natalia)gdyż można zmodyfikować postać jak się chce.

Co dokładnie masz na myśli? Z tego co ja wiem każdą dostępną postać da się tak zmodyfikować przed rozpoczęciem gry chyba że mówisz o rozwoju już w czasie gry - jest wtedy jakaś różnica czy gra się mężczyzną czy kobietą [ pomijając aspekty płciowo - questowe że tak powiem ]?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2011 o 17:51, kerkas napisał:

/.../

> Z tego drugiego linku nie da się pobrać pliku , a z tego pierwszego po przeszukaniu
strony
> , jakoś nie znalazłem tego moda ...

Teraz powinno być dobrze

Fallout Modding Centre
http://www.newfmc.pl/

http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php

Odnośnie postaci to zależy czego oczekujesz od postaci czy ma to być terminator czy negocjator
, zresztą na stronie 13 schronu są postacie stworzone do Fallout-a 1 zakładka twój bohater.

Ps. Ja zawsze biorę dziewczynę (Natalia)gdyż można zmodyfikować postać jak się chce.


Ja stawiałem na retorykę , handel i broń energetyczną
Szczęście 10 punktów
Zręczność tak samo
siła 5
percepcja 7
inteligencja 7
reszta według uznania.

Rozumiem , że później nie będę już mógł zmienić cech , na początku miałem do rozdania tylko 3 punkty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem tego moda , ale jest jeden problem , w rozdzielczości HD strasznie mi laguje , wygląda to tak jakby bohater poruszał się klatka po klatce , po sprawdzeniu we frapsie okazało się , że mam 54 fpsy , ale nie wiem jak to sie przekłada na płynność w takich starszych produkcjach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2011 o 18:24, Net_com napisał:

Rozumiem , że później nie będę już mógł zmienić cech , na początku miałem do rozdania
tylko 3 punkty.


Nie nie można zmienić (co najwyżej dodać jak znajdziesz odpowiedni przedmiot typu power armor +3 do siły). A punkty można, przy tworzeniu bohatera, zabrać z jednej cechy, aby dodać do drugiej, więc to nie problem uzyskać statystyki jakie się chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eee, Smitty mógł Ci ulepszyć Plasma Rifle do Turbo Plasma Rifle (większy dmg, koszt strzału zmniejszony o 1 PA), armora może ulepszyć Miles -> http://fallout.wikia.com/wiki/Harden_your_Power_Armor

Net_com
Główne cechy można zwiększyć w trakcie gry - są odpowiednie perki zwiększające daną cechę o 1 (w sumie nieopłacalne, są lepsze perki do wyboru) oraz operacje w siedzibie Bractwa (z tego, co pamiętam, to można tam zwiększyć Percepcję, Zręczność, Inteligencję, Siłę i Wytrzymałość). A "na start" najlepiej wybrać Gifted (nie pamiętam polskiej nazwy - daje +1 do wszystkich głównych cech) i Small Frame (Drobna Budowa - za muła zawsze może służyć NPC), przy każdym stylu gry się opłacają.

PS. Przy tworzeniu postaci można też zabierać punkty z cech - służą do tego przyciski z "-" :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2011 o 17:54, Tyler_D napisał:

> Ps. Ja zawsze biorę dziewczynę (Natalia)gdyż można zmodyfikować postać jak się chce.

Co dokładnie masz na myśli? Z tego co ja wiem każdą dostępną postać da się tak zmodyfikować
przed rozpoczęciem gry chyba że mówisz o rozwoju już w czasie gry - jest wtedy jakaś
różnica czy gra się mężczyzną czy kobietą [ pomijając aspekty płciowo - questowe że tak
powiem ]?


Ależ to elementarne drogi Watsonie postacie kobiece są faworyzowane w F1 i F2 :)
Suma punktów postaci na początku w F1:
Albert: 40
Max Stone: 42
Natalia: 45
Czyli jeśli weźmiemy drobną posturę i kujona to i tak Natalia będzie górować na facetami , czy jest to efekt politycznej poprawności ? ma osłodzić kobietom to że jest tylko jedna postać kobiety ? próba przypodobania się feministkom ? to już pytanie do twórców Falloutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Natomiast w Falloucie II punkty początkowe wyglądają tak:
Mingan 41
Narg 46
Chista 47
I znów kobieta górą tym razem jednym punktem ale zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2011 o 11:19, Net_com napisał:

Mam problem , w cienistych piaskach za zasłoną w domu Razla powinien leżeć chory pacjent
na którym można użyc antidotum , niestety ja go tam nie widzę ...



After you''ve taken care of the Radscorpions, exit the Caves and return to
Dr. Razlo. You get 250 XP for helping him to find the antidote for
Radscorpion poison. For every tail that you give him from now on, you''ll
get a Poison Antidote in return. Use one of the Antidotes on Jarvis in the
back room (Seth''s brother) to cure him for 400 XP more!

http://uk.faqs.ign.com/articles/529/529106p1.html

i drugi link
http://planetfallout.gamespy.com/wiki/Fallout_1_Quests#Shady_Sands

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 16:35, Net_com napisał:

Jeszcze jedno pytanie , ilu towarzyszy można mieć maksymalnie ?


Zależnie od charyzmy, za każde 2 punkty charyzmy możesz mieć 1, czyli maksimum 5, o ile mi wiadomo Ochłap się nie liczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 16:35, Net_com napisał:

Jeszcze jedno pytanie , ilu towarzyszy można mieć maksymalnie ?


Większość odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz na stronie http://trzynasty-schron.net/
a i mnóstwo ciekawostek również się tam znajduje dla przykładu:
Falloutowy krążownik szos
Okazuje się, że już w 1957 roku istniał projekt samochodu poruszanego energią atomową!
/.../

więcej na podanej w linku stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Dnia 04.02.2011 o 16:00, Tyler_D napisał:

No i druga sprawa - ten cały hydroprocesor. Mam 150 dni żeby go znaleźć - niby dużo ale


Odnośnie jeszcze tych 150 dni

Spoiler

otóż jeżeli nie poprosiłeś o pomoc kupców wodnych to po przybyciu do Necropolis rozpoczyna się ostateczny limit czasowy 500 dni lub 400 dni jeśli prosiłeś o pomoc kupców wodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałem zainstalować Sagę Fallout, oczywiście oryginalną. Mam pewien niezrozumiany problem, mianowicie gdy chce rozpocząć instalację ukazuje mi się raport wykrycia wirusa. Jak oryginalna płyta ze sklepu może być zawirusowana? Mój program antywirusowy to NOD32. Najgorsze w tym jest to że nie mogę kontynuować instalacji. Miał ktoś podobny problem? Dodaje screeny tych raportów.

20110507163826

20110507163912

20110507163938

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie ma tam żadnej infekcji, po prostu plik przypomina wirusa. Spróbuj wyłączyć NODa na czas instalacji, to tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze wejdź w mój komputer w dysk który jest twoim cd albo dvd-romem kliknij prawy przycisk myszy daj eksploruj znajdź na płycie plik Fallout1 kliknij plik setupx.exe i voila.
Ja z kolei mam zainstalowany Avira i też mi wyskakuje błąd ale sposób powyżej i szafa gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W trakcie walki moja noga została uszkodzona (pisze w karcie postaci "prawa noga nie sprawna). Poszedłem najpierw do lekarza bractwa, nie było niestety żadnej opcji dialogowej dzięki której dokonał by operacji nogi. Potem poszedłem do lekarza krypty 13, który też nie umiał mi pomóc. Nie wiem co mam teraz zrobić, postać wolno chodzi :/, a sam nie potrafię się uleczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować