Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ponad pół godziny z next-genowym Dragon Age: Inquisition

46 postów w tym temacie

Dnia 12.11.2013 o 19:12, xguard napisał:

I po jaki kij te kółko dialogowe rodem z ME w którym mieszczą się tylko 3-4 kwestie ?


Zapomniałeś dodać że teraz po najechaniu na opcje dialogową, masz jak byk napisane dokładnie co znaczy..

Dnia 12.11.2013 o 19:12, xguard napisał:

Kurde, czy to tak ciężko zrobić normalnego RPG''a...


Normalne RPG w tych czasach na siebie nie zarobi... Albo tylko EA tak uważa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2013 o 19:12, xguard napisał:

I po jaki kij te kółko dialogowe rodem z ME w którym mieszczą się tylko 3-4 kwestie ?

W Skyrimie jakoś to ludziom nie przeszkadza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2013 o 20:25, Mati-PL1993 napisał:

Yyyy, a gdzie ty kółko dialogowe w Skyrimie widziałeś ?

A ile jest kwestii dialogowych w Skyrime? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już po tym gameplayu widać że będzie więcej lokacji niż w dwójce <trololo :D> A mówiąc serio tak wiem że to alpha ale jakoś mi się to nie widzi... nie wiem czemu odniosłem wrażenia jak by to była podróba Gothica tyle że z drużyną :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A ile jest kwestii dialogowych w Skyrime? :D

Czasem było ich nawet po 6-7, ale nawet jak wychodziło mniej to bardziej bym to nazwał listą niż kółkiem :P
Ogólnie chodzi mi o to że kółko z Mass Effect''a miało ograniczone miejsce, tzn. w pewnym momencie opcje na tym okręgu już by się nie pomieściły, a w Skyrimie mogły by ich być setki i wszystkie wejdą (tyle że trzeba by dłuuugo przewijać) :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2013 o 21:54, Mati-PL1993 napisał:

Czasem było ich nawet po 6-7, ale nawet jak wychodziło mniej to bardziej bym to nazwał
listą niż kółkiem :P

Realnie są 2 lub 3 (przeważnie 1 bym powiedział nawet). Reszta to wybór czy chcę pohandlować, albo plotów posłuchać. Czyli nic.
Za dużo formy za mało treści.

Dnia 12.11.2013 o 21:54, Mati-PL1993 napisał:

Ogólnie chodzi mi o to że kółko z Mass Effect''a miało ograniczone miejsce, tzn. w pewnym
momencie opcje na tym okręgu już by się nie pomieściły

To było po lewej stronie coś w rodzaju "więcej". Gdzie wyświetlały się dodatkowe opcje dialogowe.
O tym ludzie już zapomnieli.

Dnia 12.11.2013 o 21:54, Mati-PL1993 napisał:

a w Skyrimie mogły by ich być setki i wszystkie wejdą (tyle że trzeba by dłuuugo przewijać) :)

Ale ich nie było. Były pierdoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety :-( Wygląda tak samo "plastikowo" jak DA2. Kombosy , srombosy :-( Miecz jak diabeł nie powiem co .... Aaa i jeszcze wersja dla sprawnych inaczej - teraz podczas wyborów na kole dialogowym pojawia się podpowiedź :-( Gra dla małolatów z padem w ręce - jeśli kogoś uraziłem to przepraszam. Wygląda na to że od BW dobrego RPG-a już nie uświadczymy a szkoda :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I wychodzi na to że nie ma co spekulować o sposobie przedstawiania linii dialogowej, ważne żeby była funkcjonalna. W ME spełniało swoją funkcję jako kółko dzięki czemu wszystkie opcje mieliśmy pod ręką co było szczególnie ważne podczas podejmowania decyzji w ograniczonym czasie. W Skyrimie sprawdziła się lista gdzie podręczność ani refleks nie były potrzebne a liczyła się wygoda.
Nie ma większego znaczenia jak to będzie w DA:I ważne żeby dobrze spełniało swoją funkcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Na szczęście już z założenia musi być chociaż trochę fajniejsze od dragon age 2 które
> uważam za najgorszą grę w historii gier komputerowych. Jeżeli będzie chociaż w połowie
> tak dobre jak dragon age 1 to już będzie super.
No gorzej nie będzie bo być nie może. DA 2 mnie zniechęciło w połowie dema, więc to niby jak ma je przebić? Zniechęcić w menu dema?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2013 o 17:00, Pertegrin napisał:

od dragon age 2 które
uważam za najgorszą grę w historii gier komputerowych.

Pół żartem pół serio: Krótka jest twoja historia gier komputerowych xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2013 o 00:10, Killyox napisał:

Opcje to byly w Planescape: Torment. Ani skyrim ani Me ani DA nie sa dobrym przykladem
mnogosci opcji ;p

Mi tam już dawno nie zależy na opcjach ;p Choć jak zawsze... Planescape był jeden xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Póki co wygląda to jak Dragon Age 2,5 z poprawioną grafiką ale lokacje dalej sprawiają wrażenie korytarzowych. Największe wady dwójki, czyli idiotyczny system prowadzenia dialogów i pozbawione grama taktyki walki, jak widać pozostały. Pomimo szumnych zapowiedzi Bioware nie wyciągnęło żadnych wniosków, co było do przewidzenia. Dalej z uporem maniaka próbują przerobić DA na ME a gra w najmniejszym stopniu nie przypomina już Origins.
Na szczęście dla fanów drużynowych cRPG pozostaje Project: Eternity bo na DA: I i Bioware można już spokojni postawić krzyżyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2013 o 07:22, michal_w napisał:

Póki co wygląda to jak Dragon Age 2,5 z poprawioną grafiką ale lokacje dalej sprawiają
wrażenie korytarzowych.


Szczerze z tą poprawioną grafiką to bym aż tak nie przesadzał bo czasami to wygląda gorzej niż G3 wersja 1.75!! XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że malkontenci już zaczynają... Fajnie jak ktoś nie pamięta co było w Origins a stawia grę jako wykładnik.
Że miecze gigantyczne? Noo... bo w Origins nie było takich, prawda?
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130112022725/dragonage/images/4/43/Asala.png

A z tym brakiem taktyki też bym nie przesadzał. Wystarczy obejrzeć jak wygląda walka ok 18 minuty filmiku.
Jasne, nie jest to może taktyka rodem z Rainbow Six czy Fallout Tactics ale widać, że nie jest to już bezładna naparzanka rodem z DA2.

Nie mówię, że DA:I jest wspaniałym powrotem do genialnych cRPGów od BW ale przynajmniej uczą się choć trochę na swoich błędach.
Do premiery jest jeszcze sporo czasu i to co tytuł sobą reprezentuje zobaczymy w przyszłym roku.
Ale póki co, wieszać psów jeszcze IMHO nie można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2013 o 12:34, Phobos_s napisał:

Że miecze gigantyczne? Noo... bo w Origins nie było takich, prawda?
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130112022725/dragonage/images/4/43/Asala.png

Różnica między dużym mieczem w DA:O a tym w DA2 polega na tym, że w jedynce było widać, że jest ciężki. W dwójce bohater machał nim jak zwykłym bambusowym kijem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować