Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft rozważa publiczne testy swoich gier

62 postów w tym temacie

To jest dobry pomysl dla ludzi, ktorzy nie czekaja jakos specjalnei na konkretny tytul. Ja osobiscie nie lubie "testowac" gier w beta testach bo wtedy mimo iz nie widze pelnego produktu gra traci dla mnie urok. W koncu po takich testach przezylem juz wiekszosc tego co chcialem i nie ma sensu kupowac gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hardline dobrze na tym wyszło, może Ubisoft w końcu poszedł po rozum do głowy, długo jednak będą się wykopywać z tego dołka.

> Taa, pewnie skończy się na Early Acces na Steamie czy czymś podobnym ^^
Iiiiiiii właśnie wszystko zepsułeś :C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli ubi planuje wykorzystanie darmowej siły roboczej, tylko po to, aby uniknąć kolejnych wpadek i wypuszczania takich gniotów jak AC:U. No pięknie. A może niech tak zamiast starać się doić swoich klientów bez reszty postanowią trochę o nich zadbać i dać im produkt o co najmniej dobrej jakości? Może zainwestują w testy własnych testerów? Może dadzą czas swoim deweloperom a nie będą ich popędzać by wydawać kolejne części tasiemca co rok?
Poza tym, pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi do głowy po przeczytaniu "poprzez zmianę sposobu współpracy z recenzentami" to było to co zrobiło kiedyś EA. "damy wam produkt do recenzji jeśli wystawicie dobrą ocenę" :)
Czekam kiedy ubi dostanie się ostro po tyłku. Nie znoszę pazernych oszustów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To embargo już nie robią z graczy idiotów, było po to by ukryć to jaki bubel zrobili. Publiczne testy? Spoko, ale może najpierw pomyśleć o tym by wolniej gry wydawać i dokładnie je tworzyć a nie znów wszystko zrzucać na graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wow, really????
wczesny dostęp? czyli że mam niby płacić za możliwość przetestowania gry? chyba im coś na głowę spadło!
pazerność, bezczelność, brak kompetencji - tyle mogę powiedzieć w tej chwili o Ubisofcie.
Zaczynam bardzo się obawiać o the Division :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2014 o 09:47, DeithWX napisał:

Hardline dobrze na tym wyszło, może Ubisoft w końcu poszedł po rozum do głowy, długo


Ciężko powiedzieć że Hardline dobrze na tym wyszło, gra została po prostu zmieszana z błotem własnie dzięki alpha/beta :) Gdyby wyszła w terminie sprzedaż była by DUZO niższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Ubi dają im takie terminy, że pewnie cała ekipa od rana do wieczora nie widzi już życia poza studiem. To tylko moje domysły, ale przy AC: Rouge termin był w miarę rozsądny. Ot, większość i tak jest przeniesiona z czwórki (chodzi o sam system). W Unity zapowiedzieli tyle nowych rzeczy, że ja sie nie dziwię, że ten czas, który otrzymali pracownicy był za mały. Skoro nad samą optymalizacją dużej gry pracuje się kilka miesięcy, to o ile za wcześnie wyszło Unity? Pół roku?

A co do publicznych testów, to chyba to właśnie robią teraz ludzie, którzy zakupili Watch Dogs i AC: Unity. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.11.2014 o 10:13, Rick napisał:

Skoro nad samą optymalizacją dużej gry pracuje się kilka miesięcy, to o ile
za wcześnie wyszło Unity? Pół roku?


Zauważyć trzeba, że gdyby Ubi przesunął premierę o kilka miesięcy to też byłby płacz i hejt ( pamiętamy co się działo, gdy wersja PC wychodziła później od wersji konsolowych ), myślę, że nie mogli już sobie na coś takiego pozwolić i chcieli koniecznie dotrzymać terminów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.11.2014 o 10:35, lis_23 napisał:

Zauważyć trzeba, że gdyby Ubi przesunął premierę o kilka miesięcy to też byłby płacz
i hejt ( pamiętamy co się działo, gdy wersja PC wychodziła później od wersji konsolowych
), myślę, że nie mogli już sobie na coś takiego pozwolić i chcieli koniecznie dotrzymać
terminów.


Zdaję sobie sprawę z tego, że studia są pod presją wydawców. Musza wydać grę wtedy i wtedy i koniec. Z tą różnicą, że ja nie mówię o przesuwaniu. Mówię, że od początku powinni mieć więcej czasu na zrobienie tej gry. Na 2014 zostawić sobie Rogue, a z Unity jako z dużą grą ruszyć dopiero na przełomie kwietnia i maja 2015. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2014 o 10:35, lis_23 napisał:

Zauważyć trzeba, że gdyby Ubi przesunął premierę o kilka miesięcy to też byłby płacz
i hejt ( pamiętamy co się działo, gdy wersja PC wychodziła później od wersji konsolowych
), myślę, że nie mogli już sobie na coś takiego pozwolić i chcieli koniecznie dotrzymać
terminów.


Nie zapominaj, że tu nie chodzi wyłącznie o wersję PC tylko także o pozostałe wersje. Więc problemem jest zbyt wczesna premiera na wszystkich platformach. Gdyby opóźnili premierę wszystkich wersji nie byłoby żadnego płaczu czy hejtu. Szczególnie jeśli wydaliby dopracowany produkt a nie ten żart, który wydali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najważniejszy w tym artykule jest wniosek, który można wyciągnąć: że Ubi jednak zdaje sobie sprawę ze swojej wpadki z Unity i nie zamierza udawać, że nic się nie stało. Nauczka jest. Metacritic jest świętością dla wydawców. Tym razem naprawdę można oczekiwać, że sytuacja się poprawi, co z kolei dobrze rokuje The Division, które mogło paść ofiarą takiego samego poganiania, co Watch_Dogs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.11.2014 o 10:47, Phobos_s napisał:


Nie zapominaj, że tu nie chodzi wyłącznie o wersję PC tylko także o pozostałe wersje.
Więc problemem jest zbyt wczesna premiera na wszystkich platformach. Gdyby opóźnili premierę
wszystkich wersji nie byłoby żadnego płaczu czy hejtu. Szczególnie jeśli wydaliby dopracowany
produkt a nie ten żart, który wydali.


Ciekawostka jest taka, że ponoć większość problemów i spadków płynności powoduje .... multiplayer, a konkretnie co-op i ogólnie, połączenie gry z internetem. Cóż, jest to kolejna wada dzisiejszych czasów i tego, że każdy produkt musi zawierać w sobie funkcjonalność Faceboka, itp. Z tym powinno się walczyć, gra single player powinna być grą single player i koniec, kropka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Dostępność elementów sieciowych i zaludnionych światów jest kluczowa do stworzenia reprezentatywnego i kompletnego doświadczenia dla recenzentów. Osiągnięcie tego przed premierą jest niesamowicie złożone."

Przecież to tłumaczenie jest maksymalnie głupie. Recenzje powstają dłuższy czas. Co oni myślą że recenzent pogra tak jak oni chcą w część sieciową i dopiero potem napiszę recenzję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2014 o 10:51, lis_23 napisał:

Ciekawostka jest taka, że ponoć większość problemów i spadków płynności powoduje ....
multiplayer, a konkretnie co-op i ogólnie, połączenie gry z internetem.


Co, jeśli jest prawdą, jest totalnie niedopuszczalne i jest jeszcze większym blamażem ze strony ubi niż zła optymalizacja. 99% gier teraz ma połączenie z netem lub funkcje społecznościowe i jakoś nie mają one problemów z płynnością w singlu.
Sorry, ale takie tłumaczenie powoduje tylko pusty śmiech nad nieudolnością ubi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.11.2014 o 10:52, Fang napisał:


Przecież to tłumaczenie jest maksymalnie głupie. Recenzje powstają dłuższy czas. Co oni
myślą że recenzent pogra tak jak oni chcą w część sieciową i dopiero potem napiszę recenzję?


A czy czasami co-op nie jest niedostępny aż do premiery gry, bo nie ma kto w niego grać? Ubi zrobiło z niego dosyć sporą reklamę samej gry więc nie dziwota, że chcieli pokazać ten tryb recenzentom. Ja niezbyt lubię, gdy do danej gry wychodzą dwie lub trzy recenzje ( osobno singla, multi i czasami wersji PC ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2014 o 10:13, Rick napisał:

za mały. Skoro nad samą optymalizacją dużej gry pracuje się kilka miesięcy, to o ile
za wcześnie wyszło Unity? Pół roku?


Jak widać po niektórych przykładach nawet o 6 miesięcy dla dobra gry można przełożyć premierę. Dlatego liczę na solidny produkt w postaci nowego Batmana ;)

Dnia 14.11.2014 o 10:13, Rick napisał:

Watch
Dogs i AC: Unity. :P


Przepraszam ale W_D ja nie miałem żadnego problemu z wersją PC. Nawet graficznie moim zdaniem za dużo piany się piło zamiast skupić się na grze bo gra wyglądała świetnie. W PRzypadku błędów W_D i całej afery więcej w tym było piany graczy niż faktycznie było problemów.

Dziś się okaże co z FC4 no i potem o lostr The Devision się boje bo The Crew po betach już wiem że będzie nędzne i przedewszystkim nudne.

Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy.. NIE WIERZĘ że nikt nie zauważył tych błędów po prostu nie wierze że jakiś pracownik testując nie miał takich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować