AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 03.08.2013 o 15:16, Maciejas napisał:

Czym jest progress? Zdobywaniem nowych itemów jak w WoWie? Nie potrzebuję tego. W GW2
frajdę czerpię z multiplayera, w niewielu grach spotkałem się z taką fajną kooperacją
jak tutaj. Endgame zaczyna się kiedy mam 80. poziom i gear wystarczający, by nadążyć
za gildią w WvW. Endgame to nie pogoń za gearem, tylko zabawa na najwyższym poziomie.
Bawię się w tej grze dobrze już od miesięcy, znam ludzi, którzy bawią się dobrze od
samej premiery, co dowodzi, że w grze jest co robić i tyle. Mówiąc, że gra nic nie oferuje,
jesteście po prostu w błędzie. Proszę, nie mów, że normalny gracz w GW2 nie ma co robić,
ponieważ ja czuję się całkiem normalnie, a chyba nie miałeś zamiaru nikogo obrazić, co?

Nie progress to stawianie sobie wyzwania np raid lub world boss itp. Wyścig między graczami kto pierwszy go pokona oczyści lokację. Na 80 lv zabawa w PvE się kończy bo kończy się story, motywacja jaka pozostaje to jak mówiłem kwestia indywidualna. Również gram od premiery dlatego wiem jak to wygląda.
Jeśli dla ciebie normalny ma negatywny wydźwięk to dobrze zamienimy na typowy bo bardziej pasuje i tak nie ma co robić. Poza ubieraniem postaci i nabijaniem kolejnych pktów osiągnięć w PvE nie ma co robić. Living world jak bardzo by chciał powiedzieć że było świetne zaczyna się sprowadzać do contentu który był by potrzebny na stałe a nie tylko na miesiąc, lub co gorsza serwowany content jest na tyle krótki że robi się go bardzo szybko.

Dnia 03.08.2013 o 15:16, Maciejas napisał:

Co do Orr. Świątynie różnią się od Queens tym, że do spawnu bossa prowadzi długi łańcuch
eventów, których nie zrobisz z czterema randomami. Wiadomo, że ludzie chodzą na bossów
dla kasy, dlatego wybierają Clawa czy Golema zamiast Balthazara. Doprowadzenie do walki
z bossem w Orr trwa po prostu zbyt długo, żeby robić to dla kasy. Jeśli chodzi o fun,
to tak jak powiedziałem - gildie organizują wyprawy i wtedy też dołączają się losowi
gracze.

Mów do mnie jeszcze bo pewnie nigdy tam nie byłem na żadnej z 5 postaci. To co napisałeś " trwa po prostu zbyt długo, żeby robić to dla kasy" jest sednem problemu gw 2. Content jest nie opłacalny żeby go robić dlatego idzie w odstawkę. Nie jest to problemem kiedy jest to np dung ale przez podstawowy koncept GW 2 czyli eventy powoduje to ograniczenie tego świata do kilku map gdzie coś się faktycznie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podoba Spirit Ranger, ale się zastanawiam. Jeśli chcę grać nim na WvW to lepiej go trochę przytankować i wsadzić runki Divinity, czy może zostać mój bieżacy set cleric''s + Dwayna? Czy dopakować Condition Damage?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 15:20, L33T napisał:

Condi ranger + zephyr + sharpening stone + auto atack i masz fajny build.


Czyli:

QZ, Sun Spirit, Stone Spirit, SoN, byłoby gitez? Wcześniej sobie grałem - jak testowałem - na Storm Spirit, Sun Spirit, Stone Spirit, SoN + SB, Sword/Dagger.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imo condi to tylko pvp i pve. Na wvw w full zergu i tak tyle bleedów się zestackuje że raczej naszym wiele szkód się nie narobi, więc albo jakiś support albo zerker. Ale w mniejszych zergach, bo nie wiem o jakich serwach mowa, to condi w miarę spoko. No i condi na solo z pewnością dobre z paroma survival skillami, Lightning reflexes na bonusowy evade, łącznie 4 evade, z vigorem i oczywiście +50% endurance odnowy...
Duży zerg - zerker albo wide range support jeżeli nie zależy ci bardzo na bagach, mały zerg i solo - condi na luzie. Pve (bardziej pod dungi) condi albo zerker, bo na eventach też bleed się stackuje to mało dmg zada.

Można się bawić w beastmastera, ale dopóki petów nie naprawią to imo strata czasu, bo to co teraz pety robią to syf nad syfy jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 22:47, Sipso napisał:

Imo condi to tylko pvp i pve.


Jeśli w kontekście cond dmg mówisz tylko o rangerze, to się zgodzę. Jeśli mówisz to ogólnie, to nie ma takiej opcji. Proponuję przetestować vs bunker thief w zergu i od razu zmienisz zdanie o condi - nie tylko dmg, ale ogólnie użyteczności. Solo też daje radę, ale im więcej osób, tym większa zabawa.


Przypominam, że jutro od 9:01 CEST będzie łatka wgrywana. Wg informacji GW2 będzie wyłączone na 6h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem do grania Rangerem olewając właśnie wersję na kondycje - czyli Shortbow oraz Axe + Warhorn. Łażę na full zerku z Longbow oraz Greatsword i stanowczo moby ubijam znacznie szybciej oraz skuteczniej. Ze skilli: Sharpening Stone, QZ oraz duszek dodający boost do obrażeń - nazwy nie pomnę - elitka: RaO - to chyba oczywiste? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam kombinację sword+warhorn zamiast GSa. Połączenie miażdży, genialny DPS, ogromna szybkość ataku ( z QZ to już w ogóle prędkość światła ), a do tego mnóstwo uników ze skilli. Sam długo się opierałem przed wypróbowaniem tego zestawu, bo dla mnie ranger to zawsze była klasa walcząca na dystans, ale teraz, po nerfie zasięgu SB i niewielkiej szybkości ataku LB, rzadko kiedy łuki mają u mnie pierwszeństwo przed S+W. Używam ich praktycznie tylko przy okazji world eventów :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem tylko rangerze :P Wiem, że są klasy sto razy lepiej wykorzystujące condi w wielu aspektach. Poza tym napisałem też, że w wvw condi bardziej pod solo. Ponadto w zergu stoję z tyłu, wolę swój lb, mimo wszystko. Nie trawię melee w gw2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś umiejacy grać Thiefem może się tutaj wypowiedzieć? Bo grajac na d/d+sb nie widze az takiego dps, jak maja inni, a niestety co się trzeba naevadowac i skakać dookoła to swoje. Chciałbym, żeby było to wynagrodzone, ale nie mam pomysłu, jak się zbudować. Help, plox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2013 o 11:31, Buhahahahaha napisał:

Help, plox


25/30/0/15/0 - 30 w Deadly jest niepotrzebne, bo traity tam są słabe, a 15 w Acrobatics daje zwrot endurance przy unikach, co thiefowi w zerkowych ciuchach się przydaje. Jak uważasz że ich tyle nie potrzebujesz (od razu powiem: potrzebujesz), to 15 w Trickery dla Flanking Strikes (Thrill of the Crime jeśli nie masz nikogo, kto rzuci Fury), ale tego bałem się używać poza CoFem. :P

Jeszcze można 30/30/10/0/0 (ale jw. więc ostatnie punkty z Deadly można przerzucić gdziekolwiek), wtedy bierzesz Hidden Killer trait i spamujesz backstaby - build bezpieczniejszy, bo nie potrzebujesz Precision, więc zmieniasz ubranko na Valkyrie (+vit).

To moje setupy, aktualnie używam pierwszego, wcześniej przez długi czas drugiego, ale uznałem, że umiem się turlać na tyle, że nie potrzebuję tego Vitality. I czasem mam wrażenie, że dodatkowy dodge przydaje się bardziej niż te hp.

A, i nie ograniczaj się do D/D. S/P jest najlepszym narzędziem mordu w walkach grupowych, Pistol Whip to taki spamowalny Hundred Blades (robi mniejszy dmg, ale worek nie rzuci 100b 3 razy pod rząd, Thief PW jak najbardziej). Sam AA miecza boli bardziej niż sztylet, najczęściej na D/D przerzucam się gdy bossowi spada hp lub chcę coś dobić, bo Heartseekery niszczą.

W utility Signet of Agility (reset endurance, woooo), Assassin''s Signet (połączony z Heartseekerami przy <25% hp i traitem dającym might za użyty sygnet - mój aktualny rekord to 63k z 4ech HSów), Ambush/Shadow Refuge/cokolwiek innego potrzebujesz (chociaż do głowy przychodzi mi jeszcze ścianka i nic więcej), Thiefy na elitce.
Heal według uznania, nawet sygnet sprawdza się z S/P, na pojedynczy cel trochę gorzej (szczególnie jeśli to boss z Retaliation - pasyw sygnetu nie wyrobi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2013 o 11:31, Buhahahahaha napisał:

Czy ktoś umiejacy grać Thiefem może się tutaj wypowiedzieć? Bo grajac na d/d+sb nie widze
az takiego dps, jak maja inni, a niestety co się trzeba naevadowac i skakać dookoła to
swoje. Chciałbym, żeby było to wynagrodzone, ale nie mam pomysłu, jak się zbudować. Help,
plox


Gram thiefem od początku. Jakoś 1400h so far ;P

Obecnie w pve korzystam z d/d+p/p, natomiast w spvp głównie sb+d/d lub p/d. Po nerfie s/p nie warto go składać.
Z buildami na traitach jest różnie i musiałbyś określić swój styl gry najpierw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2013 o 12:04, L33T napisał:



Marnowanie kasy na drugiego bloodlusta. Korzystniej ustawić jednego offa (możesz, wtedy przełącza tylko main handa) właśnie z Bloodlustem. Signer of Malice jest usless od 60 poziomu jakoś. W zależności od strefy albo HiS albo Withdraw.

Jeśli chodzi o armor, to używam zerka z full setem Div.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1) Mów do mnie jeszcze, pokazałem oba zestawy w edytorze.
2) W połączeniu z szamą na wysys hp sygnet leczy bardzo ładnie więc śmiem się nie zgodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2013 o 12:24, L33T napisał:

1) Mów do mnie jeszcze, pokazałem oba zestawy w edytorze.
2) W połączeniu z szamą na wysys hp sygnet leczy bardzo ładnie więc śmiem się nie zgodzić.


Od razu agresja, więc nie wiem, po co mam Ci cokolwiek tłumaczyć.

Ad. 2.
Leczy dopóki masz inicjatywe na fast attacki, nie masz za to żadnego burst heala, a jak go użyjesz nie masz heala w ogóle. Do tego marnowanie slota na nauri na takie jedzenie ;o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2013 o 12:27, Deathscythe napisał:

Od razu agresja, więc nie wiem, po co mam Ci cokolwiek tłumaczyć.

Dobrz następnym razem dam tylko jeden pełny zestaw a potem tylko offhand T_T

Dnia 06.08.2013 o 12:27, Deathscythe napisał:

Ad. 2.
Leczy dopóki masz inicjatywe na fast attacki, nie masz za to żadnego burst heala, a jak
go użyjesz nie masz heala w ogóle. Do tego marnowanie slota na nauri na takie jedzenie
;o

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mixed_Berry_Pie no marnowanie lepiej pakować w mf może co poleci.

Jakoś do tej porty nie miałem problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie farma. To już folwark jest...

Zmiany na plus. Content... cóż. Tyle golda leci z pavilionu, że nie wiem czy chce z niego do końca eventu wychodzić ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się