Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 12.08.2007 o 23:31, Smash-PL napisał:

Dobrakos już dawno nie widziałem, żeby ktoś tyle bzdur gadał na raz.
Dla Blizzarda fabuła jest bardzo ważna, zresztą zawsze była, na tym Blizz też w końcu zarabia
wydając choćby książki w danym universum, zresztą gra bez fabuły napędzającej klimat jest mało
ciekawa.

czytaj uwaznie , bo nie napisalem wcale ze fabula jest dla mnie niewazna czy dla Blizzarda niewazna tylko ze kampania jest mniej wazna od multi.Chyba to racja co? na samej fabule ludzie by przez 10 lat nie grali w SC.

Dnia 12.08.2007 o 23:31, Smash-PL napisał:

Te same jednostki? Co ty bredzisz? Popatrz ile jednostek się ostało a ile out i dopiero pisz.

taaa goliaty out a zamiast nich vikingi (chyba tak sie nazywa, w kazdym razie mechy), na wielka zmiane to sie nie zanosi, u protossow glowna zmiana to jak narazie taka ze nie ma reaverow i sa colossusy czy jakos tak, nie chce sie tu zaglebiac w szczegoly ale po 10 latach spodziewalem sie wiecej zmian.Mam do tego prawo, tak?

Dnia 12.08.2007 o 23:31, Smash-PL napisał:

Co do drugiej sprawy to chłopie nieźle bluźnisz porównując C&c3 z sc2 a ea do blizzarda i twierdząc,
że obie gry idą w tym samym kierunku.

porownujac mialem na mysli to ze obie wprowadzaja tylko niewielkie zmiany, negatywnie o fabule ani o filmikach w SC2 sie nie wyrazam poniewaz nie ma podstaw zeby cokolwiek o nich mowic.Czytaj uwaznie i nie wysuwaj pochopnych wnioskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2007 o 23:59, dobrakos napisał:

> Dobrakos już dawno nie widziałem, żeby ktoś tyle bzdur gadał na raz.
> Dla Blizzarda fabuła jest bardzo ważna, zresztą zawsze była, na tym Blizz też w końcu
zarabia
> wydając choćby książki w danym universum, zresztą gra bez fabuły napędzającej klimat jest
mało
> ciekawa.
czytaj uwaznie , bo nie napisalem wcale ze fabula jest dla mnie niewazna czy dla Blizzarda
niewazna tylko ze kampania jest mniej wazna od multi.Chyba to racja co? na samej fabule
ludzie by przez 10 lat nie grali w SC.


No cóż napisałeś to tak, że do takich wniosków doszedłem. Ja mam nadzieje, że kampania będzie miałą duże replayability.

Dnia 12.08.2007 o 23:59, dobrakos napisał:

> Te same jednostki? Co ty bredzisz? Popatrz ile jednostek się ostało a ile out i dopiero
pisz.
taaa goliaty out a zamiast nich vikingi (chyba tak sie nazywa, w kazdym razie mechy), na wielka
zmiane to sie nie zanosi, u protossow glowna zmiana to jak narazie taka ze nie ma reaverow
i sa colossusy czy jakos tak, nie chce sie tu zaglebiac w szczegoly ale po 10 latach spodziewalem
sie wiecej zmian.Mam do tego prawo, tak?


Nie rozumiem cię, vikingi funkcjonalnością bardzo różnią się od goliathów a to że terranie stawiają na mechy no cóż widocznie mają ku temu powód, jakich ty w ogóle zmian się spodziewałeś?

Dnia 12.08.2007 o 23:59, dobrakos napisał:

> Co do drugiej sprawy to chłopie nieźle bluźnisz porównując C&c3 z sc2 a ea do blizzarda
i twierdząc,
> że obie gry idą w tym samym kierunku.
porownujac mialem na mysli to ze obie wprowadzaja tylko niewielkie zmiany, negatywnie o fabule
ani o filmikach w SC2 sie nie wyrazam poniewaz nie ma podstaw zeby cokolwiek o nich mowic.Czytaj
uwaznie i nie wysuwaj pochopnych wnioskow.


Co do cnc3 się nie wypowiem bo ta gra to tragedia, ale naprawdę jestem ciekawe jakich zmian się spodziewałeś w SC][ ?
Staram się zawsze czytać dokładnie ale twoje wypowiedzi można dwojako odbierać :/

Mekus a co dokładnie źle na tych filmikach wygląda? Bo ja nie zobaczyłem tam nic niepokojącego a wręcz odwrotnie podobała mi się końcówka gdy prot przesunął te nowe wieżyczki by obronić się przed marinsami a gdy jedna była pod ciężkim ostrzałem wycofał ją z pola :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 08:21, Nertis napisał:

Hmmm.Ja w tych filmikach nic złego nie widze :P. A w SC 1 nie było zbierania jednostekek i
atak??


no ale te tłoczące się jednostki, chaos na polu walki, itd... dla mnie było to niepokojące :/ najbardziej zmartwiła mnie ilośc jednostek na małej mapie, a te wieżyczki protków chyba są nieśmiertelne podczas transportu w inne miejscie :/ juz widze to IMBA, NERF itd

cnc3 to wogóle inna bajka, jeden surowiec, brak limitu jednostek, ogólna łatwość rozgrywki, nudna kampania bez jakiejkolwiek fabuły czy cuś :) ta gra chyba do multi powstała ale czemu kazda gra wygląda identycznie? :P nie chcemy takiego sc2!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 11:13, Mekus napisał:

a te wieżyczki protków chyba są nieśmiertelne podczas transportu w inne miejscie :/

Skąd pomysł, że są "nieśmiertelne"? Prawdopodobnie mamy na uwadze ten sam fragment, gdy pod koniec filmu grupa marines atakuje bazę Protossów a gracz przemieszcza dwa Phase Cannons w ich pobliże.
Ciężko jest określić czy Marines atakowali same przemieszczające się wieżyczki i tym samym czy będąc w formie bąbla energii otrzymywały one jakieś obrażenia, ale widać wyraźnie, że w pewnym momencie (dokładnie 6:13) gracz decyduje się zawrócić jedno z Phase Cannons, aby przypadkiem nie zniknęło wraz ze zniszczeniem atakowanego Pylonu - no a tej właściwości protosskich wieżyczek raczej za zaletę uznać nie można :) Przez tę właściwość też Phase Cannons dalekie są "nieśmiertelności" podczas transportu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm.Co braku limitu jednostek słyszałem ,że w SC2 to ma być też zastosowane.Mi to troszke źle pachnie patrząc na np.rash zergów w SC 1 ;/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli phase cannon może chodzić tylko po energii, to tower rusha mamy z głowy :) ale player z fuilmiku mógł pzremieścić po to aby postawic na zasilanym obszazre żeby nie było off power :)

Nertis, skąd masz informacje o braku limitu? blizz wyraźnie podał ze na razie jest to 200 :P
pozatym zerg w sc1 nie rushował limitem najsłabszych unitów tylko sześcioma zerglingami z trzech jaj :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 12:34, Mekus napisał:

Nertis, skąd masz informacje o braku limitu? blizz wyraźnie podał ze na razie jest to 200 :P
pozatym zerg w sc1 nie rushował limitem najsłabszych unitów tylko sześcioma zerglingami z trzech
jaj :P


Coś tam kumpel wspominał ,że limitu ma nie być ,ale chyba źle mi mówił ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 12:34, Mekus napisał:

jeśli phase cannon może chodzić tylko po energii, to tower rusha mamy z głowy :) ale player
z filmiku mógł przemieścić po to aby postawić na zasilanym obszarze żeby nie było off power
:)

Jedyna wzmianka na naszym forum o omawianej przypadłości ruchomej formy Phase Cannons pojawia się w wypowiedzi Daimon_Frey''a: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=10214&pid=523 , a dokładniej:

"(...)
- Phase Cannon (gdy jest w formie energii) znika, jeśli znajdzie się poza zasięgiem Pylonów
(...)"

co ponoć pochodziło z niemieckiego czasopisma. Wydaje mi się, że można tej informacji wierzyć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2007 o 19:33, Daimon_Frey napisał:

...
Nieliniowość wcale nie musi oznaczać wielu różnych zakończeń. W przypadku SC2, nieliniowość
ma dać nam możliwość wyboru drogi do ostatecznego rozwiązania.



Taka "nieliniowość" jest trochę oszukana (niezależnie od naszych działań ostateczny efekt będzie taki sam) i dość oklepana - np. w grach przygodowych często występuje pewna swoboda wykonywania kolejnych czynności, z RTSów coś podobnego było w Earth 2140 i Earth 2150: Escape from the Blue Planet.
Jak na razie wydaje mi się, że najlepsze byłoby któreś z dwóch rozwiązań:
- element nieliniowości wprowadzałby opcjonalne zadania (jak w WH40k Chaos Gate), misje kluczowe dla fabuły zawsze pojawiałby się w tym samym punkcie kampanii (taka w sumie naciągana nieliniowość :)),
- od czasu do czasu gracz miałby wybór spośród kilku misji (np. A, B i C), po wybraniu jednej z nich (np. B) uczestniczyłby bezpośrednio w wydarzeniach z nią związanych, o przebiegu i skutkach pozostałych (A i C) dowiadywałby się np. z rozmów z postaciami po misji (A i C byłyby usuwane z listy dostępnych zadań - byłyby traktowane, jak wykonane przez kogoś innego).
Gdyby Blizzard zastosował zabieg podobny do tego z kampanii Terran z BW, tyle, że na większą skalę, to wrażenie nieliniowości byłoby osłabione (gracz nie mógłby podejmować naprawdę istotnych wyborów). Z kolei zbyt duża swoboda może doprowadzić do zepchnięcia głównej linii fabularnej na dalszy plan. Krótko mówiąc, muszą jakoś pogodzić ogień z wodą i oby im się to udało (myślę, że drugi z podanych przeze mnie sposobów jest całkiem dobrym wyjściem :)).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie w tej nieliniowości zaprezentowanej w kampanii terran bardziej spodobało się to, że w zależności od naszych wyborów będziemy dysponowali innym uzbrojeniem.
To jest dla mnie dość nowatroskie rozwiązanie jak na rtsa.

Zobaczymy co zaprezentują u zergów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 13:20, Napek napisał:

co ponoć pochodziło z niemieckiego czasopisma. Wydaje mi się, że można tej informacji wierzyć
:)

Nawet bardzo można wierzyć (nie tylko w niemieckiej prasie to podawano). Gdyby mogły sobie tak latać bez większych konsekwencji, to byłoby lekko przegięte. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 13:30, Blackhand napisał:

- element nieliniowości wprowadzałby opcjonalne zadania (jak w WH40k Chaos Gate),


Jak twierdzili na Blizzconie mają pojawić się dodatkowe misje dostępne w zależności od tego co do tej pory robiliśmy, ten Twój postulat byłby w takim razie spełniony (jeśli obietnice zostaną dotrzymane) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 14:39, Nertis napisał:

Czy to prawda ,że z 1 jaja bedzie się wykluwać 3 zerlingi i bedą mogły się przeobrazić w chodzącą
bombe??


Częściowo to plotka. Zergling będzie mógł się przeobrażać w żywą "bombę", ale ile z jednego jaja będzie się wykluwać tego nie wiadomo. Blizzard nie pokazał jeszcze nic dotyczącego zergów i nikt nimi nie grał jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 14:49, Daimon_Frey napisał:

> Czy to prawda ,że z 1 jaja bedzie się wykluwać 3 zerlingi i bedą mogły się przeobrazić
w chodzącą
> bombe??

Częściowo to plotka. Zergling będzie mógł się przeobrażać w żywą "bombę", ale ile z jednego
jaja będzie się wykluwać tego nie wiadomo. Blizzard nie pokazał jeszcze nic dotyczącego zergów
i nikt nimi nie grał jeszcze.


no własnie, jakis zastój jest w temacie SC po tym blizzconie :/ wszystko juz zostało powiedziane i napisane :P
jestem zniecierpliwiony, bo zergów najmniej sobie wyyobrażałem w 3d, i najbardziej chcę jednocześnie ich zobaczyć... mutale są fajne, zerglinki imho wyglądają pokracznie... wolę żabki z SC1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2007 o 14:49, Daimon_Frey napisał:

Częściowo to plotka. Zergling będzie mógł się przeobrażać w żywą "bombę", ale ile z jednego
jaja będzie się wykluwać tego nie wiadomo.

Właściwie to nie wiem, czemu miałyby być zmiany w ilości wyskakujących zerglingów. Czyżby dwa na raz były już nieskuteczne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co prawda w SC 1 wystarczały 2 ;). Tylko teraz bedzie można zrobić wjazd zerlingami (np.połowa to bomby ;) ) i lepszy rash bedzie można zrobić :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować