Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 02.02.2008 o 11:25, PuszekSE napisał:

Faktycznie tutaj masz rację, w ciągu 4 lat człowiek może się zmienić, a on się zmienił
i to bardzo. Wkońcu kiedyś wierzył w to co robi, a teraz po kilku latach rozpił się,
przestał golić, a cała jego eskapada trzyma się tylko dzięki jego dowódcy.

To on jest dowódcą ^^. Horner to jego pierwszy oficer, najstarszy po Kubusiu stopniem w Raynor''s Raiders i Hyperionie :P.

Dnia 02.02.2008 o 11:25, PuszekSE napisał:

Ale co ty masz do Kerri... Mi tam raczej zależy na tym, żeby posłuchał Zeratula i zapobiegł
odrodzeniu rasy Durana.

Kerrigan jest również zagrożeniem, bo kontroluje chyba większość rojów Zergów. Z drugiej strony na pewno będzie przeciwko Duranowi, który w zasadzie ją wykorzystał, jednak po tym co się stało w Brood War wątpliwe jest, aby Kerrigan współpracowała jeszcze kiedykolwiek z Raynorem lub Mengskiem.

Dnia 15.01.2008 o 20:33, Sebat1 napisał:

StarCraft: The Board Game

Gdy pierwszy raz zobaczyłem na zdjęciach figurki, pomyślałem, że im już nic nie pomoże. Niektóre takie... mało "starcraftowe". Ale myliłem się, zdolny artysta potrafi zdziałać cuda (dołączony screen). Więcej na
http://www.starcraft2.net.pl/screeny/55/
Najbardziej apetycznie wyszli Zergowie, Protosi mimo wszystko troszkę zbyt plastikowi. Choć to może urok tej rasy. Wydaje mi się, że wszystkie figurki tak powinny wyglądać zaraz po wyjęciu z pudełka, w końcu płaci się za nie niemałe pieniądze. Ale w sumie koneserem takich gier nie jestem, nie znam się. Może taki surowy stan to zaleta? Nabywać tego zestawu i tak nie mam zamiaru, ale ciekaw jestem, jak wygląda rozgrywka i co ma wspólnego z komputerowym StarCraftem. W sumie jakkolwiek wspaniała by nie była i tak uważam wydawanie takich gadżetów za jechanie na marce.

Dnia 04.02.2008 o 11:47, Matteos napisał:

/CIACH/

Jako fan SC to figurki mi się bardzo podobają ale od niedawna jestem graczem warhammera 40.000 figurkowego i powiem że tam to są dopiero figurki. Szczegółowe i można każdą zrobić inną. BTW ile kosztuje taki zestaw figsów z SC ??

Bardzo chciałbym pobawić się takimi figurkami :P ale niestety kasy brak. Moim zdaniem Goliath i Dragoon wyglądają strasznie beznadziejnie jak ja bym dostał tyle kasy co producenci tych figurek na pewno zrobiłbym ich lepiej.

Malowanie rewelacyjne (szczególnie "robale"), widać, że koleś robi to nie od wczoraj :). Gorzej IMO prezentują się same modele figurek - najgorzej chyba Terranie (Marine, Goliath, Vulture i Science Vessel) a najlepiej Zergowie (tylko Defiler jest jakiś dziwny, na upartego można powiedzieć, że Królowa też jest taka średnia), Protossi są po środku (Carrier, argh, no i może ten średnio udany Dragoon).
PS Ktoś się walnął w podpisach pod zdjęciami - na jednym z nich nie ma High Templara tylko Archon :).

Dnia 04.02.2008 o 14:46, Kerigun napisał:

> /CIACH/

Jako fan SC to figurki mi się bardzo podobają ale od niedawna jestem graczem warhammera
40.000 figurkowego i powiem że tam to są dopiero figurki. Szczegółowe i można każdą zrobić
inną. BTW ile kosztuje taki zestaw figsów z SC ??

Gra planszowo SC kosztowała coś około 300zł. więc sądzę że te figórki będą tak samo dystrybuowane, a nie tak jak np. WH40k, więc sądzę że też około 300zł.

Dnia 05.02.2008 o 14:04, Troxi napisał:

Gra planszowo SC kosztowała coś około 300zł. więc sądzę że te figórki będą tak samo dystrybuowane,
a nie tak jak np. WH40k, więc sądzę że też około 300zł.

to dosc malo (relatywnie), ale zwazywszy ze za nawet niecale 300 zl mozna miec startera do wfb (warhammer fantasy battle: battle for the skull pass) to sie wcale nie oplaca. Jakos tych figsow z obrazka jest slaba, zeby nie powiedziec dobitniej, IMO tylko dla maniakow SC.

Dnia 04.02.2008 o 14:46, Kerigun napisał:

> /CIACH/

Jako fan SC to figurki mi się bardzo podobają ale od niedawna jestem graczem warhammera
40.000 figurkowego i powiem że tam to są dopiero figurki. Szczegółowe i można każdą zrobić
inną. BTW ile kosztuje taki zestaw figsów z SC ??

Te figurki nie są sprzedawane osobno. To są figurki z gry "StarCraft: Board Game".
Można je kupic na rebel.pl za 239 zł -> http://www.rebel.pl/product.php/1,302/11448/StarCraft-The-Board-Game.html

Faktycznie bardzo ładnie się prezentują zwłaszcza odpowiednik Protoss Reaver z tych zaprezentowanych. Mimo to chyba jednak sobie daruję grę planszową. Kiedyś lubiłem bardziej planszówki, ale chyba się wypaliłem z wiekiem i już mnie to nie bawi. Czekam zdecydowanie na sequel samej gry na PC. :)

Dnia 06.02.2008 o 21:00, szerszeń45 napisał:

Faktycznie bardzo ładnie się prezentują zwłaszcza odpowiednik Protoss Reaver z tych zaprezentowanych.
Mimo to chyba jednak sobie daruję grę planszową. Kiedyś lubiłem bardziej planszówki,
ale chyba się wypaliłem z wiekiem i już mnie to nie bawi. Czekam zdecydowanie na sequel
samej gry na PC. :)

Ja się tam wypalić jeszcze nie wypaliłem, ale "250 zł i to za niespolonizowaną wersję" ? Trochę za dużo jak dla mnie. Niestety fundusze mocno ograniczają.

Mnie się właśnie wydaje, że to jest główny powód takiej ceny. :) Właśnie dlatego, że jest po angielsku. To samo jest z normalnymi grami. Robi się ich lokalizacje by sprzedawać po niższej cenie. Jeśli pojawi się wersja polska gry "StarCraft: The Board Game" to zapewne będzie tańsza.

> Wydaje mi się, że warto będzie poczekać na polską wersję, bo będzie tańsza.

Dlatego wciąż jeszcze mam nadzięję :) skolei nie wiadmomo czy przetłumaczą... :(

Cholera, narobiło się tych batchy... już 29...

This batch we have more exciting changes to update you on, as well as sneaky strategies to use on unsuspecting opponents.

Gameplay Blog: This week I had to learn the hard way a change in our latest build of StarCraft II, which the Devs conveniently forgot to tell me about. As Protoss, I did my standard dual Gateway build, scouting to find that a lone SCV building a bunker outside of my base. In my mind, I thought, OK- a standard bunker rush, no problem! Build 2 Zealots and then hit the Bunker.

As it was a small 2 player map, my opponent was able to bring in a single Marine and Medic very soon, especially with the SCV repairing the Bunker at a very fast rate. As he repaired, I chased the SCV around the Bunker and attacked the Bunker with my other Zealots. To my disbelief, the Medic inside the Bunker was healing the SCV outside of the Bunker. Soon enough, another SCV showed up to repair the Bunker, as well as a Marauder, slowing my Zealots before they could reach the Bunker. At this point I had lost my initial two Zealots, but I had built four more. At the same time, my opponent now had a Marauder, Medic, and Marine, with 2 SCVs guarding the Bunker. These SCVs were impossible to kill since they were both running around the Bunker, being healed at the same time, while my Zealots were slowed and shot at by the Bunker. When my Zealots attacked the Bunker, the SCVs repaired the Bunker. Needless to say, the standard Bunker rush is not so standard anymore. With Terrans Salvage ability, being able to deconstruct Terran buildings for 100% of the cost back, adds to the devastating effect of a StarCraft II Bunker push. On top of that, adding a Ghost in the Bunker, allows for Sniping within the Bunker, as well as huge range, making it an effect pushing structure before you tech to Siege Tanks. Thanks for letting me know guys :P GG.

As always, feel free to give the Devs and I a w00t if your enjoying these Q&As!

---StarCraft II Q&A Batch 29---

1. Do the Terrans currently have a purely dedicated anti-air unit filling the role of the Wraith and Goliath? (sc2pod.com)

No, the Terran Viking is currently their primary anti-air unit, which is built from the Factory. The Viking can currently shoot both ground and air when in ground mode, and is able to transform into an air to air fighter, for better mobility and economy raids.

2. Do the Auto Turrets built by the Nomad attack randomly like the bunkers in the original StarCraft or will the player be able to choose the target similar to the Missile Tower? (broodwar.de)

Auto Turrets can be controlled by the player as if it were a stationary unit. You can both group them and focus fire with them. When they are not given an order, they will fire at the nearest enemy within range.

The Nomads second construction option, which is the Mine Drone, will not be able to be controlled by the player as easily. The Mine Drone is a stationary defense structure, which places four mines around it, and then immediately cloaks both the mines and the structure. Similar to the Spider Mines from the original StarCraft, these mines will wreck havoc on an incoming army without the ability to see cloaked units. The mines does a base damage of 50 plus an additional 50 damage to armored units. On top of that, the Mine Drone replaces the mines after they detonate, temporarily revealing the Mine Drone structure. Similar to the Auto Turret, both of these structures will cost energy to build from the Nomad, and will have a very minimum setup time.

3. With the Reaver removed, and his siege role moved to the Warp Ray, what will take his splash role? (TheWarCenter.net)

The Protoss Colossus now has a linear splash damage beam attack, which blazes enemies in a horizontal area of effect, from where the Colossus is facing. Like all area of effect attacks, the Colossuss beam is excellent at annihilating close groups of M&Ms (Marines and Medics) and mass Zealots.

4. With water featured on some of your maps, will this allow modders to try new game ideas that may make use of water? (StarCraftZone.com)

This should be possible, though much of this experimentation will have to be left up to the modders. I am sure there will be amazing mod creations the community will come up with.

5.What is the status of StarCraft IIs AI?(sclegacy.com)

StarCraft IIs AI (artificial intelligence) is definitely superior to Brood War in many ways, though most notably, the AI does a great deal more of scouting, and makes decisions according to what it has found during those scouting missions. Unsuccessful scouting missions, similar to what a player might experience would tend to lead towards a more standard type of army build or continued scouting.

---End of Transmission---

The Bunker rush can be stopped by going dual Gateways, Zealot spamming, and effective scouting. It was the fact that I didn''t expect the Medic to heal out, that ended up in my loss. Always kill the SCV first! I was thinking...why would he put his Medic in the Bunker?

Możliwość korzystania ze zdolności w bunkrach jest po prostu imba! Co do informacji zawartych już w samym batchu, to "Mine Drone" jak dla mnie jest takim sobie pomysłem, wolałbym, by Nomad sam stawiał miny. Dziwi też fakt, że Viking może pruć również w jednostki latające podczas przebywania w ''bot mode.

Według mnie mine drone jest lepszym rozwiązaniem. Bo po pierwsze sam odnawia pole minowe a po drugie rozwiązuje problem "jak miny przeliczać na surowce lub energię". Co do Viking''a to teraz jest to praktycznie Goliath który może się transformować w myśliwiec, osobiście wolałbym mieć "Air Superiority Fighter" (jak to na polski przetłumaczyć, chyba spojrzę do instrukcji od SupCom jak to tam przetłumaczyli) i przeciwlotniczą jednostkę naziemną osobno. Predator zapowiadał się ciekawie.

"Myśliwiec przewagi powietrznej." Masz tłumaczenie :P. Nie wiem, czemu się czepiacie tego, że Viking może w trybie walkera atakować jednostki latające. Zresztą to właśnie miał być taki Goliath, tylko wygląda inaczej i ma możliwość transformacji :P.

Coś dla map makerów...

Chat with Devs: Brett Woods is back with us to answer our community map making questions. We cant stress enough that StarCraft II is going to have immense potential in the UMS (User Map Settings) area, where we hope to seriously empower the community with the tools you need, to create some awesome gaming additions to StarCraft II.

As always, feel free to give the Devs and I a w00t if you are enjoying these batches!

---StarCraft II Q&A Batch 30: Map Maker Series 3---

1) Will it be possible to code the game so map makers can make maps where people can stop incoming spell/missile?

This should be possible through customized ability data and/or triggers.

2) Will we have selectable male/female of every unit?

No, we don''t have plans to include male and female versions of each unit.

3) Will we have the option to give players the option to change weapons in-game?

While we don''t have any plans for a specialized interface for this, it would be possible using the highly flexible ability system.

4) Will you guys link multiplayer maps, so mapmakers can make multiplayer campaigns?

Yes, we do plan to support multiplayer campaigns and linked maps.

5) Will all buildings stand alone and also can we have the ability to disable tech trees?

The tech tree will be fully configurable through customized data and/or triggers.

6) Will research or firing a skill in a certain location be part of the tech tree enabling, for example Stim Packs could be researched to enable a Factory?

Yes, the tech tree and upgrade system will be fully configurable from the editor.

7) Will it be possible for AI to be commanded to research a skill, perform an upgrade, build a building at a location, build a unit at a location, retreat from a location?

Yes, there will be extensive AI scripting support.

8) Will mapmakers have the ability to set weather that can change the terrain and interrupt gameplay for players? Is this for anywhere or in a specific location?

Weather effect technology has not yet been finalized. However, even if weather effects do not affect gameplay normally, it would be possible to drive both the desired weather effects and associated gameplay effects through triggers.

---End of Transmission---

Dnia 05.02.2008 o 14:04, Troxi napisał:

> > /CIACH/
>
> Jako fan SC to figurki mi się bardzo podobają ale od niedawna jestem graczem warhammera

> 40.000 figurkowego i powiem że tam to są dopiero figurki. Szczegółowe i można każdą
zrobić
> inną. BTW ile kosztuje taki zestaw figsów z SC ??
>

Gra planszowo SC kosztowała coś około 300zł. więc sądzę że te figórki będą tak samo dystrybuowane,
a nie tak jak np. WH40k, więc sądzę że też około 300zł.

Ja bym nie dal tyle kasy za figurki,jaaa....a to wam sie nie nudzi,ja bym chyba wykitowal...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować