AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 20.08.2011 o 19:33, BartexooN napisał:

To w ogóle poprawili grafikę?


Może oglądaj te filmy w wyższej rozdzielczości? ;]
Grafikę poprawili, to widać. Nie jest to jakaś rewolucja, ale zawsze coś. Raczej ewolucja pod względem grafiki. Niemniej przyjemna dla oka póki co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dodać że kreator postaci na gamescom''ie jest nadal ograniczony i nie ma wszystkiego co będzie w grze.
btw Pierwsza twarz ludzkiej kobiety strasznie mi się podoba! ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2011 o 19:33, BartexooN napisał:

To w ogóle poprawili grafikę?


Grafika jest spoko, o co ci chodzi? :P

Dnia 20.08.2011 o 19:33, BartexooN napisał:

Bo mnie coś oczy bolą od tego patrzenia.


Visine do zmęczonych oczu polecam. Ewentualnie dobre bryle. :>

Dnia 20.08.2011 o 19:33, BartexooN napisał:

Nawet lepiej się prezentuje jak oglądam kreatora z DA:O....


Da:o ? Że co? :)

Dnia 20.08.2011 o 19:33, BartexooN napisał:

Ja chciałbym by dali demo kreator do ściągnięcia,
by sobie już rozplanować postać.


O tak, byłoby fajnie, ale nie liczyłbym na to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2011 o 17:45, Piotrbov napisał:

Nie wiem, czy było, ale znalazłem filmik dotyczący craftingu w GW 2:


Ja dobrze zrozumiałem, że można mieć dwie profesje, ale gdy się je zmienia, to cały progres (przepisy itp) zostaje zapamiętany?
Jeśli tak, to gdzie tu sens limitowania do dwóch na raz, nie lepiej byłoby np. odblokowywać dodatkowe profesje (w sensie, robisz quest i możesz dodać sobie jakąś profesję, której jeszcze nie masz) z czasem gry?

Chyba, że źle zrozumiałem, co mogło się zdarzyć. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2011 o 17:58, Adjatha napisał:

Ja dobrze zrozumiałem, że można mieć dwie profesje, ale gdy się je zmienia, to cały progres
(przepisy itp) zostaje zapamiętany?


Tak.

Dnia 21.08.2011 o 17:58, Adjatha napisał:

Jeśli tak, to gdzie tu sens limitowania do dwóch na raz, nie lepiej byłoby np. odblokowywać
dodatkowe profesje (w sensie, robisz quest i możesz dodać sobie jakąś profesję, której
jeszcze nie masz) z czasem gry?


Zmiana profesji wiąże się zapłaceniem dość sporej sumy (tym większej im większa była znajomość danej dziedziny). Prędzej lepiej jest wymaksować dziedzinę craftu na innej postaci niż płacić niepotrzebna kasę by robić to samo na głównej.

Dnia 21.08.2011 o 17:58, Adjatha napisał:

Chyba, że źle zrozumiałem, co mogło się zdarzyć. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2011 o 18:22, Ash napisał:

Zmiana profesji wiąże się zapłaceniem dość sporej sumy (tym większej im większa była
znajomość danej dziedziny).


Oke, ta informacja zmienia sytuację z lekka. Czyli jednak nie dosłuchałem czego trzeba. ;P

Btw, gamescom pokazał jedno - oglądanie gameplaya się nadaje, to trzeba samemu przetestować. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mnie humanoidalne krzaki jakimi stały się sylvari przyprawiają o "f*ck face"?
Naprawdę wolał bym gdyby pozostały skrzatowymi zielonymi ludkami. - że niby elfy? że niby krzaczor oryginalniejszy? imho nieco psuje to klimat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 17:12, Przedlack napisał:

Nie zapominaj że ,ogólnie mówiąc, ich praprapradziadkiem jest drzewo. Więc to chyba normalne
że mają trochę liści tu lub tam. :)


fakt że z jajka się nie wykluli, jednak nowy design naprawdę strasznie wali po oczach - szczególnie model z gałązkami i korą na twarzy. Fakt universum GW jest unikatowe więc jakoś to przełknę i tak będę palił, gwałcił, grabił, bił i mordował swoim Charrem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.08.2011 o 18:55, Alehor napisał:

fakt że z jajka się nie wykluli, jednak nowy design naprawdę strasznie wali po oczach
- szczególnie model z gałązkami i korą na twarzy.

Łomatko, ileż można tłuc ten biedny design elfów, spiczaste uszy i zniewieściałe sylwetki? Doskonale, że ktoś się puknął w głowę i zrobił z Sylvari coś, czego jeszcze w grach (i ogólnie przemyśle rozrywkowym) nie było.

Dnia 22.08.2011 o 18:55, Alehor napisał:

mordował swoim Charrem

Na drzewka to narzeka, ale wielki kot w zbroi mu pasuje, ciekawe ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2011 o 00:59, Daelor napisał:

Łomatko, ileż można tłuc ten biedny design elfów, spiczaste uszy i zniewieściałe sylwetki?
Doskonale, że ktoś się puknął w głowę i zrobił z Sylvari coś, czego jeszcze w grach (i
ogólnie przemyśle rozrywkowym) nie było.


jak by byli baaardzo zieloni i nie wielcy jak asury, nie przypominali by "Tolkienoskich" elfów a byli by (jak dla mnie) bardziej zjadliwi -fakt faktem nie ma co sie wsciekac skoro taki projekt został obrany

Dnia 23.08.2011 o 00:59, Daelor napisał:

Na drzewka to narzeka, ale wielki kot w zbroi mu pasuje, ciekawe ;]


Kot w butach znany od dawna, to czego kot w zbroi gorszy? xD

Edit: nie mogę zasnąć :(


Teraz mam wielgachny dylemat - Warrior czy guardian? - koffam dual wielding i możność targania ciężkiej strzelby daną warriorowi ale z drugiej strony guardian i jego skille defensywne (koffam coop) wydają się być lepsze dla kogoś kto lubi ratować dupsko innym. Narazie przoduje warrior. a jak u was? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 18:55, Alehor napisał:

jakoś to przełknę i tak będę palił, gwałcił, grabił, bił i mordował swoim Charrem :P

OMG FURRY!!!!!o1noneonoenon omgomogmgomgo

Ale na poważnie: dobrze że postanowili troszkę Sylvari przerobić. Gdybym chciał coś co jest podobne do człowieka, tylko że ma spiczaste uszy, to i tak bym wybrał człowieka, może to stąd moje zdanie.
No i ta zmiana, jak zostało podkreślone wcześniej, wpłynie na różnorodność ras, żeby nie było czegoś w stylu "Do wyboru: człowiek, człowiek z futrem, człowiek z dużymi uszami, mały człowiek". :]

Nie, nie mam życia prywatnego, dlatego siedzę o takiej godzinie na kompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 16:18, Alehor napisał:

Czy tylko mnie humanoidalne krzaki jakimi stały się sylvari przyprawiają o "f*ck face"?


Chyba tylko ciebie, bo większość moich znajomych i nieznajomych mówi o nowym designie sylvari jako fenomenalny. Poza tym ich wygląd i anatomię wyjaśniają artykuły na blogu ANet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2011 o 00:59, Daelor napisał:

Łomatko, ileż można tłuc ten biedny design elfów, spiczaste uszy i zniewieściałe sylwetki?


No, teaz mamy szpiczaste uszy, zniewieściałe sylwetki i gałęzie, krok naprzód xD
Ale co kto woli, mnie to nie razi i tak Sylvari nie będę raczej grał. Charr, Norn, ewentualnie Asura, zobaczy się bliżej premiery ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się