Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

brakuje kropek :P poprawie i wrzuce nowe :P a przy okazji poprawie tez niektore konstrukcje zdan - sa niezbyt szczesliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Morthi co możesz w tych moich poprawiać co drugi tydzień jak ja zmieniłem tylko kilka i kilka dodałem bo brakowało np. pliku WEEK_OF_GREENDRAGON-name.txt i WEEK_OF_WIGHT-name.txt i jeszcze chyba jakieś 2 czy 3 pliki dodałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skoro tylko tyle zmieniles to czemu dales caly katalog - ja siedze i zmieniam bo kropek brakuje podwojne spacje ktos powstawial...sama konstrukcja niektorych zdan pozostawia wiele do zyczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 10:49, Jay Z napisał:

Odpowiedź z zespołu lokalizacji: Błędy spowodowane przez stare/nowe patche zostaną poprawione.
Dodam od siebie - chłopaki zrobią to jak najszybciej, ale wolę nie podawać za nimi dat, żeby
nie rzucać słów na wiatr (nie spodziewałbym się poprawki w tym tygodniu).


pytanie do oficjalnych lokalizatorow - jaka jest OFICJALNA kolejnosc instalowania patchy

1.0 -> 1.1 -> 1.11 -> 1.2

czy 1.11 mozna pominac? (bo i tak szykujecie poprawke 1.21)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co robimy z "fosą" w Nekropolis? :) Nie wiem, czy będę dziś wieczorem, więc chciałbym zaraz dać na Rapidshare wszystkie moje dzisiejsze poprawki, a przy okazji te nieszczęsne cytadele. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 14:11, morthi napisał:

oto poprawione tygodnie :)

mam zastrzezenie do
WEEK_OF_FIRENIECE - Tydzień Skrulatnego Ognia czy to na pewno powinno byc tak ?

sporo zmian :) na prawde sporo :)

http://rapidshare.de/files/26827520/repack_WeekTexts.zip.html


właśnie nie wiedziałem jak to mnienić ale dobrze że to poprawiłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto reszta: \p1-texts.pak\UI\Tooltips\Lobby\size4.txt, chyba w tym ale nie jestem pewien p1-texts.pak\UI\MPWaitForLoad\ns_format.txt, tu p1-texts.pak\UI\MPWait\PlayersList\Item\race_rampart.txt, p1-texts.pak\UI\MPWait\PlayersList\Item\race_tooltip_preserve.txt, p1-texts.pak\UI\MPWait\PlayersList\Item\race_tooltip_necromancy.txt, i chyba jeszcze w tym p1-texts.pak\UI\MPWait\PlayersList\Item\color_teal_tooltip.txt, chyba tu p1-texts.pak\UI\MPWait\PlayersList\Item\player_teal.txt, p1-texts.pak\UI\MPWait\MapDescription\size4.txt, p1-texts.pak\UI\MPWait\MapDescription\size3.txt to dopiero teraz poprawiłem, i jeszcze nie wszystko zaraz dodam następne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie miało być "Skrulatnego" tylko Skrupulatnego" bo chyba nie napiszemy "Przyjemny tak jak jest w słowniku można zmienić na "Suptelnego" co Mothi byś uznał za lepsze maże masz lepszą propozycję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 14:07, matiz123 napisał:

Macie kolejne poprawki. :) jutro zrobię resztę), 8 pytań i odpowiedzi
na zagadki Sfinksa i opisy Cytadel w miastach (nikt
się nie wypowiedział, więc w Nekropolis są kościane doły). :P
http://rapidshare.de/files/26827141/poprawki4.rar.html


1. Czy wzróciłeś uwagę na moje uwagi na temat Zagadek Sfinksa?
2. Trochę późno, ale się wypowiem na temat tejże fosy: Może "Cmentarny Szaniec", nic innego mi do głowy nie przychodzi.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 14:50, dyniamit napisał:

A ja bedę szczęśliwy jak będą obrażenia w księdze czarów. Swoją drogą to czyja wina, że tego
tam nie ma?
Naszych, czy UbiSoftu?


Już wyszła poprawka od fanów, Ubiego culpa. Naszych do tego podobno nawet nie dopuścili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to pytanie do gości z CDP. Czy macie możliwość zasugerowanie Ubi/Nival’owi wprowadzenia np. w łatce 1.3 na mapie przygody czaru „czyść teren”? Błędy lokalizacyjne zawsze mogą się zdarzyć (jeżeli będzie generator map), a pojawianie się co tydzień potworów czasami w niedostępnym lesie lub między skałami zauważył już każdy (niepowetowana strata dla nekromantów – niemożność zwiększenia punktów doświadczenia i liczby łuczników). Taki czar (sprawdzony w Age of Wonders:Shadow Magic) koszący kilka drzew lub kawałek skały rozwiązałby problem z dostępnością do niektórych miejsc (bugi trafiają się też przecież na mapach robionych przez fanów). Mógłby to być czar wysoko-poziomowy, kosztujący np. 100 punktów many i dostępny tylko raz dziennie, tak jak kopanie, aby ograniczyć niszczenie środowiska H5. Nie wiem czy czary podlegają ochronie praw autorskich, ale producent pewnie dałby sobie radę w tej sprawie. Zachęcam wszystkich forumowiczów do lobbowania w kwestii tego czaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mampropozycję może wrzucajmy całe foldery w których zmieniliśmy pliki tylko stwórzmy plik "readme.txt" i zapisujmy tam nazwy i ścieżki dostępu zmienionego pliku nie trzeba będzie odzielnie wyminiać pliki a będzie wiadomo jaki plik zastał zmodifikowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak wywolac konsole w grze??
niby domylsnie jest "`" ale cisne ten przycisk i nic :-((
trzeba gre z jakims parametrem uruchomic??

moze ktos wie jak wymusic tryb 16-bt dla video??
pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować