Zaloguj się, aby obserwować  
Seishirou

The Elder Scrolls IV: Oblivion

17339 postów w tym temacie

A jeśli chodzi o Kapłana

Dnia 08.08.2010 o 12:08, Wszystkozajete napisał:

Ładu to jest on nieśmiertelny dopóki nie zniszczysz obelisku z którego pobiera energię.

Tak też pomyślałem. A co do "bonusowych" Serc Ładu, to może faktycznie masz rację. Wywalę wszystkie, oczywiscie razem z kilkoma ok i zacznę od początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2010 o 12:08, Wszystkozajete napisał:

Te 70 Serc Ładu to raczej błąd gry



Chyba mam coś skaszanione w Obku. Serca wywaliłem, zdobyłem nowe i nic to nie dało. Wróciłem do sejwa jeszcze sprzed pierwszego spokania z obstawą obelisku i po pokonaniu przeciwników, umieszczeniu serc i zniszczeniu ustrojstwa było ok....przez 5 sekund. Obelisk ponownie się uruchomił, a po kolejnym zamknięciu...tak, tak, znowu się uruchomił. Nieśmiertelne obeliski, nieśmiertelni kapłani i bez końca napływający rycerze. Jazda aż miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.uesp.net/wiki/Shivering:Obelisks_of_Order

Sometimes a previously deactivated Obelisk may activate itself again. Trying to put more Hearts of Order in it will have no result, since the script will tell you the Obelisk is already deactivated. To fix that with the console you can target the faulty Obelisk and type set deactivated to 2 and it will make it go through the deactivation sequence again.

powinno pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2010 o 14:44, Daelor napisał:

powinno pomóc.


Dzięki. Na razie co prawda odpuściłem sobie obeliski i zwiedzam wyspy, ale z głównego wątku przecież nie zrezygnuję i trzeba będzie pokombinować. W każdym razie przynajmnie wiem, że to problem nie tylko w mojej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2010 o 14:44, Daelor napisał:

http://www.uesp.net/wiki/Shivering:Obelisks_of_Order

Sometimes a previously deactivated Obelisk may activate itself again. Trying to put
more Hearts of Order in it will have no result, since the script will tell you the Obelisk
is already deactivated. To fix that with the console you can target the faulty Obelisk
and type set deactivated to 2 and it will make it go through the deactivation sequence
again.


powinno pomóc.


Widzę, że moja odpowiedź pojawiła się w dość dziwnej formie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem dodatek " Knights of the Nine " ale za 30 zł - a ponoć w pawilonach można go nabyć za 5 zł,tylko że nigdzie nie mogę go znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to chcąc zagrać chyba będziesz musiał go jednak tam kupić. Co prawda wysyłkowo widywałem go za około 15zł (np. w sklepie Cenegi) , ale po dodaniu do tej kwoty kosztów przesyłki wychodzi w zasadzie na jedno i to samo tak więc lepiej wziąć grę od ręki, bez czekania. Ale najpierw przejdź się jeszcze i upewnij czy przypadkiem nie leży gdzieś na półce w jakimś carrefourze, realu czy auchanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.08.2010 o 13:08, dave03 napisał:

Ale najpierw przejdź się jeszcze i upewnij czy przypadkiem nie leży gdzieś na półce w
jakimś carrefourze, realu czy auchanie.


Właśnie wczoraj byłem w carrefourze i nic,ewentualnie jeszcze po drodze do Saturna / gdzie jest 1 sztuka za 29 zł / wstąpię do jakiegoś marketu a w saturnie kupię jeszcze przy okazji " Neverwinter Nights - kolekcję wszech czasów ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem dodatek " Knights of the Nine '' i wedle instrukcji najpierw muszę zainstalować patch: Oblivion_v1.1FinalEnglish.exe - niestety,podczas instalacji wyskakuje takie coś jak na screenie - o co chodzi?

20100810230723

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem to klikając bez przerwy na " ok " / podobnie Oblivion_PL_1.1 / ale jest jeszcze jeden problem:

na karteczce z instrukcją instalacji dodatków do gry w takiej tabelce jest wypisanych 8 dodatków / modułów do gry z których każdy ma mieć własny instalator,tymczasem na mojej płycie mam tylko:
Autorum,Oblivion icon,Oblivion_PL_1.1 , Oblivion_1.1UKEEnglish oraz Setup " Kinghts of the Nine " - gdzie są pozostałe instalatory/,a może wszystkie one znajdują się w tym jednym?.

Ok,chyba wszystko jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2010 o 23:20, lis_23 napisał:

\...\gdzie są pozostałe instalatory/,a może wszystkie one znajdują się w tym
jednym?.


Pewny na 100% nie jestem, bo Obliviona instalowałem dawno temu, ale z tego co pamiętam to wszystko instalowało się od razu, tyle tylko że przed odpaleniem gry (jeśli oczywiście będziesz chciał mieć aktywne te pluginy) będziesz musiał wszystko zaznaczać w plikach danych. Także mnie się wydaje że wszystko jest w porządku i nie ma się czym przejmować. Jeśli tak będzie to po ok 24 godzinach w grze powinieneś dostać odpowiednie informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2010 o 23:27, dave03 napisał:

>

Pewny na 100% nie jestem, bo Obliviona instalowałem dawno temu, ale z tego co pamiętam
to wszystko instalowało się od razu, tyle tylko że przed odpaleniem gry (jeśli oczywiście
będziesz chciał mieć aktywne te pluginy) będziesz musiał wszystko zaznaczać w plikach
danych. Także mnie się wydaje że wszystko jest w porządku i nie ma się czym przejmować.
Jeśli tak będzie to po ok 24 godzinach w grze powinieneś dostać odpowiednie informacje.


Wszystko automatycznie jest już zaznaczone w plikach danych
czyli żeby dodatki pojawiły się w grze musi upłynąć jakaś ilość czasu / w tym wypadku 24 h /,tak?
P.S: Gdzie należy się udać żeby zdobyć tą fajną zbroję z dodatku " Knights of the Nine "?
http://www.abiro.com/lab/oblivion/kotn/ScreenShot24.jpg
ja jestem praktycznie na początku gry ( nie chce mi się wgrywać sejvów z przed dwóch,trzech lat bo bym się już pogubił gdzie byłem i co zrobiłem a czego nie ) i chciałbym już na wstępie załatwić sobie taką zbroję - chyba że jest to niemożliwe przed osiągnięciem pewnej ilości doświadczenia i odpowiednio wysokiego lewelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2010 o 23:48, lis_23 napisał:

czyli żeby dodatki pojawiły się w grze musi upłynąć jakaś ilość czasu / w tym wypadku
24 h /,tak?


Możesz np. się przekimać przez 24 godziny wtedy od razu powinieneś dostać stosowne komunikaty i wpisy do dziennika co i jak.

Dnia 10.08.2010 o 23:48, lis_23 napisał:

P.S: Gdzie należy się udać żeby zdobyć tą fajną zbroję z dodatku " Knights of the Nine "?


Wszystkiego sie dowiesz w swoim czasie :) Ale tej zbroi tak od razu nie zdobędziesz. Najpierw będziesz musiał każdy z jej fragmentów (hełm, rękawice buty itd.) poszukać i zdobyć. Tylko już nie pamiętam czy z tych rzeczy będziesz mógł korzystać od razu jak je znajdziesz czy dopiero jak zdobędziesz całość.

Dnia 10.08.2010 o 23:48, lis_23 napisał:

\...\ chyba że jest to niemożliwe przed osiągnięciem pewnej
ilości doświadczenia i odpowiednio wysokiego lewelu?


Z tym nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2010 o 23:27, dave03 napisał:

Jeśli tak będzie to po ok 24 godzinach w grze powinieneś dostać odpowiednie informacje.


Nie. Informacje powinien dostać od razu po wczytaniu zapisu gry lub jeszcze w celi (albo przed wyjściem z kanałów, tego dokładnie nie pamiętam), jeśli zaczął grę od nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może i tak jest, choć ja pamiętam iż takowych informacji tak od razu nie dostałem, musiałem jakiś czas odczekać. A czy to było normalne czy nie tego to już nie wiem. Tak czy inaczej to szczegół którym raczej nie ma co się przejmować, bo chyba nic nikomu się nie staniej jak poczeka nawet te 48 godzin w grze. Najważniejsze jest to żeby wszystko działało jak należy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 03:13, Bambadil napisał:

> Jeśli tak będzie to po ok 24 godzinach w grze powinieneś dostać odpowiednie informacje.


Nie. Informacje powinien dostać od razu po wczytaniu zapisu gry lub jeszcze w celi (albo
przed wyjściem z kanałów, tego dokładnie nie pamiętam), jeśli zaczął grę od nowa.


Ja dosłownie 4h temu zainstalowałem na czysto Obka z dodatkami (GOTY) i info o Drżących Wyspach po 24h od dodania dodatku.

O KotN dowiaduje się ze słuchania gadających przechodniów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O drżących wyspach info jest od razu po wczytaniu gry lub po rozpoczęciu nowej.
Jeśli chodzi o KotN to tak jak napisał Sispo2008 dowiadujemy się o tym od przechodniów. Swoją drogą strasznie mi się podobał ten dodatek. Dużo bardziej niż drżące wyspy :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2010 o 11:54, Weldrin napisał:

O drżących wyspach info jest od razu po wczytaniu gry lub po rozpoczęciu nowej.
Jeśli chodzi o KotN to tak jak napisał Sispo2008 dowiadujemy się o tym od przechodniów.
Swoją drogą strasznie mi się podobał ten dodatek. Dużo bardziej niż drżące wyspy :).


Tyle tylko że Drżące Wyspy to zupełnie nowy świat, nowe stworzenia go zamieszkujące itp. krótko mówiąc coś zupełnie nowego, a KoTN to taki zbiór pojedynczych pluginów i jeden dłuższy quest główny do tego, aczkolwiek bardzo ciekawy ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2010 o 14:24, Wszystkozajete napisał:

Tyle tylko że Drżące Wyspy to zupełnie nowy świat, nowe stworzenia go zamieszkujące itp.
krótko mówiąc coś zupełnie nowego, a KoTN to taki zbiór pojedynczych pluginów i jeden
dłuższy quest główny do tego, aczkolwiek bardzo ciekawy ;]


Jest dokładnie tak jak mówisz, mi po prostu drżące wyspy nie podeszły, nie trafiły w mój gust a główny quest z KotN mi się bardzo spodobał, na prawdę jeśli ktoś go jeszcze nie zrobił to szczerze polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomóżcie proszę


Wgrywam mody, otwieram za pomocą zipa, "SELECT ALL", "EXTRACT TO", "Oblivion: (data folder)"


No i jak włączam obliviona to wyświetla mi się mod, zaznaczam go, ale mimo wszystko nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować