Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nie wszystkim podoba się Diablo III

421 postów w tym temacie

Keith Lee ,producent z Blizzard''a sam powiedział ,ze III bedzię "jaśniejsza niż poprzedniczki". W tych pierwszych częściach ogólnie biegało się po kryptach ,jaskiniach i innych creepy miejscach. Ale III to nie będzie zbytnio bieganina po labiryntach tylko także na otwartych miejscach i pojawia się myśl - po co przyciemniac grę na open space?
Więcej zapraszam na mego gram.ja na temat Diablo. Jak narazie jest bardzo mało wiadomości ale wkrótce pojawią się ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2008 o 22:43, Siegebreaker napisał:

Keith Lee ,producent z Blizzard''a sam powiedział ,ze III bedzię "jaśniejsza niż poprzedniczki".
W tych pierwszych częściach ogólnie biegało się po kryptach ,jaskiniach i innych creepy
miejscach. Ale III to nie będzie zbytnio bieganina po labiryntach tylko także na otwartych
miejscach i pojawia się myśl - po co przyciemniac grę na open space?
Więcej zapraszam na mego gram.ja na temat Diablo. Jak narazie jest bardzo mało wiadomości
ale wkrótce pojawią się ;]


Heh, Panie....ale Diablo 2 to też otwarte miejsca, nikt tutaj nic nie "przyciemniał" o ile wiem, i miało to ręce i nogi. Natomiast D2 nie uderzało aż tak barwną paletą kolorów...dziękuję. Między przyciemnianiem a kolorowaniem jest znaczna różnica. Tak to jest kiedy ktoś stworzy szatę graficzną nieodpowiadającą graczom, a potem tłumaczy "przecież tak właśnie miało być".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha i sorry Siegebreaker ale tekst Kietha "Pozwoli ci to doświadczyc jak straszne dungeony mogą byc ale jeżeli jest zbyt ciemno nie doświadczymy niektórych widoków Diablo I i II są "ciemniejsze" niż III. W Diablo I siedzisz prawie cały czas w podziemiach i kryptach."
Można tłumaczyć jako " Użyliśmy kolorów ponieważ dzięki temu zobaczycie jakie naprawdę są podziemia, dzięki naszemu pełnemu RGB z całego zakresu tęczy zobaczycie jak STRASZNE i POTWORNE są niektóre zakątki lochów". No jasne przecież wszyscy wiemy im jaśniej tym straszniej. NIc tylko bać się szkieleta odzianego w jaskrawą zieleń z domieszką akwamaryny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Buahhahah, ta tęcza mnie zabiła xD

Ogólnie mają racje, w sumie na pomysł ankiety bym nie wpadła, ale po wyjsciu z tych lochów sama zauwazylam i zaczelam sie zastanawiac czemu tak kolorowo tam.

TĘCZA W DIABLO xD

te podrasowane screeny wyglądają lepiej IMO, i dobrze jakby sie trzymali takiej konwencji (bo oba poprzednie Diablo były klimatem mroczniejsze trochę)

(choc z drugiej strony zawsze mozna podkrecic kontrast w opcjach)

TĘCZA xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da da dam...
Nie próbujcie mi wmówić, że lubię Diablo, bo... jest ciemno, A gdzie tam każda Gra z Blizza ma to coś, w starcrafta nie grałem, ale pykałem w resztę i każda mi sie podobała. Panowie, ja nie patrze na jakieś głupie kolorki, ciemnotki i inne duperele, dla mnie zawsze fabuła jest najważniejsza ( co rpawda jednak w D nie zachwyca, ale coś tam ma ). Revan666 nie pisałem o wyskakujących szkieletach za rogu czy innych pierdołach. Cało kształtnie D2 mi się bardzo podobało, fabuła nie najgorsza ( bywały prościejsze ), plus te jakże boskie filmiki od blizza wprowadzały ten ciepły nastrój, jakieś demonki i inne pierdółki, nie mroczne lokacje ( do tego się pykało akurat w dzień, więc wiem sam co taka "mroczność" w dzień daje ). Muzyka owszem veldig bra, co z tego, że było ciemno, nie w sumie nie, były również i jasne lokacje. Może i macie racje fabuła low, ale o losie D2 nie zadecydowały mroczne kolorki, na które sam nawet uwagi nie zwracałem, nie wiem co zadecydowało ;) dla każdego coś dobrego w sobie miało. .
I czekam na D3, bo wiem że będzie bomba, a kolory tego nie zmienią

We wcześniejszym poście, rzeczywiście przesadziłem, z tym, że "gracze zapominają o tym co najważniejsze". ale napisałem to na złość , gdyż ktoś inny napisał, że "gracze zapominają co najważniejsze". Jestem graczem i ja nie zapominam co dla MNIE najważniejsze. I chyba każdy po kolei wie co dla niego najważniejsze ;)

Revan 666 , nie nie mam problemu, widać liczysz bardzo na petycję, więc to ty masz problem ;) I spokojnie troszkę odpisuj, bo wydaje mi się , że z chęcią chciałbyś zagryźć człowieka co myśli inaczej :P. Be cool men, everything will be OłKej.

Farewell

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AjKnowJu
Druga czesc mojego postu nie byla skierowana do Ciebie, a do mosci Godrobq''a :)
Nastepna sprawa - nieco opacznie, jak mi sie zdaje, rozumiesz pojecie mroku. Utozsamiasz to poniekad z nastrojem grozy i ciaglego napiecia (natomiast dodatkowe ciemnosci panujace w pokoju, potegowalyby akcje na ekranie), a rzeczywiscie trudno uznac obie czesci Diablo za tytuly wzbudzajace groze. Natomiast nie sposob odmowic tej serii klimatu, jakiego nie spotkasz w innych grach tego typu. Niby wszystko w nich bylo piekne, bogate srodowisko 3d, ladnie oddane lasy, lochy, bossowie itd. Mimo tego nie posiadaly one swojego wlasnego, specyficznego stylu, ktorym cechowaly sie ''diabelki''.
Punkt dla Ciebie za to, ze same kolorki o losie serii blizza nie zadecydowaly. Jednak juz ich odpowiednia kompozycja polaczona z muzyka - tak. Sam zreszta sobie odpowiedz: czy spotkasz drugie takie podziemia, jak te z Diablo? Czy zobaczysz chociaz namiastke tego, co dano nam w Kazamatach Nienawisci? Czy wreszcie niczym by sie to nie roznilo w odbiorze, gdyby zastosowano tam kolory bardziej zywe, miast ponurych?
Chodzmy dalej - jesli nie jestes wytrawnym fanem wszelakich h''n''sow, ktory mieli kazda taka gre, az wszystko trzeszczy, to zapewne po zobaczeniu pierwszego lepszego screena przedstawiajacego jakas rzez, moglbys miec watpliwosci, co to konkretnie za tytul (dajmy na to, ze pokazany jest sam obrazek, bez interfejsu). Czy widzac pierwszy z brzegu screen z rozgrywki z Diablo tez bedziesz sie zastanawial co to za gra? Smiem nieco watpic :P Natomiast teraz gdybym wrocil z jakiegos odludzia i nie wiedzialbym nic o zapowiedzi D3, a odwiedzilby mnie znajomy pokazujac gameplay z zabawy Witch Doctorem to zapewne pewnosc co do nazwy tej gry by mnie opuscila. W zasadzie tylko interfejs moglby mi w jakims stopniu sugerowac, ze to nastepca D2, a nie kolejny Dungeon Siege.
I na zakonczenie - Gra zapewne bedzie bomba, znow sie bedzie bezstresowo mlocic hordy przeciwnikow i zbierac coraz to nowe przedmioty, chwalac sie swoja postacia przed znajomymi. Pozostaje tylko jedno pytanie - na ile to bedzie dziedzic tradycji Diablo i jej znakomity kontynuator, a na ile nowa gra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.07.2008 o 09:56, Revan 666 napisał:

(...)


Diablo 1 miało mroczny klimat - Diablo 2 już nie (tu już było nastawienie na fajerwerki w stylu efektownie ginącej Andariel czy Diablo). Klimatyczne były cut-scenki, ale to inna bajka, bo klimat nie jest kluczowy dla wyjątkowości tej gry.

Zgoda, poprawione przez fan(atyk)ów screenshoty wyglądają lepiej, ale nie dajmy się zwariować - na Blizzardzie się chyba jeszcze nikt nigdy nie zawiódł - oni chyba potrafią robić swoje gry? Cartoon''ish (kogoś głowa boli)? Dla mnie cartoon''ish było Diablo 2, w którym postacie i potwory wyglądały jak wycięte z papieru i nałożone na tło, a i tak grało mi się (zwłaszcza na CBN) wyśmienicie. Ja o Diablo 3 jestem spokojny, już mi się podoba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla pewnej części graczy nie podoba się ta "kolorystyka" a nad takimi gustami się nie dyskutuje... Diablo I a III to już w ogóle co innego. Jakby dali te przyciemnienie to wiele elementów znikło by z widoku ,mówie o tych na otwartej przestrzeni.
Macie do tego na monitorze opcje podkręcania kontrastu .Sami sobie możecie zrobic ciemniejszą gre bo o mrocznej lub o bardzo strasznej grze mówic nie można bo jakoś w Diablo ciężko czegoś się przestraszyc (to nie RE4).

Mi pasuje jak Blizzard zrobił i podpisuję się pod komentarzem Vilmar''a. Blizzard nie zawodzi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku nawet nie zauważyłem tej cukierkowatości, dopiero po przeczytaniu info o petycji przyjrzałem się bliżej filmikom i obrazkom... I przyznaję bez bicia i okaleczania, że mnie osobiście wygląd gry odpowiada... Może gdyby barwy były ciut mniej nasycone wyglądałoby to ciekawiej, ale czy lepiej? Do wersji finalnej droga jeszcze daleka, tedy dajmy czas twórcom na dopracowanie szczegółów... Bardziej interesuje mnie strona fabularna i zakres zmian, bo formuła typowego hack''n''slash już się wyczerpała i nie chciałbym dostać czegoś pokroju Sacred, względnie Diablo IIID...:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyne czego brakuje w pokazanym gameplay''u D3 to nie więcej ciemności itp ale elementów ''dekoracyjnych'' z D1/D2 - krwi, ciał, sprzętów do tortur. Uważąm także, że ciała i krew pokonanych potworów znikają za szybko.

Inventory - taki system jaki pokazali nie jest zły ale zdecydowanie wolałbym by przedmioty były większe by można było widzieć ich gfx w stylu D1/D2 - a nie same małe ikonki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wodzasty
A jak sobie wyobrazasz h''n''s z glebia fabularna? To by dopiero amerykanie larum podniesli, ze Diablo jest zbyt skomplikowane! Ze czytac trzeba, ze nie wiadomo gdzie isc, ze sie czlowiek gubi itd. I lepiej zeby fabule zostawili w spokoju, bo jeszcze sie okaze, ze i obecna jest zbyt skomplikowana i cofniemy sie do epoki kamienia lupanego, gdzie Decard bedzie nam tlumaczyl co mamy zrobic stylem Kalego ''Ty isc do podziemia i zabic duze, czerowone cos, tak?''. WoW swojego czasu tez byl fajna gra, ale zapowiadane w TBC ''casual friendly'' ta gre zniszczylo. Epici dostepne dla wiekszej ilosci osob. Ok, fajnie. Tylko czemu do cholery to sie jedynie od seta macierzystego kolorem roznilo? Juz nie pomne o ciaglym upraszczaniu heroicow i skracaniu calej instancji (pomysl a''la Black Morass byl naprawde swietny i ten element podobal mi sie bardzo, ale lubilem tez przejsc sie do instancji nieco dluzszej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.07.2008 o 13:55, Revan 666 napisał:

Wodzasty
A jak sobie wyobrazasz h''n''s z glebia fabularna? To by dopiero amerykanie larum podniesli, ze Diablo jest zbyt skomplikowane!


Nie chodziło mi o jakąś głębię fabularną, bo nie oczekuję od siekaniny podtekstów czy umoralniającego drugiego dna...:) Raczej o otoczkę budującą klimat - nasycony mrokiem motyw przewodni, jakieś ciekawe misje poboczne, ot choćby w stylu tych z pierwszej części - Chamber of Bones, Arcane''s Valor... Na Belzebuba, nie tylko ciemne kolory stanowią o mrocznej atmosferze, bo można zrobić grafikę z dominującą czernią i ścigać po lochach hoże dziewczęta o hebanowym odcieniu skóry przy piosenkach Krzysztofa Krawczyka... Mroczne?...:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować