Zaloguj się, aby obserwować  
nightfaler

LOL - League of Legends

42722 postów w tym temacie

No i jakieś kłopoty ze streamem:/ W takim razie ja spadam, co by się wyspać choć trochę przed zajęciami i mam nadzieję, że rano przeczytam tu chociaż o wyniku ;]

Lol, coś mi forum odmówiło posłuszeństwa i dodało post dopiero po kilku minutach.

Dnia 27.01.2012 o 23:51, Almarcino napisał:

Ja w sumie musze przyznać, że ostatnio namówil mnie znajomy na LoLa. Ściągnąlem, pogralem
samouczek, gra z botami i postanowielm zagrać normalny mecz...stwierdzam, ze spoleczność
tej gry jest poprostu okrutna :D Tyle wyzwisk, chamstwa, braku tolerancji jeszcze w zadnej
grze nie bylo :P Nawet jak kiedys gralem w wowa na polskich serwerach :P. Bądz co badz
gra naprawde przyjemna i wciągająca, ale narazie spasuje bo nie mam na to nerwow :P

Nie zrażaj się, zawsze można grać ze znajomymi, albo używać opcji takich jak mute, czy ignore, co pomaga. Flame faktycznie jest spory, ale gra jest warta zainteresowania :)

http://eune.leagueoflegends.com/news/ziggs-patch-preview-gameplay-changes

Wreszcie nerf dla lee sina, bo to już było irytujące. Fajna zmiana Jaxa.
Riot wypowiedział się też na temat Shena.

[Shen] We definitely want to buff Shen, there''s no questions about it. The challenge is making sure the buffs are done right, recently we had some changes on the PBE environment but we were not entirely happy with those changes. We decided to do some more work on his buffs before we release them. - Classick

Shen is a project we are currently actively working on. We want to not only just buff Shen though, rather we are attempting to take this opportunity to experiment with some gameplay changes that would make Shen more fun to play overall.

On Live, most of Shen''s fun comes from the power and feel of his ultimate as it controls the flow of the battlefield. While that is awesome, we want to make sure Shen players can have interesting gameplay while his ultimate is not up. On Live, this gameplay currently consists of Shadow Dashing into a fight hopefully taunting the right targets, expending the rest of his energy rapidly by choosing to use Vorpal Blade or Feint, and then standing around looking pretty with no Energy for the rest of the fight.

The #1 issue we want to resolve with Shen is to make sure that he can have a sustained threat presence/utility in late game team fights. In my opinion, this starts with addressing his current Energy issues. Imagine a Shen who can Shadow Dash 2-3 times across the battlefield per fight, first locking down enemies and then returning to the aid of his allies to thwart off attackers. Not that this is necessarily exactly what we''ll eventually do, but these are the kinds of thoughts we are currently toying with.

At the same time, we want to make sure that we keep Shen''s extremes in check. For example, top lane Shen actually has a ton of sustain and early on can out harass / out lane many of the popular top lane champions used today. It can be an extremely frustrating experience. Another pain point in playing against Shen is the dreaded side push strategy in which he forces one of your team to stop him and then suddenly teleports to the team fight making it a 4v5. Although these are valid strategies and situations Shen excels at, we want to make sure opponents have the necessary counterplay options to fight against them.

These are the types of issues we are tackling while working on Shen, and unfortunately it does take a good amount of time to get right, especially with the multitude of other projects going on.

"Viktor is receiving some sweet buff in the upcoming patch. It will help Viktor''s overall playability. You wont be disappointed!"

Jupi, instagibowanie wrogich carry będzie jeszcze szybsze. :P

Dnia 28.01.2012 o 14:19, luzac napisał:

"Viktor is receiving some sweet buff in the upcoming patch. It will help Viktor''s overall
playability. You wont be disappointed!"

Fajnie. Kupiłem go ze skinem, ale jakoś mało nim grałem, teraz się pewnie zmieni

Dnia 28.01.2012 o 14:19, luzac napisał:

"Viktor will be getting some good quality of life buffs next patch, a couple that you mentioned in this post. We don''t think Viktor needs any more damage, just some usability and reliability tweaks."

Więc nie, instagibowanie wrogich carry nie będzie szybsze. Za to jego lane phase się poprawi ^_^

Właśnie zerknąłem na Ziggsa i zapowiada się świetna postać. Ulti fajnie wygląda, poza tym nie ma to jak rzucanie bombami w przeciwników, hehe. Mam nadzieję, że będzie lepszy od Seujani ~~ Ostatnio coś słabo im te champy wychodzą.

Po prostu nudno się robi, ciągle to samo. Przydałby się nowy support dla rozruszania towarzycha i jakaś nowa mechanika.

btw fajny temat na forum na- Hi I''m Lee Sin and my W does 7 things.

Sama prawda.

Dnia 28.01.2012 o 14:16, Mange napisał:

Jakkie były wczoraj wyniki ? Kto dostał się do połfinałów. ?

M5 i Mistral z grupy A o ile dobrze pamiętam. Natoamiast właśnie trwa mecz o pierwsze miejsce w drugiej grupie - lub jak kto woli, mecz o to, kto dłużej będzie mógł unikać M5 :D - pomiędzy CLG.eu a Sypher.

Budo - przecież to normalne - jak ktoś weźmie op champa a Ty nie, to jest ciężko. ;P
A propos, ciekawe kiedy w końcu na jakimśtunieju będzie mecz bez Sony. Nie żebym chciał nerfów, mam fajny skin do niej, ale mimo wszystko. ^^"

Co do Ziggsa, to jestem ciekawy jak będzie działał ten skillshot - bo rozumiem, że to nie jest zwykłe ''kto się pierwszy nawinie, ten oberwie''?

Dnia 28.01.2012 o 14:49, Ostrowiak napisał:

Fajny ten nowy support tylko szkoda że bez heala. No nic, na Jannie to działa.

No tak, w końcu Janna nie ma ulta :D

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować