Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dead Island w rękach blisko dwóch milionów graczy!

39 postów w tym temacie

News kompletnie przeinaczony, ale tak czy siak o tym jak się sprzedaje gra świadczą komentarze na joystiqu w linku podanym wyżej. "Pograłbym, ale w moim sklepie wyprzedano wszystkie kopie", "Musiałem odwiedzić 6 sklepów zanim udało mi się kupić Dead Island", "Czyżby to oznaczało koniec metacritics? :D" itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siła tego tytułu tkwi w bardzo fajnie przemyślanym Co-opie.
Gramy razem w ekipie, pomagamy sobie... ale nie musimy, każdy może w dowolnym momencie iść w cholerę jak ma taki kaprys.
Do tego gra po kilku drobnych zabiegach upiększających przestaje wyglądać przeciętnie a zaczyna wyglądać całkiem elegancko jak na moje standardy [generalnie ja na grafikę nie narzekam, pewnie, niektóre tekstury nie są jakieś superowe, ale jest dla mnie bardzo ładnie, do tego fajna gra świateł, motyw z latarką... do mnie DI bardzo trafia], a optymalizacja jest bardzo dobra, nawet na dosyć starym 5 letnim szrocie kumpla gra mu bangla bez przycięć [ja na swoim 3 latku śmigam na full z podkręconymi opcjami graficznymi i tez poniżej 60 fps nie spadam].

Cholernie fajny sandbox z równie fajnym co-opem.


Mnie jeszcze generalnie urzekają detale konstrukcji miejsc jakie odwiedzamy. Wszechobecny bajzel, jakieś drobne elementy otoczenia, śmiecie, puszki, ubrania porozrzucane to tu to tam. Otoczenie nie jest jakieś sterylne, wszystko wygląda fajnie i naturalnie. Ale to taka poboczna sprawa która mi osobiście się bardzo spodobała bo z reguły zwracam uwagę na wszelkie drobne szczególiki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest super wynik muszę powiedzieć, naprawdę rewelacyjny. Niech się CDPred uczy, że gry należy wydawać na konsole to wtedy ma się wysoką sprzedaż za granicą. Tylko w Polsce sprzedaż gier pecetowych jest wyższa niż konsolowych. A na Polski rynek niestety nie za bardzo jest co liczyć ze względu na wysokie piractwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje, znakomity sukces i poza kilkoma błędami które zostały w większości naprawione świetny tytuł. Mam nadzieje że Techland wyciągnie konsekwencje z testerów którzy dali ciała na całej linii ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błędy są jak w każdej grze, ale Techland już pracuje nad poprawkami. Po spędzeniu paru godzin z tytułem śmiało stwierdzam, że gra jest godna polecenia, a zwłaszcza za taką cenę (80zł Edycja Gore). Przy tym tytule bawię się świetnie sam, nie mówiąc o tym, że mam jeszcze paru kumpli do wspólnej wyrzynki. Genialny system rozczłonkowywania nieumarłych np. moja ulubiona kombinacja: maczeta + biegnący zombie = odcięta głowa + hektolitry juchy w slow motion.
Osobiście gratuluję Techlandowi tak dobrych wyników sprzedaży i mam nadzieję na jakieś darmowe DLC :P. Może jakoś nawiązujące do naszego kochanego Wrocławia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2011 o 22:38, Shadover napisał:

Jak to jest, że polskie gry są tak zbugowane ?


Deweloperzy nie mają kieszeni bez dna i po prostu nie ma kasy na dopieszczenie kazdego elementu? :<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@vegost
Ga m.in. ma jeden z fajniejszych melee kombatów w grach na PC ever (wiadomo, że Demon''s Solus nic nie pobije, chyba że tylko Dark Souls :D

@Shadover
Nie no pewnie, bo te zachodnie nie mają bugów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem że gra zdobędzie popularność ale nie myślałem że aż taką :) Naprawdę nieźle im poszło z tą produkcją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zajefajnie, naprawdę dali czadu :-) co prawda ilość dostarczonych nie jest równa ilości sprzedanych, ale jak gierka wspięła się na 1 miejsce w UK to już coś, szczególnie dla produkcji z naszego podwórka. Ten zwiastun chyba zrobił im taką reklamę, bo mam wrażenie, że np. Wiedźmin 2 był znacznie bardziej promowany marketingowo, a podejrzewam, że D.I. sprzeda się znacznie lepiej jeśli będzie to w takim tempie dalej szło :-))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakich graczy ?? Ja tu wyczytalem tylko to ,ze w taka ilosc kopii zostaly zaopatrzone sklepy . Zobaczymy ile zejdzie tych kopii do graczy :] .
Wynik naprawde niezly tak czy siak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć, że jest dosyć optymistycznie, bo np na forum steam czy innych gamingowych forach, często ludzie piszą, że chcieli zagrać, ale musieli czekać bo w sklepie zabrakło towaru, więc coś w tym jest jeśli w jakiś sklepach przychodzi nakład i zlatuje cały [a od premiery w US raptem mija 10 dni od naszej w EU dopiero 7]

Pewnie gra nie jest pozbawiona błędów, ale jest szansa na całościowe jej załatanie [swoja droga ja się do tej pory po kilkugodzinnym grani na żadnego buraka nie natknąłem, nie mniej nie neguje, że jakieś tam się znajdują].

No i sukces marketingowy DI jeśli będzie znaczny i sprzedaż będzie na dobrym poziomie, będzie druga część, gdzie można liczyć na wyciągniecie lekcji z pewnych wpadek, mniej błędów i kolejnego fajnego szpila [jak pisałem - może jakieś duże miasto, w stylu NY czy LA jako teren gry, do tego np w zimę, święta bożego narodzenia ? Tego jeszcze żeśmy nie ogrywali :) A mogło by być fajnie... np truposze wyskakujące z pod śniegu, tudzież jakieś Europejskie klimaty, Rosja-Moskwa, peryferia wiejskie w UK, o ile temat zombie jest ograny o tyle ja wcale nie uważam, żeby był ograny w 100%, jest cała masa ciekawych pomysłów których nigdy w grach nie wykorzystano]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie na konsolach jest ok. 0.5 mln aktywnych graczy wg gamrreview, a to tyle co Deus ex zaliczył dopiero po ponad 2 tygodniach. Do tego dodać steam i będzie dobre 0.7 pewnie, jak nie więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować