Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Watch Dogs na PC wkrótce doczeka się łatki

42 postów w tym temacie

Uff dobrze że wersji na konsole ten problem nie dotyczy, a sam się zastanawiałem nad wersją na pc
szkoda bo gra jest naprawdę świetna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie gra chodzi wysmienicie na ultra. gtx 760 asusa kręcona, ale mam scinki jedynie przy jezdzie samochodem, gralem nawet robopająkiem że tyle jest tam efektow i wybuchòw (rzeźnia) i nie potrafiło spaść ponizej 35 fpsów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> U mnie gra chodzi wysmienicie na ultra. gtx 760 asusa kręcona, ale mam scinki jedynie
> przy jezdzie samochodem, gralem nawet robopająkiem że tyle jest tam efektow i wybuchòw
> (rzeźnia) i nie potrafiło spaść ponizej 35 fpsów.

To pewnie grasz w 720p i z wyłączonym AA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Optymalizacja tej gry to jakiś kryminał. Gra na low wygląda jak z 2006 i mając 6GB ramu Windows płacze, że się pamięć kończy... Oh, ten Ubiszaft nigdy się chyba nie nauczy robić dobrych wersji PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem popełniono jakieś większe błędy podczas projektowania już na poziomie architektury silnika. W czasie prezentacji WD to prawdopodobnie (to są tylko moje domysły) było bardziej demo graficzne gdzie główne komponenty jak logika gry, symulacje był wyłączone lub też już wtedy powodowały że gra się krztusi ale myślano że zażegnają ten problem później i je wyłączono w celach prezentacyjnych lub był w uproszczonej wersji.

Samo osiągniecie tamtego poziomu grafiki moim zdaniem było i jest osiągalne ale nie jest proste jeżeli nie jest to jedyna funkcja którą musi obsłużyć cpu/gpu w czasie obliczeń.

Skąd moja teza? Pracuję przy projekcie który jest sporo większy niż taka gra, są to systemy wbudowane więc walczymy z ogromem problemów natury optymalizacyjnej ponieważ mamy docelowy cpu/ram/dsp na którym musi mnóstwo rzeczy działać płynnie i nie ma miejsca na zacinki. Pracują nad tym doświadczeni ludzie, i widzę jak dużo czasu i wiedzy potrzeba było aby to wszystko tak dobrze współgrało oraz słyszałem od znajomego architekta jakie widział konsekwencje złego zaprojektowania systemu. Kończyło się to na wiecznym łataniu błędów, często jakiś fix naprawiał jeden problem za to tworzył inny.

W podsumowaniu ktoś w Ubi montreal spartaczył sprawę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2014 o 14:59, wolverine napisał:

Tyle było narzekań na długo przed premierą, tyle gadania jacy to z nich oszuści , jaki
ten Ubisoft straszny... a po premierze wszyscy się rzucili i kupili grę :)


Wszyscy? Ja też?

Nie wiedziałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2014 o 18:17, Hartigan napisał:

To po co było przekładanie premiery jeżeli dalej gra jest niedopracowana od strony technicznej.


Po to by zrobić to co w przypadku AC i innych ich gier zaliczających obsuwę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2014 o 14:59, wolverine napisał:

/.../ a po premierze wszyscy się rzucili i kupili grę :)


Wszyscy się nie rzucą, nawet gdy gra będzie po 5$ w gwiazdkowej promocji na Amazonie ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> I cała reszta na ultra?

też gram takie same prwie ustawienai tylko ze czasowe smaa i cienie an wysokich(bo trochę spowalniają o dziwo bardziej niż wszystko) ale to ile pożera ramu ta gra to jest niepojęte i tak naprawdę nie wiadomo na co...... chyba w ogóle nic nie czyści w pamięci XD pomijam, niedoróbki graficzne bo to jest śmieszne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> I cała reszta na ultra?
Tak i cała reszta na ultra, ale przed chwilą grałem i się natknąłem na filmiku na takie błędy w grze że głowa mała. Postać latała była nie widzialna komórka gdzieś pod ziemią głosy jeden na drugi się nakładał normalnie masakra. Poczekam do jakiegoś patcha nowego o ile wyjdzie, i który naprawi zamiast jeszcze bardziej zepsuć/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JESZCZE je obniżyć? mam kompa, który chyba wszystko dźwiga na maksa, tylko na WD na średnich już zaczyna po malł huczeć.
> > I cała reszta na ultra?
> Tak i cała reszta na ultra, ale przed chwilą grałem i się natknąłem na filmiku na takie
> błędy w grze że głowa mała. Postać latała była nie widzialna komórka gdzieś pod ziemią
> głosy jeden na drugi się nakładał normalnie masakra. Poczekam do jakiegoś patcha nowego
> o ile wyjdzie, i który naprawi zamiast jeszcze bardziej zepsuć/
Dziwne. Ja nie mam takich problemów.
> Skąd moja teza? Pracuję przy projekcie który jest sporo większy niż taka gra, są to systemy
> wbudowane więc walczymy z ogromem problemów natury optymalizacyjnej ponieważ mamy docelowy
> cpu/ram/dsp na którym musi mnóstwo rzeczy działać płynnie i nie ma miejsca na zacinki.
Ale większym od jakieś konkretnej strony, czy ogółem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nasz zespół wykonał dobrą robotę. Gratulacje, chłopaki!" a powinno być "Nasz zespół wykręcił wszystkich graczy. Gratulacje, chłopaki!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2014 o 14:16, Lordpilot napisał:

Czyli wersje PS4/Xone mają tekstury w wersji ultra, co już nieśmiało sugerowali technokraci
z Digital Foundry :)

Mnie natomiast zastanawia jedna rzecz odnośnie pecetowej "optymalizacji" - na słynnym
już gameplayu z E3 2012 WD hulało na I7 i bodajże GF 680 GTX i graficznie powodowało
opad szczeny. Jak to się dzieje, że wyglądająca gorzej wersja finalna zarzyna mocniejsze
przecież grzały pokroju GTX 780 ? Stuttering - obecny, dropy obecne, pecetowcy płaczą
na forach.... Cóż to się stało ? Czyja to wina ? Kto dał ciała ? UBI ? Nvidia (która
"pomagała" przy optymalizacji) ? Trza by jakąś komisję śledczą powołać, bo gołym okiem
widać, że ktoś tu chce kogoś wydymać ;-)


Sprawa jest niby prosta, ale jest kilka czynników.

- Uplay swoje robi bo to jest dosłownie powtórka z Settlers 7(cudowna gra tylko uplay ją psuje) wszystkie micro przycinki to wina serwerów gdy jesteś online bo gra ciągle robi update/sync twojej gry i nie dość że muli łącze to jeszcze mamy cyrki z przycięciami.

- Gra robiona pod kątem 6 platform -> PC, X360, XB1, PS3, PS4, Wii U(ta ciekawe jak bardzo spieprzą tą wersję). I to nam praktycznie gwarantuje technologicznego gniota jakich mało, bo tutaj trzeba pracować na każdej z nich.

- Z tym pokazem na E3 2012 to są obecnie dwie teorie. Pierwsza najprościej pisząc powtórka z ACM czyli najzwyczajniejsze tech demo, ale z tego co wiadomo niezbyt prawdopodobne. Druga( i tu mam niestety przeczucie, że to prawda) teoria polega na przesłaniu które same owe next geny nam przedstawiły - PS4 i XB1 nie mają takich bebechów by pociągnąć chociaż okrojoną wersję tego builda. Czyli wersja PC z E3 2012 poleciała do kosza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie zrobiliśmy kawał dobrej roboty. 3GB vRAM na karcie w grze, która wygląda jak GTA IV, do tego okrojona wersja i kupa pieniędzy wpakowana w kampanię reklamową. Pre-ordery po prostu pękały w szwach ! Mam nadzieję, że fabuła jednak da radę, bo tylko na to teraz liczę grając w tą grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2014 o 18:16, Cygi napisał:

Wszyscy? Ja też?

Nie wiedziałem...


Wybacz - wszyscy oprócz Ciebie :)

Fakt, powinienem użyć innego słowa. Niech będzie sporo osób, albo patrząc na wyniki sprzedaży - bardzo duża ilość osób.
Swoją drogą to dziwne. Fora Ubisoftu pękają w szwach na temat problemów a ludzie niezrażeni kupują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować