Zaloguj się, aby obserwować  
TwoSwords

Heroes of Might and Magic - wszystko o serii

1843 postów w tym temacie

Dnia 02.12.2007 o 20:02, Rafal G napisał:

Jeśli będzie jakiekolwiek przeniesienie tam powinno to być napisane.

Nie ma, ale chciałem się upewnić :-) Wielkie dzięki za potwierdzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WITAM

jestem gotowy stoczyć pojedynek z KAŻDYM śmiałkiem który myśli że jest dobry w Heroes Of MIght and Magic III

Mam Oryginalne wersje Heroes 3 SOD i AB
Gdyby ktoś był chętny gg: (1039145)
Gdyby ktoś miał problemy w gre online to polecam progam Hamanchi który to robi wspołną siec ?! czy coś takiego dzięki temu 2 różne kompy sie widzą.. i można grać

mam nadzieje ze dzisiaj znajdzie się , znajdą osoby które pograją ze mną i udowodnią sobie że są jednak SŁABE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem techniczny z grą Heroes of M&M IV Złota Edycja z Extra Klasyki.
Otóż... gra się do pewnego momentu całkiem normalnie (wciąga jak cholera! ;)), a potem...
po pewnym czasie gry (scenariusz, kampanii jeszcze nie przechodziłem) pojawia się taki efekt: po wyprowadzeniu armii z jakiegokolwiek miasta tracę możliwość podzielenia jakiejkolwiek armii i wyprowadzenia jednostek z miast. Standardowo po wejściu do miasta lub podwójnym kliknięciu na armię znajdującą się poza nim pojawiają się dwa rzędy okienek i można przenieść jednostki do dolnego rzędu tym samym dzieląc armię lub wyprowadzając ją z miasta. Błąd który pojawił się w mojej grze na to nie pozwala, przez co praktycznie nie można grać. Próbowałem instalować różne patche, w tym te ze strony gram.pl, ale nic to nie pomogło.

Czy ktoś mógłby mi pomóc? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, jak grałem kiedyś w HoMM u kuzynki. Zapomniałem tytuł tej gry, która mnie się bardzo spodobała, aby za 2 lata dostać HoMM4 +1 i 2 z dodatkiem na komunie. A rok później kupiłem SoD, a później RoE i AB oraz wszystkie dodatki do 4. W 5 grałem tylko w demo, ale po wymianie sprzętu zdam wam relacje jak kupię "piątkę" :) .
U kuzynki grałem RoE, chyba w demo, nie pamiętam, ale od tamtego czasu aż do dnia dzisiejszego uważam, że jest to najlepsza część ze wszystkich Heroesów :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 23:19, Krees napisał:

Witam,

mam problem techniczny z grą Heroes of M&M IV Złota Edycja z Extra Klasyki.
Otóż... gra się do pewnego momentu całkiem normalnie (wciąga jak cholera! ;)), a potem...
po pewnym czasie gry (scenariusz, kampanii jeszcze nie przechodziłem) pojawia się taki efekt:
po wyprowadzeniu armii z jakiegokolwiek miasta tracę możliwość podzielenia jakiejkolwiek armii
i wyprowadzenia jednostek z miast. Standardowo po wejściu do miasta lub podwójnym kliknięciu
na armię znajdującą się poza nim pojawiają się dwa rzędy okienek i można przenieść jednostki
do dolnego rzędu tym samym dzieląc armię lub wyprowadzając ją z miasta. Błąd który pojawił
się w mojej grze na to nie pozwala, przez co praktycznie nie można grać. Próbowałem instalować
różne patche, w tym te ze strony gram.pl, ale nic to nie pomogło.

Czy ktoś mógłby mi pomóc? :)

A spróbowałeś przeinstalować? Może to pomoże. Tak w ogóle to współczuję Ci, bo obrona miast jest bardzo ważna, szczególnie, kiedy masz armię na zewnątrz z identycznymi jednostkami co wewnątrz. Wtedy można je połączyć.
Tak jak mówiłem, spróbuj przeinstalować i powiedz co się stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 23:19, Krees napisał:

Witam,

mam problem techniczny z grą Heroes of M&M IV Złota Edycja z Extra Klasyki.
Otóż... gra się do pewnego momentu całkiem normalnie (wciąga jak cholera! ;)), a potem...
po pewnym czasie gry (scenariusz, kampanii jeszcze nie przechodziłem) pojawia się taki efekt:
po wyprowadzeniu armii z jakiegokolwiek miasta tracę możliwość podzielenia jakiejkolwiek armii
i wyprowadzenia jednostek z miast. Standardowo po wejściu do miasta lub podwójnym kliknięciu
na armię znajdującą się poza nim pojawiają się dwa rzędy okienek i można przenieść jednostki
do dolnego rzędu tym samym dzieląc armię lub wyprowadzając ją z miasta. Błąd który pojawił
się w mojej grze na to nie pozwala, przez co praktycznie nie można grać. Próbowałem instalować
różne patche, w tym te ze strony gram.pl, ale nic to nie pomogło.

Czy ktoś mógłby mi pomóc? :)


A ile tych armii sobie potworzyłeś? Bo o ile dobrze pamiętam (a w IV grałem dość dawno ostatnio to chyba z pół roku przed wyjściem podstawki do V) to w tej części można było wystawić maksymalnie 8 armii, więc jak miałeś 8 jakichkolwiek armii (czy to z bohaterem czy same jednostki) to już kolejnej wystawić nie możesz. Przez to traci ci się pasek w miastach (ten na którym zwykle jest bohater wchodzący bądź kupowany, bądź tworzona armia), jak i nie masz drugiego paska, żeby podzielić armię na mapie przygody. Więc nei jest to raczej problem techniczny a założenia gry (i dobrze bo mi nigdy więcej jak 3 armie nie były potrzebne, a biegający bohaterowie komputerowi mnie zawsze wkurzali)
Poza tym o ile się nie mylę (a nie chce mi się sprawdzać) to jest też o tym napisane w instrukcji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, chce zagrac z kimś przez neta i biorę 5 graczy, jeden ja, drugi moj kumpel i reszta komputerowi. Chciałbym zeby moj kumpel był moim sojusznikiem ale nie wiem jak to zrobic. Moze mi ktos doradzic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2008 o 18:25, Furion III napisał:

Mam pytanko, chce zagrac z kimś przez neta i biorę 5 graczy, jeden ja, drugi moj kumpel i reszta
komputerowi. Chciałbym zeby moj kumpel był moim sojusznikiem ale nie wiem jak to zrobic. Moze
mi ktos doradzic??


trzeba grać na specjalnej mapie umożliwiającej sojusz...
''poszukiwacze złota'' chyba... i jeszcze jedna jest z oryginalnych..
na ubi musisz grac w pokoju standard trening - bo na rankingowych nie bedzie widac map z sojuszami


edit: oto mapki z możliwą grą w sojuszach:

SPRZYMIERZEŃCY
2 vs 2 vs 2
[2x Inferno] vs. [2x Przystań] vs [2x Akademia]
FFA
rozmiar normalny bez podziemi


POSZUKIWACZE ZŁOTA

2 vs. 2 vs. 1
[2x Przystań] vs. [2x Sylvan] vs. [1x Inferno]
FFA
rozmiar normalny + podziemia


jak będziesz ustawiał drużyny - to musisz tak ustawić aby Ty i Twój kolega mieli ten sam numer drużyny na flagach oznaczających kolor gracza (w obu tych mapkach ustawia się po trzy drużyny - poszukiwacze są w miarę fajni... w sumie np. Ty i kumpel gracie elfami... Wasz główny wróg to Przystań.... a w podziemiach, gdzie są skarby rządzi samodzielnie Inferno )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2008 o 18:25, Furion III napisał:

Mam pytanko, chce zagrac z kimś przez neta i biorę 5 graczy, jeden ja, drugi moj kumpel i reszta
komputerowi. Chciałbym zeby moj kumpel był moim sojusznikiem ale nie wiem jak to zrobic. Moze
mi ktos doradzic??


Albo możecie zainstalować WoGa, w najnowszej wersji jest opcja ustawienia dowolnych sojuszy na każdej mapie.

Edit - w sumie założyłem że gracie w H3, bo o tej grze głównie skupia się ten wątek, ale jeśli pytałeś i H5 albo 4 to zapomnij o tym poście. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem sagę Heroes I-III, zainstalowałem Heroes I i mam taki błąd, instalowałem na nowo ale nie pomogło, co mam robić?

20080329180738

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2008 o 18:08, 143872 napisał:

Zakupiłem sagę Heroes I-III, zainstalowałem Heroes I i mam taki błąd, instalowałem na
nowo ale nie pomogło, co mam robić?


Wydaje mi się, że jest to błąd powodowany tym że masz za nowego Windowsa i nie ma biblioteki WING32.DLL która zdaje się była standardowo w starszych systemach. Ale w googlach znalazłem to: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?wing32. Wydaje mi się że jak to pobierzesz i skopiujesz do katalogu systemowego albo z grą to gra powinna ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2008 o 18:22, elfieucho napisał:

Witam
mam pytanie do znawców HIV
Czy rozwój postaci zależny jest od mapy czy istnieją jakieś drzewka rozwojowe bohaterów.

Jeśli pytasz o to jak przydzielane są talenty podczas awansów, to odpowiedź brzmi - losowo.
Jeśli jednak pytasz o sposób rozwoju, to algorytm jest taki:
Każda ze zdolności ma pięć stopni zaawansowania (podstawowy, zaawansowany, ekspercki, mistrzowski i arcymistrzowski). Ponadto jest 9 głównych zdolności: Magia Natury, Magia Chaosu, Magia Śmierci, Magia Życia, Magia Ładu, Szlachectwo, Zwiad, Walka i Taktyka. Każda z nich ma ponadto trzy zdolności podrzędne. Nie można ich poznać, bez poznania zdolności głównej.
Poza zdolnościami są jeszcze klasy - podstawowe i zaawansowane. Te pierwsze służą tylko rozróżnieniu bohaterów i określeniu z jakiego miasta pochodzą. Zaawansowane dają już wymierne korzyści - o tym jaką klasę zaawansowaną ma bohater decydują dwie najlepiej rozwinięte zdolności główne. Daje to 36 zdolności zaawansowanych (kombinacje dwóch z 9) + jeszcze jedna.
Tutaj masz całą listę:

Arcymag (dowolne trzy Szkoły Magii) - +20% do efetków rzucania wszystkich zaklęć
Bard (Zwiad+Magia Natury) - Szczęście zawsze równe maksimum (10)
Czarnoksiężnik (Magia Chaosu+Magia Natury) - +10 punktów magii, regeneracja 1 pkt magii/dzień
Czarodziej (Magia Chaosu+Magia Ładu) - koszt rzucania zaklęć zmniejszony o 2 punkty magii
Demonolog (Magia Natury+Magia Śmierci) - +50% do zaklęć przywoływania demonów
Generał (Walka+Taktyka) - +1 do Morale dla wszystkich jednostek sojuszniczych
Heretyk (Magia Chaosu+Magia Życia) - brak modyfikatorów związanych z odpornością wroga na dany rodzaj magii
Iluzjonista (Taktyka+Magia Ładu) - +20% do zaklęć iluzji
Kardynał (Magia Życia+Szlachectwo) - +5% do Wskrzeszania
Król Czarodziei (Magia Ładu+Szlachectwo) - każdy atak zwiększa pecha ofiary do maksimum
Król Upiorów (Magia Chaosu+Szlachectwo) - paraliżowanie strachem (po udanym ataku wręcz ofiara nie kontratakuje i ucieka w popłochu)
Krzyżowiec (Taktyka+Magia Życia) - Morale zawsze równe maksimum (10)
Lisz (Magia Chaosu+Magia Śmierci) - podczas walki wręcz zdolność postarzenia ofiary (-25% ataku, -20% obrony, -50% szybkości i zasięgu)
Lord Dowódca (Taktyka+Szlachectwo) - +2 do Morale dla wszystkich sojuszniczych jednostek
Łowca (Walka+Zwiad) - zdolność walki na dystans bez specjalnego wyposażenia, +5 do ataku z dystansu
Łupieżca (Taktyka+Magia Śmierci) - stale pod działaniem zaklęcia Żądza Krwi
Mag Bitewny (Walka+Magia Ładu) - +20% do zaklęć: Magiczna Pięść i Lodowy Pocisk
Mag Cienia (Magia Ładu+Magia Śmierci) - -50% do obrażeń z dystansu
Marszałek Polny (Taktyka+Zwiad) - +10% do walki wręcz i ataku z dystansu dla jednostek sojuszniczych
Mistrz Gildii (Zwiad+Szlachectwo) - +5 do walki wręcz, możliwość ogłuszenia przeciwnika (ofiara traci kolejkę ruchu)
Mnich (Magia Ładu+Magia Życia) - +50% odporności na zaklęcia Magii Chaosu, -50% obrażeń w walce z istotami Zamku Chaosu
Mroczny Kapłan (Magia Życia+Magia Śmierci) - odzyskanie 1 punktu życia za każde 2 odebrane wrogowi w walce wręcz
Mroczny Władca (Szlachectwo+Magia Śmierci) - morale atakowanego wręcz wroga spada do minimalnego poziomu
Ninja (Zwiad+Magia Śmierci) - każdy udany atak wręcz zatruwa ofiarę (trucizna zadaje obrażenia do końca walki)
Paladyn (Walka+Magia Życia) - +50% odporności na zaklęcia Magii Śmierci, -50% obrażeń w walce z istotami Zamku Śmierci
Piromanta (Magia Chaosu+Taktyka) - tarcza ogniowa
Przywoływacz (Magia Życia+Magia Natury) - przywoływanie istot w liczbie 20 punktów doświadczenia/dzień większej niż zwykle
Prorok (Zwiad+Magia Życia) - +25% odporności na ataki przeciwnika
Strażnik (Taktyka+Magia Natury) - +10% do walki wręcz i ataku z dystansu dla jednostek sojuszniczych
Strażnik Ognia (Magia Chaosu+Walka) - odporność na zaklęcia ognia, -50% od obrażeń opartych na ogniu
Wieszcz (Zwiad+Magia Ładu) - +2 do pola widzenia
Wieszcz Ognia (Magia Chaosu+Zwiad) - +20% do zaklęć związanych z ogniem
Władca Bestii (Szlachectwo+Magia Natury) - +20% do zaklęć: Przywoływanie Wilków i Przywoływanie Białych Tygrysów
Władca Zwierząt (Walka+Magia Natury) - +20% do zaklęcia Przywoływanie Wilków
Wódz (Walka+Szlachectwo) - +5 do walki wręcz
Zabójca (Walka+Magia Śmierci) - +3 do szybkości i zasięgu
Zaklinacz (Magia Ładu+Magia Natury) - +20% do przywołań i iluzji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2008 o 18:59, windows00 napisał:

> Witam
> mam pytanie do znawców HIV
> Czy rozwój postaci zależny jest od mapy czy istnieją jakieś drzewka rozwojowe bohaterów.

Jeśli pytasz o to jak przydzielane są talenty podczas awansów, to odpowiedź brzmi - losowo.

dzieki chodziło mi o przyznawanie talentów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2008 o 14:35, elfieucho napisał:

W jaki sposób można dostosować ostatnia mapę kampani WoW do rozgrywki kilkuosobowej


Wątpię, czy istnieje w ogóle taka możliwość...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2008 o 14:35, elfieucho napisał:

Znów szukam pzomocy do HIV
Tym razem chodzi mi o WoW
W jaki sposób można dostosować ostatnia mapę kampani WoW do rozgrywki kilkuosobowej



To raczej niemożliwe.
Musiałbyś grzebać w pliku gry, a jeśli nie jesteś informatykiem zepsułbyś sobie całkowicie Heroes IV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować