Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Czy ja wiem, relic jak na razie ma podejście "Mamy was gdzieś, tylko kupcie naszą następną grę!". A jakby nie chciał dać ciała to by zrobił wcześniej patcha i to z BALANSEM...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm... R w COH to wcale nie jest jakiś super wynalazek. W tej grze można samymi jednostkami robić gorsze przekręty. Po ostatniej dawce uperdliwych kretynizmów dałem sobie wraz z kolegą, z którym gram w COH po sieci, z tą gra spokój. Na gwiazdkę kupuję mu RA3.

Co do samego wyglądu. Ja nic do tego nie mam. Nie lubię zbytniego umrocznienia jakie prezentują sobą co poniektóre ilustracje z kodeksów w szczególności ta beznadzieja jaka jest w V ed (swoją drogą tak skopanej mechaniki bitewniaka jeszcze nie widziałem, V ed zepsuła bardzo dobrą grę). Dla mnie może być kolorowe i świecące byle by sama mechanika nie była nastawiona na mega zręcznościowe klikactwo (trochę tego może być ale bez przesady) oraz żeby nie dało się wygrywać gier MP przez spamowanie jednego typu jednostki przez całą grę (co np. w COH ze strony Niemców skutecznie mi obrzydziło tą grę).

Z Games for Windows LIVE! poradziłem sobie - kolega z UK założył i konto i działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2008 o 21:55, Xantor napisał:

Tyle że arlekiny to arlekiny. SM to SM jakbyś nie zauważył a nie dzielni rycerze w lśniących
zbrojach na rumakach czystej krwi walczący ze złem i występkiem.


Raczej właśnie tacy rycerze, bracia w każdym "zakonie" muszą dbać o swój pancerz i ma się świecić jak psu...
Przed bitwą czy pojedynkiem, pancerz ma się świecić jak neon, ale już po, barwa większości jednostek powinna być bura , brudna, osmalona i zachlapana posoką (czyja by tam nie była), podobnie jak otoczenie, które powinno wyglądać jak pola pod Verdun w 1916 roku.
Przy tym silniku to chyba jednak nie realne, ale pomarzyć można.
Zdravim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 19:15, SHOGUN_YAMATO napisał:

Hm... R w COH to wcale nie jest jakiś super wynalazek. W tej grze można samymi jednostkami
robić gorsze przekręty. Po ostatniej dawce uperdliwych kretynizmów dałem sobie wraz z
kolegą, z którym gram w COH po sieci, z tą gra spokój. Na gwiazdkę kupuję mu RA3.

Co do samego wyglądu. Ja nic do tego nie mam. Nie lubię zbytniego umrocznienia jakie
prezentują sobą co poniektóre ilustracje z kodeksów w szczególności ta beznadzieja jaka
jest w V ed (swoją drogą tak skopanej mechaniki bitewniaka jeszcze nie widziałem, V ed
zepsuła bardzo dobrą grę). Dla mnie może być kolorowe i świecące byle by sama mechanika
nie była nastawiona na mega zręcznościowe klikactwo (trochę tego może być ale bez przesady)
oraz żeby nie dało się wygrywać gier MP przez spamowanie jednego typu jednostki przez
całą grę (co np. w COH ze strony Niemców skutecznie mi obrzydziło tą grę).

Z Games for Windows LIVE! poradziłem sobie - kolega z UK założył i konto i działa.


No ale wiesz, nie każdy ma znajomych w UK:) A kumpli nie będę specjalnie po to wyganiał. Już dość się umordowałem z GameSpy Arcarde który najpierw pięknie działał a potem buntował się na całe miesiące, taki kaprys. A teraz nie będę miał tych problemów bo nie będę grał w ogóle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż pewnie przekonamy się już ok 3 grudnia jak wyjdzie GTA IV PC - tam też multi jest przez Games for Windows LIVE!. Cenega zarzeka się, że będzie działać bez żadnych specjalnych kombinacji. Zobaczymy, może i ja sam zobaczę, bo mam ochotę na ten tytuł wielką.

Tak czy owak mnie to też wkurza, że sobie pewne firmy lecą z nami w kulki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że ten Windows Live nie sprawi kłopotów, jednak nie podoba mi się to, że twórcy opierają się na jakimś zewnętrznym systemie, zamiast stworzyć własne, coś może na kształ Blizzardowskiego battle.netu, który działałby w zamyśle lepiej i były przynajmniej pozbawionych zewnętrznych błędów systemu. Poza tym Windows Live z tego co wiem ma dwa rodzaje konto, darmowe i płatne, w tym tylko płatne umożliwia pewne opcje, co mi się również nie podoba. Płacę za grę to wymagam, aby móc komfortowo pograć bez żadnych dodatkowych opłat/abonamentów, to nie MMO...

A cała ta dyskusja o "mroczności" - cóż częściowo się tutaj zgodzę, również nie podobają mi się te świecące się pancerzyki Marines, ani ta ogólna przesada z efektami odblasków (które w dodatku nie są przedstawione realistycznie, bo święcą i błyszczą się rzeczy, które normalnie nie powinny). Za to brak CSM czy Gwardii nie musi oznaczać, że to nie ten WH40k. W podstawce DoW nie mieliśmy Gwardii, jedynie jako kilka jednostek pobocznych w kampanii i jakoś większość nie narzekała, że to "nie ten WH40k". Nie zawsze zresztą w wojnie muszą brać udział CSM. Dla mnie to nawet lepiej - oklepana konfrontacja SM vs CSM jest dla mnie już trochę nudna, więc lepiej, jeśli na początek będą mieli innych przeciwników, a dodatków pewnie i tak będzie z 2-3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2008 o 03:10, Czedwik napisał:

(...)

Co do opłat, to http://polygamia.pl/games-for-windows-live-za-darmo . Już ich nie ma.

Dnia 28.11.2008 o 03:10, Czedwik napisał:

(...)

Jeśli dodana zostanie Gwardia, to jestem ciekaw jak bardzo oni świecić się będą :> Pancerze maskujące, dające światła więcej, niż żarówka 1000W :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, niestety w ostatnich kilkunastu gra w jakie grałem twórcy chyba lubią bardzo odblaskowe shadery i efekty bloom. W sumie chyba tylko w Mass Effect wszystko wyglądało względnie normalnie. Ale cóż, może będzie się dało parę efektów wyłączyć albo ktoś zrobi moda i po sprawie :P

Ja się cieszę, że w końcu są moje ukochane robaczki w Dawn of War :D Z każdym dodatkiem miałem nadzieję, że sobie niemi na kompie pogram a nie tylko na stole, jak do tej pory. Szkoda tylko, że kampania jest tylko dla SM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2008 o 10:43, SHOGUN_YAMATO napisał:

Szkoda tylko, że kampania jest tylko dla SM.

Zapowiada się powtóra z DoW. Cekają nas kolejne 3 a może nawet 4 dodatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja ubolewam bo nie ma Necronów :( (i nie wiem kim mam grać w DoW2) ale można było się tego spodziewać. Po co dawać więcej ras niż 4 skoro można nawalić dodatki, tja... zaczekam aż wydadzą dodatek z w miarę grywalną dla mnie rasą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2008 o 06:40, PolishWerewolf napisał:

Co do opłat, to http://polygamia.pl/games-for-windows-live-za-darmo . Już ich nie ma.

Aha, czyli nie jestem na bieżąco. Jeśli z tego się wycofali to dobrze, oby tylko Windows Live nie działało tak wadliwie jak GameSpy.

Dnia 28.11.2008 o 06:40, PolishWerewolf napisał:

Jeśli dodana zostanie Gwardia, to jestem ciekaw jak bardzo oni świecić się będą :>
Pancerze maskujące, dające światła więcej, niż żarówka 1000W :>

No to już by była przesada. Co jak co, ale Gwardia w przeciwieństwie do Marines nie powinna mieć nawet za bardzo kolorowych mundurów, tym bardziej brak tu miejsca na jakiekolwiek światełka. Z drugiej strony mogą np. przesadzić z efektami świecących się broni np. tej plazmowej lub karabinów melta (jeśli w końcu je wprowadzą, a pewnie Gwardia zostanie na któryś z dodatków), której może używać Gwardia.

Spector 109948
Ja również lubiłem Necronów najbardziej, a za nimi Tau i Orków. Przynajmniej ci ostatni są, więc w multi będę grał pewnie nimi, ewentualnie Tyrkami, jeśli ich nie skopią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orki ssą :P

A Nekronów lubię na kompie. Z tym, że na stole Nightbringer wymiata niemiłosiernie lepiej niż na kompie :P

Za to Tau... fajni by byli jak by mieli wieżyczki do obrony bazy. U Dark Eldarów mnie to nie dziwi, ale u Tau tak. Nawet były kiedyś takie sprzęty dla nich do bitewniaka wypuszczone przez Forge World i opisane w jakimś z ich kodeksów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2008 o 12:58, SHOGUN_YAMATO napisał:

Orki ssą :P

A Nekronów lubię na kompie. Z tym, że na stole Nightbringer wymiata niemiłosiernie lepiej
niż na kompie :P

Za to Tau... fajni by byli jak by mieli wieżyczki do obrony bazy. U Dark Eldarów mnie
to nie dziwi, ale u Tau tak. Nawet były kiedyś takie sprzęty dla nich do bitewniaka wypuszczone
przez Forge World i opisane w jakimś z ich kodeksów.


Wieżyczki dla Tau? [drapie się po...plecach]
W zamian za obniżenie zasięgu o połowę i obrażeń i jakieś 30%? Osłabieniu Stealth Suita (hp!)? W ogóle przebudowaniu Tau w DoW? Czemu nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi w zupełności wystarczą te 4 rasy...no IG jeszcze mogli by być i chaos a reszta to mi tam zwisa czy są czy nie ;p Ważne że są SM bo bez nich do DoW nie ma sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.11.2008 o 21:11, Xantor napisał:

- winę za to ponosi ten kto wykonanie pracy zlecił a następnie zaakceptował wyniki tejże
pracy. Powiedzmy sobie szczerze Ironlore nigdy nie powinno zostać dopuszczone choćby
na milę do kodu źródłowego DoW -a . Zresztą powiedzmy sobie szczerze że reric z DC wcale
się lepiej nie popisał.


Tak ! "powiedzmy sobie szczerze" - realia są takie, że decyzje o zrobieniu przez iron Lore Soulstorma podjął... WYDAWCA czyli THQ, Relic miał się zajmować Dawn of War II i nie miał nic do gadania bo kurek z dolarami ma THQ i to oni podejmuja wszystkie decyzje, studia jak Relic tylko wykonują "czarną robotę" i żeby było jasne - Relic robi gry - kasę trzepie ten kto je wydaje - napisze to jeszcze raz - THQ - takie są realia w tym biznesie...
I jeszcze raz "powiedzmy sobie szczerze" - Dark Crusade było niezbalansowane ale jednocześnie przełomowe pod wieloma względami i to temu dodatkowi zawdzięczamy obecną formę Dawn of War - dlaczego ?
Już odpowiadam - Dark Crusade przyniósł ze sobą limity jednostek w WA biegały masy termosów wspierane spamem Whirlwindów co gniotło wszystko i wszystkich, nawet spam Zerków (bo CSM byli do niczego bez żadnych UPów) z 4 Predatorami (bo Defiler też był do niczego), Dark Crusade wprowadził niewidzialność taką jaką znamy ze Starcrafta - czyli pozwalajacą nie tylko niezauważenie się przemieszczać ale także zajmować punkty i walczyć co całkowicie zmieniło rozgrywke i przydatność jednostek, Dark Crusade przyniósł ze sobą nowe świetne jednostki i ulepszenia jak Purge the Weak u CSM czy Gadżeciarze, Grey Knights czy Arlekiny, Dark Crusade przyniósł ze sobą nowe mapy, nowe tereny i kampanię ubogą fabularnie ale pozwalającą zagrać każdą z 7 ras oraz ostatecznie Dark Crusade przyniósł ze sobą 2 nowe armie, które niestety dopiero po patchu 1.2 zostały jako tako zbalansowane, choć fani Necronów mogli po nim twierdzić ze Dark Crusade to już nie w40K bo Necroni nie są IMBA i na koniec walki nie stoją wszyscy jak stali na początku ;-PPP
...i jeszcze na koniec - nie podoba się Wam Dawn of War II - to w czym problem - nie kupujecie i nie gracie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2008 o 18:21, Teokrata napisał:

I jeszcze raz "powiedzmy sobie szczerze" - Dark Crusade było niezbalansowane ale jednocześnie
przełomowe pod wieloma względami i to temu dodatkowi zawdzięczamy obecną formę Dawn of
War - dlaczego ?


DC był przełomowy, ale w tym złym sensie.

Dnia 28.11.2008 o 18:21, Teokrata napisał:

Już odpowiadam - Dark Crusade przyniósł ze sobą limity jednostek w WA biegały masy termosów
wspierane spamem Whirlwindów co gniotło wszystko i wszystkich, nawet spam Zerków (bo
CSM byli do niczego bez żadnych UPów) z 4 Predatorami (bo Defiler też był do niczego),


No dobra, sęk w tym, że Reric przesadził w drugą stronę, i w efekcie jeden oddział z t3 potrafił zabić całą armię. To wolę już spam z WA, który był jednym z niewielu mankamentów tego dodatku. Ostatni patch wprowadził najlepszy balans w ciągu całej serii, ale gra już wtedy umierała, bo na horyzoncie majaczył DC. Szkoda.

Dnia 28.11.2008 o 18:21, Teokrata napisał:

Dark Crusade przyniósł ze sobą nowe świetne
jednostki i ulepszenia jak Purge the Weak u CSM czy Gadżeciarze, Grey Knights czy Arlekiny,


Te "świetne jednostki" są tak beznadziejne, że aż szkoda patrzeć (nowe upy zresztą też). Każda z nich jest albo op, albo up, ze wszystkich chyba tylko GK prezentują jakiś poziom.

Dnia 28.11.2008 o 18:21, Teokrata napisał:

Dark Crusade przyniósł ze sobą nowe mapy,


A nadających się do gry było może z trzy. Imponujący wynik.

Dnia 28.11.2008 o 18:21, Teokrata napisał:

Dark Crusade przyniósł ze sobą 2 nowe
armie, które niestety dopiero po patchu 1.2 zostały jako tako zbalansowane, choć fani
Necronów mogli po nim twierdzić ze Dark Crusade to już nie w40K bo Necroni nie są IMBA
i na koniec walki nie stoją wszyscy jak stali na początku ;-PPP


Te.. "rasy" pod względem beznadziejności wykonania przebijają nawet te z SS. Nekrona przez dziwny system ekonomi nie da się zbalansować, bo zawsze będzie albo op, albo up. Tau jest rasą zrobioną bez pomysłu, bez klimatu, bez counterów, bez czegokolwiek. I nadal nie jest zbalansowane.

DC to krok w tył po WA. Szkoda, że w ogóle powstał.

Dnia 28.11.2008 o 18:21, Teokrata napisał:

...i jeszcze na koniec - nie podoba się Wam Dawn of War II - to w czym problem - nie
kupujecie i nie gracie


Mnie nie podoba się to, co dotychczas zaserwował nam reric, a to nie wygląda dobrze. Nawet jeśli szczegółowe info na temat multiplayera (które ma się pojawić niedługo) będzie nastrajało optymistycznie, to i tak wstrzymam się od zakupu, przynajmniej do czasu, kiedy zobaczę, że gra ma wsparcie, i nie jest bublem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2008 o 19:12, Dyzio Diablo napisał:

DC to krok w tył po WA. Szkoda, że w ogóle powstał.


Nie zgadzam się, mi się te wszystkie zmiany podobały (najbardziej nowa infiltracja i limity jednostek) i choć kampania była nudna to grałem bardzo długo w ten dodatek i pomimo IMBA Tau i Neca było fajnie...
przeszkadzał mi tylko za szybki tech co czułem dobrze grając Chaosem dlatego podobają mi się zmiany, które przyniósł Soulstorm czyli spowolnienie techu - może i kończy się to massowanie ale przynajmniej można sobie pograć CSM + kultyścia nie go go PSM + Oblity + DP bo inaczej gg no i oczywiście uwielbiam Dark Eldars ;-)))

Dnia 28.11.2008 o 19:12, Dyzio Diablo napisał:

Mnie nie podoba się to, co dotychczas zaserwował nam reric, a to nie nastraja optymistycznie.
Nawet jeśli szczegółowe info na temat multiplayera (które ma się pojawić niedługo) będzie
nastrajało optymistycznie, to i tak wstrzymam się od zakupu, przynajmniej do czasu, kiedy
zobaczę, że gra ma wsparcie, i nie jest bublem.


no i masz do tego święte prawo, ale nie opluwaj gry, w którą jeszcze nie grałeś...
ja widzę zmiany na plus widzę, że Relic przypomniał sobie o społeczności i zaczął dbać o fanów, patch do zabugowanego przez Iron Lore Soulstorma wyszedł po pół roku dla przypomnienia na tego do Dark Crusade musieliśmy czekać prawie rok, chłopaki się starają więc dajmy im szanse, potem będziemy krytykować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2008 o 19:26, Teokrata napisał:

Nie zgadzam się


Masz do tego prawo, ale napisz dlaczego się nie zgadzasz, bo poza ogólnikami nie podałeś żadnych argumentów.

Dnia 28.11.2008 o 19:26, Teokrata napisał:

przeszkadzał mi tylko za szybki tech co czułem dobrze grając Chaosem dlatego podobają
mi się zmiany, które przyniósł Soulstorm czyli spowolnienie techu


Chryste, następny? SS tak "spowolniło" tech, że szkoda gadać.

Dnia 28.11.2008 o 19:26, Teokrata napisał:

- może i kończy się
to massowanie ale przynajmniej można sobie pograć CSM + kultyścia nie go go PSM + Oblity
+ DP bo inaczej gg


Chaos może tak grać tylko na rasy z którymi nie przegrywa (Czyli z Nekronem, bo reszta to dla niego masakra),oraz z tymi, przeciwko którym posiada specyficzne BO (jak np. nadecult na IG. Ale nie ejstem pewien czy po nerfie ta taktyka ma prawo bytu i czy jest używana). Na resztę musi techować.

Dnia 28.11.2008 o 19:26, Teokrata napisał:

no i masz do tego święte prawo, ale nie opluwaj gry, w którą jeszcze nie grałeś...


Nie opluwam, tylko piszę co mi się w nadchodzącej grze, jako "targetowi" nie podoba. Problem polega na tym, że mocnych argumentów przemawiających na jej niekorzyść nie brak ("błyszcząca" grafika, robienie z DoW2 drugiego CoHa, nieszczęsny retreat button), z zalet mamy póki co same ogólniki (bo to fajna gra będzie...).

Dnia 28.11.2008 o 19:26, Teokrata napisał:

ja widzę zmiany na plus widzę


A ja nie. Transformacja w CoHa na pewno nie jest dobrą zmianą.

Dnia 28.11.2008 o 19:26, Teokrata napisał:

o fanów, patch do zabugowanego przez Iron Lore Soulstorma wyszedł po pół roku


Tutaj powinienem napisać coś niecenzuralnego. On powinien ukazać się góra miesiąc po premierze. Dbają o fanów jak juhc.

Dnia 28.11.2008 o 19:26, Teokrata napisał:

na tego do Dark Crusade musieliśmy czekać prawie rok


Na patcha do DC czekaliśmy ok. pół roku, nie przeinaczaj faktów.

Dnia 28.11.2008 o 19:26, Teokrata napisał:

chłopaki się starają więc dajmy im szanse, potem będziemy krytykować...


Ja widzę, że pracownicy z rerica dokumentnie się opieprzają, i mają community w ciemnym miejscu. DoW od dawna nie ma wsparcia (ten śmiechopatch do SS nie można nazwać wsparciem), CoH też powoli zaczyna się staczać, na rzecz nowego DoWa. Reric make bug.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować