Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 06.07.2009 o 18:57, Lord_Avatar napisał:

Kolejny patch do DoW 2 wprowadzi nowy tryb rozgrywki, w którym Samurai Pizza Cats z zakonu
Kociej Uapy będą walczyć ze Złyptakiem. Po uzyskaniu 7 wygranych na poziomie IMBA uzyska
się rangę Teokraty :D


sorry ale gram teraz w Blood Bowl...

];->>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2009 o 10:34, The_Nemezis napisał:

Matko boska, poczytałbyś ze 2 ostatnie strony tematu i byś wiedział. Beta...

Tako jakoś się coś ze mną dzieje :C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2009 o 23:26, MasterChiefGT napisał:

Ma ktoś problemy z edytorem map?
Ja mogę go uruchomić ale podczas uruchamiania nowej mapy do zrobienia wywala info o błędzie
z wysłaniem do relicta >.>


Mam to samo i wszyscy moi koledzy tak mają. Jakiś cholerny fail od Relica. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2009 o 21:42, Teokrata napisał:

sorry ale gram teraz w Blood Bowl...

];->>>


Raczej chaos league 2 - wiem blood bowl prawidłowy tytuł ale cyanide studios maczali w tym palce!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idąc tym tokiem myślenia to powinniśmy mówić nie Chaos League 2 tylko Blood Bowl 2 a Chaos League nazywać pierwszym Blood Bowlem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.07.2009 o 15:25, Numenpl napisał:

Raczej chaos league 2 - wiem blood bowl prawidłowy tytuł ale cyanide studios maczali
w tym palce!


maczali maczali i umoczyli bo Chaos League był wzorowany na ponad dwudziestoletniej planszówce games Workshop - Blood Bowl właśnie. Games Workshop pozwało Cyanide i sprawa zakończyła się ugodą, której wynikiem jest właśnie komputerowy Blood Bowl tym razem legalnie na licencji Games Workshop ]:->>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2009 o 18:09, Maciej2194 napisał:

dlaczego mi DoW2 pobiera od początku
:O???


Kolega właśnie miał tak samo że betę pobierało mu od początku. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2009 o 19:46, Kraju napisał:

> dlaczego mi DoW2 pobiera od początku
> :O???

Kolega właśnie miał tak samo że betę pobierało mu od początku. :/


Steam to jeden wielki syf T-T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie da się ukryć. Ludzie narzekają na GfWL a tak naprawdę steam jest dużo gorszy, ale co zrobić. THQ podpisało z nimi umowę to teraz gracze cierpią. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej, kupiłem właśnie DoW 2 w EMPiK-u próbuję zainstalować i .... kur.... mnie bierze pada komunikat przy aktywacji produktu że klucz został już aktywowany .... co z tym gó... zrobić :( wchodzę na forum STEM-a a tam jest napisane że trzeba skanować CD-kay-a. pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2009 o 21:22, hartmar napisał:

hej, kupiłem właśnie DoW 2 w EMPiK-u próbuję zainstalować i .... kur.... mnie bierze
pada komunikat przy aktywacji produktu że klucz został już aktywowany .... co z tym gó...
zrobić :( wchodzę na forum STEM-a a tam jest napisane że trzeba skanować CD-kay-a. pomocy.


Niestety często tak bywa przy steamie, że są problemy z aktywacją kluczy. I to nie tyczy się tylko Dawn Of War 2 ale wielu innych produktów współpracujących z tą platformą. Nie wiem czym to jest spowodowane, że im te klucze wyciekają, Złe zabezpieczenia mają? Napisz do CD powinni sprawę załatwić. W moim przypadku była to gra Cenegi. Więc zadzwoniłem do nich. Nie dostałem nowego klucza i nowej gry lecz sami zaktywowali mi konto. Pewnie w CD jest taka sama procedura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ork Balance Update:

Warboss
• Bang Bang Hammer damage bonus changed from 7% to 5%
• ‘Ard Boyz only affects melee damage

Tankbustas
• Tankbusta HP increased from 150 to 200 per unit
• Tankbusta Rokkit range increased from 40 m to 44 m

Sluggas
• Choppa damage decreased from 27 to 24
• Slugga Nob moved to tier 2, detection removed, decorator updated, tooltip updated

Shootas
• Shoota Nob moved down to tier 1, detection added, decorator updated, tooltip updated

Deff Dread
• Deff Dread Buzzsaw damage increased from 150 to 180

Ork Globals
• Ork passive Waaagh! generation rate reduced from 0.5 to 0.25

Lootas
• Lootas no longer have a Waaagh! cost on Hide Da Gunz

Stormboyz
• The Bomma Boyz upgrade now requires Tier 2

Eldar Balance Update:

Farseer
• Spirit Stones’ energy regeneration is now squad based
• Farseer’s Spiritual Rites now only heals infantry

Warlock
• Distort Field from 70% to 50% damage reduction, only affects ranged damage
• Channeling ability cost increase from 30 to 50
• Health buff from Channeling changed from +3 regeneration to 10 HP per second
• Warp Throw no longer affects retreating units
• Warp Throw Cooldown increased from 40 to 60

Rangers
• Ranger knockdown shot now does AOE
• Ranger HP increased from 100 to 150 per unit
• Energy cost on Kinetic shot reduced from 45 to 70
• Ranger Long Rifle cooldown reduced from 5.5 seconds to 3.5 seconds (The 3 second reload and 1 second fire time remain unchanged)

Banshees
• Decreased the damage of the Banshee power sword from 37 to 33
• Increased the special attack damage from 15 to 20

Wraithlord
• Wraithlord brightlance damage decreased from 90 to 60

Warp Spider Exarch
• Reduced the damage of Power Blades from 110 to 75

Space Marine Balance Update:


Scouts
• Scouts now have melee resistance
• Reduced Scout melee damage from 7 to 4
• Reduced the damage of the Scout’s Shotgun from 40 to 30

Tech Marine
• Moved Techmarine plasma gun to tier 2

Tactical Marines
• Tactical marine bolter damage increased from 23 to 27

Razorback
• Razorback upgrade no longer grants a speed bonus

Devastator Heavy Bolter
• Removed the Vengeance Rounds damage bonus against generators

Apothecary
• Spritual Rites now only heals infantry units

Tyranid Balance Updates:

Zoanthrope
• Zoanthrope Focused Blast now slows by 60%

Spore Mines
• Reduced Spore Mine damage against vehicles from 300% to 125%
• Spore Mines changed from Tiny to Small size
• Spore Mines no longer affected by Catalyst
• Spore Mine damage reduced from 1 to .5 vs building_light

Lictor Alpha
• Jump ability cooldown increased from 6 to 30 seconds
• Decreased the healing percentage of Feeder Tendrils from 3% to 2%
• Fixed Lictor Hero Knockback

Lictors
• Lictor Flesh Hooks can target units in buildings

Carnifex
• T2 Carnifex can now heal at the HQ

Raveners
• Ravener HP decreased from 400 to 300 per unit
• Ravener Devourer changed to Bolter damage type, damage reduced from 110 to 85

Venom Brood
• Venom Cannon range increased to from 38 to 44

Rippers
• Rippers can no longer capture points

Miscellaneous Balance Update:

• Reduced the Autocannon damage against heavy armor from 200% to 100%
• Reduced the Explosive damage against heavy armor from 150% to 100%
• Reduced the Piercing_pvp damage against heavy armor from 0.75 to 0.6
• Reduced the Grenade_pvp damage against heavy armor from 1.5 to 1.25
• The damage caused by the Plasma Cannon weapon is now categorized under the Plasma Cannon damage type

Bug Fixes Ork Bug Fixe:

Warboss
• Warboss’ boss pole graphic now applies to fire resist armor type and will show up on Sluggas and other units with this armor
• Warboss’ kustom shoota now fires normally

Stikkbombas
• Stikkbombs can no longer be exploited by interrupting the throw

Kommando Nob
• Hide da Boyz de-camouflages units upon retreat
• Fixed a bug with the Kommando’s Extra Equipment regeneration

Eldar Bug Fixe:

Warp Spider Exarch
• The Entangle ability can now be retreated from and does not affect retreating units
• Heavy Gauge Filament is now fixed
• Removed LOS requirement on Group Teleport
• Warp Spider Exarch can now group teleport into the fog of war

Guardians
• Guardian grenade tooltip no longer mentions suppression

Farseer
• Fortune hotkey changed to O

Avatar
• The Avatar now appears as a triangle on the minimap
Space Marine Bug Fixes

Apothecary
• Apothecary’s Rapid Fire ability has been changed to weapon knockback from ability knockback and no longer works on retreating units

Tech Marine
• Fixed Orbital Relay healing stacking with Techmarine’s Artificer Armor
• Fixed tooltip on Brothers in Arms ability

Tyranid Bug Fixes:

Raveners
• Fixed Ravener Squad manual unburrow from breaking enemy weapons
• The manual unburrow ability no longer disables enemy weapons
• Poison Cloud now works when switching wargear

Warrior Brood
• Barbed Strangler upgrade no longer mentions health synapse

Carnifex
• Fixed a bug where casting bioplasma outside of the unit’s line of sight or range would cause it to go out of control

Hive Tyrant
• Fixed a bug where casting bioplasma outside of the unit’s line of sight or range would cause it to go out of control

Lictor
• Feeder Tendrils no longer heal when hitting buildings/vehicles

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować