Zaloguj się, aby obserwować  
FlankerD

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising - będzie!!! [M]

478 postów w tym temacie

Ponownie odświeżam

14 lipca pokazano dwa następne screeny.

16 lipca ukazał się artykuł w formie wywiadu o systemie cząsteczkowym używanym w OFP: Dragon Rising ( http://www.ofp2.pl/index.php?page=interviews&id=10 ). Dodatkowo na stronie ( http://game-on.intel.com/eng/geekout/inside-the-game/particle/default.aspx ) można go przetestować.

17 lipca mogliśmy obejrzeć następne 5 screenów. Dowiedzieliśmy się, że u nas gra powinna ukazać się 8 października 2009 roku. Ukazał się również filmik "Armory" ( http://www.youtube.com/watch?v=cty8pUtC7Kg&fmt=22 <-- wersja HD).
Kilka słów na temat pogody http://www.ofp2.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=353#p5374 oraz prezentacja http://img521.imageshack.us/img521/3321/weathereffects.gif
Kilka słów na temat artylerii http://www.ofp2.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=354#p5380

Źródło www.ofp2.pl

20090722184202

20090722184309

20090722184635

20090722184700

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie wygląda bardzo dobrze bo czasami to aż w pałę można było sobie strzelić patrząc na to co wyprawia Codemasters. Teraz wypadałoby zacząć reklamować grę, czasu coraz mniej, a mało ludzi wie co to jest OFP: Dragon Rising.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to i lepiej, wtedy tylko Ci co pamiętają OFP się tym zainteresują i ludzie nie będą narzekać na poziom trudności. :) Przeszła mi również przez myśl, że mogą z tej gry zrobić prostego shootera, a to już byłby grzech, z takiej gry zrobić zwykłego casuala, dlatego wolę tak nie myśleć i spokojnie czekać na premierę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie tak, ale sami twórcy mówili, że ich targetem są również ludzie którzy nie słyszeli o pierwszym OFP. Narzekać sobie mogą, ważne abym miał do kogo sobie postrzelać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak, to myślę, że rozgrywka będzie się różniła od ustawień gry, np. bardzo by mnie to cieszyło, gdyby było coś w stylu Hardcore Mode, w którym wszystko było by po staremu. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy ustawisz sobie tryb hardcore to na ekranie będzie wyświetlała się jedynie broń. Żadnego celownika, kompasu (tylko pod danym przyciskiem), na mapie nie będziesz widział swojej pozycji czyli tak jak w OFP na weteranie :) Co prawda AI będzie tak samo zaawansowane na najłatwiejszym jak i na hardcorze. Tak przy okazji
Filmik Hardcore miał ukazać się na początku lipca, ale przeniesiono jego premierę na czas nieokreślony. Filmik nadal jest w produkcji i zapowiadają, że będzie to coś niesamowitego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że coś takiego jest w już w grze. Dobrze o tym wiedzieć. ;) Z pewnością będzie to rzecz NAPRAWDĘ niesamowita, jeśli zachowa poziom pierwszego OFP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2009 o 22:29, Vytrix napisał:

Czyli rozumiem, że coś takiego jest w już w grze. Dobrze o tym wiedzieć. ;) Z pewnością
będzie to rzecz NAPRAWDĘ niesamowita, jeśli zachowa poziom pierwszego OFP.

To coś było już w pierwszej części, i nazywało się poziom trudności "veteran" :P
I faktycznie było trudno. A to dlatego że na ekranie nie było pokazywanych celów, (wskazanych np. przez dowódcę) tylko trzeba było samemu wyłapać skurczybyków w trawie. I wiele innych, wydawałoby się zbędnych opcji, bez których nie można się było obyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat bez celów wskazanych przez dowódcę było mi łatwiej. Dlaczego? Jeśli dowódca zauważył żołnierza kazał nam go zabić. Wyświetlał się kwadracik podpisany "Cel ileś tam metrów". Wszystko było fajnie dopóki ten znaczek nie zaczął wskazywać tam gdzie nie nikogo nie było np. góry, woda itd. Szło się pogubić. Co do trawy mam nadzieję, że w OFP: Dragon Rising AI nie będzie widziało przez dym, trawę, drzewa, krzewy itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2009 o 23:05, Rokuto napisał:

tam gdzie nie nikogo nie było

To pokazywało chyba ostatnią znaną pozycję celu.
A co do OFP2 to na początku byłem optymistą, ale parząc teraz na screeny i gameplaye na 99% nie kupię.
Ciągle będę pogrywał w stare OFP, panowie z Codemasters mogą zabrać markę ale "duszy" gry nie zabiorą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2009 o 23:28, Rumcajsev napisał:

> tam gdzie nie nikogo nie było
To pokazywało chyba ostatnią znaną pozycję celu.
A co do OFP2 to na początku byłem optymistą, ale parząc teraz na screeny i gameplaye
na 99% nie kupię.
Ciągle będę pogrywał w stare OFP, panowie z Codemasters mogą zabrać markę ale "duszy"
gry nie zabiorą ;)

Przesadzasz, poczekajmy na demo :). Nie traćmy wiary, klimacik jest :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2009 o 23:51, Quinti napisał:

Przesadzasz, poczekajmy na demo :). Nie traćmy wiary, klimacik jest :D.

Strzelających w trawie czy Call of Duty? Gameplaye pokazał jak gra się w tą grę: kucasz w trawie i strzelasz. Mechanika pozostanie taka sama niezależnie od poziomu trudności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz sobie popatrzyłem na to co dzieje się na prezentacji z E3 - żałosne w porównaniu do pierwszej części. Hardcore różni się tylko HUD? No to świetnie - cała gra będzie żałosna.

Szkoda, że ArmA ma tak spierdzielone sterowanie i grafikę. Spróbuję pobrać demo jeszcze raz - może uda mi się to wszystko jakoś tak dostosować by gra była grywalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować