AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 24.03.2010 o 21:29, Budo napisał:

Ta, a potem pvp nie do zbalansowania.


Nic nie jest "nie do zbalansowania", co najwyżej twórcom może zabraknąć chęci czy talentu. A to już nie nasze - graczy - zmartwienie.

Dnia 24.03.2010 o 21:29, Budo napisał:

Każda profka będzie dla każdej rasy, to już wiadomo. Raciale będą słabszymi wersjami
normalnych skilli, nie będą to żadne powery i raczej nie będą wpływać na wybór profesji.
Imo reszta będzie typową kosmetyką i dobrze.


No właśnie IMO nie dobrze, jak już wprowadza się coś takiego powinno to mieć jakieś znaczenie. Nieporozumieniem jest dla mnie fakt, że Norn z totemem niedźwiedzia może równie dobrze zamieniać się w wilka. Dla mnie to po prostu żenujące pójście na łatwiznę ze zbalansowaniem, kosztem klimatu gry. Ale cóż, nie gdybajmy na podstawie dostępnych strzępów informacji =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2010 o 21:35, booba napisał:

Nic nie jest "nie do zbalansowania", co najwyżej twórcom może zabraknąć chęci czy talentu.
A to już nie nasze - graczy - zmartwienie.


Nie masz racji. Oficjalnie zapowiedziano już, że balans w gw2 nigdy się nie skończy. Patrząc również po gw widać ile problemów jest z balansowaniem. Działa Test Krewe, działa Live Team, działa prężne i otwarte community, a mimo to ciągle mamy różne gimmicki i syfwaye, które ciężko ogarnąć. Skomplikowana konstrukcja gry (dużo skilli, raciale) znacznie utrudnia balans gry o konstrukcji takiej jak gw (dużo znacznie różniących się trybów gry oraz sytuacja, gdzie gear nie ma znaczenia, bo każdy i tak ma dostęp do maxów).

Dnia 24.03.2010 o 21:35, booba napisał:

No właśnie IMO nie dobrze, jak już wprowadza się coś takiego powinno to mieć jakieś znaczenie.
Nieporozumieniem jest dla mnie fakt, że Norn z totemem niedźwiedzia może równie dobrze
zamieniać się w wilka. Dla mnie to po prostu żenujące pójście na łatwiznę ze zbalansowaniem,
kosztem klimatu gry.


Dla mnie to dobre i logiczne. W efekcie pomoże to samej grze i nie jest pójściem na łatwiznę, a raczej wyborem spójnej i prostej konstrukcji gry. Poza tym, gwoli ścisłości, nigdzie nie widziałem informacji, że każdy Norn będzie miał każdy totem.

Dnia 24.03.2010 o 21:35, booba napisał:

Ale cóż, nie gdybajmy na podstawie dostępnych strzępów informacji
=)


Tych informacji jest całkiem sporo, ja tam czytam wszystko co się o gw2 ukazuje, oglądam każdy film i wyciągam wnioski. Składając wszystko do dupy wychodzi całkiem niezła porcja wiedzy o gw2, chociaż oczywiście, jak każdy fan, czekam na jakieś krwiste info typu klasy ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie bomba. Czy mi się wydaje czy siła danego czasu może zależeć od tego gdzie znajduje się Elementalista? Zwróćcie uwagę, że przy Water Trident Elemki stoją w jakiejś wodzie. :-)

Ojjj doczekać się nie mogę już. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 19:18, HumanGhost napisał:

Dla mnie bomba. Czy mi się wydaje czy siła danego czasu może zależeć od tego gdzie znajduje
się Elementalista? Zwróćcie uwagę, że przy Water Trident Elemki stoją w jakiejś wodzie.
:-)


Może coś w tym być, bo na tym filmiku czasami widać, jak ten Water Trident leci z wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 19:21, Daronn_Darker napisał:

Też mnie to tknęło, ale co z umiejętnościami opierającymi sie na żywiole ziemi?


Niekoniecznie. Będą zapewne tereny przykryte grubą warstwą śniegu/lodu. Będą miasta i osady z podłożem pokrytym, np kostką czy innym brukiem. Nie wiem, przecież równie dobrze żywioł ziemi mogą uczynić bardziej do zastosowań defensywnych. Zobaczymy jak to wykombinują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tekście potwierdzono także kolejną profesję, co do której raczej wątpliwości nie było.
Wojownik.

5 skilli zależnych od broni, reszta klasa + rasa. Moim zdaniem bardzo ciekawie zmieniona mechanika, samego skill bara, tylko obawiam się, że część skilli na które nie mamy wplywu, czyli te od broni, może być zupełnie bezużyteczna, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Elek castujacy swoje spelle wygląda fenomenalnie. Chyba wiedzieli od jakiej profesji rozpocząć, by wywołac takie emocje. ;)

Jutro ponoć opowiedzą coś o broniach, profesjach i rasach. Ciekaw jestem opisu broni palnych dla Charrów. Chyba nie będę mógł dziś zasnąć. ^_^

[EDIT]: Swoją drogą pojawiły się screeny przedstawiające obok ludzi, także Charra i Asurę w profesji elementalisty. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widać, że Anet przywiązuje dużą wagę do widowiskowości umiejętności, które mają ukazać się w GW2. Oby tylko zoptymalizowali grę tak dobrze jak poprzedniczkę, bo nie chce mieć na swoim sprzęcie pokazu slajdów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się