AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 03.10.2012 o 11:44, pkapis napisał:

/ciach/

Mnie tego tłumaczyć nie musisz - a ja napisałem zgodnie z prawdą, że samo crafcenie trwa krótko - nawet bardzo. Mimo tego zostałem właściwie nazwany kłamcą przez gościa, który na chwilę obecną pojęcie o grze ma niezbyt dobre. :/
Mając 2x 80lv logicznym jest, że matsów mam już pod dostatkiem: aktualnie Nekro będący na 20lv robi spokojnie Tailoring oraz Artificiera, a Thief na 11lv zacznie pewnie zabawę jako Huntsman. I tak uważam, że teraz łatwiej byłoby mu się przerzucić na jakiś inny craft wymagający całkiem odmiennych materiałów niż rozwijać dwa, które jednak wymagają tego samego - znacznie szybciej wbije się ten poziom, który ma w jednym z nich niż wymaksuje oba - ale on wie lepiej, więc się nie wtrącam. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 11:57, Pajonk78 napisał:

> /ciach/
Mnie tego tłumaczyć nie musisz - a ja napisałem zgodnie z prawdą, że samo crafcenie
trwa krótko - nawet bardzo. Mimo tego zostałem właściwie nazwany kłamcą przez gościa,
który na chwilę obecną pojęcie o grze ma niezbyt dobre. :/
Mając 2x 80lv logicznym jest, że matsów mam już pod dostatkiem: aktualnie Nekro będący
na 20lv robi spokojnie Tailoring oraz Artificiera, a Thief na 11lv zacznie pewnie zabawę


Ale początkowo odpisywałeś komuś, kto robi właśnie pierwszą postać i próbuje korzystać z profesji żeby sobie wyrobić przedmioty. Jest drastyczna różnica między takim podejściem, a nabijaniem profesji na w pełni rozwiniętej postaci albo alcie.
Ja na swoim inżynierze (obecnie lvl 40) mam huntsman i leatherworking i oba rozwijam gdzieś tam przy okazji, ale absolutnie nie tak, żeby sobie móc zrobić przedmioty na mój poziom. Na innych postaciach też craftuję coś, jak mi akurat się zechce, albo bank się wypełni. Gdybym chciał mieć profesje na odpowiednim dla postaci poziomie, musiałbym poświęcać trzy razy więcej czasu na farmienie materiałów.

Dnia 03.10.2012 o 11:57, Pajonk78 napisał:

jako Huntsman. I tak uważam, że teraz łatwiej byłoby mu się przerzucić na jakiś inny
craft wymagający całkiem odmiennych materiałów niż rozwijać dwa, które jednak wymagają
tego samego - znacznie szybciej wbije się ten poziom, który ma w jednym z nich niż wymaksuje
oba - ale on wie lepiej, więc się nie wtrącam. ;)


A to inna sprawa, że nawet mając nabite te 200 skilla lepiej byłoby się przerzucić i wziąć np. cooking czy jewelcrafting, które są przydatne każdemu. Skill nie zniknie, a łatwiej będzie podnosić jedną profesję wymagającą danych materiałów niż dwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli to co kolega wyżej pisał i ja: kupujesz albo farmisz. W obu przypadkach musisz poświęcić więcej czasu niż godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 12:36, qq_MoaR napisał:

"????"
W miejscu survivora w monthly to jakiś bug? Żeby było zabawniej to miałem już to zaliczone,
a teraz jest pusty pasek -____-

Jedno naprawią, coś innego zepsują, standardzik ;] Na szczęście monthly surv wpada tak szybko, że nawet się nie zauważy, jak już go przywrócą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 12:32, SiDi napisał:

Czyli to co kolega wyżej pisał i ja: kupujesz albo farmisz. W obu przypadkach musisz
poświęcić więcej czasu niż godzinę.

I tak i nie: jeśli skupiasz się typowo na zbieraniu matsów to farmisz i "poświęcasz" czas - ja akurat wszystkie materiały zdobyłem przy okazji zwykłego grania i ani chwili nie spędziłem na farmieniu sensu stricte czyli bieganiu od noda do noda byleby tylko zdobyć więcej materiałów, więc tak naprawdę nie poświęciłem na to więcej czasu niż na zwykłą grę czyli to co pisaliście tego się nie tyczy - nie kupowałem również matsów innych niż te wymagane do przerobu rudy czy nici do Tailoringu, ale to robi się u nauczycieli danego craftu, więc niestety również do mnie nie odnosi się kupowanie czegoś od graczy/poprzez TP. Grając normalnie (z maksowaniem lokacji włącznie co daje duuużo materiałów) jestem na 99% pewien, że da się wymaksować 2 crafty: jeśli oczywiście wybierze się je z głową. :D
A zmiana craftu wyjdzie tylko na dobre, bo matsy na co innego na pewno ma, gdyż ich nie zużywał na aktualne. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 13:09, qq_MoaR napisał:

>wpada tak szybko
Tak, gdy ma się 80 to jest to trochę taki śmiech na sali. W porównaniu do jedynki to
żadne wyzwanie :|



To czemu narzekasz, że masz znaki zapytania ;]
Możliwe, że to nie bug, tylko zmieniają sposób liczenia surva i będzie coś innego niedługo, albo jakiś inny aczik w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 16:41, Budo napisał:

To czemu narzekasz, że masz znaki zapytania ;]


Ostatnio zbyt często to robię chyba.

Apropo szybkiego golda -> 5 warów do dunga. To jest masakra bo z 3 warami i 1 guardianem przeszedłem całe AC(3 drogi) w mniej niż 1,5h, z samego crapu i nagród było ~2,5 golda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O! Bardzo dziękuję za pomoc. Po kilku godzinach już zrozumiałem i wczułem się w grę :). Jeszcze tylko miałbym pytanie o to czy istnieje jakaś strona z cenami itemów albo coś podobnego? Nie chcialbym sprzedać czegoś sporo wartego merchantowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 20:24, miki00749 napisał:

O! Bardzo dziękuję za pomoc. Po kilku godzinach już zrozumiałem i wczułem się w grę :).
Jeszcze tylko miałbym pytanie o to czy istnieje jakaś strona z cenami itemów albo coś
podobnego? Nie chcialbym sprzedać czegoś sporo wartego merchantowi

Nope, po prostu sprawdzaj ceny itemów w AH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 11:16, Pajonk78 napisał:

> /ciach/
Posiadanie materiałów, wiedza co i jak robić + dopałka z gildii do craftu wystarcza -
ale wkładam to między bajki, bo pewnie mi się przyśniło jak to powyżej "ekspert" stwierdził...
Nie potrzeba cudów do czegoś co jest oczywiste, ale co ja się znam...


Hahaha... Poważnie, nie mam słów.

Miałeś matsy i jeszcze gildia Ci dawała, no to faktycznie praca nad craftingiem pełną gębą. :F Ja tak dobiję do 275 w 15-20 minut, nie wiem co Ty godzinę tam robiłeś... Zresztą koledzy wyżej już jasno napisali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 11:20, Piotrbov napisał:

Nie. Ten miecz ma głównej ręce tylko 3 skille i nie można ich zmieniać w żaden sposób.


Czyli przechodząc gre przykładowo warriorem i grając jedynie posiadając miecz jednoręczny + tarcza, będę skazany do końca na te same skille od miecza i tarczy? A grając na dwuręczniak, sloty od dwuręczniaka...
Mniej więcej rozumiem.

A jak to wygląda u magów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 22:48, Przemkoj napisał:

Czyli przechodząc gre przykładowo warriorem i grając jedynie posiadając miecz jednoręczny
+ tarcza, będę skazany do końca na te same skille od miecza i tarczy? A grając na dwuręczniak,
sloty od dwuręczniaka...
Mniej więcej rozumiem.


Tak, tak to wygląda, jednakże w GW 2 bez sensu jest granie tylko jednym setem broni. Różne bronie mają różne swoje plusy i minusy i trzeba wybierać taką, która najlepiej odpowiada danej sytuacji.

Dnia 03.10.2012 o 22:48, Przemkoj napisał:

A jak to wygląda u magów?


U magów jest nie najgorzej, mają Staffa dwuręcznego, oprócz tego daggery na main hand ( 3 skille ) i off hand ( 2 skille ), scepter na main hand ( 3 skille ) i focus ( 2 skille ). Dodatkowo specjalną umiejętnością magów, tutaj Elementalistów jest zmiana żywiołu, a jest ich 4 i każdy żywioł posiada inne ataki, więc to co podałem mozna pomnożyć razy 4, żeby otrzymać pełną gamę ataków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 22:54, Piotrbov napisał:

> A jak to wygląda u magów?

U magów jest nie najgorzej, mają Staffa dwuręcznego, oprócz tego daggery na main hand
( 3 skille ) i off hand ( 2 skille ), scepter na main hand ( 3 skille ) i focus ( 2 skille
). Dodatkowo specjalną umiejętnością magów, tutaj Elementalistów jest zmiana żywiołu,
a jest ich 4 i każdy żywioł posiada inne ataki, więc to co podałem mozna pomnożyć razy
4, żeby otrzymać pełną gamę ataków.


Trzeba dodać, że prawie wszystkie klasy (oprócz inżyniera i elementalisty) mają możliwość zmieniania broni w trakcie walki. Nosi się więc dwa różne zestawy i przełącza między nimi w zależności od potrzeby.
Dwie klasy, które tej zdolności nie mają, dysponują czymś innym (żywioły oraz zestawy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2012 o 21:25, sinir napisał:

/ciach/

Czytanie ze zrozumieniem FTW!! Gildia daje bonus do krytyka przy crafcie (w tym przypadku niewielka szansa: 5%, ale jest, więc o niej napisałem), a nie ludzie z gildii dawali mi matsy. To, że miałem matsy, żeby zacząć craft to chyba... Hmmm... Logiczne? Masz zamiar robić craft NIE MAJĄC materiałów na niego? To wtedy zajmie Ci to więcej niż 10-15 godzin. :P Zresztą widzę, że i tak Ci nie przetłumaczę, bo masz swoją wizję i najwyraźniej doskonałe pojęcie jak crafcić, żeby zaoszczędzić na materiałach oraz czasie - powodzenia!
EOT - bo szkoda czasu na polemikę z takim interlokutorem. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2012 o 09:06, qq_MoaR napisał:

/ciach/

Patrzę na rozpiskę tego achika tutaj: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Fashion i najwyraźniej chodzi o to, że trzeba zakupić komplet light, medium oraz heavy, żeby mieć achik danej rasy ukończony. Jesli tak to musisz kupować pełne sety - łącznie z hełmem. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się