Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina

3316 postów w tym temacie

Dnia 13.11.2007 o 16:37, Arthas3 napisał:

Nie wazne ze jest nas coraz mniej... wazne ze w ogole zostaly jeszcze osoby ktore nie otrzymaly
swoich dodatkow do EK i CDP do konca powinien zajac sie ta sprawa.

Tych osob, co jeszcze nic nie dostaly prawdopodobnie wcale nie jest tak malo, a byc moze nawet calkiem sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Boże - widzisz i nie grzmisz. Kolejny dzień mija a Ek jak było wstrzymane tak jest. Nosz %&^$%#
Co za niekompetentne osoby się muszą tym zajmować... że aż trudno mi jest je sobie wyobrazić. Do tego zero informacji o tym co się dzieje.
No wziąłby ktoś napisał "nie, nie wyslemy wam tego w tym tygodniu bo to i to i to"... Ale nie, lepiej schować głowę w piasek i udawać że problem nie istnieje.

grrr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No pieknie, mieli wyslac dzisiaj, 13 we wtorek (tak mialem przez 2 dni w statusie) ale oczywiscie po co wysylac, zmienilo sie nagle, ze wystapil blad i mam sie skontaktowac z dzialem obslugi klienta... ciekawe po co? Od 3 tygodni zbywaja mnie tym, ze juz wkrotce wysla...
Porazka na calej linii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2007 o 17:45, Strider napisał:

No pieknie, mieli wyslac dzisiaj, 13 we wtorek (tak mialem przez 2 dni w statusie) ale oczywiscie
po co wysylac, zmienilo sie nagle, ze wystapil blad i mam sie skontaktowac z dzialem obslugi
klienta... ciekawe po co? Od 3 tygodni zbywaja mnie tym, ze juz wkrotce wysla...
Porazka na calej linii.


Ja też mam się skontaktować - pracują jeszcze w DOK? Bo dzwonię to pani Justyny i głucho, a taki ładny głos ma... ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2007 o 18:01, BioZ napisał:

> No pieknie, mieli wyslac dzisiaj, 13 we wtorek (tak mialem przez 2 dni w statusie) ale
oczywiscie
> po co wysylac, zmienilo sie nagle, ze wystapil blad i mam sie skontaktowac z dzialem obslugi

> klienta... ciekawe po co? Od 3 tygodni zbywaja mnie tym, ze juz wkrotce wysla...
> Porazka na calej linii.

Ja też mam się skontaktować - pracują jeszcze w DOK? Bo dzwonię to pani Justyny i głucho, a
taki ładny głos ma... ;]


DOK jest czynny od 9 do 17. Ale moim zdaniem nie ma po co dzwonić bo niczego się nie dowiesz (tylko tyle, że wystąpił problem z produkcją dodatków)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no profesjonalizm CDP, spadł na pysk z poziomu 200m(w ciągu ostatniego miesiąca). Dzisiaj cały szczęśliwy, że w końcu dostane dodatki, sprawdzam jeszcze raz status paczki o godzinie 17 z minutami i co widzę "wystąpił problem podczas realizacji Twojego zamówienia, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta" problem z tym zamówieniem to wy macie już od 3 tygodni teraz jeszcze to, więcej na sram.pl nie kupuje i innym też radzę to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... przyznam że liczyłem na to iż do tego obiecanego teraz terminu się wyrobią :/ Porażka :/
Trzymajcie sie ludziska i cierpliwości :) Proponuję zająć się czym innym bo tylko można się niepotrzebnie drażnić - wiem po sobie. Oby wszystko jak najszybciej doszło.
Pozdrawiam,
K.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2007 o 19:08, Krondar napisał:

Trzymajcie sie ludziska i cierpliwości :)

Łatwo Ci mówić, boś swoją przesyłkę już dostał. :P

Szczerze mówiąc, to nie idzie tu o sam fakt spóźnienia się z wysyłką i nie dotrzymywania umów, ale o zwykłe kłamstwo. De facto nas klientów nie powinny obchodzić problemy z produkcją dodatków, prawda? I zapewne nie byłoby wielkiego problemu, gdyby nie brak sprecyzowanych informacji ze strony CDP. Wydaje mi się, że same przeprosiny nie wystarczą. Ba! Nawet bon nie wystarczy! Taką skazę ciężko będzie usunąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2007 o 19:31, Bumber napisał:

Łatwo Ci mówić, boś swoją przesyłkę już dostał. :P


Owszem, ale dopiero wczoraj wieczorem :) Swoją drogą mam nadzieję że dostaniecie paczkę w takim stanie jak moja - wszystko takie jak być powinno. No, poza plakatem którego po prostu brak ;)

Dnia 13.11.2007 o 19:31, Bumber napisał:

Szczerze mówiąc, to nie idzie tu o sam fakt spóźnienia się z wysyłką i nie dotrzymywania umów,
ale o zwykłe kłamstwo. De facto nas klientów nie powinny obchodzić problemy z produkcją dodatków,
prawda? I zapewne nie byłoby wielkiego problemu, gdyby nie brak sprecyzowanych informacji ze
strony CDP. Wydaje mi się, że same przeprosiny nie wystarczą. Ba! Nawet bon nie wystarczy!
Taką skazę ciężko będzie usunąć...


Prawda, bo jak sam tu wcześniej pisałem - czasu na wszystko było bardzo wiele. Można było zamówić towar choćby w chinach i byłby na czas.
Ja w zeszłym tygodniu po prostu już odpuściłem sobie wogóle nerwowe podejście do sprawy dodatków - szkoda nerwów, szkoda czasu bo już nic nie zmienimy, to oni muszą przysłać to za co zapłacono. I nerwowe telefony do DOKu też nic nie zmienią niestety :/ (Sam mam przyjemność u siebie w firmie często zbierać cięgi od wkurzonego petenta tylko za to że jakiś kołek który jest moim przełożonym coś durnego wymyślił - stąd i innym tego nie zamierzam fundować...).
Cóż więc pozostaje jak nie cierpliwość? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2007 o 19:31, Bumber napisał:

Ba! Nawet bon nie wystarczy!


No nie powiedziałbym. Bon wystarczy. Płacisz 100 zł prawie jak za normalną gre w sklepie a dostajesz EK. Więc nie mów że nie wystarczy, no chyba ze tobie....


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2007 o 19:43, Krondar napisał:

/.../ No, poza plakatem którego po prostu brak ;)

A karty liczyłeś? ;P
CDP aż tak śpieszy się pakować nasze dodatki, że zapomina dołączyć do nich plakatów... Dziwna sprawa.

Dnia 13.11.2007 o 19:43, Krondar napisał:

/.../ Cóż więc pozostaje jak nie cierpliwość? ;)

Otóż to. Ani na forum, ani telefonami do DOKu nic nie wskóramy. Niestety. Tak a propos zbierania cęgów, to już ze dwa razy nosiłem się z zamiarem wyrzucenia tego i owego paniom z DOKu, ale już w trakcie rozmowy... miękło mi serce. ;) Szczególnie, gdy tak usilnie przepraszają i proszą o cierpliwość, choć akurat DOK nie jest niczemu winien.

Irc100

Dnia 13.11.2007 o 19:43, Krondar napisał:

No nie powiedziałbym. Bon wystarczy. Płacisz 100 zł prawie jak za normalną gre w sklepie a dostajesz EK.
Więc nie mów że nie wystarczy, no chyba ze tobie....

Materialista. :P Wcale nie napisałem, że 100zł to mało. Chodzi o to, że nawet tyle nie jest w stanie zlikwidować tej skazy, jaka powstała na wizerunku CDP. Za kilka miesiący w pamięci wciąż będą żywe wspomnienia z tych dni, a o bonach mało kto będzie pamiętał. Teraz rozumiesz? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2007 o 20:20, Bumber napisał:

A karty liczyłeś? ;P


Tia, po postach tutaj postanowiłem to sprawdzić :) 55 ;]

Dnia 13.11.2007 o 20:20, Bumber napisał:

CDP aż tak śpieszy się pakować nasze dodatki, że zapomina dołączyć do nich plakatów... Dziwna
sprawa.


Raczej po prostu ich już nie ma ;-) Człowiek który tam odpowiada za logistykę, to powinien wrócić do szkoły ;-)) Bo ''just in time'' to mu raczej nie wychodzi :P

Dnia 13.11.2007 o 20:20, Bumber napisał:

Tak a propos zbierania
cęgów, to już ze dwa razy nosiłem się z zamiarem wyrzucenia tego i owego paniom z DOKu, ale
już w trakcie rozmowy... miękło mi serce. ;) Szczególnie, gdy tak usilnie przepraszają i proszą
o cierpliwość,


To jedyna możliwość dla ludzi pracujących w biurach obsługi ;) Wiesz że klient ma rację :) Wiesz że jest wkurzony (i ma do tego prawo), możesz go przeprosić... i w sumie niewiele więcej możesz ;) Wredna to rola niestety... takie ''zbieranie kopów'' za resztę firmy ;)

Swoją drogą CDP tworzy całkiem nowy produkt - "The Witcher Forever" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łał, podobno mi wysłali...

A co do DOKu, z jednej strony to nie wina ludzi tam pracujących, że są takie problemy, a z drugiej jest to jednak Dział Obsługi Klienta. Może szlag trafić, kiedy się tam dzwoni, a pracownik DOKu mówi, że nic nie wie i w ogóle nie ma nikogo, kto może odpowiedzieć na moje pytania. Od tego cholera są, żeby wiedzieć, a jeśli nie wiedzą, to żeby się dowiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie jak napisal Bumber. Po takiej wspanialej obsludze, zadne przepraszam, zadne bony czy inne ggratyfikacje nie sa w stanie zmyc tego niesmaku jak sie ma na mysl o tej "firmie". Z tak zalosna i beznadziejna obsluga nie spotkalem sie jeszcze nigdy w calym moim zyciu (a pare lat juz zyje). Nawet by mi przez mysl nie przeszlo, ze w cywilizowanym swiecie, w Unii Europejskiej mozna klienta traktowac w taki sposob.
Moznaby ta cala sytuacje jakos jeszcze przezyc, gdyby byla jakakolwiek INFORMACJA, gdyby na biezaco dawali znac o swoich kolejnych potknieciach i spartoleniu najprostszych rzeczy.
Ale nie, tu sie robi jakies straszliwe tajemnice, omija ten watek szerokim lukiem, ludzie probujacy sie kontaktowac sa zbywani jakimis polslowkami i zwyklymi perfidnymi klamstwami.
Nagle swiatelko w tunelu, prezes zabiera publicznie glos, ale niestety tylko po to, zeby narobic tylko ludziom niepotrzebnej nadzieji i wyjsc przed szeroka publicznoscia z twarza, jako ten dobry troszczacy sie o klientow. Niestety wszelkie obietnice okazuja sie kolejnymi klamstwami, niczym wiecej, ale o tym juz niewielu ludzi sie dowie, bo wywiadu na temat olewania nas nikt nie zrobi.
Ja sie jeszcze dziwie, ze nie zamkneli tego topiku, albo wolgole nie skasowali go. NIepotrzebnie im tu tylko bruzdzimy i przeszkadzamy w interesach.

A co do bonu, naprawde nie zdziwilbym sie gdyby to bylo kolejne klamstwo, takie samo jak z wysylaniem reszty paczek do piatku, czy to, ze do dzisiaj cala reszta ludzi dostanie swoje EK.
Naprawde, niewiele rzeczy juz mnie tu moze zdziwic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Matko Boska...to ja już bym wolał chyba, żeby te dodatki nie zostały jeszcze wysłane :/ Dzisiaj kurier o 10.01 dostał moją paczkę. Dzwonię do DPD o godzinie 17.30. Po 15 min ktoś łaskawie odebrał, więc pytam się co z moją paczką. Po chwili (facet musiał zadzwonić do kuriera...) dowiaduję się, ze kurier powinien przyjechać za około 30 min. więc czekam....o godzinie 19.40 zacząłem do nich dzwonić i nie dodzwoniłem się chociaż 30 min czekałem aż ktoś łaskawie ruszy swoje (nie)szanowne cztery litery i odbierze ten....telefon ! Nie doczekałem się ani odebrania telefonu, ani kuriera :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osob ktore dostaly dodatki, mianowicie czy w srodku dostaliscie obiecywany bon na stowke?
Bo nie wiem czy czekac do usranej smierci na dodatki i bon aby go wykorzystac na zakup Kryzysa, czy kupic w empiku, albo MM.
Z gory dzieki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2007 o 23:00, MightyBF napisał:

Mam pytanie do osob ktore dostaly dodatki, mianowicie czy w srodku dostaliscie obiecywany bon
na stowke?
Bo nie wiem czy czekac do usranej smierci na dodatki i bon aby go wykorzystac na zakup Kryzysa,
czy kupic w empiku, albo MM.
Z gory dzieki za info.

Mam już dodatki :) od jakiegoś czasu
A bony będą chyba jak wszyscy dostaną dodatki - pewnie na mikołaja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować