Zaloguj się, aby obserwować  
Diagoras

Mass Effect 2

8089 postów w tym temacie

Sama misja z Kasumi bardzo przyjemna, do tego ta jej moc miażdży;) Po za tym dostajemy 1 nową broń i 1 niebojowy ciuch(?). Miałem nadzieję na więcej takich dodatków przy okazji tego DLC, bo mało jest takich rzeczy. Teraz po wydaniu tego DLC Bio ma już skompletowaną całą załogę i nowe mako, wydaje się więc, że czas na nowe misje(i pewnie kolejne paczki ze strojami;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 16:37, xkarionx napisał:

Zrestartować umiejetnośći można odrazu gdy dostaniemy nową Normandię?
A jesli nie to kiedy?

Po raz kolejny Cię oszukali :P Projekt badawczy Ponowny trening z mocy odblokowuje się dopiero po kończeniu misji na Horyzoncie. Wcześniej możesz jedynie zmienić moc dodatkową przez projekt Trening zaawansowany.

Co do Kasumi, to zagram dopiero w Piątek, ale wydaje mi się, że długość rozgrywki ma małe znaczenie wobec ceny (no, przynajmniej dla mnie). Jeżeli jest to bowiem naprawdę ciekawa, klimatyczna misja różniąca się od reszty i godzina spędzona z Kasumi to godzina dobrze spędzona, to warto zapłacić troszkę więcej. Miło wiedzieć, że BioWare udało się jakieś większe DLC. At last ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się stworzyć (dzięki grupie Ifrit, która bardzo mi pomogła swoim tutorialem) własnego moda. Myślę, że spodoba się XkarionX i (mam nadzieję) innym.

Mod zawiera większość rzeczy z Osobistej Modyfikacji Człowieka Iluzji i niejako łączy Flash Moda.
A więc:
Żołnierz ma teraz karabiny szturmowe, ciężką broń i ciężki pistolet. Żeby zniwelować brak ciężkiej broni u innych klas(uważam, że tylko żołnierz powinien mieć heavies) dodałem:
U adepta - karabin szturmowy.
U strażnika - karabin snajperski.
U infiltratora - karabin szturmowy
U Inżyniera - strzelbę
U szturmowca - karabiny szturmowe(tutaj miałem problem bo nie wiedziałem szczerze co dodać)

Dodatkowo tarcze ani pancerz nie ograniczają teraz naszych mocy. Ograniczają je jedynie bariery(powrót do ME1)

Jako, że Jacob był żołnierzem Przymierza zmieniłem mu broń na karabiny szturmowe i ciężki pistolet. U Garrusa dodałem ciężki pistolet (pamiętacie pięknego headshota z ME1 w jego wykonaniu w biurze dr. Michel?). U Samary zamiast ciężkiego pistoletu wstawiłem shotguna. Grunt - jako kroganin myślę, że silniejszy od Sheparda - ma jako jedyny z zespołu ciężką broń (chyba, że gramy soldierem - wtedy jest nas w dwóch).

Obecnie staram się aby przeciwnikom regenerowały się - tak jak nam - tarcze i bariery a także aby zwiększyć ich poziom żywotności. Poziom trudności już trochę zwiększyłem coby nie było za łatwo dzięki temu modowi - zmniejszyłem ilość barier/tarcz u wszystkich klas i żywotność Shepa.

http://www.mediafire.com/?lngw4umy2hw

Branoc i miłego grania :)
PS. Mod sprawdzony, gra działa poprawnie. Nie zauważyłem póki co błędów. Jeśli ktoś by zauważył prosiłbym by dał mi znać. (grałem tylko 30 minut i to na dodatek misję gdzie ratuję

Spoiler

Garrusa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem - nie działają "trzecie bronie" u towarzyszy. Tak więc Grunt nie może mieć Heavies a Garrus ciężkiego pistoletu (szkoda...ten headshot był naprawdę ładny). Cóż, może uda mi się to jakoś załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da się nie zwerbować Grunta podczas otwierania zbiornika? Tak, żeby gadka się nie skleiła i Shep go załatwił, czy coś... Jest na to jakaś kolejność dialogów? Próbuję i nie mogę :P Albo opcje moralności od razu go skłaniają do współpracy, albo strzelamy do niego i też stwierdza, że warto mi służyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 22:35, Splinter_Cell1 napisał:

>Misja na jakieś 30 minut.
Ciekawe, bo mi przejście dlc zajęło prawie 2h:) A


2h?? Dla mnie ta misja jest strasznie krótka. A co do postaci to jeszcze nie wiem czy ciekawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2010 o 07:20, L33T napisał:

Jak grasz na easy to nic dziwnego :)


Chciałbyś :)

Działa wam sieć cerberus w menu. Bo u mnie nie chce się zalogować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodałem regeneracje tarcz i barier u przeciwników. Zwiększyłem trudność Szaleńca (wrogowie częściej używają mocy, szybciej, mają więcej hp i tarcz/pancerza/barier - Shepard ma mniej życia i tarcz/barier/pancerza). Zwiększyłem obrażenia karabinu Gethów i M8 Mściciel.
Od teraz każdy członek drużyny ma pistolet + broń [inną]. Nigdy nie lubiłem dwóch pistoletów.
http://www.mediafire.com/?dazwo2jwdyi
Miłego grania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość zmienienia jaką opcje wybrałem w trakcie misji lojalnościowej dla Zaeeda? Bo robiłem to na początek gry, a zrobiłem na tym savie wszystko co było możliwe, a chciałbym zmenić to,

Spoiler

żeby było, że poszedłem z nim po Vido

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyna opcja to misja od nowa. Jak już wybierzesz -

Spoiler

Vido albo ratować robotników to nie możesz tego zmienić. Ewentualnie możesz iść do robotników, Vido ucieknie a Ty, jeśli masz dużo punktów Paragon możesz przekonać Zaeeda, ze zrobił źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2010 o 18:46, Leos8 napisał:

Jedyna opcja to misja od nowa. Jak już wybierzesz -

Spoiler

Vido albo ratować robotników to
nie możesz tego zmienić. Ewentualnie możesz iść do robotników, Vido ucieknie a Ty, jeśli
masz dużo punktów Paragon możesz przekonać Zaeeda, ze zrobił źle.



Wiem, ale właśnie postąpiłem tak, a teraz chciałbym to zmienić, a że to była jedna z pierwszych misji jaką zrobiłem to nie warto wczytywać save''a(chyba, że baaardzo będę znudzony). Wnioskuje, że nie ma czegoś takiego, pokombinuje coś w plikach save''ów, ale wątpie by coś pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 15:05, Terrorite napisał:

> A skąd tą wiedzę miałaby czerpać? Bądź co bądź zawsze była lekarzem Przymierza.
Swe informacje
> raczej nie czerpie ze źródeł, do których inni ludzie by nie mieli dostępu. No i
jest
> jeszcze sprawa Mordina...
A kto powiedzial ze Przymierze jest tak krysztalowo czyste, nie prowadzilo zadnych tajnych
badan nad obcymi i cala wiedze o rasach czerpie z wymiany uniwersyteckiej? Przecietnemu
czlowiekowi wiedza o fizjologii i anatomii asari czy salarian jest tak samo niepotrzebna
jak np. wiedza o anatomii wieloryba. A co do Mordina, zwroc uwage ze wlasnie salarianie
doskonale zdaja sobie sprawe z tego ze informacja to wladza. Najlepsi szpiedzy to wlasnie
salarianie. Wiec niby czemu mialby sie ochoczo dzielic swoja wiedza z kims kto pracuje
dla Cerberusa? To juz predzej bym rozwazal mozliwosc ze zakupiono informacje medyczne
od Shadow Brokera. Na dodatek Mordin dolacza do nas w ME2, kiedy Chakwas juz posiada
*rozlegla wiedze*.


Jejku, zwróć uwagę, od czego ta dyskusja się zaczęła: od informacji w Codexie, że Asari to jednopłciowy gatunek składający się z samych samic. Na co odpisałeś: a może Codex podaje nieprawdziwe informacje? Pomijając, że nie widzę żadnej podstawy dla takich podejrzeń, i informacje z samej gry ten stan rzeczy potwierdzają. Tak więc dużo tych informacji do zanegowania.

Myślę, że jedynym powodem wątpliwości jest fakt, że jednopłciowość Liary użyto jako wymówki dla wprowadzenia lesbijskiego romansu. W wątkach tematycznych na stronie Bioware cały czas pojawiają się ludzie, który niczym broniąc większej sprawy będą iść w zaparte, że nie było w tym nic lesbijskiego. Co już naprawdę kuriozalne, to samo próbują robić z Kelly.
Cóż, chyba i faktycznie bronią większej sprawy, gdyż głównym motywem ich działalności jest wmówienie ludziom, że romansów tej samej płci nigdy w tej grze nie było, więc nie ma powodu, by się nagle pojawiły. Zaakceptowanie faktu, że jednak były, oznacza zaakceptowanie, że tym samym coś zostało odebrane, a także wskazuje na podwójne standardy (lesbian only) i tchórzostwo twórców (czy raczej jednego człowieka, który kazał to powycinać, bo jak wyszło w czasie dyskusji na stronie Bioware, ponoć ME team walczył o zachowanie romansów tej samej płci w dwójce, ale niestety przegrał i musiał się zastosować do decyzji jakiegoś wysoko postawionego faceta. W każdym razie, dialogi ponagrywane są, co uprawdopodabnia tą informację).

Kurczę, znów zeszło na ten wątek. Sorry za monotematyczność, gdy chodzi o ME2, cały czas myślę o tym, że zostałam potraktowana jako gracz drugiej kategorii, a wypowiedzi gości z Bioware tylko to wrażenie umacniają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2010 o 09:27, Neisha napisał:

Jejku, zwróć uwagę, od czego ta dyskusja się zaczęła: od informacji w Codexie, że Asari
to jednopłciowy gatunek składający się z samych samic...

Eeeee, nie przesadzaj, mowilismy o niektorych absurdach w ME zastanawiajac sie przy okazji nad fizjologia asari. I naprawde mozna przyjac zalozenie ze Przymierze prowadzilo niekoniecznie humanitarne badania nad obcymi ewentualnie kupowalo informacje z roznych zrodel. Akurat o tym nic w kodeksie nie ma co daje nam pole do roznych spekulacji, a sama przyznasz ze ludzkosc nigdy specjalnie krysztalowa nie byla ;)

Dnia 09.04.2010 o 09:27, Neisha napisał:

Cóż, chyba i faktycznie bronią większej sprawy, gdyż głównym motywem ich działalności
jest wmówienie ludziom, że romansów tej samej płci nigdy w tej grze nie było, więc nie
ma powodu, by się nagle pojawiły....

A przypadkiem jednym z powodow nie jest fakt dolaczenia BW do stajni EA oraz szum jaki zrobiono przy okazji tej sceny z ME1?

Dnia 09.04.2010 o 09:27, Neisha napisał:

tym samym coś zostało odebrane...

No tak, ale zauwaz ze odebrano nie tylko to. Odebrano pancerze, skille, roznorodnosc amunicji itd itd. To nie jest tak ze wycieto z dwojki tylko akurat watki romansowe ale ogolnie zubozono ja w stosunku do jedynki. Ale zgodzilismy sie juz jakis czas temu ze nalezy ME2 traktowac jako lacznik miedzy 1 a 3 wiec naprawde oburzac bedziemy sie mogli dopiero wtedy jak zobaczymy calosc trylogii. Poza tym wciaz pozostaje otwarta sprawa romansowych DLC.

Dnia 09.04.2010 o 09:27, Neisha napisał:

Kurczę, znów zeszło na ten wątek. Sorry za monotematyczność, gdy chodzi o ME2, cały czas
myślę o tym, że zostałam potraktowana jako gracz drugiej kategorii, a wypowiedzi gości
z Bioware tylko to wrażenie umacniają.

A tego to nie rozumiem. Z jakiego powodu jestes graczem drugiej kategorii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 21:28, Ecko09 napisał:

Jakiej klasy są Zaed i Kasumi?


Zaeed jest żołnierzem a Kasumi chyba szpiegiem bo ma umiejętność kamuflarzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - czy w DLC z Kasumi też wystarczy zmienić nazwę tego jednego podstawowego pliku, by otrzymać stosowną wersję językową ENG + napisy PL (jak w innych mniejszych DLC), czy wszystkich plików z końcówką "POL" w nazwie? Bo tu właśnie, w przeciwieństwie do reszty DLC - plików z taką końcówką jest dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2010 o 20:09, Siriondel napisał:

Pytanie - czy w DLC z Kasumi też wystarczy zmienić nazwę tego jednego podstawowego pliku,

Tak. Wystarczy zmiana nazwy tego jednego pliku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2010 o 20:13, In_The_End napisał:

Szczerze mówiąc nie liczyłbym na oficjalną polonizacje. CDP nie będzie przetłumaczył
drobnych dodatków.



Tyle że oficjalnym wydawcą ME2 jest EA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować