Zaloguj się, aby obserwować  
Brad

Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

7015 postów w tym temacie

Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie: Powiedzcie mi czy pancerz klasy 0 jest lepszy czy gorszy od pancerza klasy np. 1 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2007 o 20:17, deih napisał:

Jedno pytanie : Czy jeśli podczas grania w wersję podstawową w trakcie gr zainstalujemy dodatki
to czy wtedy zapisane gry się skasują? Tak jak to ma miejsce przy np. Instalowaniu "Nocy Kruka"?

W Gothicu 2 dodatek ingeruje w podstawkę znacznie, łączy się z nią, a dodatki do NWN dają całkiem oddzielne gry i w żaden sposób nie zmieniają plików podstawki, więc save''y powinny działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2007 o 21:04, windows00 napisał:

W Gothicu 2 dodatek ingeruje w podstawkę znacznie, łączy się z nią, a dodatki do NWN dają całkiem
oddzielne gry i w żaden sposób nie zmieniają plików podstawki, więc save''y powinny działać.


Potwierdzam:) W NWN z dodatkami save''y z "czystej" podstawki jak najbardziej działają. Problemów nie ma żadnych:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2007 o 20:38, wdowiakm napisał:

Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie: Powiedzcie mi czy pancerz klasy 0 jest lepszy czy gorszy
od pancerza klasy np. 1 ??

Tak było w drugiej edycji DnD (cała saga Baldur''s Gate). W 3 edycji (nwn1) oraz 3.5 (nwn2) im wyższa klasa pancerza tym lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2007 o 22:09, BlekDef napisał:

Tak było w drugiej edycji DnD (cała saga Baldur''s Gate). W 3 edycji (nwn1) oraz 3.5 (nwn2)
im wyższa klasa pancerza tym lepiej.


Tak myślałem ale chciałem sie upewnić ;) zresztą kto pyta nie błądzi ;)
Dzięki i pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2007 o 22:07, deih napisał:

No to pytanie : Jak pogodzić kransaludów oraz driady w Zimowej Kuli?

Po wejściu do kuli szukasz przy wejściu do smoka pękniętego amuletu, aby rozmawia z driadami i krasnoludami na przemian wychodzisz z kuli, obracasz kulę, wchodzisz do niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra zrobiłem to naprawili amulet , ale teraz mam problem z samym smokiem ;]. ( przypomnę , że amulet założyłem i jestem odporny na zimno ). Więc jak tutaj takiego pokonać? Dochodzę do średnich obrażeń a później nie umiem w doń trafić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 08:08, deih napisał:

Dobra zrobiłem to naprawili amulet , ale teraz mam problem z samym smokiem ;]. ( przypomnę
, że amulet założyłem i jestem odporny na zimno ). Więc jak tutaj takiego pokonać? Dochodzę
do średnich obrażeń a później nie umiem w doń trafić...


Ja wtedy stosowałem metodę dość prymitywną, ale skuteczną. Bijesz smoka, a ja Cię uszkodzi uciekasz z jaskini leczysz się, wracasz znowu bijesz, uciekasz i tak do skutku:) Z czasem trafisz go tak, że zabijesz. Dobrze jeszcze podpakowywać się miksturami:) Smok nie ma szans;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 08:08, deih napisał:

Dobra zrobiłem to naprawili amulet , ale teraz mam problem z samym smokiem ;]. ( przypomnę
, że amulet założyłem i jestem odporny na zimno ). Więc jak tutaj takiego pokonać? Dochodzę
do średnich obrażeń a później nie umiem w doń trafić...


Jezeli grasz wojownikiem podnies max swoje KP ale amuletu nie zdejmuj. Zestaw pomocnych mikstur ktore ja zawsze stosuje przed walka:
mikstura jasnego umyslu (nie konieczna zawsze),blogoslawienstwa,korowej skory (o ile zadziala podwyzszenie KP),pomocy,wytrzymalosci,sily byka,kociej zwinnosci i to chyba all wiec mozesz ruszac na smoczysko :D

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka taktyka nic nie pomaga ;]. Zresztą sam ją stosuje ;]. Używam wszystkich mikstur jakie posiadam dobijam obrażeniami do średnich a później mój bohater i jego pomocnik nie potrafią trafić w smoka... heh nie mam już cierpliwości ;P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 17:31, deih napisał:

Taka taktyka nic nie pomaga ;]. Zresztą sam ją stosuje ;]. Używam wszystkich mikstur jakie
posiadam dobijam obrażeniami do średnich a później mój bohater i jego pomocnik nie potrafią
trafić w smoka... heh nie mam już cierpliwości ;P.


Nie piszesz kim grasz, czy to dalej mnich?
Jeśli tak to ja proponuję:
pewnie stać cie już na jakieś dobre rękawice (obrażenia od żywiołów lub dźwięku) i zapewnij sobie stałe przyspieszenie (np. szaty mnicha z przyspieszeniem lub buty z przyspieszeniem) oraz mikstury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego co napisał jadam, może warto się zastanowić nad tymczasową zmianą towarzysza. Jeśli ten obecny nie może, to kto wie czy inny nie da rady;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 18:13, Kraju92 napisał:

Jaki jest najlepszy mod do NWN?

Masz podstawkę czy komplet oraz czy znasz angielski?
Ja polecam np. produkcje Mormegila - "Tam i z powrotem" i "Po tamtej stronie" oraz "Castello_1".
Teraz lecę znowu "Fineasa" - świetny moduł ale potrafi zamulić kompa (czasami ilości obiektów na ekranie ogromne)

Proponuję także "Łowcy nieumarłych" - niestety nie udało mi się ukończyć bo spolszczenie ma błąd ale i tak warto.

Z takich samych powodów "Shadohaunt" ukończyłem po angielsku bo polska wersja ma błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2007 o 20:44, jadam napisał:

> Jaki jest najlepszy mod do NWN?
Masz podstawkę czy komplet oraz czy znasz angielski?
Ja polecam np. produkcje Mormegila - "Tam i z powrotem" i "Po tamtej stronie"
oraz "Castello_1".
Teraz lecę znowu "Fineasa" - świetny moduł ale potrafi zamulić kompa (czasami ilości obiektów
na ekranie ogromne)

Proponuję także "Łowcy nieumarłych" - niestety nie udało mi się ukończyć bo spolszczenie ma
błąd ale i tak warto.

Z takich samych powodów "Shadohaunt" ukończyłem po angielsku bo polska wersja ma błąd.


ok, dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Łowcy nieumarłych" rzeczywiście są, ale przy reszcie to na stronce, poniżej opisu modułów, gdybyś zwrócił uwagę, to byś zobaczył "NO FILES". Patrzenie nie boli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować