Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CD Projekt RED na E3 nie zaprezentuje nowej marki, lecz grę z serii Wiedźmin

43 postów w tym temacie

CDP bardzo dobrze zrobiło robiąc najpierw grę na PC a dopiero później na konsole, chociażby dlatego że jakość grafiki w wersji PC nie ucierpiała z tego powodu. Zresztą i tak pewnie robili obie wersje mniej więcej równolegle i za nie dalej jak pół roku wykluje się wersja na Xa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Najprawdopodobniej chodzi oczywiście o wersję konsolową Wiedźmina 2."


Jeśli "najprawdopodobniej", to nie "oczywiście".

"Nie mogę nic ujawnić oczywiście z wielu powodów, ale chodzi o Wiedźmina, mogę powiedzieć, że gracze konsolowi mogą być tym zainteresowani - powiedział Tomasz Gop." (...) "Cóż, zapowiedź Wiedźmina 2 na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 na E3 2011 jest oczywista."

Nadinterpretacja (delikatnie mówiąc).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydanie Wiedźmina 2 na konsole, szczególnie X360, to ogromny postęp w promocji gry za granicą. Jeszcze będzie o nim głośno na rynku brytyjskim, mówię wam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W2 na konsole to była by wspaniała sprawa, ale bez jedynki którą chociaż mam na PC to by był dla mnie dość nie pełny produkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale przynajmniej w W1 było wymagane celowanie, i nie było głupich sytuacji że auto-aim na wrogu który stoi za tym którego chcesz walnąć i w efekcie nie trafiasz nikogo... I wcale walka nie jest efektowniejsza bo w jedynce było o wiele więcej animacji i ciekawych akrobacji - poza tym walka z ludzmi była łatwiejsza i sprawiała kłopot jedynie przy hordzie bądź "bossach", co ma uzasadnienie bowiem wiedźmini byli mistrzami szermierki - a tu z byle ćwokiem z tarczą trzeba się "naklikać"... Jedynie fajniejsze są finishery z adrenaliną ale masz to dopiero pod koniec gry i się tym nie nacieszysz... Poza tym gra jest za krótka i ma za mało zadań pobocznych typowo wiedźmińskich...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kto mówi,że "zostaliśmy" oszukani? Stwierdzam jedynie,że Twój pomysł na uniknięcie głosów o "konsolowatość" nie mają tu sensu. Akurat Wiedźmin nawet I był bardzo mocno nastawiony na akcję. To nie jest klasyczne rpg typu NWN dlatego ciężko mówić o oszukaniu kogokolwiek.

@Xardasi w I trzeba było płynnie zmieniać style walki i tu myszka była niemalże niezastąpiona. Teraz już tego nie ma. TADA

@leukocyt_model rozumiem,że dla Ciebie w I nie było uniku ani znaków ani petard, ok....

@Elton1 gra jest trudniejsza, bo nagle cudownie zwykli żołdacy potrafią stawać na równi z Wiedźminem, co jest głupotą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2011 o 09:20, dark_master napisał:

Wiedźmin 2 na konsole? Wątpię, gra jest przecież tak stricte pecetowa i robiona tylko
pod tę jedną jedyną platformę, że konwersja jest praktycznie niemożliwa.


a tak serio, to ktokolwiek z czytajacych zapowiedzi/grających w fulla miał jakieś najmniejsze
choćby wątpliwości?


Wiedźmin 2, właśnie ma interfejs robiony pod konsole, jeśli tego nie zauważyłeś jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To było wiadome, że chodzi o wersję konsolową. Coś czuję, że u nas w kraju będzie mały popyt na to, bo większość fanów Wiedźmina kupiła go(drugą część) już, a zresztą u nas w kraju jest "moda" na PC''ty. Niewątpliwie jednak na zachodzie mogłoby to przynieść duże zyski :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2011 o 14:18, kotlecik5 napisał:

/ciach/

Grałem chwilę u znajomego i... padem od X360 gra się znacznie lepiej niż klawą + myszką... Ring a bell?? Stąd moje przypuszczenie, że to gracze PC dostali port z konsoli pomimo jego wcześniejszej (rzekłbym raczej zbyt wczesnej) premiery - przy okazji stali się beta-testerami, a dzięki temu CDPR wyda swój (s)hit na konsolę bez tych błędów i zbierze laury za granicami naszego kraju... I co tu się dziwić, że na świecie mamy opinię kombinatorów i cwaniaków?
BTW: gra sygnowana logiem nVidia i zachodzi konieczność odinstalowania sterownika 3DVision, aby móc grać komfortowo? Dla mnie byłoby to nie do przyjęcia, bo osobiście bardzo często korzystam z 3D w grach. Kpina. :/
PS - na dodatek mam monitor w formacie 16:10, który to jest niepoprawnie obsługiwany przez tę grę... Miodzio po prostu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2011 o 10:37, razor4026 napisał:

(...) Ciekawe
czy potrafiliby sami wykreować jakiś świat, czy do końca świata będą tylko Wiedźmina
robić.


Bioware pierwszą grę w świecie wykreowanym przez nich samych zrobili po 7 latach od premiery Baldur''s Gate''a - piszę tu o Jade Empire.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że podobno W2 na konsolach może wyjść tylko na 360 gdyż wiadomo że firma pójdzie na łatwiznę i wyda produkt któremu wystarczy poświecić maks 2 miesiące by był na konsoli 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Początek tygodnia się skończył i zapytam chamsko-kiedy będzie ten patch?Bo nie chcę 2 razy gry przechodzić po to żeby kłopoty z trollem zobaczyć;/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.05.2011 o 11:50, Headbangerr napisał:

Nadinterpretacja (delikatnie mówiąc).

patrząc po tym co dostaliśmy do rąk?


Z góry zaznaczam -nie żeby to był złe i traficzne, ale zdecydowanie ma sporo konsolowych naleciałości których nie powinno być, jeśli gra jest od początku do końca robiona tylko pod PC i pod nic innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2011 o 14:42, macned napisał:

Bioware pierwszą grę w świecie wykreowanym przez nich samych zrobili po 7 latach od premiery
Baldur''s Gate''a - piszę tu o Jade Empire.


Które też nie ma raczej wykreowanego przez BioWare świata, a po prostu czerpie garściami z chińskiej mitologii ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2011 o 10:32, Elton1 napisał:

Sam w jedynce na trudnym z

Spoiler

krasnoludzkim sihilem

i odpowiednim eliksirami
pokonałem
Spoiler

Kubusia

, na 4-5 hitow, a w dwójce na trdnym dostałem ciężkie baty już
na samym początku od zwykłych żołdaków.


Kwestia dopakowania obrażeń zwykłym creepom i "zabrania" (mozna odblokowac na wyzszym lvlu) stylu grupowego. Tada. Z kozackiego wiesmaka z jedynki robi sie inwalida w dwojce ;P
Jak ktos napisał w ten sposob jakis frajerek moze nas i na 2 hity sciac kwestia balansu. Tylko szkoda, ze ze zwyklego pomagiera, przerabany kozaka sie robi ;p
Ja sobie pomyślałem o dopakowaniu stylu walki jaki był w Jedi Academy. Jakby ktos nad tym dzis popracował, to ciekawe jakby wyszlo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze zrozumiałem, chodzi Tobie o to, że konstrukcja Wiedźmina 2 zdradza pewne przygotowania do wydania tej gry na konsolach. Może i tak.

Tylko jak to się niby ma do mojego powyższego posta??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, generalnie Wiedźmin I nie wyszedł na konsole, moim zdaniem, przez sterowanie, które było dosyć orginalne i bardzo ciężko byłoby je odwzorować tak żeby ludzie nie powykręcali sobie palców - klikanie myszką, wybieranie stylów walk itp

Wiedźmin 2... ludzie, co wy mówicie. To sterowanie jest strasznie konsolowe - poruszanie się, klikanie 2 przyciskami mocny, słaby , samo poruszanie myszką i WSAD. Jest to bardzo upłycone pod wzdlędem jedynki i bardzo konsolowe. Poza tym struktura katalgów pokazuje że to bardziej wygląda jak port na PC (folder CockedPc jakoś coś mi to przypomina...) niż wersja dedykowana.

Będzie na pieryliard procent na konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować