Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Może mi ktoś napisać do tego jakąś legendę xD?
http://ptr.wowhead.com/?spell=23881
Chodzi o to że nie rozumiem tego AP*50/100 i nie tylko, o ile niektóre łatwo zrozumieć to inne są jakoś pogmatwane.
I jeszcze jedna sprawa, jak to jest z warriorem w fury, póki nie ma titan gripa?
Chodzi mi głównie o to czy offhand powinien być szybki czy wolny (raczej do lvlowania).
I skille, czy w ich dmg wliczają sie obie bronie a jeśli tak to do jakich?
Mam wara tylko na 21 lvlu ale strasznie mi się spodobał bo to moja pierwsza postać walcząca wręcz i tak się nim zafascynowałem ;D
Już sobie build ułożyłem tak na pierwsze heroici/raidy ;D http://ptr.wowhead.com/?talent#LhrczfhZhxe0Viu0xRVzVo
Co o tym myślicie, ma sens ;D ? Uprzedzam że moje doświadczenia z warem jak na razie do walenia heroik strajka no i 2 razy tankowałem rfc :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś napisać do tego jakąś legendę xD?
http://ptr.wowhead.com/?spell=23881
Chodzi o to że nie rozumiem tego AP*50/100 i nie tylko, o ile niektóre łatwo zrozumieć
to inne są jakoś pogmatwane.
I jeszcze jedna sprawa, jak to jest z warriorem w fury, póki nie ma titan gripa?
Chodzi mi głównie o to czy offhand powinien być szybki czy wolny (raczej do lvlowania).
I skille, czy w ich dmg wliczają sie obie bronie a jeśli tak to do jakich?
Mam wara tylko na 21 lvlu ale strasznie mi się spodobał bo to moja pierwsza postać walcząca
wręcz i tak się nim zafascynowałem ;D
Już sobie build ułożyłem tak na pierwsze heroici/raidy ;D http://ptr.wowhead.com/?talent#LhrczfhZhxe0Viu0xRVzVo
Co o tym myślicie, ma sens ;D ? Uprzedzam że moje doświadczenia z warem jak na razie do walenia heroik strajka no i 2 razy tankowałem rfc :P

PS: Jaki jest base dmg offhanda bez talentów i jego szansa na hita?
PS2: Nurtuje mnie to że czasem nie widać moich uderzeń (animacji) albo nie słychać, też tak macie? Jest na to jakaś rada? Nie wiem, mod addon (lol) czy coś jest nie tak z moją grą?
O i tak na marginesie, kumpel jest ciekawy czy da się przywrócić starą animacje WF i pyta czy za wszystkie Gold Guidy trzeba bulić $ (do tego pytania się dopisuję :P)
PS3: Fail, znowu odpowiedziałem na własnego posta zamiast go edytować :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2009 o 04:07, Grodhar napisał:

Chodzi o to że nie rozumiem tego AP*50/100

Tu nie ma nic specjalnego, 50/100 się skraca... W opisach skilli na Wowheadzie zazwyczaj procenty są tak zapisane, nie mam pojęcia czemu. A AP to attack power, jeśli stąd miało wynikać niezrozumienie.

Dnia 26.07.2009 o 04:07, Grodhar napisał:

I jeszcze jedna sprawa, jak to jest z warriorem w fury, póki nie ma titan gripa?
Chodzi mi głównie o to czy offhand powinien być szybki czy wolny (raczej do lvlowania).

Wolny, wyższy dmg z Whirlwinda.

Dnia 26.07.2009 o 04:07, Grodhar napisał:

I skille, czy w ich dmg wliczają sie obie bronie a jeśli tak to do jakich?

Tych, na których jest tak napisane. U warriora to Whirlwind.

Dnia 26.07.2009 o 04:07, Grodhar napisał:

Już sobie build ułożyłem tak na pierwsze heroici/raidy ;D http://ptr.wowhead.com/?talent#LhrczfhZhxe0Viu0xRVzVo
Co o tym myślicie, ma sens ;D ?

Mniej więcej. Imp. Demo Shout, Commanding Presence i Rampage bierze się lub nie zależnie od tego co jest w rajdzie potrzebne (bo ktoś inny może je lub ich zamienniki dostarczyć). Imp. Cleave i Enrage są sytuacyjne, tzn. w jednych walkach będą bardziej, w innych mniej przydatne, to musiałbyś się zorientować. Ale na pewno powinieneś wziąć Bloodsurge.

Dnia 26.07.2009 o 04:07, Grodhar napisał:

PS: Jaki jest base dmg offhanda bez talentów i jego szansa na hita?

Dmg 50%, hit chance taki sam jak mainhanda. Dual wield penalty (ujemny modyfikator do hita za dual wield) stosuje się do obu rąk (ale tylko autoataku, nie specjali) i wynosi 19%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2009 o 05:10, Corvin0451 napisał:

> Chodzi mi głównie o to czy offhand powinien być szybki czy wolny (raczej do lvlowania).

Wolny, wyższy dmg z Whirlwinda.

A przed Whirlewindem?

Dnia 26.07.2009 o 05:10, Corvin0451 napisał:

> I skille, czy w ich dmg wliczają sie obie bronie a jeśli tak to do jakich?
Tych, na których jest tak napisane. U warriora to Whirlwind.

Dnia 26.07.2009 o 05:10, Corvin0451 napisał:

> PS: Jaki jest base dmg offhanda bez talentów i jego szansa na hita?
Dmg 50%, hit chance taki sam jak mainhanda. Dual wield penalty (ujemny modyfikator do
hita za dual wield) stosuje się do obu rąk (ale tylko autoataku, nie specjali) i wynosi
19%.

Czyli 16% z talentem tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2009 o 11:50, Grodhar napisał:

Czyli 16% z talentem tak ?


Nie. Szansa na miss z dual-wield wynosi 27% przeciwko bossom raidowym. Z talentem jest to 24%. Ale szansa na miss z ataków specjalnych (czytaj: skilli) wynosi 8% i jest niezależna od tego czy używasz jednej broni czy dwóch. Dlatego nikt nie stara zdobyć 24% hit cap bo jest to nieopłacalne, o ile niemożliwe z obecnym sprzętem. Twoim głównym zadaniem jest zdobyć 8% hit chance ale to dopiero jak będziesz miał 80lvl. A jeżeli będziesz miał więcej niż 8% to dobrze.
W czasie levelowania nie ma co za bardzo patrzeć na hit rating, no ale jeżeli będziesz miał jakieś itemy z hit raiting to warto je używać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2009 o 02:37, Grodhar napisał:

Z jakimiś poważniejszymi zmianami w interfejsie poczekam na 3.2, wtedy polecisz mi co
przetestować ;D


Przecież to jest 3.2 PTR... :) Wszystko mi tam działa bez errorów i zawieszek.

Dnia 26.07.2009 o 02:37, Grodhar napisał:

Bo szczerze mówiąc trochę kusi, ale jakoś tak teraz sobie układam palce
na klawiaturze i nie mogę się połapać jak dajesz rade walić takie combosy :D


Tak wygląda gra warriorem, ma mnóstwo skilli z których niestety trzeba korzystać aby wygrać/przeżyć, nie to co taki np Paladin gdzie wystarczy mi kilka prostych keybindów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok 8%, ale znowu z talentem czy bez?
I Corvin pisał że 19%, po prostu pomyłka czy to ja czegoś nie rozumiem :D ?

Jak grałem lockiem albo shamanem to mi wystarczył po prostu cap i tyle, tutaj niczego już nie rozumiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2009 o 17:28, Grodhar napisał:

I Corvin pisał że 19%, po prostu pomyłka czy to ja czegoś nie rozumiem :D ?

Pewnie podstaw matematyki, która mówi ile to 19 + 8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2009 o 17:28, Grodhar napisał:

Ok 8%, ale znowu z talentem czy bez?


Bez. Ten talent w drzewku Fury daje tylko do ataków zwykłych bronią (auto-attack), a nie do skilli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2009 o 19:20, Jeggred napisał:

> Ok 8%, ale znowu z talentem czy bez?

Bez. Ten talent w drzewku Fury daje tylko do ataków zwykłych bronią (auto-attack), a
nie do skilli.


Bzdura, wszystko co daje +Hit Chance działa zarówno na auto-attack jak i skille specjalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko co do fire maga na expienie. Czy takie drzewko będzie w porządku, prosiłbym oi weryfikacje, kogoś kto grał:
http://tnij.org/dwke

Pytam, ponieważ słyszałem, że co nie co w patchach się pozmieniało. I na polskim talent drzewku widziałem z lekka innego maga fire.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2009 o 20:49, Fumiko napisał:

Fire mage jest cholernie delikatny, do expienia lepiej sie nadaje frost bądź hybryda frost i arcane :D


Tak mówisz? Mi się fire grało, choć na samym początku łatwiej niż frostem. Z tego względu, że czary silniejsze bodaj. Nawet wliczając novę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2009 o 04:08, Grodhar napisał:

Ok spadam spać, ale dalej mnie nurtuje jeszcze sprawa huntera, jakie spece do czego teraz
są ;D?

Z tego co widziałem u siebie na serwerze to 90% hunterów używa Survival tak do PvE, jak i do PvP. MM ceni się głównie za Trushot Aura (+10% do AP dla całego raidu) i jeden z najlepszych huntów na serwie używa właśnie MM. BM jest, zdaje się, w totalnej odstawce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2009 o 03:52, Grodhar napisał:

W ogóle kto teraz gra fire? Teraz frost leveluje i wykańcza melee w PvP, arcane z dobrym
gearem pod PvP i PvE bodajże, a fire?


Pod PvP teraz Frost tylko(moim zdaniem niektórzy grają arcane ale dla mnie to są free fragi:)), a do PvE są 3 buildy: Arcane, Frostfire i Fire/TTW(Torment to weak taki talent w arcane). Najbardziej popularny w PvE jest teraz właśnie ten Fire i ktoś nim jednak gra:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>MM ceni się głównie za Trushot Aura (+10% do AP dla całego raidu)

MM ceni się głownie ze względu na lepszy dps, niz surv w end game gearze :P.

Trueshot w LK nie jest jakims specjalnym buffem. To samo przeciez daja blood dk czy enh shamani.
Czytalem tez, ze wielu takich huntrow omija ten talent, inwestujac w jakies inne.


A mm>survival gdy masz gear z ulduaru z większa iloscią arp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, widze że z Azvarem się tu najlepiej dogadam, bez obrazy ;P
Więc muszę zdobyć na pewno 8%, 5 z gearu i 3 z talentów tak?
A potem im więcej tym lepiej (aż do 27%, 24 z gearu i 3 z talentów) dla capped z auto ataku, ale na tym się nie skupiać?
Wszystko bez raid buffów.

I teraz druga sprawa dotycząca hit ratingu, mianowicie enha shaman mojego kolegi (horda), jaki powinien mieć capped z talentem tak żeby zawsze trafiać z wf i spelli, a jaki z white dmg? Ma już 6% z talentu (i czy ten talent wlicza się tylko do mele czy do wszystkich ataków nawet spelli?), ok, ile teraz z gearu?
I co jest ważniejsze armor penetration czy expertise dla niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2009 o 00:51, Grodhar napisał:

I teraz druga sprawa dotycząca hit ratingu, mianowicie enha shaman mojego kolegi (horda),
jaki powinien mieć capped z talentem tak żeby zawsze trafiać z wf i spelli, a jaki z
white dmg? Ma już 6% z talentu (i czy ten talent wlicza się tylko do mele czy do wszystkich
ataków nawet spelli?), ok, ile teraz z gearu?
I co jest ważniejsze armor penetration czy expertise dla niego?


No cóż, shaman enh to jedna z klas, ktora wymaga najwiekszej ilosci hit glownie przez maelstrom weapon oraz es - czyli spelle.

Normalnie na bossie masz 17% miss, jednak sprej i boomkin daje ci buffa 3% do hita, wiec 14% potrzebujesz aby być hit capped.

Dodatkowo shaman enh posiada talent, ktory daje mu 6% hita ( jednak jest to tylko dla melee) wiec, zeby byc hit capped dla umiejetnosci melee trzeba miec 8%, a na spelle 14%.

ARP nie jest najlpeszym wyborem dla shamana, gdyz ponad 50% dmg to spelle :P. Ja swoim shamanem staram sie raczej unikac tej statystyki.
W Expertise rating ladujesz dopoki dopoty nie bedziesz capped czyli 26 ( w tym 9 z talentu).

Zeby nie missowac z white dmg gdy uzywasz dual wieldu trzbea miec 27% ( tzn 21% po odliczeniu talentu). O tym raczej zapomnij :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się