Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dark Souls na PC a GfWL - sprawy ciąg dalszy. Gra tylko w 30 klatkach

82 postów w tym temacie

Będzie można grać tylko w niskiej rozdzielczości jaką jest 1280x720 i będzie blokada na 30FPSów w takim razie mamy kolejny żałosny port z konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to będzie słaba optymalizacja.

Mogliby zlecić komuś doświadczonemu zrobienie portów. Dobrze sobie z portami radzi Capcom- ich RE5 na PC został przeniesiony wzorowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety, ja chyba też zrezygnujuę. nie oczekiwałem złotych gór (czytaj: wiedziałem, że to będzie port), ale informacje, ktore co i rusz się pojawiają, mocno mnie zniechęciły. Najpierw GfWL (nie oszukujmy się, skoro w innej materii nie zrobili zbyt wiele dla PC-towej wersji, to tu raczej też specjalnie nie zmienią tego badziewia), potem brak lepszej jakości tekstur (i zasłanianie się nieznajomością PC...), teraz zafiksowanie na 30 FPS (co jest śmieszne, bo PC to nie konsola, tu dynamiczne FPS jest normą) - to brzmi fatalnie. Czuję, że niestety szykuje się kaszana...

Chyba chłopaki podpatrzyli, że Alan Wake się dobrze sprzedał, i też chcięli sobie dorobić na PC - tyle, że im już się niestety nie chciało nad tą wersją przysiąść...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra informacja, że gra się na PC pojawi. Reszta to w moim odczuciu przybijanie kolejnych gwoździ do trumny, chyba, że spodobały im się petycje graczy i oczekują kolejnych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gówniany port z xboxa360 i to jeszcze w 30 klatkach lol. Toż to będzie lag na lagu tak jak na konsolach. Chyba też podziękuje takiej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ich podejście zaczyna mnie martwić. 30 klatek, kiepska rozdzielczość, kiepskie tekstury, kiepska grafika, sterowanie niedostosowane do myszki i klawiatury... poczekam do premiery bo coś czarno to widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O tym czy będzie to zły port dowiemy się po premierze. Pewnie szkoda im kasy na sfinansowanie ulepszenia gry. Ciekawy jestem co z tego będzie. Najpierw radość, teraz płacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 16:14, Cthulhu_X napisał:

Ech, czy dla was najważniejsze jest to jak gra będzie wyglądać i działać, a nie sama
gra?


Chyba są to dosyć ważne aspekty gry, nieprawdaż?
sama gra jest wazna ale i pozostałe jej aspekty są równie wazne
niektórzy interesują się tylko oprawą graficzną przyszłych hitów ale w drugą stronę, niektórzy wzięliby wszystko, byleby tylko mieć daną grę, niewazne czy byłaby ona grywalna czy nie
oba stanowiska to margines, gdyż ważne są wszystkie aspekty gry
moim zdaniem, lepiej kupic sobie używkę na PS3 ( jeżeli posiada sie PS3 ), niż zadowalać się ochłapem na PC
choć tak na prawdę o jakości PC - towego portu dowiemy się dopiero w sierpniu ale wszystkie newsy nie wróżą temu tytułowi sukcesu na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę odnoszę wrażenie, że wypowiedzi pod tym newsem, oraz innych związanych właśnie z "złymi" informacjami o Dark Souls, mogłyby być idealnym przykładem dla... Prowadzących zajęcia - szkolenia z marketingu, osobiście na ich miejscu, na samym początku zadałbym sobie retoryczne pytanie "Po co jest marketing?", pokazał te wpisy i dopowiedział "właśnie po to".
Wszyscy już widzę się do marketingu przyzwyczaili, skopane porty na PC zdarzały się i to nie raz, chociaż GTA IV jest totalnie ekstremalnym przypadkiem, ale zawsze o tym dowiadywaliśmy się po premierze, teraz to wiemy długo przed premierą i mówią to szczerze... Czy dobrze, ciężko powiedzieć, może sama kreacja świata oraz sama gra, przebije te bolączki związane z edycją pecetową, zresztą to może być dla nich lekcja, może trzeba będzie przełknąć to i kupić, po to, aby następne gry studia, już standardowo i dopracowane na PC wychodziły... Nie panikowałbym ;) Trzeba pamiętać, że każdą grę z lat 90 można by zdefiniować w ten sposób dzisiaj, a że słaba grafika, rozdzielczość,fpsy... A jednak to są klasyki nad klasykami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pepsi, informacje dotyczące ograniczenia liczby klatek na sekundę do 30 i "niezmienionej" rozdzielczości pochodzą z wywiadu japońskiego magazynu Famitsu z producentem, który programistą nie jest i sam przyznał, że to jego pierwszy projekt na PC, więc jest totalnie zielony w tym temacie - bardzo możliwe, że sens jego wypowiedzi został przeinaczony przez tłumacza (np. miał na myśli rozdzielczość tekstur), bądź też są wynikiem jego ignorancji.

To żadne "potwierdzenie", tak naprawdę, nic nie jest jeszcze pewne.

P.S. Nawet jeżeli będziemy mieć do czynienia z limitem 30 fps, będzie to i tak znacząca poprawa względem wersji konsolowych, które nie trzymały poziomu 15 klatek w wielu miejscach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 16:23, lis_23 napisał:

> Ech, czy dla was najważniejsze jest to jak gra będzie wyglądać i działać, a nie
sama
> gra?


Raczej tak. Bo po to mam komputer, żebym mógł grać komfortowo a nie jak na konsoli w brzydkiej oprawie graficznej i jeszcze z ograniczeniem w szybkości działania gry. Nie chce mięć za każdym zakrętem slow motion co może doprowadzić imo do śmierci. Na blaszakach 30 fps to zbrodnia i nieudolność studia, które się zajmuje konwersją gry. Do tego można dodać fakt, że samo studio wybrane przez Bandai nie ma doświadczenia. Uważam to za brak szacunku dla graczy grających na pc. Widać nie zależy im na wyniku sprzedaży, graczach. Z drugiej strony nie rozumiem po co w takim razie tworzą to "coś" na komputery. Gra będzie tak samo słaba jak na konsoli, jeśli chodzi o poziom szczegółów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 16:14, Cthulhu_X napisał:

Ech, czy dla was najważniejsze jest to jak gra będzie wyglądać i działać, a nie sama
gra?

Dla mnie jest to dość istotne jak ta gra będzie działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 16:53, vegost napisał:

> > Ech, czy dla was najważniejsze jest to jak gra będzie wyglądać i działać, a
nie
> sama
> > gra?


Zacytowałeś nie moją wypowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 16:53, vegost napisał:

Raczej tak. Bo po to mam komputer, żebym mógł grać komfortowo a nie jak na konsoli w
brzydkiej oprawie graficznej i jeszcze z ograniczeniem w szybkości działania gry.


Na razie nic nie zostało potwierdzone, to wszystko spekulacje.

Dnia 19.04.2012 o 16:53, vegost napisał:

Nie
chce mięć za każdym zakrętem slow motion co może doprowadzić imo do śmierci. Na blaszakach
30 fps to zbrodnia i nieudolność studia, które się zajmuje konwersją gry.
Do tego można
dodać fakt, że samo studio wybrane przez Bandai nie ma doświadczenia.


Stabilne 30 klatek zapewnia komfortowe doznania - zresztą, takie ograniczenie można na ogół łatwo usunąć.
Na marginesie - za konwersję odpowiada samo From Software i faktem jest, że DS będzie ich pierwszą grą na PC - w pewnym sensie obawy są więc uzasadnione.

Dnia 19.04.2012 o 16:53, vegost napisał:

Uważam to za brak
szacunku dla graczy grających na pc. Widać nie zależy im na wyniku sprzedaży, graczach.
Z drugiej strony nie rozumiem po co w takim razie tworzą to "coś" na komputery. Gra będzie
tak samo słaba jak na konsoli, jeśli chodzi o poziom szczegółów.


Tak bardzo im nie zależy, że zadali sobie trud wsłuchania się w prośby graczy pecetowych. Ciekawe, naprawdę ciekawe...
Nie histeryzujmy, nie mamy pojęcia, jak From poradzi sobie z powierzonym im zadaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować