Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

StarCraft II: Heart of the Swarm - betatest

450 postów w tym temacie

Dnia 06.01.2013 o 21:55, tomekt1 napisał:

No niestety w SC na pewnym poziomie to właściwie APM decyduje o tym kto wygra. Pozycjonowanie/rozstawienie
jednostek, multitasking i inne tego typu rzeczy tak naprawdę wynika z APM . Reszta to
są tak naprawdę utarte schematy, grane w kółko te same buildy i zero myślenia(no czasami
zdarza się zobaczyć coś nietypowego). Oczywiście w niższych ligach "klikanie" ma mniejsze
znaczenie. Szkoda tylko, ze gra balansowana jest pod klikaczy to znaczy pro-graczy.

Pozycjonowanie wynika z APM? Niby jak? Decyzja o base tradzie czy doom dropie może też wynika z APM? Najlepszym graczem technicznie (celność myszy, APM) w Korei poza Kespą jest Hyun (przynajmniej według Khaldora), a jakoś nie wygrywa za dużo. Z Goodiego się wszyscy śmieją że ma APM mid mastera (kogoś w trzecim procencie graczy), a ostatnio urwał długą grę Stephano, który jest najlepszym graczem SC2 poza Koreą. Podsumowując, gówno o SC2 wiesz, a się wypowiadasz i przez to siejesz dezinformacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

eu.battle.net/sc2/pl/forum/topic/6297381211
ot do czego doprowadzily brednie ss. wstyd zeby portal o takiem prestizu mial w swoim teamie tak niekompetetnych redaktorow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 03:53, Valmar napisał:


> I powtarzam z pewną
> odpowiedzialnością - ta gra jest NUDNA.
Wyjdz.

Wychodzę , bo ta dyskusja zaczyna być tak samo powtarzalna jak i gra :(

Dnia 06.01.2013 o 03:53, Valmar napisał:

:<

> radochy, daje satysfakcję itd. Ale sama rozgrywka jest powtarzalna i to bardziej
niż
> w szachach, jak dla mnie to cos na poziomie warcabów.
Ale z tym przesadziłeś. Powtarzalna niby pod jakim względem? Że stawiasz budynki i budujesz
jednostki? Achaaa.


Nie - w tym, że sadzę koper a rośnie mi pietruszka... albo za mało meczy rozegrałeś albo jesteś zbyt leniwy żeby analizować to co robisz a filmiki na yt przeglądasz by zrobić wrażenie na kumplach z podwórka...

Dnia 06.01.2013 o 03:53, Valmar napisał:

...a zapomniałem to Polska właśnie, tutaj ludzie po komunie nie umieją zrozumieć co
znaczy różnorodność...

No i standard. Zwłaszcza u ludzi twojego typu. Nie ma to jak wszystko zrzucić na rzekome
cechy narodościowe Polaków.

Nie, zrzucę na strusie .. Ludzi jakiego typu ? Innych niż ty ?! Owszem, i jak czytam twoje podsumowanie to jestem z tego dumy ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 23:44, sebba99 napisał:

Nie - w tym, że sadzę koper a rośnie mi pietruszka... albo za mało meczy rozegrałeś albo
jesteś zbyt leniwy żeby analizować to co robisz a filmiki na yt przeglądasz by zrobić
wrażenie na kumplach z podwórka...

Grasz nudne buildy to gra jest nudna, nastawiaj się z góry na base trady, mass dropy i generalnie ciągłą agresję to nie będzie nudna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 23:43, Mange napisał:

eu.battle.net/sc2/pl/forum/topic/6297381211
ot do czego doprowadzily brednie ss. wstyd zeby portal o takiem prestizu mial w swoim
teamie tak niekompetetnych redaktorow.


I Blizzard pluje sobie teraz w brodę bo sprzedaż będzie niższa ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

a ja myślałem że LoL to podróbka DOTY czyli moda do WC3 (który btw też jest dziełem blizza),
a dota 2 od valve to odnowienie tego moda, z którego zrzynają wszystkie gry Moba...

Aha i RIOT nie stworzył tego moda (blizz też nie)


Źle myślałeś. Riot to są goście, którzy stworzyli DOTA a potem ją porzucili na rzecz swojego projektu, czyli LoLa. DOTA 2 jest robiona przez Valve i kolesia, który robił łatki do DOTA zostawionej przez oryginalnych twórców. To wszystko można znaleźć na wikipedii bez najmniejszego problemu.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Jesteś fanem DoW dlatego tak ciśniesz po SC2, który jest klasycznym RTS-em i to mu się chwali.


Doprawdy? Gdzie w tekście wynoszę DoW ponad SC2 zatem? Masz jakikolwiek dowód na poparcie swoich oszczerstw i pomówień? Pokaż.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Tak, tak, a Starcraft 2 jest nędzną kopią Starcrafta, tak samo jak DoW 2 kopią DoW, a Age of Empires 3 jest kopią Age of Empires 2.


A to Starcraft 2 robią inni ludzie niż Starcraft 1? Kolesie, którzy zrobili SC1 potem zrobili jakąś inaczej nazywającą się a podobną grę, a ktoś zupełnie z zewnątrz wziął sobie nazwę i sklonował pierwszą grę dodając tylko inny numerek i lepszą grafikę? No proszę, czego to się człowiek dowiaduje...

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

I to jest twoja największa wada, patrzysz na inne gry przez pryzmat tych, w które grasz


Rzeczywiście, powinienem rozpatrywać gry zupełnie w oderwaniu od innych gier, bo nie daj boże może się okazać, że te inne gry mają nowocześniejsze i lepsze rozwiązania. Powiedz krytykom filmowym, by oceniali filmy bez porównania do innych filmów. Też się uśmieją z tego pomysłu, tak ja teraz.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Proszę bardzo. Ataki ad personam, które mi zarzucałeś, teraz wyprowadzasz Ty.


Ataki ad personam? Ja tylko stwierdzam fakt, że masz jakiś problem, bo drogi kolego, sam udowodniłeś wszem i wobec, że nie czytałeś mojego tekstu, nawet pierwszego akapitu - i co więcej, biłeś się w piersi, że nie ma tam napisanego tego, co ewidetnie napisane jest. Więc masz problem - albo z czytaniem ze zrozumieniem, bo czytałeś, ale nie pojąłeś; albo z pamięcią, bo przeczytałeś i zrozumiałeś ale zapomniałeś; albo jakiś inny, głębszy, który sprawia, że postrzegasz rzeczywistość taką, jaką chcesz by była a nie taką, jaką jest. Tak czy inaczej, stwierdziłem tylko coś obiektywnego, pewien fakt - problem jest. A to nie jest atak ad personam - sprawdź w sieci na czym takie coś polega. Jeśli problem ci nie przeszkodzi, oczywiście. No, ale teraz, gdy już zdajesz sobie sprawę z jego istnienia, powinno być lepiej. Po twoim poście widać, że jeszcze nie jest, dlatego go zignoruję i poczekam na nastepny. Ten następny, sensowny, pisany już bezproblemowo rozpoznam niechybnie po tym, że na samym początku przeprosisz mnie za całą krytykę bezpodstawną, bo bazującą na błędnym, urojonym przez ciebie założeniu.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Ponieważ HOTS-em nie będzie zainteresowany ktoś, kto podstawki nie ma


Tak? To po co te wszystkie ułatwienia dla nowicjuszy wprowadzanie przez Blizzarda? Sugerujesz, że tam pracują same barany, które liczą na napływ nowych graczy a tego nie będzie oczywiście, bo ty tak powiedziałeś? No, dość poważne oskarżenie, ale jeśli je poprzesz jakimiś argumentami, to chętnie posłucham.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

"czy warto teraz zaczynać swoją przygodę z tą grą, skoro wpadł nam w ręce kod.", to za tą "grę" domyślnie uznaje się grę testowaną, a nie SC2 ogólnie, więc artykuł powinien w większym stopniu skupić się na zmianach względem oryginału.


eee, dziwna logika trochę. Powtórzę po raz setny - co kogo obchodzą zmiany względem oryginału, jeśli w niego nie grał?

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Jeśli ktoś kupi grę nie oglądając nawet 5 min gameplaya to ma tyle kasy że się z tego powodu nie popłacze. Rolą dziennikarza jest przekazanie większej ilości informacji niż krótki gameplay, czy się mylę?


A ta większa ilość informacji to dokładnie ile? Bo nie wiem, przecież piszę te teksty dopiero od kilkunastu lat, pewnie się nie znam tak dobrze jak ty.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Zarówno w SC2 jak i SCBW setki tysięcy graczy casualowych grały tylko w mody.


Skoro grali tylko w mody, to znaczy, że to mody ich przyciągnęły do tej gry, nie? To tak jak z DayZ i ArmA 2, ludzie olewali ArmA 2 dopóki nie usłyszeli o DayZ. Bez sensu więc jest podsuwanie casualom podstawowej wersji gry, która ich i tak nie obchodzi, tylko dlatego, że do niej są jakieś tam mody - oni nie będą w nich przebierać, bo to po prostu tak nie działa. Oni przyjdą, gdy skądś się dowiedzą, że jest jakiś świetny mod do takiej gry, co to się Starcraft 2 nazywa.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Czyli np. stosowanie się do zakazu jedzenia własnych kanapek w restauracji uważasz za dawanie się robić w "człona"?


Kompletnie nie rozumiem tej analogii. Możesz wyjaśnić?

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Tak samo ja wśród graczy SC2 nie spotkałem się z nowicjuszami których nudzi początkowe budowanie bazy, i mnie gdy zaczynałem grać też nie nudziło, ale nie twierdzę na tej podstawie że takowi nie istnieją.


Ale wszem i wobec rozgłaszałeś, że jest to nudne, prawda? Bo ode mnie tego właśnie wymagasz - wzmianki, że LoL jest nudny, bez przesłanek, tylko na podstawie hipotetycznego prawdopodobnieństwa, że dla kogoś może być nudny. Pokaż mi więc, gdzie pisałeś że SC2 jest nudny - krytykujesz mnie, udowodnij więc, że masz podstawy do takiej krytyki. No i oczywiście, teraz już wiesz na pewno, że SC2 jest nudny - przynajmniej kilka osób w tym wątku o tym wspomniało.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Czyli jakichś 10% ludzi zainteresowanych kupnem HotS i 30% ludzi nieprzekonanych. Bardzo sensowny target.


Jedyny sensowny. Słabo znam grę, więc pisanie dla fanów byłoby głupotą. Jednocześnie znam się na grach na tyle, że mogłem napisać uczciwy i rzetelny tekst dla tej właśnie, wąskiej grupy odbiorców. Nikt dla nich nie pisze, to punkt dla mnie. Generalnie udało mi się całkiem nieźle, tylko spora grupa ludzi kompletnie nie zrozumiała tekstu i podeszła do niego z niepotrzebnymi emocjami. Bardzo mi z tego powodu przykro, ale ja za ich zachowanie (i wychowanie) nie odpowiadam.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

choćby po to żeby nie wprowadzać nieobeznanych z grą w błąd złymi informacjami


A które to informacje w tekście wprowadzają w błąd? Ale nie twoim zdaniem, tylko wiesz, tak obiektywnie. Pokaż mi dokładnie w którym miejscu napisałem ewidetną nieprawdę.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Po drugie BETATEST nie równa się RECENZJA.


Ciiiiii, nie zdradzaj sekretów, przecież to nie jest wiedza powszechnie dostępna.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Najlepiej inny felietonista, który napisze, że artykuł jest do bani, źle napisany.


Nie licz na to, ci którzy piszą teksty potrafią je także czytać i nie umknie im dla kogo i dlaczego ten tekst jest napisany tak jak jest.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Diablo miało być grą na lata


Ale nie było. Po kilkunastu godzinach miałem go serdecznie dość. Niezła porażka, jak na grę, która miała mi wystarczyć na lata... no, chyba, że chodzi ci o to, że miałem kupić, a potem czekać kilka lat, aż stanie się fajna. W takim przypadku bardzo przepraszam, nie czekałem.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

to jest bardzo dobry komentaror i dobrze gada, broni gry bo ja kocha


Broni gry bo ją kocha? Serio, gość kocha komercyjny produkt, stworzony tylko i wyłącznie po to, by pewni ludzie mogli zarobić pieniądze bo on go kupi? Ja rozumiem, że można bronić idei, kobiety, swojego kraju, przyjaciela nawet, ale bronienie gry przed atakiem ma tyle samo sensu, co bronienie serka homogenizowanego przed podłymi ludźmi, którzy mówią, że wolą serek wiejski. Kurcze, już bronienie filmów i muzyki ma więcej sensu, bo one są formą sztuki, ale jaką sztuką może być SC2? Sztuką sprzedania ludziom jeszcze raz dokładnie tego samego, tak by się jeszcze cieszyli, że mogą to kupić?

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

A czemu musiał napisał go pospolity hejter bo inaczej sławka w tym przypadku podobnie jak przypadku doty 2 nazwać nie można ?


Tak jest, jak w przypadku DOTA 2, gry którą tak pojechałe... eee, zaraz, przecież ja napisałem, że to świetna gra jest, tylko trzeba uważać, bo trudna. To jest pojechanie? To jest hejt? Uuu, ktoś tu nie zna znaczeń pewnych słów. Słownik polecam. Choćby internetowy.

Dnia 06.01.2013 o 14:23, velvet95 napisał:

Trzeba było tak od razu! W pierwszym akapicie i nie było by problemów i nieporozumień. Naprawdę.


No, wiedziałem co robię, gdy pisałem w pierwszym akapicie własnie "my, zwykli profani". Tylko nie wziąłem pod uwagę, że ktoś nie zna znaczenia tego słowa. Głupi ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 23:22, Delakos napisał:

Witam serdecznie, przedstawiona wyżej lektura, która miała opisać wrażenia autora BETA
TEST`u gry Starcraft 2:Heart of the Swarm jest tekstem ciekawym oraz posiadającym walory
edukacyjne .... dla jasności 1. jak w krótki sposób spierdolić recenzje oraz 2.prezentacja
idealna jak się nie pisze recenzji.

Tia, ale gdzie tutaj recenzja jest?

Dnia 06.01.2013 o 23:22, Delakos napisał:

porównując ją do jakiś miernie udanych produkcji (serio World in Conflict, Company of
Heroes..... człowieku jebnij się w ten swój pusty jak Macierewicza rozum łeb i zerknij
na statystyki).

Serio porównujesz ilość sprzedanych egzemplarzy do "jakości" gry? ;p

Dnia 06.01.2013 o 23:22, Delakos napisał:

Nuda wieje z Twojego artykułu, oszczerstwa i atak na najlepszą firmę produkującą gry od dwóch dekad!!!!

Nudą to wieje z takich komentarzy, serio ;p

>Idź śmieciu grać w te swoje łatwiejsze i bardziej
Argumenty się skończyły widzę ;)

Dnia 06.01.2013 o 23:22, Delakos napisał:

odpowiednie dla swojego poziomu gierki!. Won mi stąd NW POWER!!!

Ty naprawdę w SC grasz? Miałem lepsze zdanie o Community SC xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 00:32, Zgreed66 napisał:

Ty naprawdę w SC grasz? Miałem lepsze zdanie o Community SC xD


Proszę nie mylić miejsca z którego pochodzi ten pan z całą resztą społeczności Sc2 w Polsce.

Nagrałem wcześniej film na Yt który miał na celu wyjaśnienie paru spraw.

Grzecznie , bez hejtu.

Najbardziej boli nierzetelność osoby którą pisała go.

Nie każdy musi lubić Starcraft 2, ale od redaktora mimo wszystko wymagałbym jednak trochę więcej normalnego podejścia do tematu.

Ilość błędów była przerażająca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

Tak? To po co te wszystkie ułatwienia dla nowicjuszy wprowadzanie przez Blizzarda? Sugerujesz,
że tam pracują same barany, które liczą na napływ nowych graczy a tego nie będzie oczywiście,
bo ty tak powiedziałeś? No, dość poważne oskarżenie, ale jeśli je poprzesz jakimiś argumentami,
to chętnie posłucham.

Napływ nowych graczy do serii SC nie równa się napływowi nowych graczy do laddera. Owszem, Blizzard na pewno liczy na to że jakaś część graczy zainteresuje się SC właśnie przy premierze HotSa, ale już teraz wiadomo że ta liczba będzie niewielka. Widać to choćby po stanie obecnego rynku gier i prawie nie istniejącej sprzedaży nowych marek. Jestem przekonany że kroki podejmowane przez Blizzarda są w dużym stopniu przeznaczone dla graczy kampanii, modów i trybów drużynowych, którzy odbili się od 1v1. Blizzard może nie zwiększy w ten sposób swoich zysków ze sprzedaży gry, ale za to przyciągnie graczy do oglądania turniejów, ponieważ odsetek graczy laddera 1v1 mocno zainteresowanych esportem i oglądanie streamów\YT jest ogromny, nieporównywalny do żadnej innej gry. I tak oglądalność LoLowi nie dorównuje, ale relatywna ilość widzów względem graczy jest znacznie większa.

Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

eee, dziwna logika trochę. Powtórzę po raz setny - co kogo obchodzą zmiany względem oryginału,
jeśli w niego nie grał?

Akurat tutaj chciałem tylko pokazać że w tym momencie tekstu byłeś mało precyzyjny.

Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

A ta większa ilość informacji to dokładnie ile? Bo nie wiem, przecież piszę te teksty
dopiero od kilkunastu lat, pewnie się nie znam tak dobrze jak ty.

Tyle ile jesteś w stanie w nim zmieścić zachowując długość nie powodującą odruchu TL;DR?

Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

Skoro grali tylko w mody, to znaczy, że to mody ich przyciągnęły do tej gry, nie? To
tak jak z DayZ i ArmA 2, ludzie olewali ArmA 2 dopóki nie usłyszeli o DayZ. Bez sensu
więc jest podsuwanie casualom podstawowej wersji gry, która ich i tak nie obchodzi, tylko
dlatego, że do niej są jakieś tam mody - oni nie będą w nich przebierać, bo to po prostu
tak nie działa. Oni przyjdą, gdy skądś się dowiedzą, że jest jakiś świetny mod do takiej
gry, co to się Starcraft 2 nazywa.

Bynajmniej, to właśnie tak działa. Mody są integralną częścią SC2, tak jak multiplayer, co widać choćby po interfejsie WoLa, w którym podstawowy podział obecnie nie jest na single i multi, tylko na SC i Mody. Blizzard, po długich namowach graczy się wreszcie ogarnął i umieścił na wierzchu część graczy skierowaną dla casuali, która jest obecnie łatwiejsza do znalezienia w menu niż opisywany przez Ciebie ladder, dlatego artykuł dedykowany casualom a nie wspominający o modach jest w oczywisty sposób niepełny.

Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

Kompletnie nie rozumiem tej analogii. Możesz wyjaśnić?

Przyrównałeś staranie się zrozumieć podejście biznesowe do "dawania się robić w człona", a ja starałem się pokazać Ci brak słuszności tego podejścia.

Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

Ale wszem i wobec rozgłaszałeś, że jest to nudne, prawda? Bo ode mnie tego właśnie wymagasz
- wzmianki, że LoL jest nudny, bez przesłanek, tylko na podstawie hipotetycznego prawdopodobnieństwa,
że dla kogoś może być nudny. Pokaż mi więc, gdzie pisałeś że SC2 jest nudny - krytykujesz
mnie, udowodnij więc, że masz podstawy do takiej krytyki. No i oczywiście, teraz już
wiesz na pewno, że SC2 jest nudny - przynajmniej kilka osób w tym wątku o tym wspomniało.

Doskonale zdaję sobie sprawę że SC2 dla osoby nie wiedzącej jak lub co grać może być nudny, sam uważam że Blizz za bardzo stabilizuje rozgrywkę, o czym chyba nawet pisałem na forum dedykowanym SC2, ale śmieszne jest to że własnie ta stabilizacja rozgrywki jest kierowana pod casuali, którzy jakikolwiek atak przed 10 minutą uważają za cheese, allin i w ogóle ostatnie nooberstwo, co widać na forach. Poza tym ja, w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem dziennikarzem, więc nie jestem zobowiązany do tego że moje wypowiedzi były obiektywne i pokazywały różne punkty widzenia.

Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

Jedyny sensowny. Słabo znam grę, więc pisanie dla fanów byłoby głupotą. Jednocześnie
znam się na grach na tyle, że mogłem napisać uczciwy i rzetelny tekst dla tej właśnie,
wąskiej grupy odbiorców. Nikt dla nich nie pisze, to punkt dla mnie. Generalnie udało
mi się całkiem nieźle, tylko spora grupa ludzi kompletnie nie zrozumiała tekstu i podeszła
do niego z niepotrzebnymi emocjami. Bardzo mi z tego powodu przykro, ale ja za ich zachowanie
(i wychowanie) nie odpowiadam.

Jeśli chciałeś się wstrzelić w tą wąską grupę odbiorców i być obok, a nie zamiast artykułów na GOLu to ok, ma to jakiś sens, ale wciąż, a wręcz tym bardziej nie daruję Ci pominięcia modów i trybów drużynowych:P

Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

Nie licz na to, ci którzy piszą teksty potrafią je także czytać i nie umknie im dla kogo
i dlaczego ten tekst jest napisany tak jak jest.

Mam nadzieję że się przekonamy czy inny felietonista przyzna Ci rację:D

Dnia 07.01.2013 o 00:32, KeyserSoze napisał:

Broni gry bo ją kocha? Serio, gość kocha komercyjny produkt, stworzony tylko i wyłącznie
po to, by pewni ludzie mogli zarobić pieniądze bo on go kupi? Ja rozumiem, że można bronić
idei, kobiety, swojego kraju, przyjaciela nawet, ale bronienie gry przed atakiem ma tyle
samo sensu, co bronienie serka homogenizowanego przed podłymi ludźmi, którzy mówią, że
wolą serek wiejski. Kurcze, już bronienie filmów i muzyki ma więcej sensu, bo one są
formą sztuki, ale jaką sztuką może być SC2? Sztuką sprzedania ludziom jeszcze raz dokładnie
tego samego, tak by się jeszcze cieszyli, że mogą to kupić?

To znaczy jeśli ktoś publicznie oświadczy że serek homogenizowany powoduje raka, AIDS i gruźlicę to uważasz że ta informacja nie powinna zostać zdementowana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Proszę nie mylić miejsca z którego pochodzi ten pan z całą resztą społeczności Sc2 w
Polsce.

Nie no poko, poko. To tylko było takie ironiczne trochę :)

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Grzecznie , bez hejtu.

Oglądałem.

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Najbardziej boli nierzetelność osoby którą pisała go.

Zależy gdzie.

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Nie każdy musi lubić Starcraft 2, ale od redaktora mimo wszystko wymagałbym jednak trochę
więcej normalnego podejścia do tematu.

Gdyby od każdego wymagać "normalnego" podejścia do tematu, wątpię abyśmy kiedyś w ogóle otworzyli do kogoś paszczę ;p

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Ilość błędów była przerażająca

Jedyne co mnie po oczach biło to "musisz kupić dodatek" i problemy z jednostkami.
Do reszty IMO wystarczy dystans do siebie. Ale to nie jest IMO problem konkretnego przypadku, ale z wymianą poglądów w ogóle. No można by ewentualnie jeszcze popisać o rozumieniu słowa pisanego, ale to znowu inny wątek ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Najbardziej boli nierzetelność osoby którą pisała go.

Nie każdy musi lubić Starcraft 2, ale od redaktora mimo wszystko wymagałbym jednak trochę
więcej normalnego podejścia do tematu.

Ilość błędów była przerażająca


Z całym szacunkiem ale Ty chyba nie czytałeś tego beta-testu(to nie jest recenzja). Nie chce tu cytować fragmentów tego tekstu oraz twoich wypowiedzi z filmu na YT. W skrócie: Tekst nie był pisany dla ludzi zajmujących się sc/fanów i innych osób które w tym "siedzą". Co jest wyraźnie zaznaczone.

I na koniec do autora : Następnym razem proponuje tekst wyposażyć w jakieś nieskomplikowane rysunki, ewentualnie rebusy aby rozruszać szare komórki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Ilość błędów była przerażająca


Zacytujesz tu jakieś? Bo wszyscy ciągle o tych błędach mówią, ale jak wołam, żeby pokazali, to tylko potrafią mi powiedzieć, że oni się nie nudzą przez pierwszych 10 minut gry, co jest tylko ich subiektywną opinią i mnie kompletnie nie obchodzi.

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

eu.battle.net/sc2/pl/forum/topic/6297381211
ot do czego doprowadzily brednie ss.


Faktycznie, bardzo mi przykro - doprowadziłem do tego, że ludzie z tego forum okłamują się wzajemnie i samooszukują, że będzie jeszcze jakiś multi w WoL po premierze HotS. Nie, nie będzie. Wszyscy programerzy pójdą w HotS. Wszystkie turnieje - HotS. Wszystkie casty i streamy - HotS. Wszyscy, którzy chcą na choćby w połowie poważnie grać - HotS. A gwóźdź do trumny to też balans, który pójdzie w HotS. Wszystkie nowe patche, wszystkie zmiany, będą robione pod kątem HotS, bo Blizz musi brać pod uwagę nowe jednostki. Ale te same zmiany będą też dotyczyć WoL, bo przecież nie będą robić dwóch zestawów patchy, nie? Więc w WoL będą zmiany, które rozwalą całą grę, bo są obliczone na jednostki, których w WoL nie będzie. Albo to, albo patchy do WoL w ogóle nie będzie. Tak czy tak, grać będzie można, ale to już będzie martwa gra w porównaniu z tym co było. Jak gość po lobotomii - niby żyje, ale co to za życie. Po premierze HotS WoL zmieni się w warzywo. I dlatego każdy musi kupić HotS, albo przestaje się liczyć. To zabawne, że jest tu aż tylu znawców SC2, a żaden tego nie zauważył. Kiepscy znawcy? Albo nie chcą do siebie dopuścić prawdy, jak ci z forum... Żal ich trochę...

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Owszem, Blizzard na pewno liczy na to że jakaś część graczy zainteresuje się SC właśnie przy premierze HotSa, ale już teraz wiadomo że ta liczba będzie niewielka


O przepraszam, nie wiedziałem, że pracujesz w Blizzardzie. Wolno wam sie tak dzielić tajnymi danymi publicznie?

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

Przyrównałeś staranie się zrozumieć podejście biznesowe do "dawania się robić w człona"


Jest tylko jedno słuszne podejście biznesowe z punktu widzenia klienta - płacę, to wymagam. Nie obchodzą mnie ich trudności, problemy, koszta, czas produkcji. Produkt ma odpowiadać moim wygórowanym wymaganiom albo nie kupuję, tudzież zwracam i odradzam zakup wszystkim innym. Jak masz jakieś inne podejście, to wybacz, ale dałeś się zmanipulować sprytnemu marketingowi.

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

To znaczy jeśli ktoś publicznie oświadczy że serek homogenizowany powoduje raka, AIDS i gruźlicę to uważasz że ta informacja nie powinna zostać zdementowana?


No proszę, jaka analogia :) Tylko mnie się wydaje, że ja napisałem, że odradzam ten serek homogenizowany, bo jest raczej dla smakoszy i zwykłemu konsumentowi nie będzie odpowiadał ale jak ktoś bardzo chce, to niech próbuje, może po zmuszeniu się do spożycia pięciu kilogramów nie będzie mógł bez niego żyć już, jak całkiem spora grupa ludzi. I dodałem, że na dodatek jego producent dopuszcza się nagannych praktyk cenowych. No, ale może się mylę i rzeczywiście napisałem, że jak ktoś zagra w SC2, to pozabija wszystkich w swoim gimnazjum - skoro już chcesz się trzymać takich porównań.

Dnia 07.01.2013 o 00:43, Emil_EmSc2Tv napisał:

I na koniec do autora : Następnym razem proponuje tekst wyposażyć w jakieś nieskomplikowane rysunki, ewentualnie rebusy aby rozruszać szare komórki .


Zawsze wymagaj od ludzi więcej, to więcej zrobią. Tak się tworzy postęp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 02:54, KeyserSoze napisał:

Faktycznie, bardzo mi przykro - doprowadziłem do tego, że ludzie z tego forum okłamują
się wzajemnie i samooszukują, że będzie jeszcze jakiś multi w WoL po premierze HotS.
Nie, nie będzie. Wszyscy programerzy pójdą w HotS. Wszystkie turnieje - HotS. Wszystkie
casty i streamy - HotS. Wszyscy, którzy chcą na choćby w połowie poważnie grać - HotS.

Tak jakby ktokolwiek kto poważnie gra pożałował kasy na dodatek i nigdy nie zagrał inną rasą w DoW czy CoH. Proszę Cię. A casuale w WoLa będą mogli z powodzeniem grać, jestem przekonany że graczy i tak będzie wystarczająco dużo aby matchmaking jakoś działał.

Dnia 07.01.2013 o 02:54, KeyserSoze napisał:

A gwóźdź do trumny to też balans, który pójdzie w HotS. Wszystkie nowe patche, wszystkie
zmiany, będą robione pod kątem HotS, bo Blizz musi brać pod uwagę nowe jednostki. Ale
te same zmiany będą też dotyczyć WoL, bo przecież nie będą robić dwóch zestawów patchy,
nie? Więc w WoL będą zmiany, które rozwalą całą grę, bo są obliczone na jednostki, których
w WoL nie będzie. Albo to, albo patchy do WoL w ogóle nie będzie.

Oczywiście że nie będzie, po co balansować grę w którą nie gra już nikt dla kogo balans miałby znaczenie? SC2 ma tak duże różnice skilla wśród graczy niskiego poziomu że tam żadne patche nie będą potrzebne.

Dnia 07.01.2013 o 02:54, KeyserSoze napisał:

Tak czy tak, grać będzie
można, ale to już będzie martwa gra w porównaniu z tym co było. Jak gość po lobotomii
- niby żyje, ale co to za życie. Po premierze HotS WoL zmieni się w warzywo. I dlatego
każdy musi kupić HotS, albo przestaje się liczyć. To zabawne, że jest tu aż tylu znawców
SC2, a żaden tego nie zauważył. Kiepscy znawcy? Albo nie chcą do siebie dopuścić prawdy,
jak ci z forum... Żal ich trochę...

Górne 20% tak czy siak by HotSa kupiło, a reszta będzie mogła z powodzeniem grać w WoL, odpływ graczy nie będzie aż tak duży żeby zarżnąć matchmaking, skoro nawet teraz można bez problemu grać w BW z tego co wiem.

Dnia 07.01.2013 o 02:54, KeyserSoze napisał:

O przepraszam, nie wiedziałem, że pracujesz w Blizzardzie. Wolno wam sie tak dzielić
tajnymi danymi publicznie?

Uzasadniłem swoją wypowiedź jakąś linijkę później, ale jak zwykle wolisz wrócić do demagogii.

Dnia 07.01.2013 o 02:54, KeyserSoze napisał:

Jest tylko jedno słuszne podejście biznesowe z punktu widzenia klienta - płacę, to wymagam.
Nie obchodzą mnie ich trudności, problemy, koszta, czas produkcji. Produkt ma odpowiadać
moim wygórowanym wymaganiom albo nie kupuję, tudzież zwracam i odradzam zakup wszystkim
innym. Jak masz jakieś inne podejście, to wybacz, ale dałeś się zmanipulować sprytnemu
marketingowi.

Nie zgadzam się z tą opinią, jest na poziomie firmy celującej tylko i wyłącznie w krótkoterminowe zyski.

Dnia 07.01.2013 o 02:54, KeyserSoze napisał:

No proszę, jaka analogia :) Tylko mnie się wydaje, że ja napisałem, że odradzam ten serek
homogenizowany, bo jest raczej dla smakoszy i zwykłemu konsumentowi nie będzie odpowiadał
ale jak ktoś bardzo chce, to niech próbuje, może po zmuszeniu się do spożycia pięciu
kilogramów nie będzie mógł bez niego żyć już, jak całkiem spora grupa ludzi. I dodałem,
że na dodatek jego producent dopuszcza się nagannych praktyk cenowych.

Co jest nieprawdą ze względu na zawartość tej gry innej niż tradycyjny multiplayer. WoL oferowało naprawdę wiele, kampanię z długim czasem gameplayu, ciekawe challenge i kupę modów, także oficjalnych i nie ma żadnych przesłanek żeby twierdzić że w przypadku HotS będzie inaczej.

Czy naprawdę aż tak nie cierpisz przyznawania się do błędu że będziesz wycinał pojedyncze zdania z moich wypowiedzi i odpowiadał na nie suchym sarkazmem? Nie odpowiesz na zarzut dotyczący modów, który jasno pokazuje twój brak przygotowania i rzetelności? Nie masz krzty honoru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czlowiek ktory przywykl do tego ze gra wlasciwie gra za niego mial zrobic recenzje gry ktora wymaga duzo od gracza... To nie ma prawa sie udac... Do tego ocenia mozliwosci nowicjuszy po Becie, ktora jest w trakcie produkcji... W Becie owszem bedac graczem ligi najnizej mozesz trafic na gracza ligi najwyzszej, ale na serwerach kiedy gra juz bedzie skonczona system dobierania przeciwników dobiera ich na takim samym poziomie. Nie ma mozliwości, że nowicjusz trafi na jakiegos czempiona wielkiego lana... W Becie niestesty ze wzgledu na zbyt malą ilość ludzi może się wszystko zdarzyć. No ale autor woli zbesztac całą gre nieznajac systemu który ma to nadzorowac (obecnie działa dobrze w Starcraft 2: Wings of Lierty) ale nie... Pohejtuje... No oczywiscie pomijam graczy na smerfach - czyli kontach w zanizonych ligach wzgledem ich umiejetnosci.

Czy nowicjusze nie maja czego szukac w grze... Kupilem Starcrafta 2 odrazu jak tylko wyszedl... Statystycznie gram moze 1 gre dziennie 1 na 1 (przewaznie zagram z 20 gier i na 3 miesice odpuszczam) i siedze w tym diamencie i urywam punkciki masterom... Takze gadanie ze trzeba miliarda godzin praktyki i wyrzeczen by wygrac jakas gre... jest bledne oraz intelektuanie biedne (nie mam dowsiadczenia z poprzednika...)... Zwlaszcza ze system przy nomralnym zaludnieniu serwerow dba o to by kazdy gracz trzymal stosunek 50:50 wygranych do przegranych... Wystarczy miec cos w tej glowie... Pozatym... Dostaje baty i mam z tego tez fun... No ale ja nie jestem z edycji graczy co nie maja funu przegrywajac...

Starcraft nudny - zalezy kto jak na to patrzy. Jedno niestety naprawdę boli: Starcraft nie jest dla ludzi tępych. I obawiam się ze z tym twórca recenzji miał największy problem. Starcraft w sieci to pojedynek umysłowy polegający na wyczytaniu zamierzeń przeciwnika i odpowiednio modyfikowanie swojej strategi pod niego w locie a nie bezmyslne oklepywanie tego samego na co przeciwnik sie doskonale przygotuje a potem zdziwienie ze sie widzi ekran porazki...

Brak akcji 5-10 minut... Autor pewnie nie wie ze Starcraft ma swój własny zegarek... 5-10 minuta w grze jest w rzeczywistoci 3-7 minuta gry czasu rzeczywistego. A wiec 3 minuty rozbudowywujemy swoje sily i zaczynamy zabawe - duzo? Osobiscie nie sądze... Zreszta akcja jest uzalezniona mocno od graczy. Jezeli sie zderza armie 2 graczy ktory maja silne ekonomie w grze to nie skonczy sie na jednej potyczce jak bylo opisane w recenzji. No ale do tego trzeba wiedziec, ze ekonomia w wojnie to podstawa i to ona wygrywa wojny a nie jakies male potyczki... No ale to juz bylo w ramach tepoty ludzkiej.

Sprawy zmian... Nie mozna patrzeć na temat zmian w liczbie nowych jednostek... ilość zagrań została derastycznie zmieniona w zalezności od "drobnych" zmian jakie wprowadza dodatek, a jest ich naprawde sporo... Co mi po nowej jednostce co zawęzi wachlarz zagrywek? Tylko popsuje zabawe (patrz warhoundy... ogracznialo to granie do tylko warhoundow... dlatego ich teraz nie ma).

Ponad to, autor zapomnial o czyms takim jak UMSY! Edytor map jaki ma starcraft pozwala zaprojektowac nie tylko mapy, ale i dowolna gre!!! Wiec w rzeczysiwstosci kupujac jedna gre kupujemy ich znacznie wiecej bo wszystko to co jest w "salonie gier". Mozna tam znalezc np: Bombermana, metal sluga i wiele innych...

Rozbudowa edytora, kampania, nowe tryby multiplayer - przekladajac cene / czas spedzony przy tej grze w porownaniu do innych tytułow... to nie raz gra za 10 zł wychodzi mi drożej w dłuższej perspektywie niz kolekcjonerka Starcrafta2! Ktorej zreszta nie mam...

tl;dr:
Podsumowująć... Starcraft 2: HotS to gra esportowa. 1na1 nie jest dla kazdego! Dla zwyklych zjadaczy chleba zmęczonych po pracy są: Rozgrywki drużynowe, umsy, kampania, challenge mody oraz jeżeli ktoś chce się podszkolic - tryb nauki 1on1... To nie jest gra ktora becie głaskać gracza po głowie w nagrode, że w końcu coś kliknął i powtarzała, jaki to gracz nie jest dobry...

Imo ludziom sie przerwaca w tylkach... Krzyczą, że za trudno etc... To tak samo jak kupić piłkę w sklepie i mieć po tygodniu pretensje do sprzedawcy ze nie gra sie w lidze mistrzów... Bo innaczej po co mi ta piłka? o0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

Tak jakby ktokolwiek kto poważnie gra pożałował kasy na dodatek i nigdy nie zagrał inną rasą w DoW czy CoH. Proszę Cię.


Nie proś. Zrozum. Nie ochodzi mnie kto żałuje a kto nie, bo to jego sprawa. Ale jeśli Blizzard wydaje dodatek w ten sposób, że w zasadzie zmusza do jego kupienia wszystkich poza osobami i tak mało zainteresowanymi, to dla mnie jest to nie fair. Dawanie opcji - super sprawa. Zmuszanie - chamstwo. A na dodatek HotS jest taki biedny. Wszystko, co wnosi poza nowymi jednostkami i kampanią, powinno być za darmo, bo to w zasadzie podstawowa funkcjonalność przy grze sieciowej takiej wielkości (klany? unranked? serio, dwa lata trzeba było czekać na takie podstawy?). Kampania jak kampania, dobrze wiesz, że to nieistotny dodatek dla tych naprawdę zainteresowanych. Czyli zostają nowe jednostki. I nawet jeśli tych 6 daje 200 nowych taktyk, to dla mnie osobiście to jest śmiesznie mało jak za takie pieniądze. Na przykład gdybym grał głównie Terranami, to dostałbym jedną nową jednostkę, bardzo sytuacyjną i łatwą do skontrowania. Za 120 złotych. Żarty jakieś?

Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

Nie zgadzam się z tą opinią, jest na poziomie firmy celującej tylko i wyłącznie w krótkoterminowe zyski.


Eeeee... jakiej firmy? Przecież ja mówię o punkcie widzenia klienta. Firmę, jej nastawienie i całą resztę to ja mam w głębokim poważaniu. Chcę produkt odpowiadający moim wymaganiom. Dlaczego ma mnie obchodzić firma?

Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

Górne 20% tak czy siak by HotSa kupiło, a reszta będzie mogła z powodzeniem grać w WoL

Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

Oczywiście że nie będzie, po co balansować grę w którą nie gra już nikt dla kogo balans miałby znaczenie? SC2 ma tak duże różnice skilla wśród graczy niskiego poziomu że tam żadne patche nie będą potrzebne.


Tak, będze elita i tych 80% trzecioligowców, dla których już nawet nie trzeba balansować gry, bo są za głupi, żeby zauważyć różnice. A ja myślałem, że to tylko mną gardzicie za posiadanie innego zdania - ale nie, wy gardzicie sobą nawzajem też, a wartość człowieka wyznacza jego skill i APM. Smutne.

Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

Czy naprawdę aż tak nie cierpisz przyznawania się do błędu że będziesz wycinał pojedyncze zdania z moich wypowiedzi i odpowiadał na nie suchym sarkazmem?


Za dużo twoich kolegów mi brzydko ubliża, stąd sarkazm, wybacz. Przy takiej ilości odpowiedzi nie da się każdego traktować indywidualnie, chyba że wyróżnia się jakoś szczególnie buractwem - dlatego stosuję jeden klucz, dla wygody. A dlaczego wycinam fragmenty wypowiedzi? Dla jasności. I dlatego, że ty rozmawiasz tylko ze mną, a ja z 10 osobami, więc nie mogę każdej odpowiedzieć na wszystko.

Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

Nie odpowiesz na zarzut dotyczący modów, który jasno pokazuje twój brak przygotowania i rzetelności?


Już odpowiedziałem, ale odpowiem jeszcze raz, jaśniej. Modów nie promuje się mówiąc "ej, ta gra ma dużo modów", tylko opisując te konkretne, najfajniejsze. Niestety, nie spotkałem się nigdzie z opisami fajnych modów do SC2 - jeśli jakieś są, to nie wychodzą poza pocztę pantoflową społeczności, a to oznacza, że nie są wystarczająco silnym czynnikiem przyciągającym nowych graczy. A nawet gdyby były, to po jakiego grzyba mam o nich wspominać w betateście HotS, skoro mody działają na WoL?

Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

Nie masz krzty honoru?


Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi, ale w sumie mogę cię zapytać o to samo. Nie odpowiedziałeś mi, gdzie rozgłaszałeś wieści o tym, jaki to SC2 jest nudny, gdy dopuszczałeś potencjalnie, że może być nudny, choć nie spotkałeś się z taką opinią. Ode mnie wymagałeś, żebym tak opisywał LoLa, więc pewnie sam się stosujesz do tej zasady. Gdzie więc?

I jeszcze

Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

Uzasadniłem swoją wypowiedź jakąś linijkę później, ale jak zwykle wolisz wrócić do demagogii


Demagogia wg Tukidydesa polega na tym, że "demagog prowadzi lud schlebiając jego próżności". Chyba żyję w jakiejś innej rzeczywistości i tylko mi się wydaje, że robię tu coś wręcz przeciwnego

I do tego drugiego pana

Dnia 07.01.2013 o 05:06, Hunter900MHz napisał:

No ale do tego trzeba wiedziec, ze ekonomia w wojnie to podstawa i to ona wygrywa wojny a nie jakies male potyczki... No ale to juz bylo w ramach tepoty ludzkiej.


Generalnei bardzo dużo mnie obrażałeś i miałem cię zignorować, ale tu akurat odpowiem, bo masz rację. Ekonomia to podstawa wojny. Zaraz po zabijaniu. Ale to mało istotne. Ekonomia to podstawa. I nawet się zgodzę, że ekonomia to tak naprawdę nic innego jak porażające nudą wykonywanie ciągle tych samych czynności w doprowadzających do szału ilościach, zupełnie jak klikanie z roboli w Starcrafcie. Udało się osiągnąć niesamowity realizm - tworzenie bazy ekonomicznej w grze jest dokładnie tak samo męczące jak praca w realu. Tyle, że ja gram nie po to, żeby pracować. Nikomu nie bronię tego robić ani nie nazywam tępym, bo chce to robić. Ale ja nie chcę. I nie jestem w tym odosobniony. I jesteśmy tępi, nie? Sorki kolego, ale wyjeżdżając z takim tekstem skresliłeś się na wejściu listy osób, które zasługują na moją uwagę - odpowiedziałem ci tylko dlatego, żebyś poświecił negatywnym przykładem. Na więcej nie licz. Za tępy dla ciebie jestem. I nawet mnie nie obchodzi, czy rozpoznajesz ironię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 23:51, Steelshadow napisał:

> Nie - w tym, że sadzę koper a rośnie mi pietruszka... albo za mało meczy rozegrałeś
albo
> jesteś zbyt leniwy żeby analizować to co robisz a filmiki na yt przeglądasz by zrobić

> wrażenie na kumplach z podwórka...
Grasz nudne buildy to gra jest nudna, nastawiaj się z góry na base trady, mass dropy
i generalnie ciągłą agresję to nie będzie nudna.


I to jest coś z czym mogę się zgodzić ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 06:14, KeyserSoze napisał:

> No ale do tego trzeba wiedziec, ze ekonomia w wojnie to podstawa i to ona wygrywa
wojny a nie jakies male potyczki... No ale to juz bylo w ramach tepoty ludzkiej.

Generalnei bardzo dużo mnie obrażałeś i miałem cię zignorować, ale tu akurat odpowiem,
bo masz rację. Ekonomia to podstawa wojny. Zaraz po zabijaniu. Ale to mało istotne. Ekonomia
to podstawa. I nawet się zgodzę, że ekonomia to tak naprawdę nic innego jak porażające
nudą wykonywanie ciągle tych samych czynności w doprowadzających do szału ilościach,
zupełnie jak klikanie z roboli w Starcrafcie. Udało się osiągnąć niesamowity realizm
- tworzenie bazy ekonomicznej w grze jest dokładnie tak samo męczące jak praca w realu.
Tyle, że ja gram nie po to, żeby pracować. Nikomu nie bronię tego robić ani nie nazywam
tępym, bo chce to robić. Ale ja nie chcę. I nie jestem w tym odosobniony. I jesteśmy
tępi, nie? Sorki kolego, ale wyjeżdżając z takim tekstem skresliłeś się na wejściu listy
osób, które zasługują na moją uwagę - odpowiedziałem ci tylko dlatego, żebyś poświecił
negatywnym przykładem. Na więcej nie licz. Za tępy dla ciebie jestem. I nawet mnie nie
obchodzi, czy rozpoznajesz ironię.


A ignoruj sobie mnie prosze bardzo. Za wysoki poziom widze by dotrzymac kroku wiec udasz ze mnie nie ma ;). To tez typowe zachowanie ludzi z nizszych poziomow... Zreszta... po co mi uwaga osoby ktora "nie znam sie, ale i tak sie wypowiem"?

Obrazilem Cie? Kiedy? Ja tylko wystawilem recenzje recenzji w takim samym stylu jak recenzja... Swoja droga... grajac FPSa tez robie non stop to samo! Biegam i strzelam do graczy! W ten sposob mozna każda grę opisać i dolepic ze jest nudne... Nie lubisz? OK... Ale czy to ma byc profesjonalna recenzja gry czy "dostalem po tylku na ladderze to sie teraz wyzale"? Bo w takiej formie to sie naprawde marnie prezentuje...

BTW: ekonomia zaraz po zabijaniu? Co z tego ze zabijesz oddzial rzolniezy jak na jego miejsce ekonomia wrzuci 3 oddzialy? Wiec jest chyba na odwrot... no ale nie rozumiejac tego nie umie sie niestety grac w Starcrafta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 07:08, Hunter900MHz napisał:

To tez typowe zachowanie ludzi z nizszych poziomow... Zreszta... po
co mi uwaga osoby ktora "nie znam sie, ale i tak sie wypowiem"?


Z wypowiedzi Sławka
"(...) myślałem, że to tylko mną gardzicie za posiadanie innego zdania - ale nie, wy gardzicie sobą nawzajem też, a wartość człowieka wyznacza jego skill i APM. Smutne. (...)"

Nawet jeśli ktoś jest na "niższym poziomie", nie znaczy, że dyskusja jest bez celowa. Celem dyskusji jest przekonanie osoby drugiej do swojej racji. Dyskutowanie z osobą o tym samym zdaniu do niczego nie prowadzi, tylko potwierdzacie swoje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 02:54, KeyserSoze napisał:

Faktycznie, bardzo mi przykro - doprowadziłem do tego, że ludzie z tego forum okłamują
się wzajemnie i samooszukują, że będzie jeszcze jakiś multi w WoL po premierze HotS.
Nie, nie będzie.


Tak, wszyscy co grają w SC II i inne gry Blizzarda do których można się odnieść się mylą, tylko jeden taki redaktor, który o SC II nie ma zielonego pojęcia się nie myli i wie lepiej. Zastosuję te samą demagogię jaką stosujesz do użytkowników - po prostu okłamujesz ich oraz oszukujesz twierdząc, że w WoLu po premierze HotSa multi nie będzie. A przy okazji - może w końcu odniesiesz się do mertyrocznych uwag użytkowników zamiast ich obrażać? Wystarczy poczytać uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować