Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Producent wykonawczy Dead Space 3 o pecetowym porcie: O co cała afera?

65 postów w tym temacie

Dnia 29.01.2013 o 14:08, vegost napisał:

Ahm, czyli według niego mamy oglądać na ekranie pixelozę bo konsole tak mają ? Przepraszam
panie, ale może nie wiesz, że konsole obecnej generacji są reliktami przeszłości i tylko
hamują rozwój gier na inne platformy ? Dlatego też gry EA nie mają u mnie żadnych szans
z takim betonowym myśleniem i podejściem do klienta. Gracz płaci ponad 100 zł i nie może
nawet liczyć na lepsza grafikę ? Sick.


No ok, ale gdzie "hamują"? Generalnie "tylko" graficznie. Ale czy w grach to jest najważniejsze? Myślę, że takie The Dead Walking pokazało, że nie.

A do ludzi z gram.pl. Zróbcie coś w końcu z Waszym serwisem, bo nie robiliście nic w kwestii technicznej w poprzedniej wersji, i nie robicie nic teraz. Aż kiedyś wszystko się sypnie. Problem z dodawaniem odpowiedzi, z cytowaniem, jakieś dziwne errory. Ludzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2013 o 14:09, Panor napisał:

Jeśli mam dostawać port jak w Dark Souls czy Darksiders 2 to mogą mnie w pięty cmoknąć
.Takiego wała , a nie kasę za grę dostaną .


Nie wiem, ale jakoś nie miałem żadnych problemów z Darksiders 2. A Dark Souls. Cóż, właśnie PCtowcy pokazali, że potrafią robić trochę więcej niż wrzucać grę do napędu i grać. Obecnie Dark Souls na PC graficznie wygląda świetnie, wystarczy użyć odpowiednich modów (kolejna przewaga gier PC nad konsolowymi). Ja do każdej gry wrzucam sweetfx (każdej opartej o DX9). Rozdzielczości tekstur na pewno to nie podbije, ale sam efekt wizualny jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2013 o 14:59, TobiAlex napisał:

No ok, ale gdzie "hamują"? Generalnie "tylko" graficznie. Ale czy w grach to jest najważniejsze?
Myślę, że takie The Dead Walking pokazało, że nie.


Stwierdzenie, że konsole "hamują" rozwój jest dla mnie o wiele za ogólne, a wręcz śmieszne, ale prawdą jest, że zastój techniczny w branży gier powoduje nie tylko "uszczerbki na grafice, co niewiele ludzi zauważa. Sytuacja taka prowadzi też do braku możliwości rozwoju gier na różnych płaszczyznach - tych, które są blisko grafiki jak wizaja artystyczna (np. możliwość pokazania wielu npc na ekranie w powiedzmy dużych bitwach) i lepsza fizyka, czy też tych trochę dalej jak ulepszone AI (bo jakieś bardziej zaawansowane wymaga dużo więcej pary niż jest teraz, zwłaszcza jeśli chce się zobaczyć zachowania nie opierające się w tak znacznym stopniu na "umyśle zbiorowym"), czy też rzeczywiście żyjące otwarte światy, albo mniejsza "skryptowość".

Dnia 29.01.2013 o 14:59, TobiAlex napisał:

A do ludzi z gram.pl. Zróbcie coś w końcu z Waszym serwisem, bo nie robiliście nic w
kwestii technicznej w poprzedniej wersji, i nie robicie nic teraz. Aż kiedyś wszystko
się sypnie. Problem z dodawaniem odpowiedzi, z cytowaniem, jakieś dziwne errory. Ludzie...


Zgadzam się w pełni. Wczoraj wieczorem np. nie miałem możliwości dodawać komentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy z trzy miesiące i znajdzie się jedna dobra dusza która poprawi to co twórcy olewają, bo przecież trzeba by poświęcić tyle czasu. Wystarczy przypomnieć sobie przypadek Dark Souls i tego jak wygląda teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Jeśli w imię zasad równości, jedności i braterstwa mam mieć na piecu konsolowe tekstury,
>
> > to niech oni sobie tę równość w hełm Isaaca wsadzą.
>
> Jak chcesz to możesz sobie sam zrobić lepsze... Nikt ci nie broni.
Te argumenty..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwię się, że Steve Papoutsis niczego nie qma. Od razu widać, że na pecetach to on tylko pracuje (o ile nie ma maca:D).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2013 o 14:59, TobiAlex napisał:

No ok, ale gdzie "hamują"? Generalnie "tylko" graficznie. Ale czy w grach to jest najważniejsze?
Myślę, że takie The Dead Walking pokazało, że nie.


Chyba tylko RPG-i nie mają problemu z oprawą graficzną, bo mają zawsze tło fabularne, które wciąga i nie pozwala patrzeć na grafikę. Ogólnie gra z "pomysłem" nie wymaga super extra grafiki. W przypadku już shootera Dead Space 3, to raczej nie może pójść płazem. Z resztą, każdy gracz bez względu na platformę z której korzysta, ma prawo domagać perfekcyjnej gry od strony technicznej. W końcu za to płacimy prawda ? Płacimy za grę. Skoro nie mają czasu, pieniędzy to może niech dadzą sobie spokój z beznadziejnymi portami na komputery bo to aż się robi żałosne te ich wypowiedzi i tego pana.

Dnia 29.01.2013 o 14:59, TobiAlex napisał:

A do ludzi z gram.pl. Zróbcie coś w końcu z Waszym serwisem, bo nie robiliście nic w
kwestii technicznej w poprzedniej wersji, i nie robicie nic teraz. Aż kiedyś wszystko
się sypnie. Problem z dodawaniem odpowiedzi, z cytowaniem, jakieś dziwne errory. Ludzie...


Od zawsze tak było. Teraz ostatnio coś szwankowało i nie można było dodać komentarzy znowu pod newsem. Jeszcze wcześniej nie można i chyba nadal tak jest, że nie można cytować danego posta na stronie i nie pokazuje się on w na forum jako odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szerze? Nie rozumiem o co cały raban. Przecież to od nich zależ jak grę z robią. W ogóle pecetowcy jacyś przewrażliwieni mi się wydają. Tu się plujecie, że port z konsoli, tam że gra jest wydawana trochę później niż na konsolach. PC to jakiś przywilej czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznac ze gosc nie ma za grosz taktu ani instynktu samozachowawczego.
Mowiac o tym ze "laskawie" dostosowuja PC''towe porty do sterowania klawiatura i myszka wykazuje sie wyjatkowa glupota, to tak jakby robic gre na tablet/telefon i wymagac pada/klawiatury do obslugi tej gry.
Przystosowanie danej gry do dzialania (nawet podstawowego) z urzadzeniem wskazujacym dla danej platformy jest oczywista oczywistoscia a wspominanie o tym jako o wspanialomyslnosci i dobroci to skonczony kretynizm.
Moge sie zalozyc ze za pare dni beda wszedzie widnialy newsy o tym jak to on przeprasza za swoja wypowiedz i ze zostala ona zle zinterpretowana:)
Z drugiej strony nikt sie po EA nie powinien spodziewac niczego nadzyczajnego ,portowanie gier 1/1 jest u nich standardem.
Jedyne do czego sie mozna przyczepic to tego ze na poczatku byla mowa o tym ze DS3 nie bedzie zwyklym portem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Szerze? Nie rozumiem o co cały raban. Przecież to od nich zależ jak grę z robią. W ogóle
> pecetowcy jacyś przewrażliwieni mi się wydają. Tu się plujecie, że port z konsoli, tam
> że gra jest wydawana trochę później niż na konsolach. PC to jakiś przywilej czy co?

Cóż, ja jestem w tej dobrej sytuacji, że mam i PC i konsole. Problem jest taki, że gdy XBOX360 i PS3 miały grafikę lepszą niż najlepsze PC (czas po premierze konsol) to nie płakaliśmy, że konsole mają lepszą grafę. Ciekaw jestem jak to będzie po premierze nowych konsol. Czy PCtowcy (w tym i ja) będą siedzieć cicho czy też płakać, że konsole mają lepszą grafę? Odpowiedź pozostawiam... nam, PCtowcom :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaż wersji PC w porównaniu do konsolowej będzie mało znacząca (ogólnie na świecie), a stworzenie grafiki gry praktycznie od nowa, żeby zadowolić PC-towych malkontentów byłoby za drogie i nie opłacalne (taką grę robi się - o zgrozo - żeby zarobić).
Port z konsol jest po prostu tańszy, najwyżej doda się lepsze tekstury i parę efektów sprzętowych. Wersja PC i tak będzie wyglądała najlepiej ze wszystkich platform. Ostatnio ogrywałem DS2 na PS3 i PC i na moje kaprawe oko na PC wygląda zauważalnie lepiej, a wspominanej tu pikselozy nie zauważyłem. Ale może mam po prostu taką wadę wzroku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Szerze? Nie rozumiem o co cały raban. Przecież to od nich zależ jak grę z robią. W ogóle
> pecetowcy jacyś przewrażliwieni mi się wydają. Tu się plujecie, że port z konsoli, tam
> że gra jest wydawana trochę później niż na konsolach. PC to jakiś przywilej czy co?

Trochę konsekwencji. Najpierw twierdzisz, że jak pecetowcy nie są traktowani lepiej (usprawniona wersja na komputerach), to dobrze. Potem twierdzisz, że jak są traktowani gorzej (opóźniane premiery), to też dobrze. Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednio dokręcone lumasharpen w sweetfx daje niemal sztuczny efekt "większej rozdzielczości" tekstur.
Przynajmniej jak grasz w HD [minimum 720p a zalecane wyżej].
Sam też używam sweetfx, aczkolwiek nie w każdym tytule [bo w niektórych mimo cudów na kiju z konfiguracją obraz zawsze jest albo za ciemny albo za jasny, ale takich tytułów jest ledwo garstka]

Konsole zawsze były w tyle względem pc jeśli chodzi o to jak wiele można z gier wycisnąć.
Przykład najlepszy - skyrim.
Na PC możesz tak dokręcić grafikę, ze ta gra zmienia się diametralnie [od wrzucenia tekstur w rozdziałkach 2048 do nawet 4096 wzwyż po zmianę prawie wszystkich statycznych modeli 3d wielu obiektów na takie o lepszej jakości].

Aczkolwiek zawsze cos za coś.
|O ile taki sweetfx jak się nie używa lekko bugniętego hdru [a raczej jego symulacji] to nie ma wpływu żadnego na wydajność [a jak ma to rzędu 1-2 fps max czyli niezauważalny] ale już wiele modów hd potrafi skutecznie zwiększyć wymagania danej gry [wspomniany skyrim do śmigania z najlepszymi modami graficznymi wymaga naprawdę solidnej maszyny, podobnie inne gry tego typu jak np nowe Fallouty]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2013 o 16:49, Chowaniec napisał:

Sprzedaż wersji PC w porównaniu do konsolowej będzie mało znacząca (ogólnie na świecie),


A nawet jeśli nie będzie to i tak się to przemilczy jak to już nie raz bywało (XCom czy Wiedźmin 2 żeby daleko nie szukać)... A potem sie dziwić, że na forach dalej żyją mity o przeboskości konsol.

Dnia 29.01.2013 o 16:49, Chowaniec napisał:

Port z konsol jest po prostu tańszy, najwyżej doda się lepsze tekstury i parę efektów
sprzętowych.


No i cały problem polega na tym, że tych dodatkowych tekstur i efektów ma nie być.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2013 o 16:44, TobiAlex napisał:

Czy PCtowcy (w tym i ja) będą siedzieć cicho czy też płakać, że konsole mają
lepszą grafę? Odpowiedź pozostawiam... nam, PCtowcom :D


Gier, które mnie najbardziej interesują i tak pewnie na konsolach nie będzie więc mam to gdzieś. To, na jakiej platformie n-ty CoD będzie wyglądał lepiej mnie nie obchodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że w ramach tego equalu pc otrzyma wszystkie dlc które będą dostępne w wersjach na konsole jak to nie było w DS2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2013 o 12:40, Nagaroth napisał:

Kompletnie nie rozumiem tego krzyku i oburzenia. Wszystkie wydane dotąd DSy były portami,
ktokolwiek oczekiwał że tym razem będzie inaczej jest idiotą.


Ostrzeżenie, proszę nie obrażać osób, którzy mają odmienne zdanie od Twojego lub innych ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta. Tylko biorąc pod uwagę, że możliwości nowych kompów są wyższe niż starawych już konsol to oznacza generalnie, że gra wizualnie będzie na poziomie tytułów sprzed 6 lat. Ok. Ale niech cena też będzie równa obecnej cenie 6-cio letnich gier. Bo jak nie, to wolę jednak pograć w te stare. Zresztą sorry, ale oni graczom łaskę robią? Gry, to normalny sektor handlu i producent ma obowiązek dostarczać towar najwyższej jakości, albo najnormalniej konsumenci przerzucą się na konkurencję i pokażą facetowi kto komu robi łaskę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwalają sterować klawiaturą i myszką, tylko co z tego, skoro zabraniają sterowania game padem na PC :P Coś czego nie cierpię i mam nadzieję, że w DS3 nie będe znowu zmuszony do garbienia się nad klawiaturą i myszką, lubię mieć wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2013 o 17:14, pepsi napisał:

> Szerze? Nie rozumiem o co cały raban. Przecież to od nich zależ jak grę z robią.
W ogóle
> pecetowcy jacyś przewrażliwieni mi się wydają. Tu się plujecie, że port z konsoli,
tam
> że gra jest wydawana trochę później niż na konsolach. PC to jakiś przywilej czy
co?

Trochę konsekwencji. Najpierw twierdzisz, że jak pecetowcy nie są traktowani lepiej (usprawniona
wersja na komputerach), to dobrze. Potem twierdzisz, że jak są traktowani gorzej (opóźniane
premiery), to też dobrze. Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia.


Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia- zdecydowanie tu się zgodzę, sam bym się czasem przesiadł ze starusieńkiego xbox''a 360 na wyczesanego PC. Zwracam po prostu uwagę na to, że nikt nie będzie się przejmował tym, że tekstury na PC nie są specjalnie lepsze niż na konsoli(zwłaszcza EA). Nie twierdzę, że to, ze PC''towcy są traktowani nie lepiej niż konsolowcy jest dobre. Ale właściwie dlaczego mieli by być lepiej traktowani? I to gracze i to gracze, a przecież ostatecznie i tak chodzi o forsę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować