Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 2 nie wykorzystuje funkcji DirectX 11, ale pozwoli na wybór wersji językowej

45 postów w tym temacie

Nie przesadzacie trochę z tym "floodem" na temat Wiedźmina 2 ? Rozumiem dwa, trzy newsy, ale to już któryś z kolei, za chwilę wynik będzie dwucyfrowy - to już ostro pod spam podchodzi, tym bardziej że o większości z tych "newsów" można było napisać we wrażeniach z wersji przedpremierowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hurra. Zmartwiłem się, że nie wykorzystuje DX 11, ale jak przeczytałem, że pozwala na zmianę języków, od razu poczułem się lepiej ;)

A tak poważnie: ani jedno, ani drugie za bardzo mnie nie rusza. Wiechu ma być grywalny, klimatyczny i dobrze zoptymalizowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też jestem za tym, by jednak napisać jednego, dużego newsa pod wieczór, niż co godzinę nowy. Takie troszkę sztuczne spamowanie...

A co do Dx11... Cóż, trudno powiedzieć, co to zmieni. Jeśli twórcom udało się zrobić naprawdę świetną grafikę bez niego, to płakał nie będę.

EDIT:

Swoją droga, a po co mi wiele opcji językowych? Przecież starczy polski i angielski. Naprawdę nie widzę sensu, by grać np po portugalsku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim ''komentarzu'' zadałem pytanie, o obsługę bibliotek a tu już nowy osobny temat.

Super w końcu wybór wersji językowej przy obsłudze nowych technologii przez engine to rzecz priorytetowa.
Co się z tym światem dzieje ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewne zostanie to rozwiązane tak jak w EE pierwszej części. W opcjach w każdej chwili będzie można zmienić język.

PS: Ok rozumiem ekscytację W2, ale co ma DX11 do języków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2011 o 15:16, krzysiek-xxx napisał:

PS: Ok rozumiem ekscytację W2, ale co ma DX11 do języków?


A co? Mało Ci dziś na gram.pl artykułów o Wieśku :D?? przynajmniej się zlitowali i nie zrobili

"Wiedźmin 2 bez DX11"
i
"Wiedźmin 2 przemówi do nas w wielu językach" :D:D

A tak na serio... przecież nikt nie powiedział że news musi tematycznie poruszać tylko jeden aspekt danej produkcji :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2011 o 15:33, Palpatine_II napisał:

A teraz komentarz do wiedźmina, coraz bardziej się martwie, że ta gra będzie ssała. Twórcy
na siłę chcą ja udoskonalić i boję się, że ta gra będzie kiczem ;\.


Ale że ke ? udoskonalić ? .... < slef-bitchslap> wake up.... że co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2011 o 15:06, Lordpilot napisał:

Nie przesadzacie trochę z tym "floodem" na temat Wiedźmina 2 ?


A co było z premierą 3DS? Nie pamiętam dokładnie, ale było coś koło 15 newsów. Tak jakby nie można było napisać 5 dłuższych. :/ Tu to samo. Aż strach pomyśleć, co będzie się działo w kwietniu i maju, kiedy do ataku ruszy Agora i jej imperium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I dobrze, że nie wspiera DX11. Przynajmniej nie będzie wymagał sprzętu z kosmosu. W końcu to RPG - fabuła jest najważniejsza i grywalność, a nie grafika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiedźmin będzie miał drm i zajmował 80 giga na dysku :(
Ale za to będzie można wybrać Geraltowi kolor włosów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować