Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 03.02.2007 o 14:29, Lailonn napisał:

Noo podobno CDP ma juz dla empikowej wersji patcha 1.41 dzialajacego a mimo to wciaz dostepne
tylko pliki dla innych wersji - cudownie...

Czy dodatek i podstawka sa patchwoane osobno? Chodzi mi o to czy musze wpierw spatchwoac podstawke
a potem dodatek czy moge na odwrot? A moze jak chce grac w dodatek tylko to w cale nie musze
patchowac podstawki?


patchowac mozna osobno i grajac w Kuznie, nie trzeba patchowac podstawki - przynajmniej tak mi sie wydaje.. niech ktos bardziej obeznany w temacie potwierdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 14:29, Lailonn napisał:

A moze jak chce grac w dodatek tylko to wcale nie musze patchowac podstawki?


Z tego co się orientuję, to właśnie tak to wygląda :) Zgadzam się zatem z udzieloną przez moonman''a odpowiedzią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 13:39, BedBoyzZz napisał:

=chopie ja jz to robilem kilka krotnie nawet karte grafiki zmienilem z radeona9550 na 9600pro


Tylko nie "chopie"...:/ To po pierwsze. Po drugie skoro masz najnowsze sterowniki, najnowszy DirectX i nikt z pomocy technicznej nie był stanie Ci pomóc - powstaje pytanie czy aby na pewno Twoja gra jest oryginalna? Jeśli nie jest Twój problem rozwiąże wizyta w najbliższym sklepie z grami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 15:32, Rafal G napisał:


Tylko nie "chopie"...:/ To po pierwsze. Po drugie skoro masz najnowsze sterowniki, najnowszy
DirectX i nikt z pomocy technicznej nie był stanie Ci pomóc - powstaje pytanie czy aby na pewno
Twoja gra jest oryginalna? Jeśli nie jest Twój problem rozwiąże wizyta w najbliższym sklepie
z grami...

Co tylko nie chłopie a ty wielmożny pan jesteś za przeproszeniem? takie chmskie odzywki to sobie możesz kolegom z bloku gadać a nie do porządnych ludzi a pozatym ta gra jest oryginalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem z jedną misji kampanii, a dokładniej z trzecią misją Nekropolis. Wszystkie miasta Akademii już zająłem i teraz mam zebrać 20 kościanych smoków, jednak jakoś nie bardzo wiem jak mam tego dokonać jeśli nie mogę zakupić ich w mieście. Początkowo przeszukałem całą mapę i znalazłem jedynie 10 smoków na takim piaszczystym wzgórzu i jeszcze 3 na wulkanicznym terenie. Ciągle brakuje mi 7 smoków i latam jak ten głupi po mapie, jednak już niestety żadnego kościanego smoka znaleźć nie mogę. Myślałem nawet nad zebraniem armii Tytanów i następnie w mieście przerobieniu ich na kościane smoki, jednak by to zrobić muszę mieć w tym mieście wybudowany budynek 7 poziomu, więc jak widać jestem w kropce... Są na mapie jeszcze jakieś smoki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 15:49, Kukowsky napisał:

Mam mały problem z jedną misji kampanii, a dokładniej z trzecią misją Nekropolis.


Przerób miasto Akademii na Nekropolis za pomocą jednego ze zdobytych artefaktów (trzeba chyba wjechać Markalem do miasta i wyjechać, a wtedy wyskoczy pytanie czy chcesz zmienić miasto). Wtedy rozbudowujesz miasto od zera aż dojedziesz do smoków.
Przynajmniej tak mi mówi moja pamięć. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 15:52, Adham napisał:

Przerób miasto Akademii na Nekropolis za pomocą jednego ze zdobytych artefaktów (trzeba chyba
wjechać Markalem do miasta i wyjechać, a wtedy wyskoczy pytanie czy chcesz zmienić miasto).
Wtedy rozbudowujesz miasto od zera aż dojedziesz do smoków.
Przynajmniej tak mi mówi moja pamięć. ;)

Też myślałem żeby tak zrobić, jednak już mi się już grać nie chciało, a wolałem się przed tą rozbudową zapytać, bo nie chce mi się czasu tracić w razie czego. To mam przerobić tą stolicę Akademii czy obojętnie jakie miasto? Bo niby to zadanie mam zaliczone, bo zamieniłem w Nekropolis już wszystkie te trzy miasta z wyjątkiem tego głównego i jego chyba już nie mogę przemienić, bo nic nie wyskakuje. Dobra wieczorem może spróbuje, ale teraz sobie dam spokój, bo od białego rana grałem i przed chwilą skończyłem. ;) Przynajmniej sobie trochę podgoniłem, bo rano miałem czwartą Inferno. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 16:01, Kukowsky napisał:

To mam przerobić tą stolicę Akademii czy obojętnie jakie miasto?

Al - Safir się nie da. Za to jak masz Mistrza Przywołania to przy farcie nauczysz się Przywołania Feniksa (hm, przeszedłem na tym dwie kolejne misje ;] Feniks miał takie staty, że nikt mu nie podskoczył - nawet jakieś duże bitwy z mocnymi przeciwnikami ;P).

>Przynajmniej sobie trochę podgoniłem, bo rano miałem czwartą Inferno. :P
O rotfl. :D
Nieeeeźle. ;] Ja tam na Inferno zasypiałem, a na Nekro to padłem. I przez tą kampanię odpuściłem sobie na kilka miechów grę. :P
Ale to nic - potem zabawa się zaczyna. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 14:26, morthi napisał:

a moglbys mi powiedziec ktore pliki i gdzie je wrzuciles ? :)

Proszę bardzo.
Text/Game/Mines/OrePit - cała zawartość katalogu (dziwnym trafem po wrzuceniu tylko Description.txt opis nie działał, zadziałał dopiero po wrzuceniu 3 pozostałych plików)
oraz
Text/Game/Heroes/Persons/Necropolis/Nikolay/Bio.txt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem dodatek i naszły mnie refleksje na temat kolejnego.

Patrząc na fabułę raczej będzie i zapowiada się wielka wojna (ciekawe czy dołączą się do niej magowie, bądź nekromanci co jest możliwe patrząc na to gdzie udaje się Raelag).

Rozprawialiście tu o nowych zamkach. Jeśli ja miałbym prorokować to obstawiałbym coś na styl barbarzyńcy z orkami na czele (znowu wypowiedź Raelaga). I czy dadzą tym barbarzyńcom jakąs zdolność na styl runów? Jednak przyszło mi do głowy coś jeszcze. Przydałby się przecież jakiś oddzielny zamek dla kultystów. A taka myśl naszła mnie gdy zobaczyłem gdzie w ostatnim filmiku rozmawia Biara z Alarykiem. Zupełnie nieznane mi mury i tereny (nigdzie ich nie widziałem wcześniej, ani w zamkach, ani na planszy, ani w filmikach). Może Nival zdecyduje się na dodanie czegoś takiego? W końcu w tym dodatku mamy tak jakby 1,5 zamku, więc czemu by w następnym nie zrobić podobnego kroku (jednostki są, potrzebne tylko budynki). A znowu sugerując się ostatnim filmikiem, kultyści w kolejnym dodatku raczej występować będą.

A ogólnie to jestem zadowolony z zakupu dodatku, miło mi się grało w kampanię, a teraz będę grał w scenariusze (których też się trochę namnożyło). Polecam jak ktoś jeszcze się nie zaopatrzył.

I pochwalę też producentów nieoficjalnych patchy. Sam nie znalazłem wielu błędów (gdy nie są rażące, to nawet nie zwracam na nie uwagi), ale po instalacji patchy nie zauważam już żadnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 17:38, Feniks napisał:

Patrząc na fabułę raczej będzie i zapowiada się wielka wojna (ciekawe czy dołączą się do niej
magowie, bądź nekromanci co jest możliwe patrząc na to gdzie udaje się Raelag).

Jak dla mnie to jest ciągle jedna i ta sama wojna Królowej Izabeli, ale ja tam się pewnie nie znam :P

Dnia 03.02.2007 o 17:38, Feniks napisał:

Rozprawialiście tu o nowych zamkach. Jeśli ja miałbym prorokować to obstawiałbym coś na styl
barbarzyńcy z orkami na czele (znowu wypowiedź Raelaga).

Co do zamku to ja to widzę tak: albo zamek z Orkami, ale bez Smoka Bóstwa (patrz: historia Ashan - Orki odrzuciły wszystkie Bóstwa) albo Zamek ze Smokiem Powietrza (Sylath). W tamtych terenach są tylko Wolne Miasta, a to są miasta Ludzi, którzy nie chcieli przyjąć wiary w Erlatha. W takim przypadku Orki byłyby jednostką neutralną.
Trudno ocenić, która jest bardziej prawdopodobna. Za zamkiem Orków przemawia to, że w Wolnych Miastach mieszkają raczej Ludzie (a zamek Ludzi już jeden jest). Za zamkiem Wolnych Miast przemawia natomiast polityka łączenia miasta/nacji ze Smokiem Żywiołu. Zobaczymy jak to będzie.

Dnia 03.02.2007 o 17:38, Feniks napisał:

I czy dadzą tym barbarzyńcom jakąs zdolność na styl runów?

Powtarzać się chłopaki z Nivalu nie będą moim zdaniem. Może coś ze redukowaniem obrażeń.

Dnia 03.02.2007 o 17:38, Feniks napisał:

Jednak przyszło mi do głowy coś jeszcze. Przydałby się przecież jakiś
oddzielny zamek dla kultystów. A taka myśl naszła mnie gdy zobaczyłem gdzie w ostatnim filmiku
rozmawia Biara z Alarykiem.

Tutaj nie podzielę Twojego zdania. IMO niepotrzebny oddzielny zamek dla fjp, bo oni korzystają z miast Przystani, a dopiero później "deprawują" jednostki.

Dnia 03.02.2007 o 17:38, Feniks napisał:

A znowu sugerując się ostatnim filmikiem,
kultyści w kolejnym dodatku raczej występować będą.

Mogą występować tak, jak w pierwszym dodatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kampania Maga, misja druga, ver. 1.41, poziom ciezki

mam zajete dwa miasta wroga (Nekropolie) - pozostaly mi jeszcze do zajecia dwa miasta ktore znajduja sie na poludniowej wyspie oraz odbicie Al Safir.

pytania:
1. czy wrog w ogole nie rekrutuje bohaterow w Al Safir - na razie jeszcze go nie zdobylem (zbyt silnie strzezone) ale w ogole nie zauwazylem tam herosów wroga.

2. czy herosi wroga w ogóle wypływają z południowej wyspy? szwendam sie po południowych terenach i w ogóle nie widzac, zeby heroesi wroga wybierali sie na moje tereny. tak jakby w ogole ich nie bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 19:33, moonman napisał:

kampania Maga, misja druga, ver. 1.41, poziom ciezki

mam zajete dwa miasta wroga (Nekropolie) - pozostaly mi jeszcze do zajecia dwa miasta ktore
znajduja sie na poludniowej wyspie oraz odbicie Al Safir.

pytania:
1. czy wrog w ogole nie rekrutuje bohaterow w Al Safir - na razie jeszcze go nie zdobylem (zbyt
silnie strzezone) ale w ogole nie zauwazylem tam herosów wroga.

2. czy herosi wroga w ogóle wypływają z południowej wyspy? szwendam sie po południowych terenach
i w ogóle nie widzac, zeby heroesi wroga wybierali sie na moje tereny. tak jakby w ogole ich
nie bylo.


akurat też walczę w tej misji i także zauważyłem, że garnizony miast są bardzo silne ale bez ''nadzoru'' herosów, co do ataku z południa ja doświadczyłem wizyty gościa stamtąd (wykazał się niezłym pomyślunkiem nawet bo po wylądowaniu popędził do mojego bazowego miasta i zajął je odcinając mnie od moich podstawowych jednostek) akurat po wyczerpującym oblężeniu i zdobyciu drugiej nekropolii, musiałem wspomóc mą przetrzebioną armię jednostkami umarlaków ale dzięki niezastąpionym tytanom, czarom wskrzeszania i widmowych zastępów dałem radę go odeprzeć - nie muszę dodawać w jakim stanie jest teraz moja armia po takich dwóch bitwach ;) dziwne, że ja gram na normalu i jestem molestowany z południa a Ty na ciężkim nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro powrócił temat dywagacji o jednostkach w przyszłych dodatkach (za sprawą Feniks''a :P) pozwoliłem sobie zamieścić link z plikiem do ściągnięcia:
http://www.mytempdir.com/1200678

Ten plik znajdował się w a1-sounds.pak. Zawiera wypowiedź Władcy Demonów, którą wyrzucono z finalnej wersji Kuźni Przeznaczenia. Być może ktoś z Was już miał przyjemność go wysłuchać. Trafiłem na niego z pomocą oficjalnego forum Ubisoftu:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1851065692/m/8401069825/p/1

Nomadzi z równin i wodne węże... Ciekawe tylko kto w którym dodatku, bo wątpię, żeby obie rasy pojawiły się w jednym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 19:50, Napek napisał:

Nomadzi z równin i wodne węże... Ciekawe tylko kto w którym dodatku, bo wątpię, żeby obie rasy
pojawiły się w jednym :)


Fajne to. :D
Ale imo:
Nomadzi z równin = Orkowie
Wodne węże = Nagi
Naga''s Temple już ktoś wytrzasnął.
Orkowie... no, nie spoileruję. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 19:56, Adham napisał:

Nomadzi z równin = Orkowie
Wodne węże = Nagi


Też obstawałbym za takim stanem rzeczy :) I szczerze powiedziawszy wolałbym chyba najpierw zobaczyć Nagi i ich miasto. Jakoś zamek barbarzyńców nigdy nie należał do moich ulubionych :P
Pozostają nam jeszcze ludzie z Wolnych Miast... ciekawe czy uświadczymy ich w Heroes 5...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 20:01, Napek napisał:

Też obstawałbym za takim stanem rzeczy :) I szczerze powiedziawszy wolałbym chyba najpierw
zobaczyć Nagi i ich miasto. Jakoś zamek barbarzyńców nigdy nie należał do moich ulubionych
:P

Ja ich lubiłem za Behemoty tylko. ;]
Ale... jakie jednostki w zamku Nag? I skoro są to węże, to jak wyglądały by? I co z bohaterem? Jakoś mi się to średnio widzi. No i jeszcze wytrzasnąć dla nich teren.

Dnia 03.02.2007 o 20:01, Napek napisał:

Pozostają nam jeszcze ludzie z Wolnych Miast... ciekawe czy uświadczymy ich w Heroes 5...

Może coś w stylu Fanatycznych jednostek Przystani? Nic innego mi do głowy nie przychodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 20:04, Adham napisał:

Ale... jakie jednostki w zamku Nag? I skoro są to węże, to jak wyglądały by? I co z bohaterem?
Jakoś mi się to średnio widzi. No i jeszcze wytrzasnąć dla nich teren.

Z terenem chyba żaden problem - bagno :D
Bohater to jakiś Jaszczuroczłek lub jeśli mamy się trzymać Nag jako frakcji to Naga ;] (koniecznie bez wierzchowca :P).
Jednostki... hmm... można wcisnąć jakiś zniewolonych jaszczuroludzi :) Na smoka jakąś wiwernę lub bazyliszka w stylu Harry''ego Pottera. A poza tym Nagi z mieczami, Nagi z łukami, Nagi z czarami... nie ma to jak różnorodność :D
Jednak ile byśmy nie kombinowali to i tak Nival na pewno czymś nas zaskoczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 20:14, Napek napisał:

Z terenem chyba żaden problem - bagno :D

Najbardziej pasuje Karthal, ale ono jest na zachodzie. Chociaż przy dobrze napisanej fabule to żaden problem.

Dnia 03.02.2007 o 20:14, Napek napisał:

Na smoka jakąś wiwernę
lub bazyliszka w stylu Harry''ego Pottera.

Na smoka to najlepiej smoka wybrać ;)

Dnia 03.02.2007 o 20:14, Napek napisał:

Jednak ile byśmy nie kombinowali to i tak Nival na pewno czymś nas zaskoczy :)

Niewątpliwie, niewątpliwie...

To obstawiamy co tym razem wymyślą w Nivalu?
Był już czołg, był samolot, to może teraz lotniskowiec?
xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że bagienne miasto to będzie coś naprawdę dobrego. :) W trójce nie wiem czemu Cytadela była moim ulubionym w raz z Lochami miastem. W zasadzie część jednostek z trójki mogłaby przejść. Gnolle, Jaszczuroludzie, Oślizgi, Bazyliszki, GORGONY, Wiwerny. Praktycznie wszystkie z wyjątkiem hydr. Generalnie najważniejsze dla mnie jest to żeby miasto bagienne było i żeby były w nim moje ukochane Gorgony. Moje byczki kochane... Moje krówki... Dobra kończę, bo mnie za jakiegoś szaleńca jeszcze weźmiecie. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować