Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 05.07.2007 o 11:22, DArkon1990 napisał:

A co nie mogą zrobić żeby ich zamek był czcicielami "Shalassy – Smoczycę Wody", hę ??

Mogą, ale to nie jest oficjalna praca, więc nie ma mowy o żadnym uzupełnianu. To jest tylko fan fiction.

Dnia 05.07.2007 o 11:22, DArkon1990 napisał:

zamek jest Morski (przynajmniej tak wygląda na obrazku), jednostki mają Niebieski wygląd, więc
mogą być czcielami Shalassy (jeśli autorzy zamku to uwzględnili) no to będziemy mieli uzupełnienie
czcicieli smoków

Nie będziemy, bo tylko twórcy mogą uzupełnić oficjalnie tą "brakującą" (w cudzysłowiu, bo ja mam na ten temat inne zdanie) rasę.

Dnia 05.07.2007 o 11:22, DArkon1990 napisał:

i napewno będzie chętnie pobieranym modem do Tribes of the East (zawsze to
jeden zamek więcej)

A tego nie neguje :)

Dnia 05.07.2007 o 11:22, DArkon1990 napisał:

a co do trzech postów, to było tak, najpierw znalazłem obrazek bohatera
Bastionu/Orków, potem ten zamek i na sam koniec napisałem co onim myśle, jak pisałem pierwszy
post nie wiedziałem że napiszę drugi i trzeci post dlatego 3 posty anie jeden.

Jednak równie dobrze mogłeś zebrać treść 2. i 3. posta w jedno...

Dnia 05.07.2007 o 11:22, DArkon1990 napisał:

Pozdrawiam.

I ja również.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2007 o 02:01, DArkon1990 napisał:

Widzę że nowy zamek się szykuje nieoficjalny acz ciekawy http://www.archangelcastle.com/h5/FAC/Pages/welcomeindex.php

Zamek ciekawy i nawet dość innowacyjny, chociaż jak ma działać z plemionami to jeszcze brak mu alternatyw :D
Po za tym tak dopracowane mody wychodzą bardzo długo i nie wiem czy zostanie on skończony(chyba, że autorzy będa mieli zacięcie). Narazie mamy tylko szkice jednostek, prawdziwy wygląd nie jest jeszcze znany, dlatego możemy się spodziewać jeszcze wszystkiego(tym bardziej, że strona powstała w 2006 roku i nie wiadomo jak długo jeszcze będą go robić).

Moim zdaniem powinni oni spróbować wysłać swój koncept, adres stronki itp. do Nivalu(ewentualnie UBI), którzy mając prawie wszystko podane na srebrnej tacy, może zdecydowaliby się wprowadzić ten zamek do ToE(zapewne jednak twórcy Okeanos musieliby stworzć taka kampanię wstępną jak w przypadku prologu z orkami i powiązać ich z Wojnami lub nie - w zalezności od koncepcji).
Jednak chyba za dużo wymagam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, przyznam, miasto ładne, bardzo dopracowane (przynajmniej rysunki)... Mam tylko nadzieję, że nie spotka go los modów "Legendy Starożytnych" i "Duchów Przeszłości", bo słuch o nich zaginął, mimo, że (bardzo) dobrze się wszystko zapowidało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdyby ten zamek mial sie pojawic w Plemionach zapewne spowodowaloby to przesuniecie premiery dodatku o jakies pol roku czyli pojawilby sie w styczniu (patrzac na tempo prac nival) - nie sadze zeby to miasto mialo szanse poajwic sie w plemionach ale mzoe w h6 ?:) kto wie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po długiej przerwie ;)

Projekt zamku jest IMO ciekawy. Twórcy różnych fanowskich zamków powinni swoje pomysły przesyłać Nivalowi, a nóż się im spodoba i będzie w H6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Mam pytanie dotyczace sejwow H5 Empikowa wersja bez zadnych dodatkow.
Czy sejwy przed spatchowaniem sa grywalne w H5 z patchami instalowanymi w kolejnosci
podanej w FAQ + reczne dodanie 3 plikow do pliku sounds.pak(z patcha 1.1)
Bo mam sejwa z gry v1.2 druga misja pierwszej kampanii, gdy koncze ta misja(co robie szybko bo mialem tuz przed zdobycie koncowego miasta), wtedy mam blad windowsa (typu wyslac raport czy nie wyslac) po koncowej animacji misji.
W komunikacie nie ma informacji co powoduje owy blad.
Wydaje mi sie, ze gdy gralem ostatnio (dawno temu) to chyba nie mialem problemow by przejsc do nastepnej misji. Czy to wina wersji sejwa?Nie powinno mi zajac dlugo dojscie do tego etapu gry ponownie, ale jednak zawsze czas trzeba na to poswiecic.
Sejwa wkopiowalem do folderu z sejwami po spatchowaniu gry.

Zastanawiam sie od dluzszego czasu czemu w przypietym FAQ nie ma opisanej metody zainstalowania 3 plikow- dzwiekow z patcha 1.1 do sounds.pak w przypadku wersji empikowej?
Czyzby te pliki jednak doszly w ktoryms patchu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2007 o 17:49, morthi napisał:

gdyby ten zamek mial sie pojawic w Plemionach zapewne spowodowaloby to przesuniecie premiery
dodatku o jakies pol roku czyli pojawilby sie w styczniu (patrzac na tempo prac nival) - nie
sadze zeby to miasto mialo szanse poajwic sie w plemionach ale mzoe w h6 ?:) kto wie :P

Możliwe, że masz racje mogliby dodać minidodatek po plemionach dodający np. 2 fanowskie zamki lub tak jak pisał Nicolai umieścić je w H6, które miejmynadzieję, będzie juz miało te zapowiadane 10 czy 11 zamków zapowiadanych dawno temu jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z poradnikiem, przedstawiającym, w jaki sposób zintegrować wszystkie patche oraz dodatek Kuźnia Przeznaczenia, by były instalowane za pomocą jednego kliknięcia. Sposób działa, a tu zamieszczam link do poradnika:

http://members.lycos.co.uk/homam/unattended.htm

Tera jedyne, co trzeba będzie zrobić to zainstalować grę - podstawkę i uruchomić jeden plik. Wszystkie patche do podstawki (v1.4, v1.41, v1.5 i pliki językowe z v1.11), Kuźnia Przeznaczenia i patch v2.1 zostaną zainstalowane automatycznie - bez klikania.

Zapraszam do lektury. W razie pytań\wykrycia błędów\innych problemów pisać - pomogę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2007 o 19:04, Bosper napisał:

Możliwe, że masz racje mogliby dodać minidodatek po plemionach dodający np. 2 fanowskie zamki


Raczej takiego czegoś nie będzie, bo każda kampania musi mieć jakąś fabułę, a fabuła H5 jest już zamknięta. Jeśli daliby fanowski zamek w dodatku, w H6 zupełnie nowy to zapewne wielu graczy pytałoby się co z tym starym zamkiem.

>(...) umieścić je w H6, które miejmynadzieję, będzie juz miało te zapowiadane

Dnia 05.07.2007 o 19:04, Bosper napisał:

10 czy 11 zamków zapowiadanych dawno temu jeszcze.


To IMO bardziej prawdopodobne. Narazie mamy 8 Zamków (licząc Bastion), więc zostały się jeszcze 3 zamki. Ja stawiam na Zamek Wodny, Wolne Miasta i... nie wiem. Zostało się więc miejsce na jeden zamek. Może będzie to zamek Smoczych Rycerzy, a może Nival szykuje jakąś niespodziankę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

genialne :)

tylko trzeba pamietac zeby gre zawsze instalowac w tym samym miejscu po jej reinstalacji ;) bo inaczej wykrzaczy sie wszystko

info juz zostalo przeslane do age of heroes :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piękna sprawa DiDivor:)
Instalowanie po raz któryś całego pakietu patchy były delikatnie mówiąc wkurzające.

Dziękujemy Ci... DD!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej instalować w domyślnym katalogu (szczególnie jeśli chodzi o dodatek, patchom to obojętne). W ten sposób można stworzyć całkowicie zautomatyzowany instalator całej gry, podstawki i dodatku, patchy, dosłownie wszystkiego. Potęga tkwi w instalatorze InstallShield (na nim oparto instalację gry i patchy).

Jutro zamieszczę rozszerzenie poradnika, jak dodać do automatycznej instalacji podstawkę, by cała procedura instalacji gry ograniczała się do jednego kliknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zapoznaniu się z instrukcją stwierdzam, że nie jest to bułka z masłe, no i trzeba zgrać całą zawartość płyty z KP. Przepraszam, że trochę narzekam, ale spodziewałem się czegoś bardziej przyjaznego:)
Jeszcze uwaga do SoundPatch.pak. Piszesz "Klikamy go PPM, wybieramy Dodaj do Archiwum (Wymagany WinRAR)." Nie wiem czy mam jakiegoś dziwnego RARa, ale nie mogę dodać tego pliku do archiwum ponieważ on jest już spakowany. Być może trzeba go najpierw rozpakować a potem spakować do SFXa.
Doceniam jednak pracę włożoną w ten projekt. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry pomysł. Już sobie zrobiłem tak jak podałeś to w poradniku. Jedyne co szkoda to, że aż tyle zajmuje, no ale trudno. A co do tego pomysłu z podstawką to mam jedno pytanie. Czy nie można by było zrobić tak aby tylko wpisywać ścieżki? A tak wogóle to dzięki za trud.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a to bedzie ciekawe - szkoda tylko ze wymagac bedzie tez plytki dvd9 ;) bo na zwyklym dvd sie rpzeciez wszystko nie zmiesci :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2007 o 18:55, Sarinew napisał:


Zastanawiam sie od dluzszego czasu czemu w przypietym FAQ nie ma opisanej metody zainstalowania
3 plikow- dzwiekow z patcha 1.1 do sounds.pak w przypadku wersji empikowej?
Czyzby te pliki jednak doszly w ktoryms patchu?



Juz sam rozwiazalem problem z przejsciem na do nastepnej misji, okazalo sie, ze przy rozpoczynaniu kampanii, mozna wybrac odblokowana misje.Zas sejwy z roznych wersji raczej nie sa kompatybilne.
Co do pytania z dzwiekami, na postawie poradnika "Nienadzorowana instalacja", wydaje mi sie, ze jednak dzwieki nie weszly w sklad patchow, wiec dziwne wydaje sie pominiecie o tym w podpietym FAQ - jak doinstalowac je recznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na stronie

http://members.lycos.co.uk/homam/unattended.htm

zaktualizowałem poradnik. Dodałem integrację podstawki oraz FAQ. Zapraszam do lektury.

@do-
Posiadam WinRARa 3.7 i wszystko spakowało mi się poprawnie.

@Radek15
Scieżkę da się modyfikować. Patrz FAQ w zaktualizowanym poradniku. :)

@morthi
Mam EK i wwszystkie patche, podstawka i dodatek mają 4,11 GB, czyli wchodzi na DVD5. Ewentualnie można z podstawki usunąć film o tworzeniu gry, co zmniejszy całkowity rozmiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować